Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: Dr125sm

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της remali
    Εγγραφή
    08/07/2011
    Μηνύματα
    21

    Dr125sm

    Χαιρετώ όλη τη παρέα.

    Στο παρελθόν είχα το Eliminator 400 και αφού πέθανε, έγινα νοικοκύρης (lol) με αυτοκίνητο μόνο.
    Τώρα λόγω μεγάλης απόστασης από δουλειά, δεν έλεγε να τρώω όλη τη μέρα στ’αμάξι και είπα να ξαναπάρω μοτό.
    Επέλεξα το DR125SM γιατί ήταν φτηνό ως αγορά αλλά και ως συντήρηση / service / κατανάλωση.

    Θα ήθελα κάποιο 250 ή 400SM αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει τίποτα και το WR125 είναι ακριβό για 125.

    Θεωρείτε πως η καθημερινή οδήγηση 35km πήγαινε και άλλα τόσα έλα, κυρίως στην εθνική, με 70-90km/h, θα δημιουργήσει πρόβλημα στο DR?

    υ.γ. Πιθανώς να έχω βάλει το θέμα σε λάθος κατηγορία, οπότε feel free να το μετακινήσετε.

    Ευχαριστώ,
    Νίκος

  2. #2
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125

    Re: Dr125sm

    Αρχικά δημιουργήθηκε από remali

    Θεωρείτε πως η καθημερινή οδήγηση 35km πήγαινε και άλλα τόσα έλα, κυρίως στην εθνική, με 70-90km/h, θα δημιουργήσει πρόβλημα στο DR?


    Ευχαριστώ,
    Νίκος

    Στο DR δεν θα δημιουργησει προβλημα. Στα νευρα σου ομως σιγουρα

    Γιατι δεν παιρνεις κανα παπι (εαν θελεις σε καινουργιο) ή κανα μεγαλυτερο μεταχειρισμενο ?

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  3. #3
    Νέο μέλος Το avatar του/της remali
    Εγγραφή
    08/07/2011
    Μηνύματα
    21
    Το DR είναι το θέμα, μου είπε τεχνικός ότι έχει ευαίσθητο κινητήρα (?) και λόγω αερόψυκτου...
    Λες δεν θα υπάρχει πρόβλημα?

    Στα νεύρα, εντάξει παλεύεται.

    Παπί δεν σε υπολογίζουν, μεταχειρισμένη no more!!

  4. #4
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100

    Re: Dr125sm

    Αρχικά δημιουργήθηκε από remali
    Χαιρετώ όλη τη παρέα.

    Στο παρελθόν είχα το Eliminator 400 και αφού πέθανε, έγινα νοικοκύρης (lol) με αυτοκίνητο μόνο.
    Τώρα λόγω μεγάλης απόστασης από δουλειά, δεν έλεγε να τρώω όλη τη μέρα στ’αμάξι και είπα να ξαναπάρω μοτό.
    Επέλεξα το DR125SM γιατί ήταν φτηνό ως αγορά αλλά και ως συντήρηση / service / κατανάλωση.

    Θα ήθελα κάποιο 250 ή 400SM αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει τίποτα και το WR125 είναι ακριβό για 125.

    Θεωρείτε πως η καθημερινή οδήγηση 35km πήγαινε και άλλα τόσα έλα, κυρίως στην εθνική, με 70-90km/h, θα δημιουργήσει πρόβλημα στο DR?

    υ.γ. Πιθανώς να έχω βάλει το θέμα σε λάθος κατηγορία, οπότε feel free να το μετακινήσετε.

    Ευχαριστώ,
    Νίκος

    Οχι κανενα ....

    Ουτε στην πολη ουτε ( ειδικα λογο αεροψυξης στην εθνικη !! )



  5. #5
    Νέο μέλος Το avatar του/της remali
    Εγγραφή
    08/07/2011
    Μηνύματα
    21
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

    Και μια και σας βρήκα, μόλις έκανα το σέρβις των 1.000km και ρώτησα το μάστορα πότε ξαναπάω. Μου λέει στα 5.000. Ρωτάω αν είναι καλό να αλλάξω λάδια και φίλτρο λαδιού στα 3.500 και μου λέει δεν χρειάζεται.

    Τι λέτε? Να αλλάξω στα 3.500 και μετά πάλι στο αναγκαίο σέρβις των 5.000, ή δεν είναι απαραίτητο?

  6. #6
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από remali
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

    Και μια και σας βρήκα, μόλις έκανα το σέρβις των 1.000km και ρώτησα το μάστορα πότε ξαναπάω. Μου λέει στα 5.000. Ρωτάω αν είναι καλό να αλλάξω λάδια και φίλτρο λαδιού στα 3.500 και μου λέει δεν χρειάζεται.

    Τι λέτε? Να αλλάξω στα 3.500 και μετά πάλι στο αναγκαίο σέρβις των 5.000, ή δεν είναι απαραίτητο?
    Αμαν ! Τωρα καταλαβα οτι το εχεις αγορασει ηδη.

    Καλοριζικο φιλε μου
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.563
    δεν ξέρω τι λέει το μανιουαλ
    προσωπικά σε τέτοιο μηχανάκι θα άλλαζα λάδι- φιλτρο κάθε 2500 και μπουζί- βαλβίδες κάθε 5000 δηλ στο service
    για να το φέρεις στα ίσα άλλαξε τώρα λάδι-φίλτρο στα 3000-3500 και ξεκίνα το πρόγραμμα στα 5000

  8. #8
    Νέο μέλος Το avatar του/της remali
    Εγγραφή
    08/07/2011
    Μηνύματα
    21
    Ευχαριστώ Alex14.

    Toyar τι εννοείς με το "σε τέτοιο μηχανάκι"?

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.563
    εννοώ αερόψυκτο, μονοκύλινδρο, μικρού κυβισμού το οποιό καταπονεί τα λάδια του περισσότερο από ενα υδρόψυκτο μεγαλύτερου κυβισμού που δουλεύει σαφώς πιο ξεκούραστα

    να προσθέσω ότι σε cbf 250 που εχω εφαρμόζω αντίστοιχο πρόγραμμα συντήρησης ανα 3000 χλμ αν και η χοντα προτείνει στα διπλάσια

  10. #10
    Νέο μέλος Το avatar του/της remali
    Εγγραφή
    08/07/2011
    Μηνύματα
    21
    Ok ευχαριστώ

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF