Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 73

Θέμα: εσκεμμενο valve floating...

  1. #1

    εσκεμμενο valve floating...

    χθες το βραδυ ειχα μια διαδικτυακη κουβεντα με εναν "φιλο" αμερικανο,μηχανικο ομαδας στο sprint cup του nascar...

    αφου τελειωσαμε με τις γνωστες φιλοφρονησεις εκατερωθεν,δηλαδη αυτον να με ρωταει πως παει το tuning των scooter που κανω κι εμενα να τον ρωταω ποσα χιλιομετρα βγαζουν στο γαλονι τα φορτηγα που σεταρει αυτος,πιασαμε τα τεχνικα,μια και εχω μια ιδιαιτερη αγαπη για τα αμερικανικα hot rods κι οποτε πετυχαινουμαστε μαζι Online σαλιαριζουμε για τα ρημαδια τους...

    απο μοτοσακα δεν εχει ιδεα ,οπως κι απο tuning εγκεφαλων ,αν και ουτως η αλλως οτιδηποτε κατω απο 5 λιτρα το θεωρει χλοοκοπτικη μηχανη...

    εκει που λεγαμε περι επιλογης εκκεντροφορων ,ραμπων εκκεντρων,curtain areas κλπ. μου πεταει το κουλο...

    "soonish we 're gonna test different spring rates for more valve float,above 8 thou"...



    θεωρωντας ως δεδομενο οτι ο τυπος ξερει οτι το valve float καταστρεφει εκκεντροφορο-βαλβιδες-πιστονια-μπιελες, ολο το μοτερ με λιγα λογια,υπεθεσα οτι το κανουν για αυξηση της διαρκεια ανοιγματος βαλβιδας,οποτε μετα φοβου θεου να μην γινω τσιμπουκι ρωταω...

    προφανως θελετε παραπανω διαρκεια σωστα?

    ναι μου λεει...(δοξα τον παναγαθο)...

    και γιατι δεν βαζετε αλλον εκκεντροφορο με περισσοτερη?(βλακα)...

    γιατι απαγορευεται μου λεει...(ασχετε)...

    α...και πως ξερετε ρε μαστορα σε ποιο ακριβως σημειο θα κανει επαναφορα ετσι ωστε να μην γινει χριστουγεννιατικο δεντρο?βαζετε καμερα διπλα στο κοκκορακι? (εξυπνακιας)...

    ε ναι μου λεει...πως αλλιως μπορει να γινει???

    ....(μαλακας)...

    οκ...ειπες "more"...δηλαδη το χετε ξανακανει?

    φυσικα μου λεει...εδω και δυο χρονια...το ξερουν ολοι οι γνωστες...δεν ειναι μυστικο...τα περισσοτερα ετσι δουλευουν...

    αν τυχον τολμησω και τα πω ολα αυτα σε ελληνες αυτοκινηταδες και τους πω επισης οτι οι τυποι βγαζουν 830 ατμοσφαιρικα αλογα απο 5.7 λιτρα μοτερ του '50 με μαντεμενιο μπλοκ ,κινηση βαλβιδων με ωστηρια ,διβαλβιδες κεφαλες,καρμπυρατερ, συμβατικη αναφλεξη και ολο αυτο το πακετο το στροφαρουν στις 9.000 rpms,μαλλον θα με χτυπησουν αλυπητα και πολυ ασχημα...

    frankly my dear, i dont give a damn...

  2. #2
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954

    Re: εσκεμμενο valve floating...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister

    αχ, ρε μπζηλέ, αγαπημένε μου καράΒλα...


    (γι'αυτό κ τα μέχρι 5λτ, τα λένε σμωλ μπλόκς, γιατί υπάρχουν και μπιγκ. Και μπιγκερ ουάνΖ. Και ναί. Είμαστε πίσω, στην ευρώπη, πολύ πίσω...).

    ΥΓ: εδώ θέμε και ξεχωριστούς πολλαπλασιαστές, θέμε dsg, κλαπέτα στο τιμόνι, κ άσε γιατί θα πάω μακρυά την βαλίτσα...

  3. #3
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    ωραίο ως σκέψη και εφαρμογή αλλά εκτός πίστας και αγώνων με κανόνες για ποιό λόγο να το κάνεις; Και γιατί είμαστε πίσω στας Ευρώπας; Δεν μου αρέσουν τα μαντεμένια θηρία που καίνε τα άντερα τους με τους μονούς εκκεντροφόρους και το "δεαρ ις νοτ ριπλέισμεντ φορ ντισπλέισμεντ" κλπ.

    Αιτιολογείτε περικαλώ να μάθουμε
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  4. #4

    Re: Re: εσκεμμενο valve floating...

    Και ναί. Είμαστε πίσω, στην ευρώπη, πολύ πίσω...)( [/B]
    μπορείς να μου εξηγήσεις πως γίνεται να βρίσκεται τόσο πίσω η Ευρώπη όταν καταφέρνει να φτιάχνει αυτοκίνητα που επιταχύνουν, στρίβουν και φρενάρουν καλύτερα από διάφορα αμερικάνικα με το μισό από αυτά βάρος και χωρίς να χρειάζεται να βάζουν σε αυτά κινητήρες από ελικόπτερα?

    http://www.youtube.com/watch?v=-IYCzbtYQBc&feature=related

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/01/2010
    Μηνύματα
    115
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nihristo
    [B "δεαρ ις νοτ ριπλέισμεντ φορ ντισπλέισμεντ" κλπ. [/B]
    δεαρ ισ,μπιγκ ντισπλέισμεντ γουιθ τουρμπο..

    Spam off.
    Σαν την ασπρούλα μου καμιά!

  6. #6
    δεν εκθειαζουμε τα αμερικανικα μοτερ,αλλα τους τυπους που τα βελτιωνουν...απο αυτη την αποψη ειμαστε πολυ πισω...

    ειναι το λιγοτερο φοβερα εντυπωσιακο να βλεπεις τετοια επιπεδα βελτιωσης σε ενα τοσο πισω τεχνολογικα μοτερ με ανταλλακτικα κυριολεκτικα απο το ραφι...

    γι αυτα οι τυποι ειναι αξιοι σεβασμου...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  7. #7
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954

    Re: Re: Re: εσκεμμενο valve floating...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nightstalker
    μπορείς να μου εξηγήσεις πως γίνεται να βρίσκεται τόσο πίσω η Ευρώπη όταν καταφέρνει να φτιάχνει αυτοκίνητα που επιταχύνουν, στρίβουν και φρενάρουν καλύτερα από διάφορα αμερικάνικα με το μισό από αυτά βάρος και χωρίς να χρειάζεται να βάζουν σε αυτά κινητήρες από ελικόπτερα?
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    δεν εκθειαζουμε τα αμερικανικα μοτερ,αλλα τους τυπους που τα βελτιωνουν...απο αυτη την αποψη ειμαστε πολυ πισω...
    Τσίμπα προς το παρόν την παραπάνω απάντηση και θα επανέλθω άλλη στιγμή, για να σου εκθειάσω εκτός από τα μοτέρ, κυρίως τον τρόπο σκέψης.....

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της jimmis5
    Εγγραφή
    20/11/2008
    Μηνύματα
    2.116
    Αν και λατρης των αμερικανικων περισσοτερο για τον ηχο τον κινητηρων αλλα και για τα 275 λαστιχα πισω παρολα αυτα δεν νομιζω πως βοηθουν τεχνολογικα μιας και ειναι σαν κατι μηχανικους του πακισταν πατεντα λογο περιορισμων.ΑΚομα και αυτοι για σοβαρο αυτοκινητο αγοραζουν ευρωπαικο ή ακομα καλυτερα ιαπωνα τουρμακι και γουσταρουν.


    υγ Τpap ρε φιλε βαλε το εργαλειο σου που ειδα τυχαια στο φατσαμπουκ και επαθα πλακα
    Οι μοτοσυκλέτες δεν εχουν πια ψυχή γιατί οι άνθρωποι δεν εχουν πια ψυχή
    Είτε έχεις είτε δεν έχεις αν δεν σε τρέχουνε μην τρέχεις...
    Αν δεν ξερεις που πας γυρνα πισω!!!

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    εγω δεν μπορω να καταλαβω πώς βγηκαν τα 830 αλογα απο 5,7 λιτρα σε μοτερ του 50..

    Αυτα τα μοτερ εβγαζαν περι τα 250 αντε πες 300 αλογα.

    Μα τους αλλαξαν το στροφαλο με νεο ζυγισμενο, κομμενο ραμενο
    Μα τα πιστονια με ελαφρυτερα
    Μα τις μπιελες με ελαφρυτερες
    Μα ανεβασαν και τι συμπιεση στο 11

    Σε ενα ρημαδη εκκεντροφορο κολλησαν??? ε οχι ρε π**στη μου δεν το δεχομαι!


    Και μη μου πεις οτι τα 830 βγαινουν με στοκ εντοσθια, στοκ καρμπς και βενζινη 90 οκτανιων...

    Εγω κοβω το κεφαλι μου οτι εχουν κατι ζιγκλερ ΝΑΑΑΑ με το συμπαθειο και βενζινη 110+ οκτανιων
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
    εγω δεν μπορω να καταλαβω πώς βγηκαν τα 830 αλογα απο 5,7 λιτρα σε μοτερ του 50..

    Αυτα τα μοτερ εβγαζαν περι τα 250 αντε πες 300 αλογα.

    Μα τους αλλαξαν το στροφαλο με νεο ζυγισμενο, κομμενο ραμενο
    Μα τα πιστονια με ελαφρυτερα
    Μα τις μπιελες με ελαφρυτερες
    Μα ανεβασαν και τι συμπιεση στο 11

    Σε ενα ρημαδη εκκεντροφορο κολλησαν??? ε οχι ρε π**στη μου δεν το δεχομαι!


    Και μη μου πεις οτι τα 830 βγαινουν με στοκ εντοσθια, στοκ καρμπς και βενζινη 90 οκτανιων...

    Εγω κοβω το κεφαλι μου οτι εχουν κατι ζιγκλερ ΝΑΑΑΑ με το συμπαθειο και βενζινη 110+ οκτανιων
    την προηγουμενη φορα μικρε ,στις ασχετες μπουρδες που ρωτουσες στο θρεντ με τα μπαντιτ σου χαριστηκα και δεν απαντησα,παροτι το παιζες εξυπνουλης...

    ειναι η δευτερη φορα που το κανεις κι επισης θα σου χαριστω...

    τριτη σου υποσχομαι δεν θα υπαρξει...εχω πει πολλακις οτι η ειρωνια ειναι ανεκτη μονο οταν υπαρχει και το αντιστοιχο υποβαθρο να την στηριξει,στην παρουσα το τεχνικο,το οποιο δεν εχεις...

    οποτε δυο επιλογες...η σταματας, η το τραβας και σε ξεβρακωνω...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    το θρεντ για το μπαντιτ ηταν χιουμοριστικο. γι αυτο και ειπα να του αλλαξουν τιτλο μετα, αλλο που δεν μπηκε και παλι καταλληλος τιτλος.

    γνωσεις εχω λιγες οντως αλλα οχι μηδαμηνες.

    οποτε τωρα το εχω λιγο απορια πως εβγαλαν 830 αλογα απο 5,7 λιτρα σε μηχανη του 50.

    Η ερωτηση μου λοιπον ειναι γιατι εχουν τετοιο restriction στο να αλλαξουν τον εκκεντροφορο αφου αλλαξαν ολα τα αλλα για να βελτιωσουν τον κινητηρα...

    επισης η φραση μου "οχι ρε πουστη δεν το δεχομαι" δεν λαμβανεται τοις μετρητοις.

    τωρα αν εσυ βλεπεις στο ποστ μου ειρωνικο το ειρωνικο της υποθεσης τοτε ειναι ο δαιμων του πληκτρολογιου.


    υγ: αλλο θρεντ εννοεις για το bandit τωρα το δα
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  12. #12

    Re: Re: Re: Re: εσκεμμενο valve floating...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Τσίμπα προς το παρόν την παραπάνω απάντηση και θα επανέλθω άλλη στιγμή, για να σου εκθειάσω εκτός από τα μοτέρ, κυρίως τον τρόπο σκέψης.....

    Πριν λοιπόν απαντήσεις ας κάνουμε έναν διαχωρισμό ανάμεσα στους Αμερικάνους-βελτιωτές που αναφέρεται ο Reinmeister και την επινοητικότητά τους όπως φαίνεται στη συγκεκριμένη περίπτωση, και στους Αμερικάνους-κατασκευαστές αυτοκινήτων (κ μοτοσυκλετών μιας και είναι το φόρουμ σχετικό) μαζικής παραγωγής, στους οποίους αναφερόμουνα εγώ και όπως κατάλαβα και εσύ
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    ... κ τα μέχρι 5λτ, τα λένε σμωλ μπλόκς, γιατί υπάρχουν και μπιγκ. Και μπιγκερ ουάνΖ...
    ...,ΥΓ: εδώ θέμε και ξεχωριστούς πολλαπλασιαστές, θέμε dsg, κλαπέτα στο τιμόνι,


    Να ομολογήσω λοιπόν ότι δεν έχω ιδέα για τους Αμερικάνους, Ευρωπαίους, Ιάπωνες ή Έλληνες (αν υπάρχουν) βελτιωτές και μπορώ να εμπιστευτώ την κρίση του Reinmeister σε αυτό αφού ξέρω ότι ασχολείται με αυτόν τον τομέα, αλλά φαντάζομαι θα το λέει έχοντας στο μυαλό του και άλλα παραδείγματα και όχι μόνο το παραπάνω.

    Σαν κατασκευαστές όμως ανυπομονώ να μου εκθειάσεις τα μοτέρ από ελικόπτερα και αεροπλάνα του Β ΠΠ που τους περίσσεψαν με τις εκπληκτικές ειδικές αποδόσεις της τάξεως των σαράντα ίππων στο λίτρο (πάντα με ωστήρια, εκκεντροφόρους στο πλάι και εξωπραγματικούς ρυθμούς περιστροφής της τάξης των 5.000 σαλ στην καλύτερη) με καταναλωση και ρύπους συγκρίσιμα με καυστήρα δεκαόροφης πολυκατοικίας στο παγκράτι και τα αντίστοιχα αυτόματά τους κιβώτια. Μη ξεχάσεις να μου μιλήσεις και για τις φαντάστικές αναρτήσεις με άκαμπτους άξονες και φυλλα σούστας που είχαν μέχρι πρόσφατα και συνεργάζονταν βέβαια άψογα με πλαίσια όχι κάτω απο τους δύο τόνους αλλά με την στρεπτική ακαμψία ενός Ford Model T.
    Το τελευταίο δεν το αναφέρω τυχαία μιας και νομίζω είναι ίσως η μοναδική συνεισφορά της Αμερικής στην αυτοκίνηση και αυτό βέβαια μονο και μόνο για την γραμμή παραγωγής που εισήγαγε στην αυτοκινητοβιομηχανία.

    Πέρα από την πλάκα όμως, η ειρωνεία παραπάνω απευθύνεται στα προιόντα τους και όχι σε σένα. Καταλαβαίνω τη γοητεία που ασκεί όλος ο μύθος του αμερικάνικου muscle car αν και δεν τη γουστάρω καθόλου. Νομίζω όμως ότι είναι προφανές ότι το αυτοκίνητο έχει φτάσει εδώ σήμερα χαρη σε Ευρωπαίους και Ιάπωνες, οι Αμερικάνοι μάλλον δεινόσαυροι κατέληξαν να είναι. Δεν είναι εξάλλου τυχαίο ότι η αυτοκινητοβιομηχανία τους συντηρούνταν τόσα χρόνια από περιορισμούς στις εισαγωγές, κάτι που ξεκίνησε τη δεκαετία του 70 με την πετρελαική κρίση και τον αναγκαστικό περιορισμό των Ιαπώνων, μέχρι και την χρεοκωπία τους σαν αποτέλεσμα και της κρίσης του '08. Θυμάμαι πριν απο λίγα χρόνια είδηση για πίεση του τότε προέδρου Μπους προς τη Νασα να ικανοποιήσει αιτήματα της Εγχώριας Αυτοκινητοβιομηχανίας για Τεχνολογική βοήθεια. Θυμάμαι επίσης τη δεκαετία του 90 να κυριαρχεί στο τότε πρωτάθλημα Indycar η Mercedes και η Honda (με αντίστοιχα μοτέρ με εκκεντροφόρους στο πλάι και ωστήρια).

    Χωρίς καμία πρόθεση παρεξήγησης και αν είμαι κάπου λάθος εδώ είμαστε να τα πούμε...


    Υ.Γ προς Reinmeister: Τα παραπάνω μοτέρ που περιγράφεις τι χρόνο ζωής έχουν;

    http://www.youtube.com/watch?v=-IYCzbtYQBc&feature=related

  13. #13
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Μιά κουβέντα για σένα: θές ένα 5λεπτο μαζί μου σε ένα μάσκλ δεινόσαυρο του '70.

    Και ξανακάνουμε πάλι την συζήτηση.




    Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
    υγ Τpap ρε φιλε βαλε το εργαλειο σου που ειδα τυχαια στο φατσαμπουκ και επαθα πλακα
    επειδή το ζήτησες τσίμμυ: http://www.youtube.com/watch?v=1_naSsNfPGI

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της jimmis5
    Εγγραφή
    20/11/2008
    Μηνύματα
    2.116
    Thanks φιλος και προσφερομαι εγω για το 5λεπτο που λες επαθα εναν μικρο εθισμο οταν οδηγησαν μια σεβρολετα 4κινητη στον στρατο και δεν ηθελαν να κατεβω απο δαυτην
    Οι μοτοσυκλέτες δεν εχουν πια ψυχή γιατί οι άνθρωποι δεν εχουν πια ψυχή
    Είτε έχεις είτε δεν έχεις αν δεν σε τρέχουνε μην τρέχεις...
    Αν δεν ξερεις που πας γυρνα πισω!!!

  15. #15
    Εκδικητικό μέλος Το avatar του/της John Steed
    Εγγραφή
    05/03/2010
    Μηνύματα
    1.913
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    επειδή το ζήτησες τσίμμυ: http://www.youtube.com/watch?v=1_naSsNfPGI


    Προτείνω να διαχωριστεί το θρέντ σε αυτό με το valve floating και σε ένα που θα πάει σούμπιτο στις αντιπαραθέσεις για την υπεροχή ή όχι των αμερικανικών μαούνων


    "Qu ils mangent de la brioche"

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Flapper valve mod για 1000RR
    από Tigas στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2007, 12:43
  2. In/Exh Valves
    από alex14 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2007, 15:08
  3. Throttle valve synchronization ???
    από stako στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2006, 01:16
  4. Full floating δισκοφρενα...??? Τι ειναι στην πραγματικοτητα ?
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2006, 20:32
  5. Anti-Return Valve
    από zeli στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2006, 00:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF