...
...
---
:rotflmao::rotflmao:
Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
Marie Curie
...
---
Μάλιστα.
Κατ' αρχήν καλώς ήρθες.
Δεύτερον να σου πω πως και εμένα με έκανε να γελάσω λίγο το ποστ σου.
Τα έχεις μπερδέψει λίγο και δε βγαίνει άκρη με δυο γραμμές.
Ο shaolin έβαλε μόνο τα γέλια γιατί μάλλον δεν ξέρει από που να το πιάσει.
Ο λόγος είναι πως δεν εστιάζεις σε κάποια κατηγορία για να σε βοηθήσουμε. Απ' ότι κατάλαβα ακόμα δεν ξέρεις τι θέλεις ε?
Επιπλέον μας μπερδεύεις όταν γράφεις πως το klr 250 κυβικών σου φάνηκε πιο ευκίνητο απο ένα 600άρι.
Ο αέρας σε σπρώχνει πίσω όταν ανοίγεις το γκάζι ή όταν το έχεις ανοιχτό? Γιατί στην πρώτη περίπτωση δεν είναι ο αέρας μάλλον. Και σε τελευταία ανάλυση ο αέρας τι περίμενες να κάνει? Αν θες κάλυψη πας σε τουριστική μηχανή.
Τι σχέση έχει το vmax με το gs 1150? Τι την θέλεις την μηχανή? Τι θέλεις να κάνεις?
Στο τέλος τι είπες? Πως φοβάσαι μη σου φανούν και τα ss σαν ποδήλατο? Καλά κατάλαβα?
Μα καλά τι παπιά οδηγούσες και η βόλτα με το er6 σου άφησε τις χειρότερες εντυπώσεις? Τουρμπισμένα? Που και απ' αυτά πιο γρήγορο θα είναι.
Λοιπόν. Υπάρχουν μηχανάκια που είναι φτιαγμένα
για βόλτα με ροπή χαμηλά και ήρεμο τράβηγμα
για μούρη με μπόλικο γκάζι
για μούρη με πολλή ροπή
για πίστα
για καγκουριές και μόνο
για χώμα
για χώμα και άσφαλτο
για χώμα, άσφαλτο και ταξίδια
Τα μηχανάκια αυτά παίζουν
από 250 κυβικά έως 1800
από 1 κύλινδρο μέχρι 6
Μερικά είναι 280 κιλά
και κάποια άλλα 103
Τι αφίσες έχεις στο δωμάτιό σου?
Sent from me using a computer.
Α! ξέχασα πόσο χρονών είσαι?
Sent from me using a computer.
Φταιει οτι δεν εχεις οδηγησει ποτε σου μηχανη, οταν το κανεις, ξαναπερνα μια βολτα να σε βοηθησουμεΑρχικά δημιουργήθηκε από Bapa
Παιδιά γεια σας,
η εμπειρία μου με μηχανές είναι η εξής:
μερικές βόλτες αρχικά με πενηντάρια, στη συνέχεια μια βόλτα με KLR250, και τέλος 5-6 βόλτες με μια ER6.
Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής:
Περίμενα πως και πως να οδηγήσω μεγάλη μηχανή, και ξενέρωσα!
Πριν πιάσω την ER6 περίμενα διαφορετική αίσθηση. Μπορεί να έχει δύναμη σε σχέση φυσικά με όλα τα προηγούμενα μηχανάκια, αλλά τη νοιώθω σαν ποδήλατο. Τι λέτε να φταίει;![]()
χωρίς ίχνος ειρωνίας,πάρε αυτοκίνητο...
Για να καταλαβω καπως καλυτερα.... Ενα street μηχανακι σου φανηκε ποδηλατο, αλλα ενα ψευδοεντουρο, που εκ κατασκευης ειναι πιο στενα, οχι??
Κατι δεν παει καλα εδω! Και εγω απο κουλουρι αρχισα και οταν πηρα το GSR μου ειχε φανει τερας... Τι να πω.
Για τον αερα, ειδικα σε γυμνο μηχανακι. Αν ανεβαινουν τα χιλιομετρα και συνεχιζεις να καθεσαι σαν τσολιας, αυτο το "καραγκιοζιλικι" θα συμβαινει. Θα λειτουργεις σαν αλεξιπτωτο και ο αερας θα σε σπρωχνει πισω... Αν και κατι μου λεει πως στη δικη σου περιπτωση, δεν σε "εσπρωχνε" ο αερας, αλλα η μηχανη...
Τα ss αστα, αυτα και αν θα σου φανουν ποδηλατα!!![]()
Τελος, +1 στον φιλο Allst@rf απο πανω
Μπαινω στο merge...
"Γιαννη αφησε τον δικο μου"
εχει λιακαδα μα εδω θυμιζει μπορα,
μου αρκει που 3 λεπτα οι ουρανοι ειναι δικοι μου
κ εσυ εχθρε εισαι KILL ΑΠΟ ΩΡΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
---------------------------------------------
Professor Einstein, does New York stop by this train?
Τα SS σαν ποδηλατα?
Χμμμμ δυσκολο σε κοβω....
Αν για να θεωρησεις κατι ως μηχανη πρεπει ντε και καλα να εχει αρκουδογκαζο που να ξηλωνει ασφαλτο παρε το rocketIII ρε παιχτη.
Φίλε σου χρειάζεται οπωσδήποτε δυνατή βόλτα με hayabusa να στρώσεις χαρακτήρα....
Με την μαουνα της σουζουκι ?Αρχικά δημιουργήθηκε από typhoon
Φίλε σου χρειάζεται οπωσδήποτε δυνατή βόλτα με hayabusa να στρώσεις χαρακτήρα....
Με ενα 1000ρι αν του κανουν χαλαρη βολτα, θα χεσει ολη την ασφαλτο ο φιλος.
Θεούλη μου σε παρακαλώ, κάντονα συνεχίζει να γράφει...πλιζζζζζζ
κόψε τα σχοινιά από το ανοιχτό αλεξίπτωτο πίσω σου πριν ξεκινήσεις και όλα θα πάνε ρολόιΑρχικά δημιουργήθηκε από Bapa
Παιδιά γεια σας,
η εμπειρία μου με μηχανές είναι η εξής:
μερικές βόλτες αρχικά με πενηντάρια, στη συνέχεια μια βόλτα με KLR250, και τέλος 5-6 βόλτες με μια ER6.
Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής:
Περίμενα πως και πως να οδηγήσω μεγάλη μηχανή, και ξενέρωσα!
Πριν πιάσω την ER6 περίμενα διαφορετική αίσθηση. Μπορεί να έχει δύναμη σε σχέση φυσικά με όλα τα προηγούμενα μηχανάκια, αλλά τη νοιώθω σαν ποδήλατο. Τι λέτε να φταίει; Η θέση οδήγησης; Το στυλ της μηχανής; Τα άλογα; Η fazer π.χ. που έχει σχετικά ίδια δύναμη και ίδιο στυλ έχει διαφορά σε αίσθηση; Κάτι άλλο που παρατήρησα, όταν ανοίγω το γκάζι, η μηχανή φεύγει μπροστά και ο αέρας με σπρώχνει εμένα πίσω :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά;:rotflmao: φταίει το ότι είμαι λίγο ψηλός; 1.90.
Απ' την άλλη, η KLR μου άρεσε γιατί την ένοιωθα πιο ευκίνητη και με βόλευε και η θέση οδήγησης.
Αλλά λίγα τα 250κυβικά. Η BMW1150GS λέτε να μου κάνει;
Σκέφτομαι και τη vmax την προηγούμενη αλλά και αυτή φοβάμαι μήπως τη νοιώθω σαν την ER.
Εν τω μεταξύ έχω διαβάσει μέσα στο forum και ένα άλλο παιδί που έλεγε κι αυτός κάτι παρόμοιο, και ότι μόνο η vmax του έδινε την αίσθηση της μηχανής.
Τα ss; Κι αυτά σαν την ER είναι;
η 1150GS έχει καλύτερο αλεξίπτωτο πίσω με τρύπα στο κέντρο όπως έχουν οι καταδρομείς και θα σε τραβάει λιγότερο προς τα πίσω
σε κάθε περίπτωση το KLR είναι καλύτερο σε ευκινησία από τα προαναφερθέντα και το VMAX ό,τι καλύτερο υπάρχει που να δίνει αίσθηση μηχανής εκεί έξω
τα SS και ο Χίτλερ μας τέλειωσαν πριν προλάβουν να φάνε τους Εβραίους αλλά γενικά δεν είχαν ποτέ τα @@ του ΕΣ και ας είμαστε λιγότεροι
καλως ήρθες![]()
7 σελιδες 1,60
10 σελιδες 3,50
15+σελιδες 5.50
Place your bets!!!!![]()