dmf τωρα θα ρωτουσα για το χορνετ, μετα απο 20.000 κμ αισθανομαι οτι ειναι ξεβιδωμενο εντελως το προστινο...
Ρωτησες στο ATS για σερβις καλαμιων ?
dmf τωρα θα ρωτουσα για το χορνετ, μετα απο 20.000 κμ αισθανομαι οτι ειναι ξεβιδωμενο εντελως το προστινο...
Ρωτησες στο ATS για σερβις καλαμιων ?
Μετα απο μερικες μπουφλες ολοι ριχνουν την τιμη φιλε.Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Πήγα και ρώτησα λοιπόν πόσο πάει το μαλλί για αυτό... η τιμή που άκουσα ήταν κοντά στα 200 ευρώ.
![]()
να ειχα ρωτησει, γιατι εγω εχω 26.000κμ..Αρχικά δημιουργήθηκε από Hornet_08
Τελικα ρωτησα.
Μαζι με το σερβις θα αλλαξω τα λαδακια στα καλαμια 10+10 + 60 εργασια
μαζι με τσιμουχες 130?. μαζι με ρουλεμαν τιμονιου 160?
αλλα φοβαμαι να το παω γιατι ειμαι σιγουρος οτι θα θελει και ελατηρια και θα παει πολυ το μαλλι![]()
Τοσο συχνα θελουν τα ελατηρια ? Εδω στο αμαξι ρε συ αλλαζονται μετα τις 150.000 km και αν.
οσο να'ναι θα εχουν κατσει. Αλλα ειναι και το θεμα της εργασιας.. Ανοιγει που ανοιγει.
Δεν λεει σε 10000Κμ να ξαναπληρωσεις εργατικα μονο για τα ελατηρια.
μεσα στο βιβλιο λεει κατι για αλλαγη ελατηριων ?
στο manual (το κανονικο οχι αυτο που σου δινουν με την μηχανη) εχει ορια αντικαταστασης. Που σημαινει οτι ειναι αναλογα της χρησης.
Οπως οι δισκοπλακες π.χ.
Το οριο αντικαστασης της πισω ειναι τα 4mm (κανονικα ειναι 5mm).
Οποτε καταλαβαινεις οτι δυο μηχανες με ιδια κμ δεν σημαινει οτι θα εχουν ιδια φθορα εκει, γιατι εξαρταται απο την οδηγηση που κανεις.
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
στο manual (το κανονικο οχι αυτο που σου δινουν με την μηχανη)
Κ που το βρηκες αυτο το manual ρε μορτη
Τα ελατήρια τα αλλάζεις για να πάρεις κάτι καλύτερο από το μπροστινό σου , και έχει να κάνει με τα γούστα του οδηγού και το στυλ οδήγησης .
Δε νομίζω ρε παιδιά πως στα 26000 χλμ θέλουν αλλαγή .....εκτός αν θες απλά να βελτιώσεις το μπροστινό σου .
Επίσης το να αλλάξεις τα ελατήρια στο μπροστινό δεν είναι και τόσο τραγικό στη τελική γίνεται και χωρίς να βγάλεις τα καλάμια !!!!![]()
20.000χλμ είναι σχετικά λίγα για να θες ελατήρια. Εγώ θα έλεγα ότι είναι σχετικά λίγα για να θέλει σέρβις το μπροστινό, ειδικά το μαμά...
το πιθανότερο είναι λόγω εξοικείωσης, να οδηγάς το μηχανάκι πιο γρήγορα και ίσως πιο άγαρμπα και να σου φαίνεται ότι έχει πρόβλημα το μπροστινό.
Μάλλον δεν θέλει τίποτα, αλλά ένα σεβρισάκι, λαδάκια, τσιμούχες, δεν έβλαψε ποτέ κανέναν...![]()
Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
…αν
Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:
Pics
Πάντως κι έγώ στα 28 χιλ χιλιόμετρα άλλαξα ελλατήρια μπρος-πισω στο χόρνετ. Το πίσω δεν ήταν τόσο χάλια αλλά είχε κάτσει 1,5 πόντο. Ένιωθα κι εγώ το μπροστινό σαν ξεβιδωμένο όπως το γράφεις. Μαζί άλλαξα και ρουλεμάν τροχού και λαιμού.
Η αλήθεια είναι ότι μου κακοφάνηκε να αλλάξω ελατήρια σε τόσα λίγα χιλιόμετρα, αλλά από την άλλη το μηχανάκι είναι στρήτ και οι διαδρομές που εκανα στους δρόμους της Αθήνας , μόνο για στρητ δεν ήταν. Πολύ χάλια οι δρόμοι κάθε μερα πολλές λακούβες. Και για να είμαστε ειληκρινείς τα ελατήρια της Honda είναι για τον φούτσο.
Έβαλα HyperPro και ήταν σαν να αγόρασα καινούριο μηχανάκι.
....ξάπλωσε τ' ανάσκελα και χύθηκαν οι μυαλοί του στις πέτρες.