Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: Fzs 600 fazer 600 2003 & 180 55 zr17

  1. #1

    Fzs 600 fazer 600 2003 & 180 55 zr17

    Καλημέρα παιδιά
    Θα ήθελα να ρωτήσω αν ταιριάζει στη πίσω ζάντα μου η συγκεκριμένη διάσταση (180 55 zr17)
    Υπενθυμίζω πως έχω το fzs 600 fazer 2003 με διάσταση εργοστασίου 160 17.
    Ευχαριστώ

  2. #2
    Βελτιωμένος Ύπνος...... Το avatar του/της maintenance
    Εγγραφή
    06/10/2004
    Μηνύματα
    1.504
    το 180 55 17 δεν ταιριάζει λόγω φάρδους ζάντας, και άσε που θα γίνει χειρότερο στην αίσθηση αλλά και στην οδηγησιμότητά του.

    Το μαμά είναι 160 60 17, και μπορείς έτσι όπως είναι να βάλεις μόνο για αισθητικούς λόγους 170 60 17.

    το ότι ο κατασκευαστής έβαλε αυτή την μαμά διάσταση κάτι παραπάνω θα ξέρει απο μας.

    η επιβίωση του Ηλιθίου!

    www.icon-decoration.gr

  3. #3
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από maintenance
    μπορείς έτσι όπως είναι να βάλεις μόνο για αισθητικούς λόγους 170 60 17.
    Ναι αλλα για ποιο λογο; Μηχανη ειναι και δη συμβατικη, ουτε τζιξερ, ουτε κανα σαξοραλο που τους παει [λεμε τωρα] να τα δεις και με μεγαλυτερη διασταση.

    Φιλε μου δεν ξερω γιατι θες να βαλεις 180 55 zr17, αν οι λογοι δεν ειναι αισθητικοι, που νομιζεις οτι θα 'σαι βοηθησει το 55αρι προφιλ; Το λες απο μονος σου η ειναι προταση κανενος λαστιχα; Κι οσο για το 180, δεν υπαρχει κανενας λογος stock fazer να το μεγαλωσεις και μαλιστα τοσο πολυ. Το μηχανακι παει οπως ειναι. Αν το δικο σου δεν παει η καπου χωλαινει ειτε που κατι δεν παει καλα με την οδηγηση σου, ειτε που κατι αλλο δεν παει καλα με το μηχανακι.

    Για να ξερεις το fazer χαμηλωνει δε χρειαζεται κατι περισσοτερο απο το να ξεσφιξεις τις βιδες της πανω και κατω πλακας του τιμονιου βεβαια πρεπει να γνωριζεις τη maximum διαδρομη του καλαμιου μες στη μπουκαλα γιατι τα καλαμια θα βγαινουν πιο εξω απο την πανω τιμονοπλακα, οποτε αμα χαμηλωσεις περισσοτερο απ' οσο πρεπει το μπροστινο αποχαιρετα τα λαδακια της μπουκαλας. Τωρα αυτο που σου λεω ειναι απεξω απεξω, αλλα αν σ' ενδιαφερει υπαρχουν ανθρωποι να σε βοηθησουν να το φτιαξεις, αν και μπορεις και μονος σου.

    Απο 'κει και περα οπως ειναι η μηχανη απειραχτη δεν υπαρχει κανενας λογος χαμηλωματος οποιασδηποτε μορφης, παει οπως ειναι
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  4. #4
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
    Φοράω ήδη 120/70/17 και 170 πίσω με αισθητή διαφορά σε φρενάρισμα.
    Για απόδοση δε με ενδιαφέρει τόσο, προτιμώ να μπορώ να εκμεταλλευτώ το φρενάρισμα και το κράτημα, παρά την δύναμη.

    Οπότε παραμένω σε 170 πίσω

  5. #5
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Το 120/70/17 μπροστά μπαίνει "ως έχει" χωρίς να δημιουργεί προβλήματα δηλαδή?!

    (Κανονικά φοράει 110/70/17)
    Ξέρω από βέσπα!

Παρόμοια θέματα

  1. Ερώτηση για aftermarket levers (Yamaha FZS Fazer 600 2003)
    από Asaverle στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2011, 17:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF