Σελίδα 1 από 66 1234561151 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 987

Θέμα: ΠΣΚ ανασυγκρότηση? (25 & 26 Ιούνη)

  1. #1
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150

    ΠΣΚ ανασυγκρότηση?

    Χρειαζόμαστε ένα "καλό" διήμερο που θα μας πάει λίγο πιο βόρεια απ' όπου συνήθως κινούμαστε. Θα κάνει οπωσδήποτε ένα πέρασμα από Ζαγοροχώρια (σε μερικές από τις ομορφότερες διαδρομές στην Ελλάδα, κατά πολλούς) και θα έχει μπόλικα χιλιόμετρα, ως οφείλει, βεβαίως. Ένα διήμερο, δηλαδή, άξιο μιας ΠΣΚ ανασυγκρότησης που σέβεται τον εαυτό της!.

    Αναγκαστικά θα παίξουμε εθνικές στην αρχή και στο τέλος για να μπορέσουμε να "μεταφέρουμε" την περιοχή δράσης μας μακρύτερα (έχοντας εξαντλήσει τις κοντινές διαδρομές αυτό πλέον είναι απαραίτητο).

    ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Στην πλήρη του ανάπτυξη το προτεινόμενο είναι τουλάχιστον ένα / δύο κλικ πιο ζόρικο και πιστεύω ΠΟΛΛΑ κλικ καλύτερο από τις προηγούμενες ΠΣΚ (σε πυκνότητα συγκέντρωσης πανέμορφων διαδρομών και σε βαθμό ανηλεούς στριφτερότητας).


    Σκέλος 1: Μετάβαση στην περιοχή δράσης

    Από Αθήνα φεύγουμε καρφί για Τρίκαλα, Καλαμπάκα. Όταν λέω καρφί, το εννοώ! Πιάνουμε τον συντομότερο δρόμο και απλά τον διεκπεραιώνουμε (μία στάση μόνο για βενζίνη χωρίς ξεκαβαλίκεμα). Με αυτούς τους όρους και λίγο σβέλτους ρυθμούς βγαίνει για πλάκα σε 3.5 ώρες, άνετα και σε 3. Αν ξεκινήσουμε ΠΡΟΥΝΟ (ας πούμε 6:30--7:00), κατά τις 10 θα πίνουμε καφέ και θα τρώμε γλυκό του κουταλιού σε ένα ωραίο μέρος κοντά στο Μουργκάνι (λίγο μετά την Καλαμπάκα).

    Εκεί κάνουμε μια αρχοντική στάση 1 ώρα ή και παραπάνω για να ξεκουραστούμε καλά. Η διαδρομή ουσιαστικά αρχίζει από εδώ.

    Χιλιόμετρα σκέλους: 340 περίπου, εύκολα, γρήγορα και ψιλο-αδιάφορα.


    Σκέλος 2: Ζαγοροχώρια

    Αρχικά απ' το Μουργκάνι πηγαίνουμε Γρεβενα (60χλμ, στριφτερά).

    Μπαίνουμε τώρα στο ζουμί της βόλτας: Ένας ΜΕΓΑΛΟΣ σχεδόν-κύκλος σε πολύ ορεινό (αλλά όταν λέμε ΠΟΛΥ, το εννοούμε) τερέν της Ηπείρου. Στροφή σε υπερθετικό βαθμό, χωρίς κανένα έλεος, για χιλιόμετρα και χιλιόμετρα και ομορφιές ανεπανάληπτες. Δρόμοι (όπως παντού στην Ελλάδα) σε άλλα σημεία απολαυστικοί, σε άλλα "άστα να πάνε".

    Από Γρεβενά, λοιπόν, το κόβουμε δυτικά: Γρεβενά - Μαυραναίοι - Σμίξη - Άρματα - Πάδες - Παλιοσέλλι

    Από εκεί στρίβουμε νότια προς Τσεπέλοβο: Παλιοσέλλι - Βρυσοχώρι - Ηλιοχώρι - Σκαμνέλι - Τσεπέλοβο

    Απ' το Τσεπέλοβο κατευθυνόμαστε προς ανατολικό Ζαγόρι: Τσεπέλοβο - Κήποι - Φραγκάδες - Τρίστενο - Φλαμπουράρι - Δίλακκο - Βοβούσα - Περιβόλι.

    Πληροφορίες μου λένε ότι το κομμάτι αυτό είναι από τα ομορφότερα που μπορείς να βρεις σ' όλη τη χώρα. Εγώ το έχω κάνει τόσο μικρός που δεν θυμάμαι τίποτα. Τα ωραία όμως συνεχίζουν...

    Από το Περιβόλι πάμε ανατολικά για να βγούμε πίσω, σχεδόν, στα Γρεβενά: Περιβόλι - Ζιακάς - Μαυραναίοι - Γρεβενά

    Πριν φτάσουμε στα Γρεβενά, πέφτουμε στον κεντρικό δρόμο Γρεβενών - Ιωαννίνων (όχι στην Εγνατία, στον παλιό) και τον ακολουθούμε κατεύθυνση προς Ιωάννινα: Γρεβενά - Κηπούριο - Κρανιά - Μηλιά.

    Δέκα περίπου χλμ μετά τη Μηλιά (συνεχίζοντας με κατεύθυνση προς Ιωάννινα) πέφτουμε σε δρόμο που φεύγει βορειοδυτικά προς την Λίμνη Πηγών Αώου. Τον ακολουθούμε και κάνουμε τον γύρω της λίμνης. Ο γύρος μας βγάζει ξανά στον Γρεβενών-Ιωαννίνων, λίγo παρακάτω από εκεί που τον αφήσαμε και λίγο πριν το Μέτσοβο: Μηλιά - Λίμνη Πηγών Αώου - γύρος της λίμνης - Μέτσοβο.

    Με κατάληξη το Μέτσοβο ολοκληρώνεται ο απίστευτα στριφτερός και όμορφος κύκλος αυτού του σκέλους.

    Σημείωση: Σε μεγάλο μέρος αυτής της διαδρομής (αυτού του κύκλου) πέρασε και το φετινό 36ώρο (όχι σε όλο ούτε με αυτή τη σειρά). Μπορεί στον χάρτη η περιοχή να φαίνεται σχετικά μικρή αλλά τα χιλιόμετρα είναι μπόλικα και όπως το κόβω ΠΟΛΥ ζόρικα.

    Χιλιόμετρα σκέλους: 60 περίπου (μέχρι τα Γρεβενά) και άλλα 350 ο κύκλος. Σύνολο 410 χλμ περίπου. (Απ' αυτά ζήτημα είναι αν τα 2 είναι ευθείες!)

    Μέχρι εδώ (από Αθήνα) έχουμε κάνει 748 περίπου χιλιόμετρα. Κάπου κατά μήκος αυτού του σκέλους θα διανυκτερεύσουμε (βλέπε παρατηρήσεις παρακάτω) και θα το συνεχίσουμε και ολοκληρώσουμε την άλλη μέρα το πρωί. Γενικώς σε αυτό το σκέλος θα δώσουμε άνετο χρόνο γιατί είναι το ομορφότερο και το πιο ζόρικο της βόλτας... με διαφορά. Καλό είναι να το απολαύσουμε.


    Σκέλος 3: Από το Μέτσοβο στην Πύλη

    Από Μέτσοβο κινούμαστε νότια και μέσω Ανήλιου βγαίνουμε στο Χαλίκι. Από εκεί κατηφορίζουμε στα χωριά του ασπροποτάμου: Μέτσοβο - Χαλίκι - Κατάφυτο - Δέση - Περτούλι - Πύλη.

    Μικρό σκέλος, αλλά απλά πανέμορφο. Και εδώ παίζουν μερικά πολύ όμορφα ξέφωτα να την αράξουμε για καμια ωρίτσα άμα γουστάρουμε.

    Χιλιόμετρα σκέλους: 90 περίπου


    Σκέλος 4: Πύλη - Καρπενήσι (πέριξ)

    Γνωστό και πολύ όμορφο κομμάτι κομμάτι: Πύλη - Μουζάκι - Καρδίτσα - Κέδρος - Λουτρά Σμοκόβου - Ρεντίνα - Φουρνάς - Τιμφρηστός - Αγ. Γεώργιος.

    Χιλιόμετρα σκέλους: 150 περίπου.


    Σκέλος 5 (βερσιόν: βαρέθηκα να στρίβω): Αγ. Γεώργιος - Αθήνα

    Αν δούμε ότι "φτάνει το στροφιλίκι, δεν θέλω άλλο!", από Αγ. Γεώργιο το τουφεκάμε ντιρεκτ για Αθήνα.

    Χιλιόμετρα σκέλους: περίπου 230


    Σκέλος 5 (βερσιόν: θέλει κι' άλλο ο κώλος μου μάστορα)

    Στρίβουμε προς Καρπενήσι και από εκεί το κόβουμε νότια για Προυσό, Θέρμο και Ναύπακτο: Τιμφρηστός - Καρπενήσι - Προυσό - Θέρμο - Ναύπακτος.

    Από εκεί γυρίζουμε Αθήνα μέσω της γνωστής διαδρομής (ή μέσω κάποιας παραλλαγής της, ανάλογα τα κέφια): Ναύπακτος - Γαλαξίδι - Ιτέα - Δελφοί - Λειβαδιά - Αθήνα.

    Χιλιόμετρα σκέλους, περίπου 375


    Σούμες

    Σκέλος 1 και 2 που πιθανότατα θα απαρτίσουν την πρώτη μέρα: 748 περίπου χιλιόμετρα. Τα 410 πολύ "ζόρικα"

    Σκέλη 3, 4 και 5-εύκολο: 470 περίπου χιλιόμετρα.

    Σκέλη 3, 4 και 5-θέλω-κι-άλλο: 615 περίπου χιλιόμετρα

    Συνολικά χιλιόμετρα και τις δυο μέρες: 1218 περίπου (στην γκέι βερσιόν) ή 1363 περίπου (στην πιο γκέι βερσιόν).

    Χάρτης διαδρομής:

    http://maps.google.com/maps/ms?ie=UT...,1.087646&z=10

  2. #2
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Παρατηρήσεις:

    1. Γενικώς: Οι διαδρομές είναι πανέμορφες αλλά τα χιλιόμετρα ΠΟΛΛΑ και ΔΥΣΚΟΛΑ. Ειδικά στο 2ο σκέλος έχουμε 400 περίπου χλμ. απ' τα οποία τα περισσότερα είναι πολύ κλειστά και πολύ αργά. Η διαδρομή σε αποζημιώνει, με το παραπάνω, αλλά αυτό δεν αναιρεί την δυσκολία. Το ίδιο (σε μικρότερο ίσως βαθμό) ισχύει και για το 3ο και για το 4ο και ενδεχομένως και για το 5ο σκέλος (αν δεν διαλέξουμε την εύκολη βερσιόν). 1300 ζόρικα χιλιόμετρα σε δύο μέρες δεν είναι αστείο πράμα.

    2. Δρόμοι: Η κατάσταση του οδοστρώματος στις, διαδρομές που θα κινηθούμε, ποικίλει και καλύπτει όλο το φάσμα από "πολύ καλή" μέχρι "εντελώς μπουρδέλο". Όλα τα κομμάτια είναι ασφάλτινα (ή τουλάχιστον "ασφαλτώδη"). Όμως: Χαλικάκια, λακουβίτσες, κοτρόνια στη μέση του δρόμου, κατολισθήσεις, καθιζήσεις, χασίματα και άλλες συναφείς μαλακίες, παίζουν χαλαρά. Σε επαρχιακό οδικό δίκτυο στην Ελλάδα κινούμαστε, δεν χρειάζεται να τα λέμε αυτά...

    3. Διανυκτέρευση: Θα διανυκτερεύσουμε κατά μήκος της διαδρομής του 2ου σκέλους, και συγκεκριμένα στο καφύγιο Βάλια Κάλντα στην Βοβούσα. Το κόστος της διανυκτέρευσης είναι 10 ευρώ / άτομο. Το καταφύγιο διαθέτει 50 κρεβάτια (κουκέτες) χωρισμένες σε 3 δωμάτια. Στον περιβάλλοντα χώρο υπάρχει δυνατότητα για στήσιμο σκηνών. Όποιος θέλει κρεβάτι, να το δηλώνει μαζί με τη συμμετοχή του. Οι υπόλοιποι θα στήσουν / στήσουμε σκηνές στον χώρο του καταφυγίου. Φυσικά αν κάποιος ή κάποιοι προτιμούν κάτι διαφορετικό για διανυκτέρευση, ας το κανονίσουν μόνοι τους (κανένα πρόβλημα). Ραντεβού, πάντως, (πρωινή αναφορά) θα δώσουμε την Κυριακή, στο καταφύγιο στη Βοβούσα, για να ξεκινάμε.

    4. Στάσεις: Για να βγει το πρόγραμμα το 1ο σκέλος (Αθήνα-Καλαμπάκα, 340 χλμ) πρέπει να ολοκληρωθεί χωρίς στάσεις και καθυστερήσεις. Θα είναι λίγο βαρετό, θα είναι λίγο πιάσιμο, αλλά πρέπει. Από εκεί και πέρα στάσεις θα κάνουμε, καφεδάκι θα πιούμε, φωτογραφίες θα βγάλουμε, αλλά θα είναι λίγες, σύντομες και περιεκτικές. Αν αρχίσουμε "σταματάω να μυρίσω τα λουλουδάκια, να χαζέψω τις πεταλουδίτσες, να βγάλω άλλη μια φωτογραφία" κάθε πέντε λεπτά, δεν θα τελειώσουμε ούτε σ' ένα μήνα. Την πρώτη μέρα υπολογίστε μια καλή στάση μετά το πρώτο σκέλος για ανασυγκρότηση και ανάκτηση δυνάμεων, άλλη μία κάπου στο δεύτερο σκέλος για καφέ / κολατσιό και μετά το βράδυ για διανυκτέρευση. Ενδιαμέσως μπορεί να γίνουν άλλες μία ή δύο αλλά θα είναι του πενταλέπτου (τσιγαρίσιες) για ξεμούδιαδμα. Φαγητό, σε ταβέρνα, το μεσημέρι δεν παίζει. Αντίστοιχα θα είναι και την δεύτερη μέρα.

    5. Ρυθμός: Ο ρυθμός μας θα είναι "σβέλτος τουριστικός" (ΤΜ) όπου μας παίρνει, πιο χαλαρός αλλού και αργός στα πολύ δύσκολα κομμάτια με κακό οδόστρωμα. Δεν πάμε να το παίξουμε "τιμόνια", δεν θα δούμε ποιος την έχει μακρύτερη και σκοπός είναι να γυρίσουμε όλοι με χαμόγελα και με όσα πλαστικά φύγαμε (και στην ίδια περίπου κατάσταση)... Όποιος έχει ανταγωνιστική διάθεση ή έρχεται για να δείξει πόσο χεράς είναι, καλύτερα να μείνει σπίτι. Οι ρυθμοί γενικά θα είναι απολύτως λογικοί, αλλά ΔΕΝ πρόκεται να προσαρμοστούν στον αργότερο αναβάτη. Αν κάποιος μείνει πίσω, έρχεται μόνος του μέχρι την ανασυγκρότηση.

    6. Ομαδικότητα: Αν είμαστε πολλά μηχανάκια εννοείται ότι αναπόφευκτα ΚΑΠΩΣ θα χωριστούμε. Μην περιμένετε αυστηρούς κανόνες στυλ ετήσιας. Τέτοια πράγματα δεν παίζουν. Υποτίθεται ότι όλοι είμαστε έμπειροι και δεν θέλουμε μπέιμπυ-σίτιν. Τουλάχισον 2-3 συμμετέχοντες έχουν ένα στοιχειώδες ένστικτο προσανατολισμού (ελπίζω) και θα έχουν μελετήσει προσεκτικά την διαδρομή για να παίξουν (εντελώς άτυπα) τον ρόλο του λιντερ στα διάφορα ad-hoc γκρουπάκια που πιθανότατα θα δημιουργηθούν (με λίγα λόγια, θα υπάρχουν 2-3 που αν τους ακολουθήσει κάποιος, ΜΑΛΛΟΝ δεν θα χαθεί). Σημεία ανασυγκρότησης θα ορίσουμε ώστε αν σπάσουμε σε "ομάδες" κατά την πορεία, να μην χρειάζεται να σταματάμε όλοι κάθε τόσο και να περιμένουμε---συγκεντρωνόμαστε πάλι όλοι στο επόμενο σημείο ανασυγκρότησης. Αν κάποιος οι κάποιοι χαθούν, είναι δική τους ευθύνη να βρουν το επόμενο σημείο ανασυγκρότησης. Πάντως το τονίζω: Μελετήστε ΟΛΟΙ ΣΑΣ την διαδρομή. Απ 'το χεράκι δεν πρόκειται να σας πάρει κανένας και να σας πάει άτα. Υπάρχει περίπτωση κάποιο κομμάτι, μέχρι το επόμενο σημείο ανασυγκρότησης, να πρέπει να το ολοκληρώσετε μόνοι σας. Ελπίζουμε ότι δεν θα χρειαστεί, όμως δεν αποκλείεται. Αν σας κακοφαίνεται αυτό, ΜΗΝ ΕΡΘΕΤΕ.

    7. Εγγύηση και υποστήριξη: Καμία μα καμία. Είστε μεγάλα παιδιά, συμμετέχετε με δική σας ευθύνη και μόνο. Εγώ έβαλα όσες πληροφορίες γνώριζα και ήμουν όσο ξεκάθαρος γίνεται. Από εκεί και πέρα το μπαλάκι σε σας: Διαβάστε, μελετήστε τη διαδρομή, βάλτε τα κάτω και αποφασίστε. Χάθηκα, κουράστηκα, είναι σκληρό το κρεβάτι, δεν μου άρεσε το φαί, ήταν πικρός ο καφές, έπεσα και έκανα το φέρινγκ κώλο, και πάει λέγοντας... ας πρόσεχες. Βέβαια φίλοι και παρέα ήμαστε και είμαι σίγουρος ότι θα κάνει ο καθένας ότι μπορεί για να βοηθήσει και να διευκολύνει τον άλλο, αλλά υπεύθυνος είναι ο καθένας για τον εαυτό του μονάχα.

    8. Ανεφοδιασμός: Το δεύτερο σκέλος της διαδρομής, όπως το έχω σχεδιάσει, περιέχει ένα κομμάτι 250--280 χλμ χωρίς βενζινάδικα. Πρόκειται για το κομμάτι: Μαυραναίοι, Δίστρατο, Παλιοσέλλι, Τσεπέλοβο, Φραγκάδες, Τρίστενο, Βοβούσα, Περιβόλι, Μαυραναίοι. Επειδή κάποια μηχανάκια μπορεί να μην έχουν αρκετή αυτονομία, παίζουν οι εξής παρακάμψεις για ανεφοδιασμό (θα διαλέξουμε μία απ' αυτές): Από Παλιοσέλλι στην Κόνιτσα (περίπου 25χλμ και πίσω). Από Κήπους στην Ιωαννίνων-Κονίτσης μέσω Ασπραγγέλων (περίπου 20χλμ και πίσω). Πριν το Τρίστενο, νότια μέχρι την Ιωαννίνων-Τρικάλων μέσω Μηλιωτάδων (περίπου 16 χλμ και πίσω).


    Πότε?

    Σάββατο 25 και Κυριακή 26 Ιούνη του 2011.

    Ραντεβού:

    Σάββατο 25 Ιούνη, 06:00, στα McDonnalds. Αναχώρηση 06:30, αυστηρά.

    Συμμετοχές (Τελικές)

    (Κ) - Κρεβάτι στο καταφύγιο
    (Σ) - Σκηνή

    1. HH von Baron, Tuono (Κ)
    2. npat, CBF600SA (Κ)
    3. Cpt. Haddock, Tiger 1050 (Σ)
    4. gixxerpap, Bandit 1250 (Κ)
    5. Ichigo, Bandit 650 (Σ)
    6. tati, gsxr 1000
    7. tati + 1, gsxr 1000
    8. Aggelos_SV - SV650 (Κ)
    9. nikolasfazer - SV1000 (Κ)
    10. antsoar - 990 Adventure (Κ)
    11. Protesilaos1 - Varadero (Σ)
    12. Σπύρος (baron) - VFR800 (Κ)
    13. spyro - 990 Adventure

  3. #3
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Savoir Vivre

    Επειδή βλέπω μαζευόμαστε πάνω από 20 μηχανάκια (ζωή να 'χουμε), να πω δυο πράγματα για το πως το βλέπω να τσουλάει το πράγμα.

    Συγκροτημένη πορεία με λίντερ μπροστά, σκούπα πίσω και 20 μηχανάκια να πηγαίνουν στη σειρά με τον ρυθμό του βραδύτερου (σε στυλ ετήσιας), ΑΠΛΑ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΗΝ. Δεν δουλεύει! Όχι για τόσα χιλιόμετρα, όχι για τέτοιο πρόγραμμα, όχι για τέτοια διαδρομή!

    Οπότε:

    - Μεταξύ αυτών που θα είμαστε, βρείτε ο καθένας το παρεάκι του. Κάποιον που ξέρετε, κάποιον που γνωρίζετε τους ρυθμούς του, κάποιον που ταιριάζουν τα χνώτα σας ή οτιδήποτε. Φτιάξτε ζευγαράκια ή γκρουπάκια 3-4 ατόμων. Είτε συμφωνημένα μεταξύ σας απ' την αρχή είτε αυθόρμητα πάνω στην διαδρομή (ΔΕΝ χρειάζεται, φυσικά, να είναι σταθερά για όλη τη διάρκεια της εκδρομής). Σε κάποια κομμάτια μπορεί να πηγαίνουμε όλοι μαζί, σε άλλα όχι.

    - Δείξτε κάποιο στοιχειώδες πνεύμα αλληλεγγύης. Αν βρεθείτε να πάτε μαζί δύο-τρία μηχανάκια και ο ένας σταματήσει, σταματήστε κι εσείς, τουλάχιστον για να δείτε τι παίζει. Ιδανικά, συνεχίστε παρέα---μέχρι να βρείτε κάποιο άλλο γκρουπάκι. Μην αφήνετε κάποιον μόνο του (εκτός, φυσικά, αν σας πει ή αν σας κάνει νόημα να φύγετε μπροστά).

    - Αν βρεθείτε μόνος σας σε κάποιο κομμάτι (και είστε εντός διαδρομής), τότε, υπό την προϋπόθεση ότι ο ρυθμός σας δεν είναι εντελώς "αλλού" (εκτός κλίμακας και κλίματος), όλο και κάποιος θα βρίσκεται λίγο πιο μπροστά ή λίγο πιο πίσω. Κόψτε ρυθμό για να σας φτάσει και να πάτε παρέα ή επιταχύνετε για να φτάσετε τον μπροστινό.

    - Αν κάποιοι μπροστά σταματήσουν (π.χ. για φωτό ή γιατί πιάστηκαν) και γουστάρετε κι εσείς, σταματήστε. Αν όχι, συνεχίστε. Αν δείτε ότι είναι μαζεμένα 5-6 μηχανάκια και δεν έχει χώρο, μην σταματάτε εκεί σώνει και καλά---πάτε λίγο παραπέρα η σταματάτε λίγο αργότερα.

    - Οι μεταξύ μας προσπεράσεις, φροντίστε ΠΑΝΤΑ, μα ΠΑΝΤΑ να γίνονται εν γνώση και με την συγκατάθεση του προπορευόμενου. Μην κολλάτε "ρόδα-ρόδα" και μην πιέζετε τον μπροστινό σας. Αν, από την άλλη, δείτε ότι ο πίσω σας έχει ταχύτερο ρυθμό και τον κόβετε, κάντε του νόημα και βοηθείστε τον να περάσει. Μην "τρελαίνεστε" σχετικά με τον ρυθμό σας, ειδικά στα κλειστά κομμάτια. Αν δεν πάτε ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ αργά, είστε μια χαρά. Δεν παίζει κανένα ρόλο αν φτάσετε πέντε λεπτά νωρίτερα ή πέντε λεπτά αργότερα στο σημείο ανασυγκρότησης. Αποφεύγετε τις πολλές στάσεις πέρα απ' τα σημεία ανασυγκρότησης και κρατήστε όσο το δυνατό πιο "σφιχτό" πρόγραμμα (τα χιλιόμετρα είναι πολλά και δεν βγαίνουν αλλιώς). Θυμηθείτε ότι στις στάσεις χάνεται ο περισσότερος χρόνος, ακόμη και αν είναι στάσεις του ενός λεπτού για φωτογραφίες.

    - Στα σημεία ανασυγκρότησης μαζευόμαστε όλοι μαζί, και ξαναξεκινάμε. Περιμένουμε όσους άργησαν, ΦΥΣΙΚΑ, αλλά ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. Μην τους γράφετε στ' αρχίδια σας όλους. Μην την αράζετε κανά μισάωρο κάθε τόσο, επειδή έτσι σας ήρθε. Αν υπάρχει αντικειμενικός και σοβαρός λόγος καθυστέρησης, στείλτε ένα μήνυμα (SMS) σε δυο-τρεις συμμετέχοντες, ώστε να το δουν όσοι φτάσουν στο σημείο ανασυγκρότησης και να επικοινωνήσουν μαζί σας. Αν θέλετε να παραλείψετε κομμάτι της διαδρομής ή να κάνετε δικό σας πρόγραμμα, στείλτε ένα μήνυμα να μην σας περιμένουμε ασκόπως (π.χ. "Εγώ με τον trooper πεταγόμαστε μία Γιάννενα για τσιγάρα. Συνεχίστε και τα λέμε το βράδυ στη Βοβούσα").

    - Τα περισσότερα σημεία ανασυγκρότησης τα ορίζουμε στο περίπου, ΕΠΑΝΩ στην διαδρομή, σε εύκολα σημεία (π.χ. σε κάποια διασταύρωση ή είσοδο χωριού), ώστε να μπορεί όποιος περνάει να δει σχετικά εύκολα τα σταματημένα μηχανάκια. Επειδή δεν ξέρουμε τι ακριβώς παίζει στα σημεία εκ των προτέρων, ΑΝ δεν υπάρχει χώρος για 20 μηχανάκια, τότε κάθονται ένας / δυο και περιμένουν τους πίσω να περάσουν. Οι υπόλοιποι κάνουν στάση σε ένα καλύτερο σημείο παρακάτω.

    - Κάποια κομμάτια μεταξύ σημείων ανασυγκρότησης μπορεί να τα κάνουμε όλοι μαζί. Αν οι ρυθμοί μας ταιριάξουν τόσο πολύ και "συγχρονιστούμε" τόσο καλά σαν παρέα, μπορεί να πάμε και παντού όλοι μαζί (αυτό θα ήταν το ιδανικό). Λογικά όμως, και μάλλον αναπόφευκτα, σε κάποια τμήματα και σε κάποιο βαθμό, θα "σκορπίσουμε". Τα σημεία ανασυγκρότησης δεν θα είναι κάθε πέντε χιλιόμετρα, ούτε σε κάθε διασταύρωση. Δεν θα είναι, πάντως, ούτε "δυο μέρες μακριά" το ένα απ' το άλλο.

    Για να πάρετε μια ιδέα, τα σημεία ανασυγκρότησης της πρώτης μέρας θα είναι κάαααπως έτσι (τα αναφέρω λίγο-πολύ ενδεικτικά, μπορεί να αλλάξουν):

    Σημεία ανασυγκρότησης 1ης μέρας

    Σκέλος 1:

    Σημείο 1: Μετά το καινούριο κομμάτι της Εθνικής με τα τούνελ (πέταλο Μαλιακού), ΤΟ ΠΡΩΤΟ βενζινάδιο (ΣΕΑ) που βρίσκουμε πάνω στο δρόμο πλησιάζοντας στην Λαμία. Ανεφοδιαζόμαστε εκεί.

    Σημείο 2: Έξω από το Κέντρο Υγείας Καλαμπάκας. Έχοντας μόλις βγει απ' την πόλη (με κατεύθυνση προς Γιάννενα), επάνω στον δρόμο, δεξιά. Φτάνοντας στο σημείο να έχετε ήδη ανεφοδιαστεί ή, τουλάχιστον, να έχετε αρκετή βενζίνη για μέχρι τα Γρεβενά.

    Σημείο 3: Στη Μύκανη για καφέ και ξεκούραση. Περνάμε το Μουργκάνι, κάνουμε δεξιά προς Γρεβενά, περνάμε την διασταύρωση για Αγ. Δημήτριο, λίγο πριν το Αγιόφυλο, στην τοποθεσία "Μύκανη". Αμέσως μετά από γεφυράκι, επάνω στο δρόμο, έχει στα αριστερά μαγαζιά με πολλά πλατάνια.

    Σκέλος 2:

    Σημείο 4: Στους Μαυραναίους. Στο βενζινάδικο του χωριού. Ή βάζουμε βενζίνη εδώ ή, για πιο σίγουρα, να έχετε φουλάρει στα Γρεβενά (όχι νωρίτερα).

    Σημείο 5: Κοντά στο Παλιοσέλλι, στην διασταύρωση προς Βρυσοχώρι.

    Σημείο 6: Στο Τσεπέλοβο (μπαίνοντας στο χωριό ή μέσα, όπου βολεύει καλύτερα)

    Σημείο 7: Στη Δολιανή ή λίγο πριν (κάπου πάνω στο δρόμο).

    Σημείο 8: Στο καταφύγιο στην Βοβούσα.

  4. #4
    Εκπληκτική διαδρομή, αλλα σε δύσκολη εποχη.

    Για μένα μιλώντας, το 3ημερο μετα την ετησια δεν μπορώ και μετα πιάνουν και ζεστες ρε γμτ... Αν και το μεγαλυτερο μερος της ειναι σε δροσερα μερη.

    Το θρεντ τιθεται υπο παρακαολούθηση
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Έεετσι ρε! Παπ γερά!

    Φυσικά και ασχετα απ' αυτό προτάσεις για αλλαγές και τροποποιήσεις και κουμπώματα άλλων διαδρομών δεκτά. Μην το ξεχέσουμε όμως εντελώς γιατί θα μας βγει 2000 χιλιόμετρα και μετά θα θέλουμε και 3η μέρα...



    2400 Μέχρι Λαμία καλά είναι???

    για τυχον απορίες ρώτα τον παπ....


    Υπάρχει η στιγμή που πρέπει να κάνουμε τα πράγματα να συμβούν,και η στιγμή που πρέπει να αφήσουμε τα πράγματα να συμβούν

  6. #6
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Και για να μην λέτε ότι λέω μαλακίες για όμορφες και ΣΤΡΙΦΤΕΡΕΣ διαδρομές: Ο δρόμος που οδηγεί στο Χαλίκι (Σκέλος 3: Μέτσοβο - Ανήλιο - Χαλίκι)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	chaliki.jpg 
Προβολές:	2466 
Μέγεθος:	43,9 KB 
ID:	226291

  7. #7
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Εκπληκτική διαδρομή, αλλα σε δύσκολη εποχη.

    Για μένα μιλώντας, το 3ημερο μετα την ετησια δεν μπορώ και μετα πιάνουν και ζεστες ρε γμτ... Αν και το μεγαλυτερο μερος της ειναι σε δροσερα μερη.

    Το θρεντ τιθεται υπο παρακαολούθηση
    Καλά στα υψόμετρα που θα κινηθούμε η ζέστη δεν είναι και τόσο θέμα (μάλλον καταφύγιο απ' την ζέστη είναι).

    Πάντως ως "καλές" ημερομηνίες βλέπω τα ΣΚ: 11/12 Ιουνίου (η Δευτέρα 13 είναι αργία) καθώς και το επόμενο 18/19 Ιουνίου. Μας αφήνουν και αρκετό χρόνο μπροστά ώστε όποιος θέλει να μπορεί να κάνει τα κουμάντα του...

    Εγώ γενικώς δεν έχω πρόβλημα είτε το ένα, είτε το άλλο. Θα δούμε λοιπόν!

  8. #8
    The Cortexiphan Junkie Το avatar του/της manhunter
    Εγγραφή
    28/03/2008
    Μηνύματα
    1.586
    Nικο για ποτε το υπολογίζεις?
    Και κανονιστε πάλι να μου κρυψετε το μηχανάκι οπως στην ετησια (παπ ακουει?)




    Γαμώ τα χλμ φαίνονται. Και με σκηνούλα κι ετσ' , θα είναι άλλη φάση( Μετά απο τοσα καθημερινα χλμ, το ποιος θα έχει ορεξη για στησιμο σκηνης ειναι αλλο πράγμα)

    Αλλα σαν το γλυκο κουταλιού στην Πύλη, δεν συγκρίνεται τιποτα


  9. #9
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από manhunter
    Nικο για ποτε το υπολογίζεις?
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Πάντως ως "καλές" ημερομηνίες βλέπω τα ΣΚ: 11/12 Ιουνίου (η Δευτέρα 13 είναι αργία) καθώς και το επόμενο 18/19 Ιουνίου. Μας αφήνουν και αρκετό χρόνο μπροστά ώστε όποιος θέλει να μπορεί να κάνει τα κουμάντα του...
    Αλλά το ξαναλέω ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΦΙΞΑΡΙΣΜΕΝΟ. Θα δούμε...

  10. #10
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ:

    Οι χάρτες σας ίσως έχουν κάποιες από τις διαδρομές του σκέλους 2 ως χωματόδρομους. Δεν είναι έτσι!

    Ιχνηλάτες / κατάσκοποι της ΠΣΚ με διαβεβαιώνουν ότι είναι "στάνταρ ασφάλτινες" ή τουλάχιστον "ασφαλτώδης" (για μην μπερδέψει κανείς δηλαδή αυτό που εννοούμε άσφαλτο, με αυτήν... της Ελβετίας)


  11. #11
    The Cortexiphan Junkie Το avatar του/της manhunter
    Εγγραφή
    28/03/2008
    Μηνύματα
    1.586
    Aμα ειναι το 17-18-19 δεν μπορώ με τίποτα.
    Αν ειναι το προηγούμενο μέσα με 1299



  12. #12
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    κατ' αρχάς να κάνουμε PrintScreen άμεσα, για να χουμε να θυμόμαστε και να μη μας πει και κανένας οτι ήταν ψέματα η μέρα που ο Νίκος βγήκε απο τον λήθαργο και αποφάσισε να βγάλει τη γριά έξω και επιτέλους να θυμηθεί τι σημαίνει 6η ταχύτητα στο σασμάν

    κοινώς............. "τι λές τώρα??"




    πέραν τούτου, αν και κομματάκι δύσκολο να πείσω τη γυναίκα για 2ο διήμερο πολύ κοντά στο 36ώρο να ξέρεις οτι θα κάνω ότι είναι δυνατόν να παρευρίσκομαι σε αυτή την ιστορική αναδιοργάνωση των αγωνιστικών δυνάμεων



  13. #13
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    εγω μεσα αν παμε σε ημερομηνια μετα τις 19 ιουνιου.

    μεχρι τοτε τα σ/κ μου ειναι γεματα.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  14. #14

  15. #15
    Καλυτερα προς 15γουστο

    Νικόλαε, ο χαρτης σου μετα το Μετσοβο έχει ενα κενό ή κανω λαθος;

    Για διανυκτερευση προτεινω στη λιμνη Αώου

    Αμα εχουμε και χαγιαμπουσα μαζι, θα κανουμε καμια βαρκαδα
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

Σελίδα 1 από 66 1234561151 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. css 25-26 serres
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 11/02/2013, 09:28
  2. ΣΕΡΡΕΣ 25/26 Μαρτίου
    από fazerakis στο forum Track Days
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2006, 13:13
  3. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2004, 07:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF