Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Λάστιχα και μετρήσεις...

  1. #1
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755

    Λάστιχα και μετρήσεις...

    Έχουμε και λέμε λοιπόν...

    όλοι γνωρίζουμε (ελπίζω) πως σε τακτικά διαστήματα πρέπει να ελέγχουμε τον αέρα σε ελαστικά για να υπάρχει όσο το καλύτερο επαφή με τον δρόμο.

    Η ερώτηση μου είναι απλή.

    Με δεδομένο οτι κανείς δεν έχει αντλία αέρα σπίτι του (εντάξει... σχεδόν κανείς! ) και τις μετρήσεις πρέπει να τις κάνει σε κοντινό βενζινάδικο (που είναι όμως πάντα το ίδιο για να μην έχεις αποκλίσεις).... πως αντιπαρερχόμαστε το γεγονός πως το ελαστικό είναι σχεδόν πάντα ζεστό όταν φτάνουμε εκεί, άρα έχει διασταλεί και ο άερας εντός αυτού... άρα δείχνει και λάθος;

    Πως μπορούμε λοιπόν να βάλουμε σωστή πίεση αέρα στα ελαστικά έτσι ώστε να μην φαγώνονται απο την πολύ επαφή ή αντίστοιχα να μην γλυστράνε υπερβολικά (και κοπανάνε) αν έχουν παραπάνω άερα απο λάθος μέτρηση;

    Για πείτε ρε παιδιά..

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  2. #2
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Εδω εισαι....Εξαλλου κανενα απο τα μανομετρα των βενζιναδικων δεν ειναι "σωο" . Εχουν φαει τοσο χτυπημα και ηλιο που καθε φορα που το βαζεις στην ιδια βαλβιδα βγαζει διαφορετικο αποτελεσμα


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	vehicle_z4_saf_electronicpressuregauge.jpg 
Προβολές:	225 
Μέγεθος:	43,5 KB 
ID:	208565
    Accipere quam facere praestat injuriam

  3. #3
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Δηλαδή βάζω αέρα και ανά διαστήματα τσεκάρω με αυτό;... και για πες ενα μέρος να το βρώ προς αγορά... Ebay?

    Αλλά και πάλι .. πως υπολογίζω όταν είναι ζεστό το ελαστικό;

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.223
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Δηλαδή βάζω αέρα και ανά διαστήματα τσεκάρω με αυτό;... και για πες ενα μέρος να το βρώ προς αγορά... Ebay?

    Αλλά και πάλι .. πως υπολογίζω όταν είναι ζεστό το ελαστικό;

    Gandalf
    Ας υποθέσουμε οτι η σωστή πίεση που θέλεις είναι 32 με κρύα λάστιχα.
    Μετράς με το δικό σου πιεσόμετρο πριν καβαλήσεις και βλέπεις την πραγματική πίεση με κρύα λάστιχα. Βλέπεις πχ 30, άρα θέλεις άλλα 2 PSI.

    Πας στο βενζινάδικο και ξαναμετράς τα ζεστά λάστιχα με το δικό σου πιεσόμετρο. Βλέπεις πχ 32.
    Τότε λοιπόν χρησιμοποιείς την αντλία και το πιεσόμετρο του βενζινάδικου.
    Το βάζεις και δείχνει πχ 34. Το πας στο 36 και λογικά θα είσαι περίπου ΟΚ. Αν θέλεις ξαναμετράς με το δικό σου για να είσαι σίγουρος.
    Αν όμως σου δείχνει πχ 60 θα πρέπει να βάλεις 4 PSI, τα οποία θα είναι στην πράξη 2.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kiloMeater
    Εγγραφή
    02/08/2006
    Μηνύματα
    200
    Εγώ κάνω το εξής
    Εχω ενα όργανο σπίτι το οποίο το θεωρώ αξιόπιστο, ήταν λίγο ακριβούτσικο αλλά μια φορά το παίρνεις...

    Αμα μετρήσω το πρωί και δώ οτι θέλω λίγο συμπλήρωμα, όταν επιστρέφω πηγαίνω στο τελευταίο βενζινάδικο πριν πάω σπίτι κι προσθέτω λίγο αέρα στα τυφλά, χωρίς να δώσω σημασία τι λέει το συγκεκριμένο οργανο. Ξέρω οτι βάζω λίγο παραπάνω αλλά δε με νοιάζει
    (καλά δε λέμε απο 42 να βάλεις 60, αλλα να πάς πχ 2-3 psi παραπάνω)

    Αφού γυρίσω σπίτι, αφήνω να κρυώσουνε τα λάστχα και μετα βγάζω αέρα μεχρι να έρθει στο κανονικό του

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Δηλαδή βάζω αέρα και ανά διαστήματα τσεκάρω με αυτό;... και για πες ενα μέρος να το βρώ προς αγορά... Ebay?

    Αλλά και πάλι .. πως υπολογίζω όταν είναι ζεστό το ελαστικό;

    Gandalf
    πιεσόμετρα τέτοια θα βρείς στα περισσότερα μαγαζιά με αξεσουάρ μοτό ... έχω πάρει ένα της motrax απο το wintex στην καλιρόης πριν κάτι χρόνια, σαν και αυτό της φωτό ... γύρω στα 15 ευρώ

    αρχικά είχα επιφυλάξεις για την ακρίβεια του, αλλά το τσέκαρα μετρώντας εναλλάξ με άλλα 2 πιεσόμετρα, ένα εκ των οποίων είναι το κλασσικό της michelin που πολλοί το θεωρούν αλάνθαστο ... η μέγιστη απόκλιση που είδα ήταν 0,2 - 0,3 psi


    για το ζεστό/κρύο, μετράς το πρωί πριν φύγεις απο το σπίτι σου και χοντρικά παίζεις όπως είπε ο σαπίλας

Παρόμοια θέματα

  1. Ερωτηση Για Λαστιχα Και Τι Χαρακτηριστικα Εχουν
    από Jimskeet2002 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2007, 08:26
  2. ερώτηση για λαστιχα και εξατμιση
    από sakismip στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 26/02/2007, 09:25
  3. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2006, 19:45
  4. Λάστιχα και δίλημμα...
    από Cpt. Haddock στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2006, 11:34
  5. Λαστιχα και συναγερμος για ΧΤ
    από nikos283 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 04/05/2004, 08:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF