Έχουμε και λέμε λοιπόν...
όλοι γνωρίζουμε (ελπίζω) πως σε τακτικά διαστήματα πρέπει να ελέγχουμε τον αέρα σε ελαστικά για να υπάρχει όσο το καλύτερο επαφή με τον δρόμο.
Η ερώτηση μου είναι απλή.
Με δεδομένο οτι κανείς δεν έχει αντλία αέρα σπίτι του (εντάξει... σχεδόν κανείς! ) και τις μετρήσεις πρέπει να τις κάνει σε κοντινό βενζινάδικο (που είναι όμως πάντα το ίδιο για να μην έχεις αποκλίσεις).... πως αντιπαρερχόμαστε το γεγονός πως το ελαστικό είναι σχεδόν πάντα ζεστό όταν φτάνουμε εκεί, άρα έχει διασταλεί και ο άερας εντός αυτού... άρα δείχνει και λάθος;
Πως μπορούμε λοιπόν να βάλουμε σωστή πίεση αέρα στα ελαστικά έτσι ώστε να μην φαγώνονται απο την πολύ επαφή ή αντίστοιχα να μην γλυστράνε υπερβολικά (και κοπανάνε) αν έχουν παραπάνω άερα απο λάθος μέτρηση;
Για πείτε ρε παιδιά..
Gandalf