Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: πίσω ανάρτηση

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2009
    Μηνύματα
    178

    πίσω ανάρτηση

    γειά
    αν σφίξεις την πίσω ανάρτηση μιας μηχανής, δλδ συρρικνώσεις το ελατηρίο, θα ψηλώσει η μηχανή ή απλά θα σκληρύνει η ανάρτηση?

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    γεια, θα ψηλωσει η μηχανη, δεν θα σφιξει η αναρτηση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    μαλλον θα κοντυνει

  4. #4
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Φίλε απλά θα μειωθεί το sag. Στην ουσία όταν θα κάθεσαι πάνω θα βυθίζεται λιγότερο.

    Η ανάρτηση σου έχει θεματάκι η πληροφοριακά ρωτάς;

    Για να ψηλώσεις την ουρά, είτε φοράς άλλη μακρύτερη ανάρτηση, είτε αλλάζεις το μοχλικό (που δεν το συνιστώ)
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  5. #5
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
    Φίλε απλά θα μειωθεί το sag. ...
    To στατικό ή το δυναμικό;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Οκ, δικο μου λαθος, θα ψηλωσει. Σορρυ




    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


    Πάρτε τηλέφωνο (με δική μου χρέωση) ο ένας τον άλλον και συζητήστε το ..
    Πώς γινεται αυτο το "με δικια σου χρεωση" για να το εχω υποψη?

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
    Οκ, δικο μου λαθος, θα ψηλωσει. Σορρυ
    Μένει ως έχει..

    Απλώς συμπιέζεται λιγότερο μόλις χρειαστεί να σηκώσει το βάρος που σήκωνε και πριν. To SAG που προανάφερε κι ο Τούμπας. Τότε βέβαια το ύψος της σέλας γίνεται και πιο ψηλό..


  8. #8
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    To στατικό ή το δυναμικό;
    ευκολο...

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Μένει ως έχει..

    Απλώς συμπιέζεται λιγότερο μόλις χρειαστεί να σηκώσει το βάρος που σήκωνε και πριν. To SAG που προανάφερε κι ο Τούμπας.

    Διαβασμένος ο makis!

    Οι υπόλοιποι με τον κηδεμόνα τους αύριο! :rotflmao:
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Διαβασμένος ο makis!
    Aς είναι καλά η δεσποινίδα που πέρασε απ'τα χέρια μου κάποτε, τότε βέβαια τον ρόλο του ελατηρίου τον αναλάμβανε ο συμπιεσμένος αέρας μέσα στα φιαλίδια αλλά το SAG παρέμενε SAG (που μετά από κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα άλλαζε ολίγον και χρειαζόταν πρόσθετο τρομπάρισμα... )




    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	scott-ransom-30-2009-mountain-bike.jpg 
Προβολές:	227 
Μέγεθος:	25,5 KB 
ID:	230449

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2009
    Μηνύματα
    178
    ευχαριστώ για τις απαντήσεις.ρωτάω γιατί είδα ένα xr ενός φίλου και ήταν πολύ κοντύτερο από κάθε άλλο xr,ενώ οι αναρτήσεις του ήταν οι μανίσιες και σε άριστη κατάσταση.από τι μπορεί να είναι αυτό?

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Κατσε γιατι τωρα εχω και αλλες αποριες. Ποιος ο ρολος του ελατηριου στην αναρτιση?

    α) Για να απορροφα τους κραδασμους μαζι με το αμορτισερ.

    β) Δεν απορροφα κραδασμους, αλλα ειναι εκει για να επαναφερει το συμπιεσμενο αμορτισερ στη θεση του

    γ) Να προστατευει το αμορτισερ απο τα αδιακριτα βλεμματα


    Επομενως συμπιεζοντας το ελατηριο, τί παθαινει το αμορτισερ (Αυτο μεσα στο ελατηριο). Μακραινει, κονταινει, μενει ως εχει?

    Και τωρα η αλλη ερωτηση. Επειδη υποψιαζομαι οτι ο ρολος του ελατηριου ειναι το β, τί κερδιζουμε με την προφορτιση? Γινεται γρηγοροτερη η επαναφορα? (γιατι η αποσβεση δεν μπορει να αλλαξει αφου το αμορτισερ μενει ιδιο).

    Πειτε γιατι θα παω εξω και θα το ξηλωσω και θα βαλω στη θεση του μασιφ βεργα απο ατσαλι

  13. #13
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
    Κατσε γιατι τωρα εχω και αλλες αποριες. Ποιος ο ρολος του ελατηριου στην αναρτιση?

    α) Για να απορροφα τους κραδασμους μαζι με το αμορτισερ.

    β) Δεν απορροφα κραδασμους, αλλα ειναι εκει για να επαναφερει το συμπιεσμενο αμορτισερ στη θεση του

    γ) Να προστατευει το αμορτισερ απο τα αδιακριτα βλεμματα


    Επομενως συμπιεζοντας το ελατηριο, τί παθαινει το αμορτισερ (Αυτο μεσα στο ελατηριο). Μακραινει, κονταινει, μενει ως εχει?

    Και τωρα η αλλη ερωτηση. Επειδη υποψιαζομαι οτι ο ρολος του ελατηριου ειναι το β, τί κερδιζουμε με την προφορτιση? Γινεται γρηγοροτερη η επαναφορα? (γιατι η αποσβεση δεν μπορει να αλλαξει αφου το αμορτισερ μενει ιδιο).

    Πειτε γιατι θα παω εξω και θα το ξηλωσω και θα βαλω στη θεση του μασιφ βεργα απο ατσαλι
    Ξεκίνα από εδώ κι αν εχεις ακόμα απορίες, το συζητάμε.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Μένει ως έχει..

    Απλώς συμπιέζεται λιγότερο μόλις χρειαστεί να σηκώσει το βάρος που σήκωνε και πριν. To SAG που προανάφερε κι ο Τούμπας. Τότε βέβαια το ύψος της σέλας γίνεται και πιο ψηλό..

    Η πρωτη προταση αναιρει την δευτερη!

    Δεν συμπιεζεται λιγοτερο η αναρτηση με την προφορτιση, το ιδιο συμπιεζεται. Το μονο που αλλαζει προφορτιζοντας το ελατηριο ειναι η αναλογια διαδρομης συμπιεσης προς διαδρομη εκτονωσης (αυξανεται). Συνεπακολουθα, αυξανεται το υψος. 'Φαινεται' δε οτι σκληραινει μονο και μονο γιατι μετατοπιζεται βαρος απο το πισω μερος της μηχανης στο μπροστα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Η πρωτη προταση αναιρει την δευτερη!
    Δεν συμπιεζεται λιγοτερο η αναρτηση με την προφορτιση, το ιδιο συμπιεζεται. Το μονο που αλλαζει προφορτιζοντας το ελατηριο ειναι η αναλογια διαδρομης συμπιεσης προς διαδρομη εκτονωσης (αυξανεται). Συνεπακολουθα, αυξανεται το υψος. 'Φαινεται' δε οτι σκληραινει μονο και μονο γιατι μετατοπιζεται βαρος απο το πισω μερος της μηχανης στο μπροστα.
    Μάλλον τα μπλέξαμε ή που μπερδεύομαι εγώ με τις ορολογίες. Βασικά τώρα νομίζω πως λέμε το ίδιο πράγμα αν και νωρίτερα κατάλαβα κάτι τελείως διαφορετικό. Η μηχανή όντως ψηλώνει όταν αρχίσει να συμπιέζεται το ελατήριο. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι έχουμε ένα αναβάτη 100 κιλών που μόλις κάθεται στη μοτοσυκλέτα έχει ένα SAG 50 χιλιοστών, μόλις σφίξουμε το ελατήριο με το δαχτυλίδι αυτό το SAG μειώνεται άρα και το ύψος της μοτοσυκλέτας -όπως είναι λογικό- ανεβαίνει.

    Το πρωί που σε διάβασα κατάλαβα (προφανώς από λάθος δικό μου) πως η σύσφιξη του ελατηρίου μεγαλώνει την απόσταση του αμορτισέρ απ'άκρη σ'άκρη (βίδα-βίδα δηλαδή) και πάνω σ'αυτό διόρθωσα.


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. πίσω ανάρτηση σε rr600
    από wild_cat/anima στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2006, 13:24
  2. Πίσω ανάρτηση Honda nx-250
    από amitsaras στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2005, 12:16
  3. Πίσω ανάρτηση Cb600f
    από Σφήγκας600 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2005, 13:10
  4. Πίσω ανάρτηση για CB500
    από m1ke στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2005, 07:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF