Παιδιά χαιρετώ.
Το μηχανάκι μου, ένα gsxr 600 k6 στα 56500km έκανε ένα θόρυβο περίεργο μεταξύ 2000-4000 rpm τους τελευταίους μήνες. Δεν έδωσα πολλύ σημασία όμως πριν λίγες μέρες ο θόρυβος αυτός μεγάλωσε πολύ και το πήγα συνεργείο. Το αποτέλεσμα: κομμένη μια βαλβίδα εισαγωγής του 2ου κυλίνδρου. Έχω 3 ερωτήσεις:
1. Πως γίνεται να έγινε αυτό? Τι μπορεί να φταίει? Μήπως οι βαλβίδες του συγκεκριμένου μοντέλου αντέχουν μόνο τόσα χλμ, ή απλά έτυχε σε εμένα? Κινδυνεύουν και οι υπόλοιπες βαλβίδες - να τις αλλάξω όλες η μόνο αυτήν?
2. Πως γίνεται να μην μου τα μπλόκαρε όλα στον κύλινδρο (φαινομενικά φάινεται άθικτος)? Ο μάστορας έμεινε με το στόμα ανοικτό.
3. Πια η διαδικασία αλλαγής? 2 μάστορες που ρώτησα μέχρι τώρα συνηστούν κατέβασμα κινητήρα για έλεγχο του κυλίνδρου, πιστονιού κλπ μαζί με την αντικατάσταση. Ο ένας μάλιστα συνέστησε αλλαγή όλων των βαλβίδων! Χρειάζεται?
Γνώμες απόψεις ελεύθερα. Πάντως με ενα απλό google-άρισμα δεν βρήκα παρόμοια περίπτωση![]()
![]()