Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 69

Θέμα: Ερωτήσεις για 690 enduro

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635

    Ερωτήσεις για 690 enduro

    Ρε παιδιά επειδή μάλλον θα το χτυπήσω κάποια στιγμή μέχρι το καλοκαίρι θέλω να ρωτήσω τους κατόχους 690 enduro (το χαμηλό) τα παρακάτω:

    -Εχω ακούσει ότι το μπροστινό του είναι κάπως σφιχτό και έχει μπόλικες στατικές τριβές. Αληθεύει;
    Με αλλαγή λαδιών διορθώνεται η κατάσταση;

    -Σε χαλαρή οδήγηση στο χώμα αποσβαίνουν σωστά οι αναρτήσεις του ή κοπανάνε;
    Θέλω να πω χρειάζονται μεγάλη ταχύτητα για να δουλέψουν ή αποσβαίνουν τις ανωμαλίες και σε μικρές ταχύτητες;

    -Τι αυτονομία έχει σε νορμαλ ρυθμούς;

    -Η σέλα τι λέει, ας πούμε σε ταξιδάκι 2 ώρες σερί καβάλα στην εθνική υποφέρεται η κατάσταση ή χρειάζεται βελτίωση - αλλαγή;

    -Επειδή πέρα από τις ον/οφ άδικες (κυρίως οφ) αποδράσεις θα το χρησιμοποιώ και καθημερινά, έχει καμμιά παραξενιά του τύπου, "θέλει πολύ ώρα ζέσταμα το πρωί", ή "όχι στη κίνηση γιατί ζεσταίνεται ευκολα" κτλ;


    Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις.

  2. #2
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Μετα απο 25000χλμ συμβιωσης με το 690:
    *Αναρτησεις γενικα σκληρες για ελαφρυ αναβατη,αλλα πληρως λυομενες οποτε μπορεις να τις φερεις με λαδια κι ελατηρια στα μετρα σου,
    *Στησιμο γενικα προς το σφιχτο,πλαισιο υπεροχο δεν χαμπαριαζει τιποτα,
    *Αυτονομια με τα 12 λιτρα πανω απο 220 χλμ,εθνικη 20-25 χλμ/λιτρο,χωμα 15-18 χλμ/λιτρο.Πολυ οικονομικο για το αρκουδογκαζο που εχει
    *Σελλα-σανιδι,αλλα πολυ καλυτερη απο το DRZ που ειχα πριν.Κυκλοφορει και πιο ανετη σαν εξτρα.Εγω παντως εχω συνηθισει και μου αρεσει που ειναι-σχετικα-χαμηλη και ψιλοπαταω κατω
    *Στην κινηση η μονη παραξενια που εχει ειναι το πολυ μικρο κοψιμο του τιμονιου,στις μανουβρες επιτοπου εχουμε ενα θεμα
    Κατα τα αλλα δεν βραζει ευκολα,και το βεντιλατερ αναβει αραια
    Επισης:Φωτα σουπερ,μιζα παντα με την πρωτη ακομα και με μειον εξω,κρατημα υπερανω κριτικης σε ασφαλτο αλλα και χωμα
    Αυτα!
    (Συν οτι μετα το Africa θα σου φανει πρωτοφανες οτι μπορεις να σηκωνεις το μηχανακι απο κατω ακομα και φορτωμενο με βαλιτσες και σακκο στην ουρα.Κοινως ειναι τα μισα κιλα της αφρικανας)
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
    Μετα απο 25000χλμ συμβιωσης με το 690:
    *Αναρτησεις γενικα σκληρες για ελαφρυ αναβατη,αλλα πληρως λυομενες οποτε μπορεις να τις φερεις με λαδια κι ελατηρια στα μετρα σου,
    *Στησιμο γενικα προς το σφιχτο,πλαισιο υπεροχο δεν χαμπαριαζει τιποτα,
    *Αυτονομια με τα 12 λιτρα πανω απο 220 χλμ,εθνικη 20-25 χλμ/λιτρο,χωμα 15-18 χλμ/λιτρο.Πολυ οικονομικο για το αρκουδογκαζο που εχει
    *Σελλα-σανιδι,αλλα πολυ καλυτερη απο το DRZ που ειχα πριν.Κυκλοφορει και πιο ανετη σαν εξτρα.Εγω παντως εχω συνηθισει και μου αρεσει που ειναι-σχετικα-χαμηλη και ψιλοπαταω κατω
    *Στην κινηση η μονη παραξενια που εχει ειναι το πολυ μικρο κοψιμο του τιμονιου,στις μανουβρες επιτοπου εχουμε ενα θεμα
    Κατα τα αλλα δεν βραζει ευκολα,και το βεντιλατερ αναβει αραια
    Επισης:Φωτα σουπερ,μιζα παντα με την πρωτη ακομα και με μειον εξω,κρατημα υπερανω κριτικης σε ασφαλτο αλλα και χωμα
    Αυτα!
    (Συν οτι μετα το Africa θα σου φανει πρωτοφανες οτι μπορεις να σηκωνεις το μηχανακι απο κατω ακομα και φορτωμενο με βαλιτσες και σακκο στην ουρα.Κοινως ειναι τα μισα κιλα της αφρικανας)


    OK Γιάννη ευχαριστώ για τις πληροφορίες.



    Επεσες απόλυτα μέσα, θέλω ενα μηχανάκι ελαφρύ και σε αίσθηση και σε πραγματικά κιλά όχι μόνο για το χώμα αλλά και για μέσα στην πόλη.

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/05/2003
    Μηνύματα
    14
    2 αρνητικά για την χρήση που το θες

    1) δεν κόβει πολύ το τιμόνι ακόμα και με τερμα ανοιχτά τα stop
    2) γεμίζει από τον κώλο και σε κάθε βενζινάδικο θα είσαι λύσε - δέσε

  5. #5
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Δοκιμασε οποσδηποτε και τενερε .....

    Εγω για την ωρα ειμαι ενθουσιασμενος και πιστευω πως ειναι η χρυση τομη για τον λογο που το χρειαζεσαι...



  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
    Μετα απο 25000χλμ συμβιωσης με το 690:
    *Αναρτησεις γενικα σκληρες για ελαφρυ αναβατη,αλλα πληρως λυομενες οποτε μπορεις να τις φερεις με λαδια κι ελατηρια στα μετρα σου,
    Γενικα νομιζω τα εντουρο ΚΤΜ 'πασχουν' απο πολυ σφικτη αποσβεση γρηγορης συμπιεσης στα πηρουνια (δεν ρυθμιζεται κιολας). Η οποια βεβαια ειναι ψιλο-προβλημα μονο σε νορμαλ ρυθμους οδηγησης. Παντως γινεται revalving.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Γενικα νομιζω τα εντουρο ΚΤΜ 'πασχουν' απο πολυ σφικτη αποσβεση γρηγορης συμπιεσης στα πηρουνια (δεν ρυθμιζεται κιολας). Η οποια βεβαια ειναι ψιλο-προβλημα μονο σε νορμαλ ρυθμους οδηγησης. Παντως γινεται revalving.


    Στο 300ρι δίχρονο που έχω του 08, έχει γίνει revalving μπρος - πίσω (σε ρυθμίσεις09) και δουλεύει πολύ καλά. Φαντάζομαι ότι και στο μπροστινό του 690 μπορεί να γίνει κάτι παρόμοιο.

    Το 690 δεν το βλέπω σαν εντούρο με την έννοια του καθαρόαιμου αλλά σαν ένα πολύ χωμάτινο 650 on/off. Αν είναι τόσο σκληρό και σφιχτό σαν καθαρόαιμο πολύ φοβάμαι ότι δεν μου κάνει για τη χρήση που το θέλω.

    Επειδή όμως δεν το έχω οδηγήσει, θα αρκεστώ στις παραπάνω πολύ χρήσιμες πληροφορίες και θα κοιτάξω να κάνω κανα testride να δω αν μου κάθεται καλά το μηχανάκι.

  8. #8
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    Στο 300ρι δίχρονο που έχω του 08, έχει γίνει revalving μπρος - πίσω (σε ρυθμίσεις09) και δουλεύει πολύ καλά. Φαντάζομαι ότι και στο μπροστινό του 690 μπορεί να γίνει κάτι παρόμοιο.

    Το 690 δεν το βλέπω σαν εντούρο με την έννοια του καθαρόαιμου αλλά σαν ένα πολύ χωμάτινο 650 on/off. Αν είναι τόσο σκληρό και σφιχτό σαν καθαρόαιμο πολύ φοβάμαι ότι δεν μου κάνει για τη χρήση που το θέλω.

    Επειδή όμως δεν το έχω οδηγήσει, θα αρκεστώ στις παραπάνω πολύ χρήσιμες πληροφορίες και θα κοιτάξω να κάνω κανα testride να δω αν μου κάθεται καλά το μηχανάκι.
    Ναι, το 'εντουρο' δεν το ειπα με την εννοια του καθαροαιμου, μαλλον με την εννοια του εκδρομικου. Απλως, κρινοντας απο το δκο μου το σουπερ εντουρο, νομιζω οτι το 'σφικτον' που ενδεχομενα να δεις στο τεστ, οφειλεται στην μεγαλη αποσβεση γρηγορης συμπιεσης μπροστα που οπως ειπες ευκολα διορθωνεται. Με αλλα λογια ισως ειναι κριμα να αποφασισεις εναντια στην αγορα του για κατι που ευκολα αλλαζει, μιας και ειναι πολυ καλο μηχανημα. Ακομα, αξιζει να κοιταξεις και το ΤΕ630 (σορρυ για το οφ τοπικ)
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #9

    Re: Ερωτήσεις για 690 enduro

    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    Ρε παιδιά επειδή μάλλον θα το χτυπήσω κάποια στιγμή μέχρι το καλοκαίρι θέλω να ρωτήσω τους κατόχους 690 enduro (το χαμηλό) τα παρακάτω:



    Μλκ Κώστα ειλικρινά, την επόμενη φορά που θα σε συναντήσω θα σε κοπανίσω, δεν αντέχεσαι άλλο.


    ---Dum spiro, spero---

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mtsop
    Εγγραφή
    19/10/2004
    Μηνύματα
    281
    Να προσθέσω και μερικά άλλα αρνητικούλια:

    1) Πάνω από τα 110 το τιμόνι αρχίζει το κοσκίνισμα (βέβαια φοράω τακούνια)
    2) Στις λακούβες κοπανάει ο λασπωτήρας μαζί με την πινακίδα στη ρόδα, με αποτέλεσμα να αλλάξω πινακίδα λόγω φθοράς και να βγάλω το λασπωτήρα και δεν μιλάω για την εκτός δρόμου χρήση, και είμαι 80 κιλά.
    3) Τα φλας είναι πολύ ευαίσθητα και σπάνε, δεν είναι σαν τα παλιά που είχα στο 640
    4) Έχω κάψει 3-4 παντελόνια στο αριστερό πατζάκι από την εξάτμιση


    Κατα τ' άλλα πιο λεπτό, πιο γρήγορο και πιο ελαφρύ από το 640.

  11. #11
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Να προσθέσω και μερικά άλλα αρνητικούλια:

    1) Πάνω από τα 110 το τιμόνι αρχίζει το κοσκίνισμα (βέβαια φοράω τακούνια)
    Ψηλοφτερο εντουρο μηχανακι ειναι,μην περιμενεις να ειναι σταθερο στα πολλα.Παιξε με χαμηλο φτερο καλυτερα

    2) Στις λακούβες κοπανάει ο λασπωτήρας μαζί με την πινακίδα στη ρόδα, με αποτέλεσμα να αλλάξω πινακίδα λόγω φθοράς και να βγάλω το λασπωτήρα και δεν μιλάω για την εκτός δρόμου χρήση, και είμαι 80 κιλά
    Δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο και ειμαι καμποσα κιλα παραπανω.Ειναι καλα σφιγμενη η βαση του λασπωτηρα σου?
    3) Τα φλας είναι πολύ ευαίσθητα και σπάνε, δεν είναι σαν τα παλιά που είχα στο 640
    Δεν εχω σπασει μεχρι ωρας κανενα.Τα πισω απλα...μαζευουνε λασπη εσωτερικα απο την πισω ροδα και θελουνε ενα καθαρισματακι που και που

    4) Έχω κάψει 3-4 παντελόνια στο αριστερό πατζάκι από την εξάτμιση
    Αυτο εχεις δικιο.Δεν ειναι εξατμιση αλλα...πυρηνικο οπλο με την θερμοκρασια που ανεβαζει.Λυση ή Ακραπα(ακριβη...) ή καγκελα για βαλιτσες που κρατανε ποδια και σακκους μακρια απο το μπουρι!


    Κατα τ' άλλα πιο λεπτό, πιο γρήγορο και πιο ελαφρύ από το 640.
    Το οτι εχει πιο πολυ γκαζι και καιει την μιση βενζινη δεν το ανακαλυψες ωρε?

    Επειδη ειδα και καποιες συγκρισεις με το Tenere,θα πω την γνωμη μου
    Το 690 παιζει σαν 50-50 on-off(μην πω....80% χωμα-50% ασφαλτος!) απευθυνεται στον αναβατη που ψαχνει και την fun πλαυρα της οδηγησης.Το Tenere ειναι πιο πολυχρηστικο,θα βολεψει καλυτερα τον μεσο-τυπικο-politically correct αναβατη γενικα
    Εγω παντως την εχω καταβρει με το 690,σε αντιθεση με το Tenere το οποιο οταν το ειχα οδηγησει καλο γενικα ηταν(δεν λεω) αλλα απο γκαζι και διασκεδαση στην οδηγηση...βαθια χασμουρητα:ZZZ:
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635

    Re: Re: Ερωτήσεις για 690 enduro

    Αρχικά δημιουργήθηκε από $py
    Μλκ Κώστα ειλικρινά, την επόμενη φορά που θα σε συναντήσω θα σε κοπανίσω, δεν αντέχεσαι άλλο.



    Να βρεθούμε σε εντουροβόλτα για να φοράω προστατευτικά τότενες.

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
    Ψηλοφτερο εντουρο μηχανακι ειναι,μην περιμενεις να ειναι σταθερο στα πολλα.Παιξε με χαμηλο φτερο καλυτερα


    Δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο και ειμαι καμποσα κιλα παραπανω.Ειναι καλα σφιγμενη η βαση του λασπωτηρα σου?

    Δεν εχω σπασει μεχρι ωρας κανενα.Τα πισω απλα...μαζευουνε λασπη εσωτερικα απο την πισω ροδα και θελουνε ενα καθαρισματακι που και που


    Αυτο εχεις δικιο.Δεν ειναι εξατμιση αλλα...πυρηνικο οπλο με την θερμοκρασια που ανεβαζει.Λυση ή Ακραπα(ακριβη...) ή καγκελα για βαλιτσες που κρατανε ποδια και σακκους μακρια απο το μπουρι!



    Το οτι εχει πιο πολυ γκαζι και καιει την μιση βενζινη δεν το ανακαλυψες ωρε?

    Επειδη ειδα και καποιες συγκρισεις με το Tenere,θα πω την γνωμη μου
    Το 690 παιζει σαν 50-50 on-off(μην πω....80% χωμα-50% ασφαλτος!) απευθυνεται στον αναβατη που ψαχνει και την fun πλαυρα της οδηγησης.Το Tenere ειναι πιο πολυχρηστικο,θα βολεψει καλυτερα τον μεσο-τυπικο-politically correct αναβατη γενικα
    Εγω παντως την εχω καταβρει με το 690,σε αντιθεση με το Tenere το οποιο οταν το ειχα οδηγησει καλο γενικα ηταν(δεν λεω) αλλα απο γκαζι και διασκεδαση στην οδηγηση...βαθια χασμουρητα:ZZZ:


    Κατατοπιστικότατος ο Γιάννης.

  14. #14
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064
    Κώστα θα σου έλεγα να κάνεις κι ένα βολτάκι με το Husqy TE630. Τα είχα κάνει και τα 2 μια βόλτα στο Εnduro Festival και το Husqy μου είχε φανεί πιο smooth από το KTM (από θέμα αναρτήσεων) και γενικότερα το χάρηκα περισσότερο στον χωματόδρομο.

    Επίσης είναι φτηνότερο αλλά δεν παίζουν μεταχειρισμένα γιατί είναι ολοκαίνουργια. Δοκίμασε το πάντως, αξίζει.
    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    2) Στις λακούβες κοπανάει ο λασπωτήρας μαζί με την πινακίδα στη ρόδα, με αποτέλεσμα να αλλάξω πινακίδα λόγω φθοράς και να βγάλω το λασπωτήρα και δεν μιλάω για την εκτός δρόμου χρήση, και είμαι 80 κιλά.


    τσεκαρε τις βιδες που κρατανε το λασπωτηρα σου,μαλλον εχουν κοπει απο τους κραδασμους,το επαθα κ εγω


    4) Έχω κάψει 3-4 παντελόνια στο αριστερό πατζάκι από την εξάτμιση


    και εγω ενα αδιαβροχο


    στο utube αν ψαξεις λιγο θα δεις ενα βιντεακι που τηγανιζουν αυγα πανω στην εξατμιση


    το μηχανακι ειναι πολυ καλο κ αυτα δεν ειναι προβληματα για να σε εμποδισουν να το αγορασεις εγω δεν λεω να κατεβω απο πανω του

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF