Παιδια το εν λογω μοντελο ειναι καλο για πρωτο? Για ταξιδακια μεχρι 100χιλιομετρα. Τιμη αποκτησης μεχρι 800 ευρω. Ειναι καλη? Ανταλλακτικα υπαρχουν? Ειναι γερα? Τι να προσεξω κατα την αγορα? Αυτα. Και γενιως γνωμες.
Παιδια το εν λογω μοντελο ειναι καλο για πρωτο? Για ταξιδακια μεχρι 100χιλιομετρα. Τιμη αποκτησης μεχρι 800 ευρω. Ειναι καλη? Ανταλλακτικα υπαρχουν? Ειναι γερα? Τι να προσεξω κατα την αγορα? Αυτα. Και γενιως γνωμες.
μια χαρα ειναι αλλα με τα λεφτα που θα δωσεις μπορει να χρειαζεται αλλα τοσα για να γινει οκ.Αρχικά δημιουργήθηκε από Hondakias23
Παιδια το εν λογω μοντελο ειναι καλο για πρωτο? Για ταξιδακια μεχρι 100χιλιομετρα. Τιμη αποκτησης μεχρι 800 ευρω. Ειναι καλη? Ανταλλακτικα υπαρχουν? Ειναι γερα? Τι να προσεξω κατα την αγορα? Αυτα. Και γενιως γνωμες.
+1 σε ότι σου είπε ο γατούλης, οπωσδήποτε να τη δει μηχανικός πριν την αγορά.![]()
Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."
XR
XTR
XJR
There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.
Γεία σου φίλε,
ώς μέχρι πολύ πρόσφατα κάτοχος του θα σου πώ τα εξής:
1. Αν είναι σε καλή κατάσταση και το προσέξεις και εσύ είναι γενικά άσπαστο
2. Στα 800? ή μεγάλο κελεπουρι θα είναι ή σώβρακο. Με τις τιμές που παίζουν τώρα πιστεύω το πολύ μέχρι τα 1500? θα περιμένα να βρώ κάτι πάρα πολύ καλό.
3. ΣΤΡΙΒΕΙ: Στο δικό μου, πρίν ακομα του φτιάξω αναρτήσεις και αλλάξω λάστιχα, δικάβαλο στο σουνιο έξυνε μαρσπιέδες για πλάκα. Μεγάλη του δύναμη η ικανότητα να πέφτει απο τη μια στροφή στην άλλη - λόγω πολύ γρήγορης γεωμετρίας. Στα Sακια, στα κατάλληλα χέρια (οχι τα δικά μου) πιστεύω οτι μπορεί να πάρει πολλά σώβρακα...
4. Τελική: Προσωπικά δεν κατάφερα να το τερματίσω ποτε... είδα το κοντέρ να τερματίζει πολύ κατω απο τα 180 και γέμιζε ακόμα...
5. Ανταλλακτικά υπάρχουν. Προσοχή όμως απο Ελλάδα γιατι μπορεί να σου πιάσουν τον κώλο. Ενδεικτικά, wemoto.co.uk, bikebandit, cmsnl κλπ. Εγω για να μην τραβιέμαι βρήκα ενα σπασμένο CB-1, φτηνό, για να μη μου λείψει τίποτα. Τελικά αχρείαστο ήταν....
6. Κατα την αγορά σου πρόσεξε πολύ τα αναλώσιμα και τα βασικά γιατι εκει μπορεί να δώσεις μια περιουσία. Καλυτερα να δωσεις παραπάνω και να είναι σε καλή κατασταση γιατι μπορεί και να το πληρώσεις διπλα. Ενδεικτικά σου αναγράφω τιμές στο περίπου (όλες οι τιμές παρακάτω συμπεριλαμβάνουν και εργασία), για να ξέρεις που πατας:
- Λάστιχα ~180 - 300
- Καθαρισμα -ρύθμισμα καρμπς ~ 100
- Βαλβίδες ~120
- Λάδια ~40
- Αλυσιδογράναζα ~150
- Αναρτήσεις (ελατηρια & σερβις μπρος πισω) ~350
- Τσιμούχες μπροστά ~60
- Δίσκοι μπρος -πισω ~250
- Τακάκια μπρος πισω ~60
- Μπουζί ~ 45 (απλα) / ~ 80 (iridium)
- Φίλτρο ~ 50 (εναλλακτικά, φυλλο twin air πλενομενο - απλή πατέντα)
- Ανορθωτής ~90 (αγγλία) ή ~100 (sxelectronics - πολύ καλυτερος)
- Καρβουνάκια μίζας ~40?
- Μπαταρία ~60
- Δίσκοι συμπλέκτη ~ 120
- Ζιγκλερ αέρα (καρμπ) ~120 (30 έκαστο) ανάλογες τιμές έχουν και τα υπολοιπα ζιγκλερ του κάρμπ
- Ρουλεμάν τροχών ~50 το ζευγάρι
7. Ζήτα απο ιδιοκτήτες να το δείς κρύο. Αν και με τσοκ δυσκολεύεται να πάρει μπρος καλοκαιριάτικα, ψάξε το καλύτερα . Το χειμώνα λογικά με τη 2η-3η το πολύ παίρνει, τα CB-1 ζορίζονται λίγο να πάρουν το χείμώνα
8. Όπως όλα τα 4κυλινδρα δεν του αρέσει η κίνηση και το μποτιλιάρισμα. Αν η κύρια χρήση του θα είναι μέσα στην πόλη, σταμάτα - ξεκίνα, καλύτερα να πάς για κάτι άλλο, κρίμα να το κουράζεις. Παρολα αυτα είναι μανιτζιβελο και περναει αποπου και ένα παπι. Σε αυτο βοηθάει και το χαμηλό του βάρος, ύψος και η γενικότερη σταθερότητα του.
9. Να ξέρεις επίσης οτι η θέση οδήγησης είναι αρκετά σπόρ. Όχι βέβαια SS αλλα είναι λίγο σκυφτό. Γενικά δεν δυσκολεύει, αλλα για μεγάλα ταξίδια σε εθνική και ειδικά με συνεπιβάτη θα χρειαστειτε μερικές στάσεις. Σαν μηχανή πάντως δεν θα ζοριστεί καθόλου να ταξιδέψει με όσα αντέχουν οι αναβάτες της. Σιγουρα μια ζελατινούλα θα κάνει τα πράγματα πολύ ευκολότερα.
10. Κλασσίκά, αν καπνίζει, ή "τραβάει" η οτιδήποτε μαρτυρα σκίσιμο η πέσιμο, μακριά....
Οπως καταλαβαίνεις, απο ένα μηχανάκι που έχει τα χρονάκια του, κοιτάζεις να είναι στην καλύτερη κατάσταση που μπορεί να είναι. Ολα τα παραπάνω ισχύουν και για όλες τις μηχανές ανεξαρτήτως χρονολογίας.
Εν κατακλείδι φίλε μου εάν σου αρέσει και είναι και σε αποδεκτή κατάσταση να το πάρεις ασυζητητί. Θα το ευχαριστηθείς πολύ, θα σου δώσει πολλά περισσότερα απ'οτι θα δώσεις για να το πάρεις.
Ελπίζω να σε βοήθησα
![]()
Αύριο το πρωί θα βρίσκεται στα χέρια μου η κόκκινη "κούκλα" που αγόρασα απο τον daddy78.
Ειναι και για μένα η πρώτη μου μηχανή, οπότε θα μπορώ να σου μεταφέρω εντυπώσεις.
Πηρα όμως μια πρώτη ιδέα στην σχολή οδήγησης , καθώς κάνουν μάθημα με μια τέτοια, και ειναι ....τρελό βρωμόγκαζο!!![]()
![]()
αν δεν κοιτάς , εκεί που θες να πας.......θα πας , εκεί που κοιτάς....
θεωρώ , αν και αρχικά αρνητική καθότι μου άρεσαν πιο ογκώδεις μηχανές, οτι η συγκεκριμμένη μηχανή ειναι μια πολύ σοφή επιλογή, ειδικά για πρώτη.
θεωρείται κορυφαία στο είδος της και εχει αποτελέσει πολυαγαπημένο μηχανακι για πολλούς απο εδω μέσα.
δεν ειναι τυχαίο οτι δεινοί μοτοσυκλετιστές του φόρουμ είχαν ή εχουν και ένα cb1 στην κατοχη τους το οποίο υπεραγαπούν.
κάποιο λόγο θα έχουν !!
αν δεν κοιτάς , εκεί που θες να πας.......θα πας , εκεί που κοιτάς....
καλοταξιδη επισημα λοιπον !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
αν και με σοκάρεις......ευχαριστώ!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
καλοταξιδη επισημα λοιπον !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
υ.γ. σε παρακαλώ μην μεταλαγχθείς σε καλό και ευγενικό άνθρωπο.....έχω αρχίσει να σε συνηθίζω πλέον!!![]()
![]()
αν δεν κοιτάς , εκεί που θες να πας.......θα πας , εκεί που κοιτάς....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από sarimarina
αν και με σοκάρεις......ευχαριστώ!!!
υ.γ. σε παρακαλώ μην μεταλαγχθείς σε καλό και ευγενικό άνθρωπο.....έχω αρχίσει να σε συνηθίζω πλέον!!![]()
![]()
κακο πραγμα η συνηθεια και αν δεν προσεξεις εσυ,προσεχω εγω για σενα![]()
![]()
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
αντε γεια σου και αγχώθηκα!!Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
κακο πραγμα η συνηθεια και αν δεν προσεξεις εσυ,προσεχω εγω για σενα![]()
![]()
![]()
αν δεν κοιτάς , εκεί που θες να πας.......θα πας , εκεί που κοιτάς....
οχι προς θεου !!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από sarimarina
αντε γεια σου και αγχώθηκα!!![]()
![]()
![]()
![]()
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Οταν λες το χαμηλο του βαρος,τι εννοεις? Χαμηλο κεντρο βαρους η οντως το συνολικο βαρος? γιατι 190 κιλα δεν ειναι λιγο,νομιζω..Αρχικά δημιουργήθηκε από daddy78
8. Όπως όλα τα 4κυλινδρα δεν του αρέσει η κίνηση και το μποτιλιάρισμα. Αν η κύρια χρήση του θα είναι μέσα στην πόλη, σταμάτα - ξεκίνα, καλύτερα να πάς για κάτι άλλο, κρίμα να το κουράζεις. Παρολα αυτα είναι μανιτζιβελο και περναει αποπου και ένα παπι. Σε αυτο βοηθάει και το χαμηλό του βάρος, ύψος και η γενικότερη σταθερότητα του.
:
Να ρωτησω και εγω κατι,ειχα ενα θεμα το χειμωνα,δεν επαιρνε μπροστα με τιποτα. Ειχα παει ιδρωμενος πολλες φορες στη δουλεια.. Τελικα οταν το λυσαμε για να τραμπαρουμε τα πραματα σε ενα αλλο τρακαρισμενο, ειδαμε οτι δε δουλευε η τρομπα βενζινης.
Παιζει να ηταν αυτο που δεν επαιρνε με τιποτε το μηχανακι?
Γιατι τωρα που ερχεται χειμωνας δε θελω να τραβαω τα ιδια.
Δεν παιρνει χαμπαρι το σκυλι,μονο χωρις βενζινη σβηνει και αυτο οχι παντα!
δε μου απαντησες για το βαρος ομως..
εννούσα και χαμηλό κέντρο βάρους και βάρος (αν δεν κάνω λάθος ε΄ναι 168 στεγνή)