Παρακάτω βάζω ένα link που περιγράφει την εικόνα των μπουζί σε σχέση με την καύση του μίγματος..
Σχετικές Φωτό και περιγραφή
![]()
Παρακάτω βάζω ένα link που περιγράφει την εικόνα των μπουζί σε σχέση με την καύση του μίγματος..
Σχετικές Φωτό και περιγραφή
![]()
Πιο απο τα ενδιαμεσα μπουζι των φωτογραφιων υποδηλωνουν καλη καυση?!
Το 19 που εχεις βαλει και εσυ?!
EDIT:Τωρα ειδα οτι αν μεγενθυνεις τις φωτο σου λεει απο κατω...
![]()
![]()
Παρα πολυ χρησιμο κι ενδιαφερον,ευχαριστουμε!
Τενεροχτυπημένε, τι είπαμε ..???![]()
Πιάσε μια μια τις φωτός, γράφε για την κατάσταση, ρίξε και ένα αρχικό explain και μετά στικάρεται ..
Να πέσουν και τίποτις μπλα μπλα για θερμά - ψυχρά, μαστούςκαι σπειρώματα, τύπους ακίδων και πίπες
...
(τεμπελόσκυλα όλοι τους ρε πστμ..)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Ok, first thing tomorrow morning![]()
Έχουν γίνει σχετικές συζητήσεις στο παρελθόν αλλά θα προσπαθήσω να περιγράψω συνοπτικά πως έχουν τα πράγματα αυτή τη φορά με φωτογραφίες....
Θα παρακαλέσω να γίνουν οι όποιες διορθώσεις γιατί δεν τα ξέρω και πολύ καλά![]()
Λοιπόν για να τσεκάρουμε το/τα μπουζί πρώτα κινούμαστε με τέρμα γκάζι για κάποιο διάστημα σε ευθεία. (ελαφρώς ανηφορική)
Αμπραγιάρουμε κλέινοντας το γκάζι και σβήνουμε το μοτέρ και βάζουμε νεκρά καθώς σταματάμε στο σημείο που θα πραγματοποιήσουμε τον έλεγχο. Έπειτα ξεβιδώνουμε το /τα μπουζί και ελέγχουμε το χρώμα και τις επικαθίσεις...
(Με καινούρια μπουζί και σωστό διάκενο, εννοείται..)
Παραθέτω σχετικές φωτογραφίες με την περιγραφή για κάθε περίπτωση... :wacko:
Στις πρώτες 2 φωτογραφίες (1) , (2) μπορούμε να διακρίνουμε κάποιου είδους υγρασία πάνω στο στέλεχος του μπουζί.
Κάτι τέτοιο μπορεί να προέρχεται από πρόβλημα στο σύστημα ανάφλεξης ή λάδι που περνάει από τους οδηγούς των βαλβίδων ή τα δακτυλίδια των πιστονιών..
Στις υπόλοιπες φωτογραφίες (3) (4) (5) οι επικαθίσεις που υπάρχουν μαρτυρούν κάποιες από τις παρακάτω αιτίες δυσλειτουργιών....
Πολύ "θερμό" μπουζί που δεν προλαβαίνει να "πιάσει" την θερμοκρασία αυτοκαθαρισμού (400 - 450C).
Φτωχό μείγμα
Χρονισμός
Το μείγμα προαναφλέγεται - "Πειράκια"
Πρόβλημα στο σύστημα ψύξης - υπερθέρμανση του μοτέρ
![]()
Τέλος στις παρακάτω εικόνες φαίνονται μπουζί σε λειτουργία έντονης υπερθέρμανσης λόγω προανάφλεξης.
Παρατηρείται μέχρι και λιώσιμο του στελέχους (25) (26) (27)..
Οι φωτογραφίες με κόκκινο και μαύρο αριθμό δείχνουν κάποιο πρόβλημα στην λειτουργία του μοτέρ ενώ αυτές με μπλέ χρώμα στο αριθμό του περιγράφουν αποδεκτή λειτουργία..
![]()
θα το τυπώσω σαν εγχειρίδιο ελέγχου και καλής λειτουργείας των σπινθηριστών (να το λέμε και εξευγενισμένα)
![]()
Μη μου τη μέρα τάρατε!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
εγχειρίδιο ελέγχου και καλής λειτουργείας των σπινθηριστών![]()
![]()
![]()
Οι σπινθηριστές προϋποτίθεται ότι δουλεύουν καλά ...![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
να καθαριστει κ να στικαριστει![]()
![]()
κ σβελτα νεαρε!
![]()
Dorsoduro 750 & Norton 16H
Eίναι δυνατόν -τόσα χρόνια- η πλειοψηφία να μην έχει διασταυρωθεί ποτέ με ένα Haynes manual.....![]()
![]()
![]()
...το να έχει ξεβιδώσει μπουζί, μάλλον πάει στα ανέκδοτα.......
:o :o :o
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....