Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Για κατόχους 690: υγρασία ποιά υγρασία?

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/05/2007
    Μηνύματα
    12

    Για κατόχους 690: υγρασία ποιά υγρασία?

    Για κατόχους 690:
    η ‘υγρασία’ στα όργανα που παρουσιάζεται κοντά στο στροφόμετρο και στη LCD οθόνη δεν είναι παρά μια λεπτή σκόνη (σαν πούδρα) η οποία μάλλον προέρχεται από την τριβή της πλάκας των οργάνων με την οθόνη. Τα παραπάνω δεν είναι θεωρία αλλά πραγματικότητα που την διαπίστωσα στο δικό μου 690 enduro . στα 2500χμ ,αφού άλλαξα μέσα στην εγγύηση όργανα , μέσα σε ένα χρόνο ξαναεμφανίστηκε η θολούρα ΄εκτός εγγύησης πλέον είπα στο σέρβις να το φυσήξει μέσα από τον λαβύρινθο με ζεστό αέρα χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ετσι αποφάσισα να το ανοίξουμε και είχαμε την ευχάριστη έκπληξη να διαπιστώσουμε ότι η ‘υγρασία είναι μια λεπτή πούδρα που καθαρίζεται εύκολα με μια βατονέτα. Να σημειώσω ότι η επίσημη απάντηση της KTM όπως μου είπαν στο σέρβις (μετά από δεκάδες όργανα που έχουν αλλαχτεί και ξαναλαχτεί στα 690) ότι το πρόβλημα λύθηκε με αλλαγή των μπουτόν τα οποία στεγανοποιήθηκαν καλύτερα????

    Τώρα το άνοιγμα των οργάνων είναι σχετικά εύκολο ή μπορείτε να ζητήσετε σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο

    Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο το μήνυμα.

  2. #2
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Για το 2010 αλλαξε τελειως το κοντερ,με καινουργιο πιο στεγανο(εχει βαρεθει να βρεχεται!)
    Αυτο ειναι το δευτερο που αλλαξα στην εγγυηση,μιας και το προηγουμενο εβαλε νερο(καμμια σχεαη με πουδρα) ΑΛΛΑ οταν το πλακωσανε σε ενα πλυντηριο με την πιεση νερου που πρεπει να ειχανε για να πλενουνε νταλικες
    Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στην ΚΤΜ γιατι ΟΤΙ χρειαστει στο αλλαζουνε εντος εγγυησης γρηγορα και χωρις περιττες γραφειοκρατιες
    Οχι σαν το DRZ καλη ωρα που για να μου αλλαξουνε το κοντερ που εβαζε νερο,κανανε εξι μηνες και το καινουργιο κοντερ παλι εμπαζε
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  3. #3
    τι μπράβο ρε φίλε μας κοροιδεύεις;;;;

    και αν είσαι εκτός εγγύησης, και το πάθεις τότε τι κάνεις;;;πληρώνεις 350 ευρώ ή δνε ξέρω πόσο κάνει;

    Αφου τελικά πρόκειται για προβληματικό υλικό(όπως πολύ σωστά τα λες, μιας και αλλάξαν σίγουρα όπως ξέρω και εγώ το κοντέρ σε πιο στεγανό, με διαφορετικά κουμπιά), γιατί δεν έκαναν μια ανάκληση; τότε ναι θα τους έλεγα μπράβο.
    Έχει φτιάξει ένα μοτέρ διαμάντι, ένα φοβερό πλαίσιο, φρενάρες brembo και wp αναρτήσεις, αλλά μία η κάτω τρόμπα του συμπλέκτη, μία η υγρασία στο κοντέρ, απο αυτά χαλάει το όνομα της.

    edit:ξαναδιάβασα το post και φαίνεται σαν να την λέω στον προηγούμενο. καταλαβαίνεις φίλε πως το λέω, έτσι; ελπίζω να μην παρεξηγηθώ

  4. #4
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Αρχικά δημιουργήθηκε από billk
    τι μπράβο ρε φίλε μας κοροιδεύεις;;;;

    και αν είσαι εκτός εγγύησης, και το πάθεις τότε τι κάνεις;;;πληρώνεις 350 ευρώ ή δνε ξέρω πόσο κάνει;

    Αφου τελικά πρόκειται για προβληματικό υλικό(όπως πολύ σωστά τα λες, μιας και αλλάξαν σίγουρα όπως ξέρω και εγώ το κοντέρ σε πιο στεγανό, με διαφορετικά κουμπιά), γιατί δεν έκαναν μια ανάκληση; τότε ναι θα τους έλεγα μπράβο.
    Έχει φτιάξει ένα μοτέρ διαμάντι, ένα φοβερό πλαίσιο, φρενάρες brembo και wp αναρτήσεις, αλλά μία η κάτω τρόμπα του συμπλέκτη, μία η υγρασία στο κοντέρ, απο αυτά χαλάει το όνομα της.

    edit:ξαναδιάβασα το post και φαίνεται σαν να την λέω στον προηγούμενο. καταλαβαίνεις φίλε πως το λέω, έτσι; ελπίζω να μην παρεξηγηθώ
    Επαναλαμβανω να μην παρεξηγουμαι:
    Τα ΠΡΩΤΑ κοντερ εβαζαν υγρασια κι εχουν αλλαχτει στις εγγυησεις
    Η επομενη γενια(σαν το 2ο που εβαλα) δεν βαζει νερο,εκτος κι αν το περασεις για πλυσιμο νταλικας
    Τα καινουργια κοντερ δεν βαζουν με τιποτα
    Τωρα αν θα πρεπει να κανουνε ανακληση δεν νομιζω να εχει και νοημα,μιας και στην Ελλαδα δεν εχουν κυκλοφορησει δα και χιλιαδες,ειδικα τα enduro.
    Πρεπει σε ολα να εχει αλλαχτει
    Περαν τουτου τα 690,μετα απο 25000 χλμ μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι τα μοναδικα ''προβληματα'' που εχει βγαλει ειναι η υγρασια στο κοντερ και το σπασιμο στην βαση των καθρεφτων στο τιμονι λογω κραδασμων
    Αν αυτα τα θεωρεις σοβαρα ΟΚ
    Να μην μιλησω για το υπολοιπο μηχανακι,τα λες και μονος σου
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/05/2007
    Μηνύματα
    12
    φίλε vstrommer εγώ απλά διαπίστωσα ότι ούτε τα πρωτης γενιας κοντερ μπάζουν νερό. στα δικά μου κοντέρ η θολούρα εμφανίστηκε στη βάση της πλάκας και στη lcd οθόνη. εάν ήταν υγρασία δηλαδή νερό καποια στιγμή το καλοκαίρι πιθανόν με πολύ ζεστη θα έπρεπε να δημιουργήσει υδρατμούς στο τζαμάκι. Αυτό ουδέποτε συνεβη. απλά στο πρώτο κοντερ δεν το ψιλιάστηκα και επειδή η Κτμ όντως (δεν την κατηγόρησα γι αυτό) το αντικατέστησε αμέσως. Ούτως ή άλλως τα όργανα τα κατασκευάζει συνεργαζόμενη εταιρεία και όχι η ίδια ΚΤΜ.

    μετά το καθαρισμα που του έκανα (είναι πρόσφατο) δεν βλεπω το λόγο να το αντικαταστήσω με άλλο του 2010.

    με την ευκαιρία της συζήτησης θα ήθελα να σε ρωτήσω εάν 'βγάζει' η τάπα της βενζίνης σου.

    εγώ έχω τοποθετήσει σωληνάκι στη εξαέρωση, αλλά σε οδήγηση enduro δακρύζει λίγο από το στόμιο.

    τέλος προσυπογράφω και εγώ (έχω δύο χρόνια και κάτι τη μηχανή) ότι είναι μια απο τις πιο αξιόπιστες απολαυστικές μηχανές που είχα.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
    Επαναλαμβανω να μην παρεξηγουμαι:
    Τα ΠΡΩΤΑ κοντερ εβαζαν υγρασια κι εχουν αλλαχτει στις εγγυησεις
    Η επομενη γενια(σαν το 2ο που εβαλα) δεν βαζει νερο,εκτος κι αν το περασεις για πλυσιμο νταλικας
    Τα καινουργια κοντερ δεν βαζουν με τιποτα
    Τωρα αν θα πρεπει να κανουνε ανακληση δεν νομιζω να εχει και νοημα,μιας και στην Ελλαδα δεν εχουν κυκλοφορησει δα και χιλιαδες,ειδικα τα enduro.
    Πρεπει σε ολα να εχει αλλαχτει
    Περαν τουτου τα 690,μετα απο 25000 χλμ μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι τα μοναδικα ''προβληματα'' που εχει βγαλει ειναι η υγρασια στο κοντερ και το σπασιμο στην βαση των καθρεφτων στο τιμονι λογω κραδασμων
    Αν αυτα τα θεωρεις σοβαρα ΟΚ
    Να μην μιλησω για το υπολοιπο μηχανακι,τα λες και μονος σου



    για τσεκαρε και το λαιμο της εξατμισης πισω απο τα προστατευτηκα!εμενα μου ραγισε στα 22.500 χλμ εννοητε οτι αλλαχτηκε στην εγγυηση

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF