Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 94

Θέμα: 1000 vs 600 ss σε ολους τους τομεις

  1. #1

    1000 vs 600 ss σε ολους τους τομεις

    Αυτο ειναι το διλημμα μιας και παιζουν στα ιδια χρηματα,μεταχειρισμενα,γυρω στο 05.Δεν ειχα ουτε 600 ,ουτε 1000.Δε θελω να μεινουμε στο κομματι της εμπειριας αλλα στα κοστη(καταναλωση,συντηρηση)και κυριως αν στον δρομο οχι εθνικες ,αττικες κλπ το 1000 θα μου δωσει κατι παραπανω απο το 600,αν η δυναμη του δηλαδη ειναι αξιοποιησιμη σε καποιο βαθμο.

  2. #2
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    το 1000 γενικα θα εχει δυναμη παντου, το 600 και οποιοδηποτε 600 μετα απο καποια χλμ στο κοντερ αρχιζει και γινεται αργο κατι που δε το περιμενεις μεχρι τα 150 χλμ, με λιγη ανηφορα ή λιγο αερα εχεις θεμα, αλλα μηλαμε παντα για ταχυτητες πανω απο 150χλμ μη σου πω 170
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

  3. #3
    Η δική μου εμπειρία:

    Είχα hornet 600 και τώρα έχω Hornet 900.

    Οικονομικά η διαφορά είναι αμελητέα. Κατανάλωση για το 600: 6,3λ/100χλμ. Για το 900: 6,5
    Φόρος 50 ευρώ παραπάνω για το μεγάλο, που αντισταθμίζεται από την απίστευτη μακροζωία του μεγάλου.

    Η διαφορά στη χρήση, δεν αφορά τόσο το ταξίδι, αφού και τα δυο ταξιδεύουν άνετα, είτε με 100, είτε με 200 (με λίγο περισσότερους χώρους στο μεγάλο), όσο σε όλες τις άλλες χρήσεις:
    Το μικρό είναι πιο ευέλικτο και το μεγάλο πιο σταθερό.
    Το μεγάλο όμως έχει γκάζι από τις 1.300 σαλ. Μπαίνει σε μια στροφή χωρίς να κρεμάει, έστω κι αν ξεχαστείς και μπείς με 4η ή και 5η , αντί για 3η.
    Το μεγάλο μπορείς να το οδηγείς χαλαρά, ακόμα και νυσταγμένα και όμως να πηγαίνεις σβέλτα. Το μικρό για να πάει σβέλτα πρέπει να πριζωθείς , να δουλεύεις πάνω από τις 6.000 σαλ και αυτό πολλοί το βρίσκουν πιο διασκεδαστικό.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis113
    το 1000 γενικα θα εχει δυναμη παντου, το 600 και οποιοδηποτε 600 μετα απο καποια χλμ στο κοντερ αρχιζει και γινεται αργο κατι που δε το περιμενεις μεχρι τα 150 χλμ, με λιγη ανηφορα ή λιγο αερα εχεις θεμα, αλλα μηλαμε παντα για ταχυτητες πανω απο 150χλμ μη σου πω 170

    πιο 600αρι ss γινετε αργο μετα τα 150 ή τα 170?? μηπως ηθελες να γραψεις 250-270??

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
    Η δική μου εμπειρία:

    Είχα hornet 600 και τώρα έχω Hornet 900.

    Οικονομικά η διαφορά είναι αμελητέα. Κατανάλωση για το 600: 6,3λ/100χλμ. Για το 900: 6,5
    Φόρος 50 ευρώ παραπάνω για το μεγάλο, που αντισταθμίζεται από την απίστευτη μακροζωία του μεγάλου.

    Η διαφορά στη χρήση, δεν αφορά τόσο το ταξίδι, αφού και τα δυο ταξιδεύουν άνετα, είτε με 100, είτε με 200 (με λίγο περισσότερους χώρους στο μεγάλο), όσο σε όλες τις άλλες χρήσεις:
    Το μικρό είναι πιο ευέλικτο και το μεγάλο πιο σταθερό.
    Το μεγάλο όμως έχει γκάζι από τις 1.300 σαλ. Μπαίνει σε μια στροφή χωρίς να κρεμάει, έστω κι αν ξεχαστείς και μπείς με 4η ή και 5η , αντί για 3η.
    Το μεγάλο μπορείς να το οδηγείς χαλαρά, ακόμα και νυσταγμένα και όμως να πηγαίνεις σβέλτα. Το μικρό για να πάει σβέλτα πρέπει να πριζωθείς , να δουλεύεις πάνω από τις 6.000 σαλ και αυτό πολλοί το βρίσκουν πιο διασκεδαστικό.

    μιλαει για ss ο φιλος...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991

    Re: 1000 vs 600 ss σε ολους τους τομεις

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
    Αυτο ειναι το διλημμα μιας και παιζουν στα ιδια χρηματα,μεταχειρισμενα,γυρω στο 05.Δεν ειχα ουτε 600 ,ουτε 1000.Δε θελω να μεινουμε στο κομματι της εμπειριας αλλα στα κοστη(καταναλωση,συντηρηση)και κυριως αν στον δρομο οχι εθνικες ,αττικες κλπ το 1000 θα μου δωσει κατι παραπανω απο το 600,αν η δυναμη του δηλαδη ειναι αξιοποιησιμη σε καποιο βαθμο.

    ρε αδερφε ΠΩΣ να ειναι η δυναμη του αξιοποιησιμη αν δεν το ανοιξεις σε εθνικη ή αττικη οδο??

    καταναλωση λιγο μεγαλυτερη το 1000 αλλα παιζει ρολο και πως το δουλευεις (εννοω ευρος στροφων)...

    συντηρηση τα ιδια.


    επισης (επειδη λες οτι δεν ειχες ποτε τετοιου ειδους μηχανη) ΜΗΝ την παρεις αν δεν θες να την βαζεις πιστα ή εστω να βγαινεις σε ανοιχτο δρομο...

    αν περιμενεις να δεις διαφορες του 1000 με το 600 στην πολη, δεν θα τις βρεις γιατι και τα 2 θα ειναι εκτος του φυσικου τους περιβαλλοντος...

  7. #7
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787

    Re: 1000 vs 600 ss σε ολους τους τομεις

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
    ....Δε θελω να μεινουμε στο κομματι της εμπειριας αλλα στα κοστη...

    Ναι, αλλά χωρίς την κατάλληλη εμπειρία και ΓΝΩΣΗ τα κόστη μπορεί να ανέβουν δραματικά..
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    πιο 600αρι ss γινετε αργο μετα τα 150 ή τα 170?? μηπως ηθελες να γραψεις 250-270??
    Σε σχέση με τα 1000ρια τα 600ρια ανεβάζουν αργά μετα τα 170, αυτό εννοεί κι έχει δίκιο.
    Ποιό 600SS παει 270? Κανένα.
    Εκτός κι αν πιστευεις τα κοντερ πχ των kawasaki, γιατί τότε και το Ζ750 παει τόσα.

    nikonian μην συγκρίνεις τα Hornet με τα SS, καμμία σχέση.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Το 1000αρι είναι σαφώς ποιο διασκεδαστικό μηχανάκι από το 600άρι, παντού.

    Απλά γιατί έχει περισσότερο γκάζι.

    Το 600άρι υπερτερεί μόνο στα Μέγαρα που είναι κλειστή πίστα και εξοικονομείς δυνάμεις σε σχέση με αγριόγκαζο του 1000άρι + το παραπάνω βάρος του.
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2004
    Μηνύματα
    310
    Ειχα CBR 1000 και αγορασα CBR 600 για τα Μέγαρα και μόνο.

    Στην πίστα το ευχαριστιόμουνα περισσότερο, αλλά στο δρόμο δεν είχε και πολλά να κάνει!!!

    Πολύ πιο διασκεδαστικό το 1000 με τα driftakia του και το χαζό του γκάζι.

    Για δρόμο και διασκέδαση πάντως προείνω 1000.

    Το κοστολόγιο δεν το είδα και πολύ διαφορετικό πέρα των ελαστικών που το 600 απλά δεν έτρωγε λάστιχο.

  11. #11
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από S16
    ....

    Το κοστολόγιο δεν το είδα και πολύ διαφορετικό πέρα των ελαστικών που το 600 απλά δεν έτρωγε λάστιχο.
    +954
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    μιλαει για ss ο φιλος...
    Νομίζω ότι οι διαφορές είναι ακριβώς οι ίδιες:
    Μεγάλο: αργότερη γεωμετρία, δύναμη παντού, ελάχιστα μεγαλύτερο κόστος χρήσης.

    Αλλάζει κάτι στα ss που μου διέφυγε;

  13. #13
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    πιο 600αρι ss γινετε αργο μετα τα 150 ή τα 170?? μηπως ηθελες να γραψεις 250-270??
    :rotflmao: εχεις δικιο, νομιζα γραφει street
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

  14. #14
    Καταρχάς στο 1000c βάλε τα διπλάσια ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας και την μεγαλύτερη κατανάλωση (εντός πόλης) και έχεις ήδη ένα πολύ πιο ακριβό πακέτο.

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.537
    οτι ναναι... :rotflmao:

    καταρχην η καταναλωση ειναι ιδια εκτος πολης, σχετικα μικροτερη το 600 εντος πολης και μεγαλυτερη το 600 αν προσπαθεις να ακολουθεις ενα 1000.

    δυναμη το 1000 εχει πολυ, το 600 δεν εχει καθολου. ποτε δεν σε εξιταρει, ποτε δεν σε τρομαζει, παντα δουλευεις υπερωριες το κιβωτιο για να μην πεσεις στην τρυπα της ροπης.

    λαστιχα καει λιγοτερο το 600 συντηρηση ελαχιστα παραπανω το 1000 λογο δυναμης (αλυσιδα, γραναζια)

    ταξιδι κανεις ευκολα με 1000, πολη δεν παει, μην το παρεις. επισης δεν στριβει διασκεδαστικα και με την ασφαλεια ενος 600. αν θες να τα εχεις ολα παρε 600. αν θες να μαθεις να στριβεις και να ξυνεις και να κυνηγας τον εαυτο σου παρε παλι 600.

    btw ασφαλιστρα εχουν τα ιδια.

    αν θες να παρεις ενα ενδιαμεσο μηχανακι παρε το gsxr750 που ειναι παρα πολυ καλο αλλα οχι και τοσο κοφτερο η πισταδορικο. αν δεν σου αρεσει η λυση για δυναμη λεγετε daytona και ειναι και το καλυτερο 600αρι.

    βασιλης...

Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Χρόνια πολλά σε όλους τους Ηλίες!!
    από elias_21 στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 80
    Τελευταίο μήνυμα: 21/07/2007, 08:46
  2. Με αγάπη σε όλους τους network admin...κλπ
    από argpap στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2006, 21:37
  3. Παρακληση σε ολους τους οδηγους!
    από zephyr1 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2006, 21:58
  4. Kαλημέρα σε όλους τους ανθρώπους
    από KaTaNaS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2005, 12:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF