Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: Σπασμένο κοκκοράκι

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/08/2005
    Μηνύματα
    5

    Σπασμένο κοκκοράκι

    Γειά σας παιδιά. Έχω ένα Anhelo (KLE250) και μου παρουσίασε το εξής πρόβλημα: με άφησε με έναν κύλινδρο, ο άλλος έμεινε νεκρός χωρίς συμπίεση.

    Ανοίγω την μηχανή και βλέπω ένα κοκκοράκι σε βαλβίδα εξαγωγής σπασμένο. Μετά βλέπω την κεφαλή της βαλβίδας (την ροδέλα που κρατάει τις ασφάλειες) χτυπημένη και την βαλβίδα να έχει μείνει μέσα χωρίς να την κρατάνε οι ασφάλεις με το ελατήριο. Και τέλος διαπιστώνω ότι η βαλβίδα έχει στραβώσει αφού την χτύπησε το πιστόνι (το οποίο εκτός από κάτι σημάδια είναι σε καλή κατάσταση).

    Η ερώτηση μου είναι ότι για όλα αυτά φταίει μόνο το κοκκοράκι που έσπασε ή μπορεί να φταίει και τίποτα άλλο πχ. η καδένα. Σημείωση ότι έχω κάνει 40.000 χλ. (τόσα ξέρω, δεύτερο χερι είναι) και η καδένα χτυπάει γενικώς.

    Μήπως ξέρει κανένας πως σφίγγουμε την καδένα σ'αυτό το μηχανάκι; Μήπως είναι αυτο ρυθμιζόμενη;

    Ευχαριστώ.

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/01/2004
    Μηνύματα
    354
    Καλώς όρισες φίλε μου!

    Σε συγχαίρω για την διάθεσή σου να ανοίγεις το μηχανάκι σου... μακάρι να ήταν και άλλοι σαν και σένα.

    Για το πρόβλημά σου τώρα... τι να σου πω, δε ξέρω Παρατήρησα μόνο ότι είσαι καινούριος στο forum και είπα να σε καλωςορίσω!

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/08/2005
    Μηνύματα
    5
    Σ'ευχαριστώ φίλε gtsiros.

    Η αλήθεια είναι ότι διάθεση υπάρχει, χρόνος δεν υπάρχει για να κάνω αυτά που θέλω. Βλέπεις δεν είμαι μηχανικός.

    Είναι η πρώτη φορά που "ανοίγω" τόσο πολύ την μηχανή μου. Ελπίζω να μην της βγει σε κακό...

  4. #4
    .
    Εγγραφή
    10/09/2003
    Μηνύματα
    916
    Γουελκομ και απο μενα.....

    Πίκρα τα κοκορακια.....(μου θυμισες εποχες του '89.... )
    Ειναι δυσκολο να καταλαβεις πως εγινε η ζημια, το κοκορακι να εσπασε πρωτο ή να χτυπησε η βαλβιδα στο πιστονι και με την αντιθετη πιεση να εσπασε το κοκορακι??

    Εικασιες βεβαια αυτα τα ξερουν οι μηχανικοι - συμβουλη μου ειναι πριν κανεις οτιδηποτε να βρεις το service manual (ισως κυκλοφορει στο internet) για να ξερεις χρονισμους, διακενα κλπ. εαν δεν εχεις αυτα τα στοιχεια καλυτερα σε μηχανικο και ας πληρωσεις γιατι οταν και εγω εκανα τα ιδια (την ελυσα ολη για ρεκτιφιε) αναγκάστηκα να παω τον κινητρα κομματια γιατι δεν μπορουσα να βρω τις σωστες ρυθμισεις.....

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/08/2005
    Μηνύματα
    5
    Με τα λίγα που ξέρω δεν νομίζω ότι η βαλβίδα χτύπησε το κοκκοράκι.

    Σχετικά με τους χρονισμούς νομίζω ότι ξέρω πως πρέπει να γίνουν. Έχω διαβάσει διάφορα service manual (δεν έχω της μηχανής μου και δεν το βρίσκω - παραγγελία θέλει ~1 μήνα και 70 ευρώ) άλλα θα ρωτήσω για σιγουριά.

    Η αλήθεια είναι ότι έχω μαύρα μεσάνυχτα για τα διάκενα στις βαλβίδες. Θα τα βρώ όμως. Εξ'άλλου μου ζητούσαν 800 ευρώ για μεταχειρισμένο μοτέρ γιατί βαριόντουσαν να ψάξουν την ζημιά. Τι έιχαμε τι χάσαμε λοιπόν!!!

  6. #6
    εαν η καδενα σου ηταν πολυ χαλαρη,το πιθανοτερο ειναι να "πηδηξε" δοντι οποτε καρφωσε την βαλβιδα στο εμβολο...απο κει και περα συνεβησαν ολα τα υπολοιπα...

    χωρις μανιουαλ,εφ οσον δεν εισαι μηχανικος,δεν υπαρχει περιπτωση να το δεσεις σωστα...με μανιουαλ συζητιεται...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  7. #7
    χωρις να θελω να σε αμφησβητησω φιλε rein (ξερω οτι το κατεχεις το θεμα ), αν πηδουσε δοντι, τοτε δεν θα επρεπε να χτυπησει και στον αλλο κυλινδρο;;

    αν λεω καμια βλακεια, διορθωστε με

  8. #8
    δεν τιθεται θεμα αμφισβητησης φιλε..την γνωμη σου λες...επι της ουσιας τωρα...αυτο που λες θα συνεβαινε στην περιπτωση που και οι δυο κυλινδροι λειτουργουσαν με τον ιδιο τροπο,δηλαδη παραλληλα...κατι που δεν ισχυει φυσικα...γι αυτο και η ζημια εγινε στον εναν..χωρις αυτο βεβαια να σημαινει οτι δεν θα μπορουσε να συμβει και στον αλλο....

    εαν για παραδειγμα μετα την επαφη βαλβιδας εμβολου συνεχιζε να περιστρεφεται το μοτερ ,καλιστα θα μπορουσε να συμβει...απλως συνηθως,σε αυτες τις περιπτωσεις το μοτερ "φρακαρει" με αποτελεσμα η ζημια να περιοριστει στο πρωτο εμβολο που θα βρισκοταν σε φαση ανοδου προς συμπιεση...

    αυτα χονδρικα ,μια και ειναι πολλοι οι ασταθμητοι παραγοντες σε τετοιες περιπτωσεις...

    αλλωστε μπορει καν να μην εχει συμβει αυτο που ειπα...ποιος ξερει...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/08/2005
    Μηνύματα
    5
    Πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι το μοτέρ συνέχισε να λειτουργεί "κανονικά". Εννοώ ότι περιστρεφόταν και λειτουργούσε το ένα πιστόνι. Το άλλο απλώς ανεβοκατέβαινε με ανοιχτή την βαλβίδα. Έκανα 3 χλμ έτσι (μμμ χαζομάρα μου ακούγεται ).

    Κάποιες φορές το πιστόνι βρήκε στην βαλβίδα, αφού αυτή ήταν ελεύθερη και αυτό φαίνεται στην πάνω πλευρά του πιστονιού (έχει 4-5 σημάδια).

    Σχετικά με την καδένα, εμένα μου φάνηκε πάρα πολύ καλά τεντωμένη. Το βρίσκω εξαιρετικά απίθανο να πήδηξε δόντι.

    Το δέσιμο θα είναι σίγουρα δύσκολο, πιο δύσκολο από το λύσιμο
    Το μόνο που δεν ξέρω είναι τα διάκενα, αλλά και αυτό θα το μάθω. Νομίζω ότι ένα τηλέφωνο στην Kawasaki θα μου λύσει την απορία.

    Ε, τώρα αν περισσέψει και καμμιά βίδα δεν έγινε και τίποτα

Παρόμοια θέματα

  1. Gsx-r 750 - ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
    από toyota στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 174
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2008, 14:19
  2. σπασμένο κεφάλι βίδας
    από dukeandthecity στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2006, 19:36
  3. Σπασμένο πλαίσιο κ5 στην ελλάδα
    από Tigas στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2005, 15:20
  4. ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΩ...σπασμένο φτερό πως φτιάχνεται?
    από zoudis στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 13/10/2005, 09:46
  5. Σπασμενο Τηλεφωνο
    από melsaltas στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/09/2004, 08:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF