Καλημερα,επειδη διαβασα πολλες συζητησεις εδω εχω μπερδευτει ολιγον.....
Το διπλωμα Α1 Καλυπτει το Bros 400 κ ποια ειναι η ιπποδυναμη του τελικα?
Καλημερα,επειδη διαβασα πολλες συζητησεις εδω εχω μπερδευτει ολιγον.....
Το διπλωμα Α1 Καλυπτει το Bros 400 κ ποια ειναι η ιπποδυναμη του τελικα?
Αυτό το διάβασες;
Κάτι περισσότερο εγώ δεν μπορώ να πω. Ξέρω διάφορους που οδηγούν το 400άρι με το Α1 και είναι ασφαλισμένοι κανονικά. Ακόμα δεν ξέρω (και ελπίζω να μην μάθω) κάποιον που να προκάλεσε ατύχημα και να είχε ή να μην είχε πρόβλημα με την ασφαλιστική.
Η όλη ιστορία παίζεται στο αν το βάρος μετριέται με τη μοτοσυκλέτα κενή ή γεμάτη. Συνήθως οι κατασκευαστές δίνουν το βάρος με τη μοτοσυκλέτα κενή, όπως δίνουν τα άλογα στρόφαλο και όχι ρόδα, τα οποία εν τέλει κάνουν τη δουλειά.
Αλλά αμφιβάλλω αν έχουν εξαρχής τα χαρακτηριστικά του Bros μιας και είναι μηχανάκι κατασκευής '88 για την Ιαπωνία που ήρθε Ελλάδα 1990-95.
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
ειχα ψαξει αρκετα και δεν ειχα βρει σε κανενα αρχειο την εγκριση τυπου.
Μλκ καλό είναι αυτό να μην το βροντοφωνάζουμε... ικανοί είναι να σου πούνε ότι: α ναι όντως, είχε γίνει κάποιο λάθος και δεν είχε βγει έγκριση τύπου... δεν μπορείτε να το κυκλοφορείτε!![]()
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
παιδια το μοτο το αγορασα κανονικα το ασφαλισα κανονικα κ μεχρι τωρα δεν εχω κανενα προβλημα.....![]()