Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 34

Θέμα: Περι ανρτησεων...

  1. #1

    Περι ανρτησεων...

    Υπαρχει περιπτωση σε πισω αμορτισερ να ειναι σωστα ρυθμισμενη η προφορτιση(σωστο στατικο και δυναμικο sag)και παρολα αυτα εγω να την νοπιωθω σκληρη σαν τουβλο!!!
    Υπαρχει δηλαδη περιπτωση να θελω αλο ελατηριο η αφου ειναι τα sag σωστα ολα ειναι ok και ειναι ιδεα μου....αυτα.

    Αφορα cbf 1000 με hyperpro αμορτισερ.
    The precious made me do it...

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Aν φοράει Hyperpro αμορτισέρ αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα φοράει και Hyperpro ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ (και όχι γραμμικό) ελατήριο. Σε αυτήν την περίπτωση η ρύθμιση μέσω τυποποιημένων τιμών sag πάει περίπατο...Trial και error θα ρυθμίσεις...

    Επίσης δες μήπως ρυθμίζει απόσβεση συμπίεσης...Την αύξησή της την εισπράτεις σαν σκληρότητα και το αντίστροφο...

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Άσχετα αν το ελατήριο είναι γραμμικό ή προοδευτικό, με καμιά Παναγία δεν σκληραίνει (ούτε μαλακώνει) από την προφόρτιση....

    (πρέπει να μετρήσω πόσες φορές το έχω πει...)

    Αν τα sags είναι Ο.Κ. τότε και το ελατήριο είναι Ο.Κ. (για το βάρος σου + το βάρος της μηχανής) !!

    Αλλαγή ελατηρίου θα χρειαζόταν αν δεν κατάφερνες να ρυθμίσεις ΚΑΙ τα 2 sags...

    Τώρα, αν όντως είναι προοδευτικό το ελατήριο, πάρε μαζί τον αποπάνω κύριο και βγείτε στον δρόμο για ρυθμίσεις ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Άσχετα αν το ελατήριο είναι γραμμικό ή προοδευτικό, με καμιά Παναγία δεν σκληραίνει (ούτε μαλακώνει) από την προφόρτιση....

    (πρέπει να μετρήσω πόσες φορές το έχω πει...)

    Αν τα sags είναι Ο.Κ. τότε και το ελατήριο είναι Ο.Κ. (για το βάρος σου + το βάρος της μηχανής) !!

    Αλλαγή ελατηρίου θα χρειαζόταν αν δεν κατάφερνες να ρυθμίσεις ΚΑΙ τα 2 sags...

    Τώρα, αν όντως είναι προοδευτικό το ελατήριο, πάρε μαζί τον αποπάνω κύριο και βγείτε στον δρόμο για ρυθμίσεις ...

    Σε βαρέθηκα ρε μαλ@κα......
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #5
    μετραω στατικο sag 15mm με 12+/-5mm να δινει η hyperpro για το μηχανακι μου(λογικο αφου εχει 12 εκατοστα διαδρομη),αρα μεσα ειμαι με +3mm διαφορα απο το ιδανικο,και δυναμικο με εμενα πανω 34mm(το τελειο θα ηταν να ειναι 40mm αλλα δεν με χαλαει γιατι πιο πολυ δικαβαλο θα κυκλοφορει το μηχανακι)....

    τα trial και error δεν γνωριζω τι ειναι...
    υπαρχει περιπτωση να σκλυραινει αποτομα λογο προοδευτικοτητας μετα απο αυτα που μετραω???

    συγνωμη αν οποιαδηποτε στιγμη χρησημοποιησα λαθος ορολογια,ελπιζω να με καταλαβατε παντως...
    The precious made me do it...

  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    απο ρυθμιση αποσβεσης πως πας?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    trial και error εννοώ να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙΣ... Επειδή πιθανότατα φοράς προοδευτικό ελατήριο (τσέκαρε αν όντως είναι έτσι...), τα τυποποιημένα νούμερα sag δεν είναι πανάκεια - ούτε καν ως αρχικά σημεία ρύθμισης. Δοκίμασε και με λιγότερη και με περισσότερη προφόρτιση και αξιολόγησε τις διαφορές οδηγώντας χωρίς να σε απασχολούν τα sag

    Εμπειρικά θα σου πω ότι όσες φορές ένοιωθα σκληρή (και για να μην αρχίσει πάλι ο παλιόγερος εννοώ ΜΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΙΚΗ...) την ανάρτηση, αντίθετα από την κοινή πρακτική το μηχανάκι ήθελε ΑΥΞΗΣΗ προφόρτισης ώστε η ανάρτηση να δουλεύει περισσότερο στο αρχικό και πιο μαλακό κομμάτι της διαδρομής της...

    Επίσης τσέκαρε αυτό που σου είπα για την απόσβεση συμπίεσης. Αν υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης χαλάρωσέ την 4-5 κλικ και δες αν γλύκανε... Απλά σημείωνε κάπου τις αρχικές ρυθμίσεις ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορείς να γυρίσεις σε αυτές

    Πάντως γενικά τα Hyperpro έχουν την φήμη του "σφικτού" όσο αφορά τα ελατήριά τους...

  8. #8
    παιδια α αποσβεση ειναι μια χαρα,η hyperpro λεει 20 ανοιχτο +/-5 και εγω στο ταξιδι το εχω 13 στην πολη 18....

    το ελατηριο ειναι προοδευτικο...επιπλεον προφορτιση δεν θελει με τιποτα...και το στατικο sag πρεπει να ισχυει γιατι αλλιως δεν θα το εδινε η hyperpro στο manual του αμορτισερ...καλα δεν λεω?

    αν το αποφορτισω κι'αλλο καθεται πολυ το μηχανακι...πιο πολυ απο οτι καθοταν με το μαμα που το ενοιωθα πιο μαλακο...

    ελπιζω να μην ειναι η ιδεα μου,γιατι απο οτι καταλαβαινω μαλλον θελω πιο μαλακο ελατηριο...

    by the way theod εχουμε παει μαζι και βολτουλες με το FazerClub οταν ειχα ακομα cbf600...

    ευχαριστω πολυ παντως...τι μαλακια εκανα που δεν πηρα ohlins...κλαψ!!!
    The precious made me do it...

  9. #9
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Ακόμα ταλαιπωρείσαι μωρέ με αυτό το αμορτισέρ? Θυμάμαι το θρεντάκι σου πριν μερικούς μήνες.
    Sent from me using a computer.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
    παιδια α αποσβεση ειναι μια χαρα,η hyperpro λεει 20 ανοιχτο +/-5 και εγω στο ταξιδι το εχω 13 στην πολη 18....
    Μιλάω για απόσβεση ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ...Δεν ξέρω εσύ ποιά εννοείς...



    Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
    επιπλεον προφορτιση δεν θελει με τιποτα...και το στατικο sag πρεπει να ισχυει γιατι αλλιως δεν θα το εδινε η hyperpro στο manual του αμορτισερ...καλα δεν λεω?

    αν το αποφορτισω κι'αλλο καθεται πολυ το μηχανακι...πιο πολυ απο οτι καθοταν με το μαμα που το ενοιωθα πιο μαλακο...

    Το δοκίμασες ή απλώς το συμπεραίνεις ...??? Δοκίμασε και που ξέρεις....Και στο λέω γιατί με βάση αυτά που γράφεις για το πόσο "κάθεται" το μηχανάκι ψυχανεμίζομαι ότι μάλλον κυκλοφορείς με ανεπαρκή προφόρτιση με αποτέλεσμα να καταναλώνεις με το φορτίο την μισή (και μαλακή) διαδρομή του ελατηρίου και μετά προσπαθείς να τα βγάλεις πέρα με την υπόλοιπη (και πάνσκληρη...). Στο κάτω-κάτω τσάμπα είναι μια δοκιμή...

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD

    Εμπειρικά θα σου πω ότι όσες φορές ένοιωθα σκληρή (και για να μην αρχίσει πάλι ο παλιόγερος εννοώ ΜΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΙΚΗ...) την ανάρτηση, αντίθετα από την κοινή πρακτική το μηχανάκι ήθελε ΑΥΞΗΣΗ προφόρτισης ώστε η ανάρτηση να δουλεύει περισσότερο στο αρχικό και πιο μαλακό κομμάτι της διαδρομής της...
    Δεν κανει διαφορα αυτο που λες. Οσο η προφορτιση ειναι τετοια που να υπαρχει εστω και λιγο στατικο σαγκ, τοτε το ελατηριο στην ιδια περιοχη δουλευει. Το μονο που αλλαζει ειναι το υψος.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12
    μεγαλη μαλακια η hyperpro παιδια...μακρια!!!

    αποσβεση επαναφορας,συμπισεσης δεν εχει...

    και ναι,το εχω δοκιμασει πιο προφορτισμενο...ΑΚΙΝΗΤΟ ειναι...μεγαλη γκαντεμια με το κολοαμορτισερ!!!τελος παντων,θα το αφησω ως εχει και αν βρεθει κανενα 200αρι θα παω να βρω καποιο καινουριο πιο σωστο ελατηριο...μονο ετσι θα μου φυγει μαλλον η μαλακια που με δερνει

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    The precious made me do it...

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
    μεγαλη μαλακια η hyperpro παιδια...μακρια!!!

    αποσβεση επαναφορας,συμπισεσης δεν εχει...

    και ναι,το εχω δοκιμασει πιο προφορτισμενο...ΑΚΙΝΗΤΟ ειναι...μεγαλη γκαντεμια με το κολοαμορτισερ!!!τελος παντων,θα το αφησω ως εχει και αν βρεθει κανενα 200αρι θα παω να βρω καποιο καινουριο πιο σωστο ελατηριο...μονο ετσι θα μου φυγει μαλλον η μαλακια που με δερνει

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Μια χαρα ειναι η Hyperpro! Απλα μαθε να την ρυθμιζεις. Η αποσβεση επαναφορας επηρεαζει και την αποσβεση συμπιεσης. Εξ'αλλου και να χαλαρωνες την αποσβεση συμπιεσης, αυτο δεν σημαινει πως θα μαλακωνε η αναρτηση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    αυτο με την ρυθμιση του sag,με τετοια λεπτομερεια,σε δρομισιο μηχανακι δεν την καταλαβα ποτε...

    σε ολα τα street ενα στατικο της ταξης των 20-25 mm, παντα καλυπτε το θεμα ελατηριου...λεπτομερειες ηθελαν μονο οι αποσβεσεις...παντα μιλωντας για αναβατη που δεν θυμιζει ουτε τον βουδα,ουτε την κλωντια σιφερ...

    μονο οταν ρυθμιζα αγωνιστικα επαιζα λεπτομερως και εκει...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  15. #15
    αυτο το μια χαρα ειναι η Hyperpro δεν ξερεις ολη την ιστορια...γι'αυτο το λες...μια χαρα χαλια ειναι!!!!οποιος θελει αλαζουμε κινητα να του πω το story γιατι θελει 2 μερες να γραφω....

    και μαλλον θελω αλο ελατηριο...πηγα κατω και ξαναμετρησα...

    για στατικο 15 με 12 ιδανικο μου δινει δυναμικο 33 με 40 ιδανικο...αρα δεν ειναι σωστα ρυθμισμενο και μαλλον δεν γινεται να γινει με το παρον ελατηριο(κλαψ)...οσο για την λεπτομερεια...αφου το νιωθω και η μετρηση μου το επιβεβαιωνει μαλλον δεν ειναι λεπτομερεια!!!

    σας ευχαριστω πολυ παντως ολους σας για το ενδιαφερον!!!
    The precious made me do it...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Περι Γαμου
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2008, 18:46
  2. Περί Fazer600 o λόγος...
    από superfour στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2004, 23:24
  3. Περί Αλυσίδας …
    από niko13g στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2003, 14:38
  4. περι βενζινης
    από bsari στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 01:48
  5. Περι γουρουνιων ο λογος!!!!
    από dela στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 15:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF