Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Σταμάτησε να δουλεύει το ταχύμετρο. Honda CBF250

  1. #1

    Σταμάτησε να δουλεύει το ταχύμετρο. Honda CBF250

    Αγαπητοί μου φίλοι, σήμερα καθώς ήμουν καθ'οδόν σταμάτησε να ανταποκρίνεται το ταχύμετρο μου. Επίσης δεν αθροίζει τα χλμ που κάνω. Το κοντέρ δουλεύει κανονικά και όταν ανάβω τη μηχανή (ΟΝ) οι βελόνες κινούνται (self test). Τί μπορεί να είναι; Μπορώ να το φτιάξω μόνος μου;

  2. #2
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Για να το φτιάξεις μόνος σου θα πρέπει καταρχήν να ξέρεις από που παίρνει σήμα το κοντέρ σου... ντίζα; μπροστά γρανάζι; κάτι άλλο;
    Give me fuel, Give me fire

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503

    Re: Σταμάτησε να δουλεύει το ταχύμετρο. Honda CBF250

    Αρχικά δημιουργήθηκε από infotech
    Αγαπητοί μου φίλοι, σήμερα καθώς ήμουν καθ'οδόν σταμάτησε να ανταποκρίνεται το ταχύμετρο μου. Επίσης δεν αθροίζει τα χλμ που κάνω. Το κοντέρ δουλεύει κανονικά και όταν ανάβω τη μηχανή (ΟΝ) οι βελόνες κινούνται (self test). Τί μπορεί να είναι; Μπορώ να το φτιάξω μόνος μου;

    εκει χαμηλα στην ροδα εμπρος στο μεσα μερος εκει που ειναι ο αξονας κατι θα εχει.......ντιζα...καλωδιακη....δεν ξερω,αν εχει ντιζα κοιτα μην εχει κοπη καπου...ξεβιδωνωντας τη πισω απ το ταχημετρο κ γυρνωντας το τροχο πρεπει να γυρνα...
    τωρα αν δεν εχει ντιζα κ εχει καποιο αλλο λαλακι ηλεκτρονικο....πολημετρο κ ψαξημο,δεν ξερω απο ηλεκρονικα ταχημετρα,εγω στην ντιζα ειμαι ακομα......
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  4. #4
    Ντίζα δεν θα είναι, λογικά. Ηλεκτρονικό θα πρέπει να είναι το σύστημα, κάπως όπως το δυναμό ας πούμε. Το καλώδιο έρχεται από τον μπροστά τροχό στον σημείο του άξονα. Πιστεύετε ότι είναι περίπτωση απλή όπως ένα ξεκούμπωμα, ας πούμε; Εκτός αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος. Να θυμίσω ότι μιλάμε για Honda CBF250 του 2006. Έχει κάποιος κάτι να προτείνει;

  5. #5
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    Από τον τροχό ξεκινάει με ντίζα παιδιά, κάπου πίσω από το φανάρι συναντάει μια μονάδα και μετά συνεχίζει με καλώδιο μέχρι το κοντέρ. Ξεβίδωσε τον ατέρμονα και τη μονάδα και γύρνα με το χέρι τη ντίζα να δεις αν έχει κοπεί. Κοίταξε και την φίσα της μονάδας και αυτήν που μπαίνει στο κοντέρ. Θα το βρεις. Αφού κάνει self check η βλάβη είναι έξω από το κοντέρ.
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  6. #6
    Ευχαριστώ πολύ johnpan θα το κοιτάξω και θα σας πω. By the way όποιος άλλος έχει κάτι να προσθέσει ευπρόσδεκτος. Είμαι καινούριος στον χώρο της μοτοσυκλέτας και θέλω να μαθαίνω σε πρώτο χέρι για τεχνικά και χρηστικά θέματα.

  7. #7
    Λοιπόν φίλοι μου μετά από αρκετές μέρες βρήκα χρόνο σήμερα να ασχοληθώ με το πρόβλημα. Έλυσα όλο το σωληνάκι της ντίζας και επάνω και κάτω στον τροχό και όντως η ντίζα είναι κομμένη χαμηλά λίγο πριν συνδεθεί στον μηχανισμό του τροχού. Οπότε πάμε για ντίζα.
    Η βοήθεια που θέλω τώρα είναι όποιος ξέρει να μου πει από πού να αγοράσω, τι να αγοράσω και πως να το ζητήσω.

  8. #8
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από infotech

    Η βοήθεια που θέλω τώρα είναι όποιος ξέρει να μου πει από πού να αγοράσω, τι να αγοράσω και πως να το ζητήσω.
    Προφανές δεν είναι?

    Αντιπροσωπεία χόντα. Ντίζα κοντέρ. Ντίζα κοντέρ για CBF250, μοντέλο τόσο.

  9. #9
    Ντάξ, και χωρίς κοντέρ να μείνει μη νομίσεις πως θα παραβιάσεις κανένα όριο ταχύτητας.

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Ντάξ, και χωρίς κοντέρ να μείνει μη νομίσεις πως θα παραβιάσεις κανένα όριο ταχύτητας.
    Ευχαριστώ για την βοήθεια.

  11. #11
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Η μαμά Χόνδα θα σου δώσει όλο το σύστημα "ντίζα και εξωτερικό σωληνάκι" και αυτό κάνει κάμποσα. Πήγαινε σε μαγαζί που φτιάχνει κοντέρ και ταχογράφους. Αυτοί έχουν ντίζες με το μέτρο που είναι πολύ οικονομικές. Σημαντικό είναι να πάρεις μαζί σου και τα 2 κομμάτια της κομμένης σου ντίζας. Εκεί θα σου κόψουν όσο χρειάζεται, θα σου τετραγωνίσουν τα 2 άκρα κι εσύ μετά αφού γρασσάρεις καλά περνάς την ντιζούλα στο μακαρόνι και όλα οκ.

    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2016, 20:37
  2. Ψάχνομαι να αγοράσω το Honda CBF-600S
    από mahost στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2010, 21:49
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2008, 19:28
  4. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2003, 16:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF