Καιρό τώρα παρακολουθώ συστηματικά τις αγγελιές.
Ξεκίνησα πριν απο κάνα χρόνο περίπου όταν έψαχνα να αλλάξω μηχανή και έκτοτε μου έμεινε "κουσούρι"
Κι ο λόγος είναι οι τιμές.
Δικαιωμά του ο καθένας να ζητάει όσα θέλει για το μοτόρι του. Και σίγουρα μερικά τ αξίζουν..πολλά όμως όχι.
Σκέφτομαι, αυτός που έβαλε την αγγελία θέλει πραγματικά να πουλήσει την μοτό του?Ή μήπως θέλει απλά να δεί πόσα μπορεί να πιάσει ΑΝ τη πούλαγε τώρα. Κι αν βρεθεί και κανένα κορόιδο που να του τα δώσει, ουουουου πάρτυ!!!
Προσωπικά όταν έψαχνα κοιτούσα για μοντέλα κατα το δυνατόν απείραχτα (όσο γίνεται μαμα). Τι να τα κάνω τα εξτραδάκια(pc,ελευθερα φίλτρα,σωληνάκια υψηλής,"αγωνιστικά" τακάκια, χρυσές αλυσίδες κλπ) αν είναι να πληρώσω μοντέλο 4 ετιάς σε τιμή 2 ετίας? Και να είναι και καρασκισμένο γιατί το pc δεν το έβαλες για να "μπαλώσεις" την τρύπα στις χαμηλές, το έβαλες για να βγάλει άλογα το μοτερ, έτσι δεν είναι?
Σίγουρα κάθε περίπτωση χρήζει ξεχωριστής αντιμετώπισης. Παράδειγμα το χιλιάρι με 40-50 χιλ χλμ στη πλάτη του είναι σίγουρο ότι θα έχει αλλάξει αλυσιδογράναζα, τακάκια πολλές φορές, δισκόφρενα πιθανώς,ρουλεμάν λαιμου,λάδια στο πηρούνι, κάνα αφτερμαρκετ αμορτισερ πίσω,ίσως κανα τελικο εξάτμισης γιατί το μαμα σκούριασε κ.α.
Το θέμα όμως είναι οτι στην τιμή που θα το ζητήσεις δε θα χρεώσεις τα κόστη των παραπάνω φυσιολογικών φθορών. Θα το τσιμπήσεις λίιιιγο παραπάνω σε σχέση με αντίστοιχα που δεν έχουν κάνει τα σχετικά αφου στην ουσία θα είναι κέρδος για τον νέο ιδιοκτήτη.
Οσο έψαχνα λοιπόν είχα μιλήσει με αρκετούς ιδιοκτήτες των οποίων τις αγγελιές βλέπω ακόμη (σχεδόν ενα χρόνο μετά) να παλεύουν. Up στο up, νέα χλμ, νέα τιμή, έβαλα καινούργια λάδια...
Κι η φάση είναι ότι όταν έψαχνα τότε οι τιμές ήταν απο λίγο έως πολύ αδιαπραγμάτευτες! Άντε 100,200 ευρώ. Και βλέπεις τώρα να έχει πέσει 1,5 χιλιάρικο κάτω κι ακόμη τζίφος, τό χει και το κοιτάει.
Γενικότερα το θέμα κοστολόγηση είναι καθαρά υποκειμενικό. Απλα μου κάνει εντύπωση ο τρόπος σκέψης ορισμένων.