Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 36

Θέμα: μπροστινο φτερο...ΚΡΑΚ!

  1. #1

    μπροστινο φτερο...ΚΡΑΚ!

    ...πριν λιγο καιρο καναμε κατι δουλειες με τον φιλο μου τον νικο στο γκαραζ , και καθως κοιταζαμε το μηχανακι ενος αλλου φιλου του δημητρη (oπου φιλοξενηθηκε μαζι μας για λιγες μερες τις γιορτες) , παρατηρησαμε οτι το μπροστινο του φτερο ειναι σπασμενο απο μετακινηση της μηχανης με κλειδωμενη την ροδα...

    πως ξερω οτι ειναι αυτη η αιτια?..απλο!

    ..αν κανει καποιος καποιος το λαθος και ξεκινησει με κλειδαρια δισκοφρενου η ροδα γυρναει και η κλειδαρια παει και κοπαναει πισω απο το καλαμι ακριβως στην δαγκανα...ΜΠΑΜ!

    ...αν η μηχανη μετακινηθει προς τα πισω (πχ να ξεπαρκαρει) και ειναι κλειδωμενη με λουκετακι δισκοφρενου , η ροδα θα γυρισει προς τα πισω και το λουκετο θα στοπαρει πανω στο μπροστινο φτερο...ΚΡΑΚ!

    Αυτο βεβαια ισχυει (κυριως) για τις μοτοσυκλετες εφοδιασμενες με usd μπροστινο συστημα , οπου το φτερο ξεκιναει χαμηλα λογω εδρασης στην βαση η οποια ειναι κοντα στον αξονα της ροδας...


    ...τελος παντων , στεναχωρεθηκαμε για το σπασμενο φτερο του δημητρη , και συνεχισαμε την δουλεια μας....

    Δεν περασε ενα δεκαλεπτο που ριξαμε μια ματια στα πλαστικα του FZ1 του νικου ...και τι να δουμε?

    Σπασμενο φτερο και αυτο το κακομοιρο ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ και μαλιστα απο την ιδια μερια...τσ τσ τσ!...

    (και τα δυο τα μηχανακια ειναι αγορασμενα προσφατα και οι ζημιες αυτες προερχοταν απο τον προηγουμενο ιδοκτητη και στις δυο περιπτωσεις!)

    ...δεν χρειαζοταν να ''ψηλαφισω'' το μηχανακι μου...ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΦΤΕΡΟ ΗΤΑΝ ΟΚ!...(ουφ!).....ρε τους κακομοιρους!

    Ολα αυτα βεβαια μεχρι προχτες βραδυ που πηγα να βγαλω το R1 απο το γκαραζ για να παω βολτα....

    ...η πλακα ειναι πως δεν ξεχασα την κλειδαρια , την θυμηθηκα , αλλα ο μ@λακας ημουν απολυτα σιγουρος οτι την ειχα βγαλει απο το δισκοφρενο....τραβαω την μηχανη πισω και....ΚΡΑΚ! ΦΤΟΥ ΡΕ Π@ΥΣΤΗ!!..ΠΑΕΙ ΤΟ ΦΤΕΡΟ!

    η δεξια του μερια εκει που κοντραρε το λουκετο ....αποδημησε εις κυριον...

    Απαρηγορητος εβγαλα το φτερο για να δω τι θα κανω.....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05092.jpg 
Προβολές:	602 
Μέγεθος:	61,7 KB 
ID:	221927
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  2. #2
    ...βεβαια αντιθετα με τους αλλους δυο φιλους εγω........



    ....ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΤΟ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05093.jpg 
Προβολές:	602 
Μέγεθος:	68,6 KB 
ID:	221928
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  3. #3
    ..η συνεχεια αυριο για να κορυφωθει η αγωνια.....

    (..βασικα ξερω οτι χ3στηκατε , αλλα τωρα νυσταζω....πηγε 4 το πρωι!) :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  4. #4
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    πήγε αλλά εγώ που διαβάζω πρέπει να περιμένω...Πάω να κάνω ένα καφέ. Μην το αργήσεις
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  5. #5
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Θερμοκολητικό πιστόλι.. και είναι σαν καινούριο. Εκτός και αν μπείς στην διαδικασία τριψίματος-αερογράφου για να είναι πραγματικά σαν καινούριο.
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  6. #6

    Re: μπροστινο φτερο...ΚΡΑΚ!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zefos1100xx
    ... το μπροστινο του φτερο ειναι σπασμενο .....

    .....Σπασμενο φτερο και αυτο το κακομοιρο ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ και μαλιστα απο την ιδια μερια...τσ τσ τσ!... ....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zefos1100xx
    ...βεβαια αντιθετα με τους αλλους δυο φιλους εγω........

    ....ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΤΟ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!
    περα απο την επισκευη , επρεπε να επινοησω εναν τροπο ωστε αν ξανασπασει η χτυπηθει να μην αποκολληθει το κομματι και χαθει.....

    για να δουμε τωρα και την συνεχεια!
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  7. #7
    ...μετα που συνηλθα απο το ξενερωμα , αφαιρεσα τα λαστιχακια και τους μεταλλικους αποστατες απο το φτερο στα 6 σημεια που βιδωνει στην βαση του.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05094.jpg 
Προβολές:	498 
Μέγεθος:	72,2 KB 
ID:	221949
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  8. #8
    καθαρισα το φτερο μεσα-εξω-παντου ..

    (προσοχη με το μπλε οινοπνευμα-αν πεσει σε φρεσκο χρωμα η βερνικι τα ξεσκισε!)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05095.jpg 
Προβολές:	495 
Μέγεθος:	31,1 KB 
ID:	221950
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  9. #9
    τριψιμο με χοντρο γυαλοχαρτο η επιφανεια εσωτερικα αλλα και στην επιφανεια των ρωγμων για να αγριεψει και να κολλησουν καλυτερα τα υλικα συγκολλησης που θα χρησιμοποιησω...το ιδιο τριψιμο βεβαια και στο μικρο κομματι για τον ιδιο λογο.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05097.jpg 
Προβολές:	498 
Μέγεθος:	66,8 KB 
ID:	221951
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  10. #10
    αναμεταξυ πλαστικατζηδων/βαφεων οι γνωμες για το μεσο συγκολλησης των πλαστικων διιστανται.....

    προσωπικα εδω και χρονια για τετοιες κολλησεις χρησιμοποιω πολυεστερικο στοκο -(οχι ρυτινη-στοκο!)- ......ενα υλικο που εχει πολεμιους και υπερμαχους για την εφαρμογη του...

    τωρα πειτε οτι θελετε , δεν αλλαζω γνωμη που να μου φερετε κολλα απο την NASA!
    ...εχω κανει κατα καιρους κατι απιστευτες κολλησεις και ''γεμισματα'' με πολυεστερικο στοκο (βλ virago - μεχρι και ενα σκαλοπατι για παλετοφορα και κλαρκ!)

    Φυσικα μετα η επιπλεον ενιχυση με πολυεστερικη ρυτινη/σκληρυντη και υαλοφυλλο ειναι πολυ πιθανη (οπως και εδω) , αλλα μεταξυ αλλων προτιμω τον πολυεστερικο στοκο γιατι:

    α) την ταχυτητα του (ειδικα για την αρχικη ''συγκρατηση'' στο σωστο σημειο , ωστε να συνεχιστουν οι εργασιες μετεπειτα με ομαλοτερο τροπο-δηλ οσο πιο σωστα ''κατσει'' , τοσο λιγοτερο τριψιμο και ''κατεβασμα'' των επιφανειων για να ''ερθουν'' και τοσο πιο ''εργοστασιακο αποτελεσμα χωρις ''νερα'' στην επιφανεια) ο πολυεστερικος σκοκος γεμιζει την ρωγμη στο σημειο που εσπασε χωρις κινδυνο για περαιτερω ''κρακ''...

    β) την εξαιρετικη του ικανοτητα να βαφεται/τριβεται/στοκαρεται

    γ) την μεγαλη δυναμη εφελκυσης του...(αντιθετα με πολλους που κανουν την ''αρχικη'' σταθεροποιηση των τμηματων με Logo και λοιπες μ@λακιες...μετα βλεπουν μια ψιλη ρωγμη εκει που ηταν το σπασιμο οσο και αν το στοκαρανε και αναρωτιουνται ''γιατι??''-αφου εχουν βαψει...)

    το μονο αρνητικο που βρισκω ειναι πανω στο ιδιο το ''α'' πλεονεκτημα , δηλαδη στην ταχυτητα του.......μολις συσταθουν φορεας και ρυτινη ο χρονος που πρεπει να γινει η συγκοληση και να αφεθει για στεγνωμα ειναι μικρος (σε πολλες περιπτωσεις και αναλογα την αναλογια μιξης 30 seconds-!-) , κατι που απαιτει εμπειρια και γρηγορες κινησεις....αν ''κατσει'' λαθος παμε ξανα-σπασιμο/ξανα-τριψιμο/ξανα-κολλημα!

    Αλλο ενα σημειο που θελει προσοχη ειναι η ποσοτητα του στοκου αναμεσα στα κομματια...αν ειναι λιγο δεν θα κολλησει καλα , αν ειναι πολυ τα κομματια θα συγκολληθουν με παραπανω ''αποσταση'' και θα ειναι ''παρατερα'' και οχι εκει που θα επρεπε να ειναι...ενα χιλιοστο λαθος αρκει!....γιαυτο θελει τριψιμο και πανω στις ρωγμες.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05098.jpg 
Προβολές:	499 
Μέγεθος:	67,6 KB 
ID:	221952
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  11. #11
    απλωμα ο στοκος στην μια η και στις δυο επιφανειες με μικρη σπατουλα....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05099.jpg 
Προβολές:	501 
Μέγεθος:	54,4 KB 
ID:	221953
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  12. #12
    συγκολληση των τμηματων μεταξυ τους....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05100.jpg 
Προβολές:	500 
Μέγεθος:	74,4 KB 
ID:	221954
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  13. #13
    και ενα μικρο τιπ:

    με μια κοφτερη φαλτσετα απομακρυνουμε τον στοκο που περισσεψε εξω απο το σημειο συγκολλησης πολυ προσεκτικα....


    ...ο λογος που αφαιρουμε τον στοκο ακομα ''φρεσκο'' ειναι ο εξης: αν στεγνωσει θα χρειαστει τριψιμο για να φυγει και μαλιστα με χοντρο γυαλοχαρτο.....αν απλα ΔΕΝ ειναι εκει , θα εχουμε λιγοτερα τριψιματα μετεπειτα/λιγοτερα ''κατεβασματα'' , και κατα συνεπεια λιγοτερο στοκο για το τελικο φινιρισμα = λιγοτερο κοπο.... και συναμα καλυτερο αποτελεσμα!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05101.jpg 
Προβολές:	497 
Μέγεθος:	68,4 KB 
ID:	221955
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  14. #14
    παμε τωρα στην εξτρα ενισχυση......πολυεστερας με ρυτινη και σκληρυντη (ο κλασσικος!)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05102.jpg 
Προβολές:	492 
Μέγεθος:	78,4 KB 
ID:	221957
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  15. #15
    Πρεπει να στερεωσουμε το εξαρτημα μας σωστα η να εχουμε εναν φιλο να μας το κραταει...εγω ειχα παλι τον χρηστο!

    Ο λογος που πρεπει να εχουμε την επιφανεια που θα μπει η ρυτινη οσο πιο οριζοντια γινεται , ειναι γιατι ειναι σε υγρη μορφη (αρχικα) και κανει σταξιματα....αν περασουν σε σημεια που δεν θελουμε οι ''τρεξιματιες'' και στεγνωσουν αφαιρουνται παλι με τριψιμο....αν παλι τις εντοπισουμε εγκαιρα μπορουμε να τις καθαρισμουμε ευκολα με ΜΠΛΕ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ (καρατσεκαρισμενο)

    ...οπως και μπορουμε να πλυνουμε τα χερια μας και το πινελο με μπλε οινοπνευμα..(ξανακαρατσεκαρισμενο!)....και επειδη πολλοι βλαστημανε να αφαιρεσουν τον πολυεστερα απο τα χερια τους...μια δοκιμη θα πεισει τον καθενα!

    καλυτερο απο το γνωστο ασετον σε ολα , εκτος ισως απο τον καθαρισμο του πινελου.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05103.jpg 
Προβολές:	491 
Μέγεθος:	80,5 KB 
ID:	221958
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μπροστινό φτερό για ΧΤ απο Husaberg
    από o_gavros στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2008, 23:20
  2. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/01/2008, 21:34
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 11/01/2008, 08:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF