Για κατόχους 690:
η ‘υγρασία’ στα όργανα που παρουσιάζεται κοντά στο στροφόμετρο και στη LCD οθόνη δεν είναι παρά μια λεπτή σκόνη (σαν πούδρα) η οποία μάλλον προέρχεται από την τριβή της πλάκας των οργάνων με την οθόνη. Τα παραπάνω δεν είναι θεωρία αλλά πραγματικότητα που την διαπίστωσα στο δικό μου 690 enduro . στα 2500χμ ,αφού άλλαξα μέσα στην εγγύηση όργανα , μέσα σε ένα χρόνο ξαναεμφανίστηκε η θολούρα ΄εκτός εγγύησης πλέον είπα στο σέρβις να το φυσήξει μέσα από τον λαβύρινθο με ζεστό αέρα χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ετσι αποφάσισα να το ανοίξουμε και είχαμε την ευχάριστη έκπληξη να διαπιστώσουμε ότι η ‘υγρασία είναι μια λεπτή πούδρα που καθαρίζεται εύκολα με μια βατονέτα. Να σημειώσω ότι η επίσημη απάντηση της KTM όπως μου είπαν στο σέρβις (μετά από δεκάδες όργανα που έχουν αλλαχτεί και ξαναλαχτεί στα 690) ότι το πρόβλημα λύθηκε με αλλαγή των μπουτόν τα οποία στεγανοποιήθηκαν καλύτερα????
Τώρα το άνοιγμα των οργάνων είναι σχετικά εύκολο ή μπορείτε να ζητήσετε σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο
Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο το μήνυμα.