Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 62

Θέμα: XTZ 660 Tenere vs F650GS Dakar

  1. #1
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064

    XTZ 660 Tenere vs F650GS Dakar

    Συνεχίζοντας τις ηλίθιες σκέψεις για την αγορά επόμενης μηχανής, μπήκαν και τέτοιες μονοκύλινδρες ιδέες στο μυαλό μου. Για πάμε λοιπόν, ποιο και γιατί;

    Προσωπική άποψη θα εκφράσω αργότερα.

    Χρήση: όλες.

    ΥΓ: Κάντε έναν κόπο να το βάλετε στα "Μοντέλα". Αστόχησα.
    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/11/2009
    Μηνύματα
    128
    Πραγματικά ωραία αντιπαράθεση, θα ψηφίσω gs dakar γιατί πάντα το έβρισκα όμορφο και ιδιαίτερο.
    Τώρα το Tenere είναι πιο φρέσκο , μπορείς να το πάρεις καινούριο και παρουσιάζει μάλλον καλύτερη αντοχή στις πτώσεις. Αν δεν είσαι στην κατηγορία που τους χαλάει σχεδιαστικά δείχνει πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    1) Κιλα, τα ιδια
    2) Κινητηρες, τα ιδια (αλλα το τενερε σηκωνει πιο πολυ βελτιωση και το ντακαρ ειναι λιγο πιο ομαλο, πιο σπιρτοζικο μαμα και σηκωνει υψηλοτερη μεση ταξιδιου, λογω απουσιας κραδασμων)
    3) Αναρτησεις, τα ιδια χαλια
    4) Ανεση τα ιδια
    5) Καταναλωση και κοστος χρησης-συντηρησης, τα ιδια
    6) Αυτονομια, το τενερε λογω μεγαλυτερου τεποζιτου
    7) Αξιοπιστια, τα ιδια
    8) Φρενα, ABS το τενερε δεν εχει, κατα τ'αλλα πανω κατω τα ιδια.
    9) Οδηγικη συμπεριφορα, τα ιδια, με το τενερε να δινει λιγο καλλιτερη αισθηση κατανομης μαζων.

    Συμπερασμα, παιρνεις οποιο ταιριαζει στη τσεπη σου και σου αρεσει εμφανισιακα περισσοτερο, εκτος αν θελεις ABS.
    Εγω προσωπικα μεταξυ των δυο θα επαιρνα το ντακαρ (αρκετα φτηνοτερα) και θα το βελτιωνα στα σημεια, παρ'ολο που βρισκω το τενερε πολυ πιο ομορφο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    αυτο ειναι το πιο καλοστημενο τενερε που κυκλοφορει στη πιατσα αλλα κοστιζει μουτσο ντιναριο....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dscf3334.jpg 
Προβολές:	1589 
Μέγεθος:	94,9 KB 
ID:	198157
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064
    Υπέροχο το παραπάνω Tenere, αλλά δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο.

    Ένα καλό Dakar το βρίσκει κανείς με 3500, αρκετά προικισμένο.
    Που και που σκάνε μερικά Tenere για 4500. Γυμνά βέβαια.

    Από θέμα εμφάνισης κι εγώ προτιμώ το Tenere. Και όντως τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά τους είναι πάνω κάτω τα ίδια. Άρα έχει να κάνει κυρίως με τιμή και εξοπλισμό θα έλεγα.

    Χμμ, ενδιαφέρον.
    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  6. #6
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.690
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    1) Κιλα, τα ιδια
    2) Κινητηρες, τα ιδια (αλλα το τενερε σηκωνει πιο πολυ βελτιωση και το ντακαρ ειναι λιγο πιο ομαλο, πιο σπιρτοζικο μαμα και σηκωνει υψηλοτερη μεση ταξιδιου, λογω απουσιας κραδασμων)
    3) Αναρτησεις, τα ιδια χαλια
    4) Ανεση τα ιδια
    5) Καταναλωση και κοστος χρησης-συντηρησης, τα ιδια
    6) Αυτονομια, το τενερε λογω μεγαλυτερου τεποζιτου
    7) Αξιοπιστια, τα ιδια
    8) Φρενα, ABS το τενερε δεν εχει, κατα τ'αλλα πανω κατω τα ιδια.
    9) Οδηγικη συμπεριφορα, τα ιδια, με το τενερε να δινει λιγο καλλιτερη αισθηση κατανομης μαζων.

    Συμπερασμα, παιρνεις οποιο ταιριαζει στη τσεπη σου και σου αρεσει εμφανισιακα περισσοτερο, εκτος αν θελεις ABS.
    Εγω προσωπικα μεταξυ των δυο θα επαιρνα το ντακαρ (αρκετα φτηνοτερα) και θα το βελτιωνα στα σημεια, παρ'ολο που βρισκω το τενερε πολυ πιο ομορφο.
    ++ ....και από μένα...
    Δεν θα μπορούσα να πω τίποτα διαφορετικό πραγματικά, εκτός ίσως από μια ερώτηση για την άνεση...στο BMW έχω κάτσει και σαν οδηγός και σαν συνεπιβάτης...πραγματικά χλιδή... για το τενερέ δεν έχω εμπειρία αλλά δεν τη κόβω για τόση ρέκλα τη σέλα... κάνω λάθος;
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    αυτο ειναι το πιο καλοστημενο τενερε που κυκλοφορει στη πιατσα αλλα κοστιζει μουτσο ντιναριο....
    Ουόι μανούλα'μ τι ν' τούτου?
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  8. #8
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.832
    Καλό είναι εδώ το θεματάκι

    Λοιπόν, έχουμε και λέμε τα εξής :

    Το Tenere, είναι πιο χωμάτινο, πιο μαλακό. Κατανάλωση υπερτερεί το Dakar, όπως και στο θέμα άνεσης σέλας.
    Κινητήρας προσωπικά θα προτιμούσα το Rotax από το Minarelli. Επίσης, επειδή η συνομιλία μας σε επηρέασε, σκέψου πόσοι στο κόσμο ταξιδεύουν με Dakar & πόσοι με Tenere.

    Από θέμα εμφάνισης, μάλλον υπερτερεί το Tenere. Βελτιώσεων, σαφώς το Tenere. Μπλιμπλίκια και κοκοκόψαρα θα βρεις και για τα 2 τα πάντα.

    Οπότε προσωπικά θα επέλεγα το καλύτερο πακέτο που έβρισκα (βαλίτσες, extra, τιμή..).

    Νομίζω ότι σωστά σκέφτεσαι...

  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
    ++ ....και από μένα...
    Δεν θα μπορούσα να πω τίποτα διαφορετικό πραγματικά, εκτός ίσως από μια ερώτηση για την άνεση...στο BMW έχω κάτσει και σαν οδηγός και σαν συνεπιβάτης...πραγματικά χλιδή... για το τενερέ δεν έχω εμπειρία αλλά δεν τη κόβω για τόση ρέκλα τη σέλα... κάνω λάθος;
    Η σελλα του ντακαρ ικανοποιει και τους πιο απαιτητικους πισινους. Στο τενερε ομως τρως λιγοτερο αερα, αλλα πολλοι ενοχλουνται απο την τυρβη. (και η σελλα του μια χαρα ειναι εδω που τα λεμε).

    Μαικ, το ντακαρ πουλαει εδω και 8 χρονια, το τενερε μονο 1. Μια και η μπε-εμ-βε εκανε τη μαλακια να το καταργησει, οι ταξιδευτες τενερε θα παιρνουν απο δω και μπρος...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.135
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Μια και η μπε-εμ-βε εκανε τη μαλακια να το καταργησει, οι ταξιδευτες τενερε θα παιρνουν απο δω και μπρος...
    Το έχει ξαναβγάλει στην αγορά αλλά αυτή τη φορά made in china με τιμή λίγο πιο χαμηλά από το tenere.

    Πέρισυ νομίζω είχε κάνει κι ένα περιοδικό ένα συγκριτικό μεταξύ αυτών των δύο

  11. #11
    Αν αυτό που θέλεις είναι μια μηχανή on τότε πας για το Ντακάρ.
    Υπόψιν όμως πως απλά θα σε περάσει από χωμάτινες καταστάσεις, λόγο ντεπόζιτου τελείως λάθος θέση οδήγησης, αν σηκωθείς όρθιος γίνεται ακόμα χειρότερο, άσε που αν σου πέσει θα πονέσει η τσέπη σου.
    Για off καταστάσεις πας για τενερε, θα κάνεις συμβιβασμούς σε άσφαλτο αλλά στο χώμα θα το χαρείς. Δεν είναι ΚΤΜ, αλλά δεν είναι και κακό.
    Έχουν προσθέσει κάτι πλαστικά μάλιστα, (ντεπόζιτο/ψυγείο/χειρολαβές) που λειτουργούν σαν μανιτάρια σε περίπτωση τούμπας.
    "η ζωή στο διάβα της ξοδεύει τους καλύτερους"

  12. #12
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    Το έχει ξαναβγάλει στην αγορά αλλά αυτή τη φορά made in china με τιμή λίγο πιο χαμηλά από το tenere.

    Πέρισυ νομίζω είχε κάνει κι ένα περιοδικό ένα συγκριτικό μεταξύ αυτών των δύο
    Το χαμηλο εβγαλε, οχι το ντακαρ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.135
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Το χαμηλο εβγαλε, οχι το ντακαρ.
    οκ πάσο

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bull13
    Αν αυτό που θέλεις είναι μια μηχανή on τότε πας για το Ντακάρ.
    Υπόψιν όμως πως απλά θα σε περάσει από χωμάτινες καταστάσεις, λόγο ντεπόζιτου τελείως λάθος θέση οδήγησης, αν σηκωθείς όρθιος γίνεται ακόμα χειρότερο, άσε που αν σου πέσει θα πονέσει η τσέπη σου.
    Αυτο γιατι το λες? Στο χωμα ειναι προσον το βαρος να ειναι προς τα πισω σε τετοιου ειδους μηχανη.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    εγω απο το λιγο που οδηγησα το τενερε...μπορω να πω πως αδικειται απο το μοτερ...πολυ διασκεδαστικο στην οδηγηση και πολυ ελαφρυ σε αισθηση, αλλα ηθελε καμια 10ρια αλογα παραπανω....τα σηκωνει(και τα ζηταει) η υπολοιπη μηχανη...


    παντως μ'αρεσε η καμαρωτη θεση οδηγησης...γενικα μ'αρεσε...αμα ηταν πιο δυνατο θα το παιρνα ανετα για καθημερινη μετακινηση...με τετοιο υψος στην πολη εινα μανουλα....

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. XTZ 660 Tenere '97 vs F650GS '99
    από Neuron στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2012, 10:44
  2. προβληματα xtz 660 tenere 08
    από skordastm στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2009, 09:36
  3. XTZ 660 tenere...
    από domiemic65 στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2007, 00:47
  4. Xtz 660 Tenere 2008
    από Aikidimi στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2007, 20:19

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF