γειά
αν σφίξεις την πίσω ανάρτηση μιας μηχανής, δλδ συρρικνώσεις το ελατηρίο, θα ψηλώσει η μηχανή ή απλά θα σκληρύνει η ανάρτηση?
γειά
αν σφίξεις την πίσω ανάρτηση μιας μηχανής, δλδ συρρικνώσεις το ελατηρίο, θα ψηλώσει η μηχανή ή απλά θα σκληρύνει η ανάρτηση?
γεια, θα ψηλωσει η μηχανη, δεν θα σφιξει η αναρτηση.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Φίλε απλά θα μειωθεί το sag. Στην ουσία όταν θα κάθεσαι πάνω θα βυθίζεται λιγότερο.
Η ανάρτηση σου έχει θεματάκι η πληροφοριακά ρωτάς;
Για να ψηλώσεις την ουρά, είτε φοράς άλλη μακρύτερη ανάρτηση, είτε αλλάζεις το μοχλικό (που δεν το συνιστώ)
http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest
To στατικό ή το δυναμικό;Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
Φίλε απλά θα μειωθεί το sag. ...![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Οκ, δικο μου λαθος, θα ψηλωσει. Σορρυ
Πώς γινεται αυτο το "με δικια σου χρεωση" για να το εχω υποψη?Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
![]()
![]()
![]()
Πάρτε τηλέφωνο (με δική μου χρέωση) ο ένας τον άλλον και συζητήστε το ..![]()
![]()
Μένει ως έχει..Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Οκ, δικο μου λαθος, θα ψηλωσει. Σορρυ![]()
Απλώς συμπιέζεται λιγότερο μόλις χρειαστεί να σηκώσει το βάρος που σήκωνε και πριν. To SAG που προανάφερε κι ο Τούμπας. Τότε βέβαια το ύψος της σέλας γίνεται και πιο ψηλό..
![]()
ευκολο...Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
To στατικό ή το δυναμικό;![]()
![]()
Διαβασμένος ο makis!Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Μένει ως έχει..![]()
Απλώς συμπιέζεται λιγότερο μόλις χρειαστεί να σηκώσει το βάρος που σήκωνε και πριν. To SAG που προανάφερε κι ο Τούμπας.
![]()
![]()
![]()
Οι υπόλοιποι με τον κηδεμόνα τους αύριο! :rotflmao:
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Aς είναι καλά η δεσποινίδα που πέρασε απ'τα χέρια μου κάποτε, τότε βέβαια τον ρόλο του ελατηρίου τον αναλάμβανε ο συμπιεσμένος αέρας μέσα στα φιαλίδια αλλά το SAG παρέμενε SAG (που μετά από κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα άλλαζε ολίγον και χρειαζόταν πρόσθετο τρομπάρισμα...Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Διαβασμένος ο makis!![]()
![]()
)
![]()
ευχαριστώ για τις απαντήσεις.ρωτάω γιατί είδα ένα xr ενός φίλου και ήταν πολύ κοντύτερο από κάθε άλλο xr,ενώ οι αναρτήσεις του ήταν οι μανίσιες και σε άριστη κατάσταση.από τι μπορεί να είναι αυτό?
Κατσε γιατι τωρα εχω και αλλες αποριες. Ποιος ο ρολος του ελατηριου στην αναρτιση?
α) Για να απορροφα τους κραδασμους μαζι με το αμορτισερ.
β) Δεν απορροφα κραδασμους, αλλα ειναι εκει για να επαναφερει το συμπιεσμενο αμορτισερ στη θεση του
γ) Να προστατευει το αμορτισερ απο τα αδιακριτα βλεμματα
Επομενως συμπιεζοντας το ελατηριο, τί παθαινει το αμορτισερ (Αυτο μεσα στο ελατηριο). Μακραινει, κονταινει, μενει ως εχει?
Και τωρα η αλλη ερωτηση. Επειδη υποψιαζομαι οτι ο ρολος του ελατηριου ειναι το β, τί κερδιζουμε με την προφορτιση? Γινεται γρηγοροτερη η επαναφορα? (γιατι η αποσβεση δεν μπορει να αλλαξει αφου το αμορτισερ μενει ιδιο).
Πειτε γιατι θα παω εξω και θα το ξηλωσω και θα βαλω στη θεση του μασιφ βεργα απο ατσαλι![]()
Ξεκίνα από εδώ κι αν εχεις ακόμα απορίες, το συζητάμε.Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Κατσε γιατι τωρα εχω και αλλες αποριες. Ποιος ο ρολος του ελατηριου στην αναρτιση?
α) Για να απορροφα τους κραδασμους μαζι με το αμορτισερ.
β) Δεν απορροφα κραδασμους, αλλα ειναι εκει για να επαναφερει το συμπιεσμενο αμορτισερ στη θεση του
γ) Να προστατευει το αμορτισερ απο τα αδιακριτα βλεμματα
Επομενως συμπιεζοντας το ελατηριο, τί παθαινει το αμορτισερ (Αυτο μεσα στο ελατηριο). Μακραινει, κονταινει, μενει ως εχει?
Και τωρα η αλλη ερωτηση. Επειδη υποψιαζομαι οτι ο ρολος του ελατηριου ειναι το β, τί κερδιζουμε με την προφορτιση? Γινεται γρηγοροτερη η επαναφορα? (γιατι η αποσβεση δεν μπορει να αλλαξει αφου το αμορτισερ μενει ιδιο).
Πειτε γιατι θα παω εξω και θα το ξηλωσω και θα βαλω στη θεση του μασιφ βεργα απο ατσαλι![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Η πρωτη προταση αναιρει την δευτερη!Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Μένει ως έχει..![]()
Απλώς συμπιέζεται λιγότερο μόλις χρειαστεί να σηκώσει το βάρος που σήκωνε και πριν. To SAG που προανάφερε κι ο Τούμπας. Τότε βέβαια το ύψος της σέλας γίνεται και πιο ψηλό..
![]()
Δεν συμπιεζεται λιγοτερο η αναρτηση με την προφορτιση, το ιδιο συμπιεζεται. Το μονο που αλλαζει προφορτιζοντας το ελατηριο ειναι η αναλογια διαδρομης συμπιεσης προς διαδρομη εκτονωσης (αυξανεται). Συνεπακολουθα, αυξανεται το υψος. 'Φαινεται' δε οτι σκληραινει μονο και μονο γιατι μετατοπιζεται βαρος απο το πισω μερος της μηχανης στο μπροστα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Μάλλον τα μπλέξαμε ή που μπερδεύομαι εγώ με τις ορολογίες. Βασικά τώρα νομίζω πως λέμε το ίδιο πράγμα αν και νωρίτερα κατάλαβα κάτι τελείως διαφορετικό. Η μηχανή όντως ψηλώνει όταν αρχίσει να συμπιέζεται το ελατήριο. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι έχουμε ένα αναβάτη 100 κιλών που μόλις κάθεται στη μοτοσυκλέτα έχει ένα SAG 50 χιλιοστών, μόλις σφίξουμε το ελατήριο με το δαχτυλίδι αυτό το SAG μειώνεται άρα και το ύψος της μοτοσυκλέτας -όπως είναι λογικό- ανεβαίνει.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Η πρωτη προταση αναιρει την δευτερη!
Δεν συμπιεζεται λιγοτερο η αναρτηση με την προφορτιση, το ιδιο συμπιεζεται. Το μονο που αλλαζει προφορτιζοντας το ελατηριο ειναι η αναλογια διαδρομης συμπιεσης προς διαδρομη εκτονωσης (αυξανεται). Συνεπακολουθα, αυξανεται το υψος. 'Φαινεται' δε οτι σκληραινει μονο και μονο γιατι μετατοπιζεται βαρος απο το πισω μερος της μηχανης στο μπροστα.
Το πρωί που σε διάβασα κατάλαβα (προφανώς από λάθος δικό μου) πως η σύσφιξη του ελατηρίου μεγαλώνει την απόσταση του αμορτισέρ απ'άκρη σ'άκρη (βίδα-βίδα δηλαδή) και πάνω σ'αυτό διόρθωσα.![]()
![]()