Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: ρυθμιση wp αμορτισερ

  1. #1

    ρυθμιση wp αμορτισερ

    προσφατα αγορασα ενα wp emulsion 4014 για το cb600 hornetακι μου.το αμορτισερ εχει ρυθμιζομενο υψος αλλα δεν ξερω πως καθως εχει ενα παξιμαδι που λει στο σχεδιο αλλα δεν λεει πως μακραινει.μηπως πρεπει να το ξεβιδωσω?please help


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	4014-emulsion.jpg 
Προβολές:	425 
Μέγεθος:	2,8 KB 
ID:	200574

  2. #2
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    εάν κάτω το σώμα της ανάρτησης είναι έτσι (δηλ. με παξιμάδι βίδα) το ξεβιδώνεις και το βάζεις στο ύψος που θες.
    Στα υπ΄όψιν:
    1. μέτρα ακριβώς το μήκος της ανάρτησης της μηχανής έχοντας βγάλει την ανάρτηση από τη μοτό.
    2. φτιάξτη ακριβώς (μέχρι και το χιλιοστό ίδιο) και βάλτη πάνω
    3. εάν θες να αλλάξεις το ύψος από πίσω υπολόγισε ότι το κάθε χιλιοστό που πειράζεις είναι σαν να κατεβάζεις τις πλάκες του μπροστινού Χ3. πχ βάζεις σε ύψος στο πίσω 2χιλ.Χ3=6χιλιοστά οι πλάκες στο μπροστινό κάτω, 4χιλ.Χ3=12χιλιοστά κάτω. Όλες αυτές οι αλλαγές επηρεάζουν σημαντικά την σταθερότητα της μοτό από θέμα γεωμετρίας και ταλαντώσεων στη μοτό. Γίνεται γρήγορη στις εισόδους των στροφών και νευρική-ασταθείς στις γρήγορες στροφές. Όλα αυτά έχουν κάποιο όριο. Μέχρι max 2 χιλιοστά λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα. Προσωπικά θα το άφηνα ως έχει από την ορίτζιναλ μορφή του.
    Αυτά και καλή ρύθμιση

  3. #3
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nktR
    εάν κάτω το σώμα της ανάρτησης είναι έτσι (δηλ. με παξιμάδι βίδα) το ξεβιδώνεις και το βάζεις στο ύψος που θες.
    Στα υπ΄όψιν:
    1. μέτρα ακριβώς το μήκος της ανάρτησης της μηχανής έχοντας βγάλει την ανάρτηση από τη μοτό.
    2. φτιάξτη ακριβώς (μέχρι και το χιλιοστό ίδιο) και βάλτη πάνω
    3. εάν θες να αλλάξεις το ύψος από πίσω υπολόγισε ότι το κάθε χιλιοστό που πειράζεις είναι σαν να κατεβάζεις τις πλάκες του μπροστινού Χ3. πχ βάζεις σε ύψος στο πίσω 2χιλ.Χ3=6χιλιοστά οι πλάκες στο μπροστινό κάτω, 4χιλ.Χ3=12χιλιοστά κάτω. Όλες αυτές οι αλλαγές επηρεάζουν σημαντικά την σταθερότητα της μοτό από θέμα γεωμετρίας και ταλαντώσεων στη μοτό. Γίνεται γρήγορη στις εισόδους των στροφών και νευρική-ασταθείς στις γρήγορες στροφές. Όλα αυτά έχουν κάποιο όριο. Μέχρι max 2 χιλιοστά λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα. Προσωπικά θα το άφηνα ως έχει από την ορίτζιναλ μορφή του.
    Αυτά και καλή ρύθμιση
    ξέχασα τη φωτό


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	4014 spin + pa.jpg 
Προβολές:	406 
Μέγεθος:	20,2 KB 
ID:	200577

  4. #4
    σε ευχαριστω αλλα δεν μου απαντας..οταν ξεβιδωσω το παξιμαδι το τραβας και κατεβαινει, η θελει λυσιμο απο την βαση και ξεβιδωμα???

  5. #5
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    ρε μάστορα,
    ξεβιδώνεις το παξιμάδι που είναι κόντρα και γυρίζει ελεύθερα το δίχαλο.
    Ξεβιδώνεις=μεγαλώνει το ύψος
    Βιδώνεις=μικραίνει το μήκος

    Δεν είναι κάτι το φοβερό, λύσε το και δες πως λειτουργεί
    Ευχαριστώ

  6. #6
    μολις το ρυθμισα σε ευχαριστω πολυ

  7. #7

Παρόμοια θέματα

  1. Ρυθμιση πισω αμορτισερ
    από yiannis600 στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2007, 12:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF