Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: wooler 500 WFF 1 1953

  1. #1
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Σπάνιο, περίεργο, αλλά οχι κι ασχημο.

    Εχει πολύ ωραίο σχήμα τορπίλλης.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	trivia170.jpg 
Προβολές:	142 
Μέγεθος:	52,6 KB 
ID:	151251
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #2
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Σπάνιο, περίεργο, αλλά οχι κι ασχημο.

    Εχει πολύ ωραίο σχήμα τορπίλλης.

    wooler 500 WFF 1 του 1953

    τετρακύλινδρη τορπίλλη

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
    wooler 500 WFF 1 του 1953

    τετρακύλινδρη τορπίλλη
    Yes
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Yes
    Τι Yes και παπάτζες ρε .... βάλτε κάνα Spec το μηχανάκι είναι τούμπανο λέμε ....



  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    Τι Yes και παπάτζες ρε .... βάλτε κάνα Spec το μηχανάκι είναι τούμπανο λέμε ....


    Δεν μπορω τώρα, φευγω.

    Aυριο πάλι
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    Τι Yes και παπάτζες ρε .... βάλτε κάνα Spec το μηχανάκι είναι τούμπανο λέμε ....


    κοιτα δεν υπάρχουν και πολλές πληροφορίες, αφού το μηχανάκι ήταν πρωτότυπο.

    This is the most original surviving example of Wooler's ambitious luxury shaft-drive tourer, looking unlike any other British motorcycle of the Fifties. The tidy all-alloy power unit's cylinders are opposed in pairs either side on a longitudinal crankshaft, with two carburettors feeding them from above and exhausts exiting from below. The gearbox, built in unit with the engine, transmits drive to the rear wheel via bevel gears in the rear hub. As on previous Woolers, the fuel tank unit continues forward of the steering stem where it forms a headlamp nacelle.
    Wooler did not have the money needed to make a viable commercial product and the marque disappeared after founder John Wooler died in 1956. There are probably only four complete Wooler flat fours in existence.


    και μια ακόμα (πιο κοντινή) φωτο του κινητήρα


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	wooler.jpg 
Προβολές:	186 
Μέγεθος:	29,4 KB 
ID:	151261

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
    κοιτα δεν υπάρχουν και πολλές πληροφορίες, αφού το μηχανάκι ήταν πρωτότυπο.

    This is the most original surviving example of Wooler's ambitious luxury shaft-drive tourer, looking unlike any other British motorcycle of the Fifties. The tidy all-alloy power unit's cylinders are opposed in pairs either side on a longitudinal crankshaft, with two carburettors feeding them from above and exhausts exiting from below. The gearbox, built in unit with the engine, transmits drive to the rear wheel via bevel gears in the rear hub. As on previous Woolers, the fuel tank unit continues forward of the steering stem where it forms a headlamp nacelle.
    Wooler did not have the money needed to make a viable commercial product and the marque disappeared after founder John Wooler died in 1956. There are probably only four complete Wooler flat fours in existence.


    και μια ακόμα (πιο κοντινή) φωτο του κινητήρα

    Και μια μικρή λεπτομέρεια

    http://micapeak.com/winona/strange/wooler1.html

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Και μια μικρή λεπτομέρεια

    http://micapeak.com/winona/strange/wooler1.html
    σωστός!

    και να φανταστείς το είχα το λινκ και το είχα ξεχάσει...

Παρόμοια θέματα

  1. Moto Guzzi 500 Gambalunga ,1953
    από byron στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 25/10/2007, 16:58
  2. NEXUS 500 εντιπωσεις....
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 09/06/2004, 11:41
  3. KLE 500 Ζελατίνα
    από THEOD στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2004, 13:21
  4. Kle 500 ή Klr 650
    από cityfly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 61
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2004, 17:24
  5. Kawasaki er-500
    από milaber στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2004, 11:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF