Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Μετατροπη συμπλεκτη σε υδραυλικο...

  1. #1
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558

    Question Μετατροπη συμπλεκτη σε υδραυλικο...

    Χαζευοντας σε ενα αλλο thread, επεσε στο ματι μου η παρακατω φοτο.
    Ο τυπος εχει κανει μετατροπη του κλασσικου ντιζατου συμπλετη σε υδραυλικο με αυτο το "μπλικιμπλικι"-τρομπα.
    Θα συνιστουσατε με τετοια μετατροπη σε μια μηχανη με μεικτη χρηση (πολη-ταξιδια)??
    Επειδη δεν εχω εμπειρια με υδραυλικο συμπλεκτη,ποια τα συν και τα κατα,μιλωντας παντα για μια μηχανη μεσεων επιδοσεων?





    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cimg0500l.jpg 
Προβολές:	440 
Μέγεθος:	241,8 KB 
ID:	236423
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της rockobok
    Εγγραφή
    19/06/2007
    Μηνύματα
    282
    εγώ πάλι γιατί βλέπω ότι είναι μηχανικός?

  3. #3
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από rockobok
    εγώ πάλι γιατί βλέπω ότι είναι μηχανικός?
    Κοιτα το σωληνακι υψηλης

    Ουσιαστικα μηχανικος παραμενει,αλλα απο την τρομπα και κατω.Το ολο θεμα ειναι απο την τρομπα και πανω!
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  4. #4
    Μηχανικός είναι . Απλά έχει βάλει μια τρόμπα να τραβάει το συμπλέκτη υδραυλικά αντί με τη ντίζα .

    Δεν βλέπω το λόγο να το κάνει κάποιος αυτό . Τι θα κερδίσει ??

  5. #5
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από faraway
    Μηχανικός είναι . Απλά έχει βάλει μια τρόμπα να τραβάει το συμπλέκτη υδραυλικά αντί με τη ντίζα .

    Δεν βλέπω το λόγο να το κάνει κάποιος αυτό . Τι θα κερδίσει ??
    Ευκολια στην χρηση.Συγκεκριμενα ο δικος μου συμπλετης ειναι αρκετα πιο σκληρος απο νορμαλ, λογο ελλατηριων.
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    αν νομίζεις οτι ο δικός σου είναι σκληρος,δοκίμασε υδραυλικό ducati και θα σου φύγουν οι ιδέες.
    Μια χαρά είναι η ντιζούλα,μην περιπλέκεις τα πράγματα.
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  7. #7
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από banditgr
    αν νομίζεις οτι ο δικός σου είναι σκληρος,δοκίμασε υδραυλικό ducati και θα σου φύγουν οι ιδέες.
    Μια χαρά είναι η ντιζούλα,μην περιπλέκεις τα πράγματα.
    Ναι,δεν εχω οδηγησει με υδραυλικο και ειδικα Ducati (μη μου το συγκρινεις με μπουρουχες τωρα )
    Απλα σε σχεση με ,αλλους μηχανικους συμπλεκτες που εχω τεσταρει ειναι πολυ πιο σκληρος.(και ναι λυπαινω συνεχεια ντιζα)
    Απο κει και περα δεν νομιζω οτι ειναι κατι περιπλοκο,ισα ισα,αρκει να κανει διαφορα, προς το καλο παντα.
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2011
    Μηνύματα
    159
    Οδηγώντας και με τους δυο συμπλέκτες (ντίζα και υδραυλικό ανάλογα με τη μοτό που θα πάρω κάθε φορά), η μόνη διαφορά που παρατηρώ είναι η ακρίβεια στην ενεργή περιοχή...με τον υδραυλικό ελέγχεις με καλύτερη αίσθηση το αριστερό και ακούει ακόμα και σε ελάχιστες αποκλίσεις το ίδιο σταθερά...αλλά είναι ελαφρώς βαρύτερος.
    Όχι μεγάλη διαφορά πάντως σε σχέση με τη ντίζα....περισσότερο διαφέρει σαν αίσθηση και μόνο...αν είχα να επιλέξω πάντως θα διάλεγα υδραυλικό

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Βρε σεις βαρυτερος ειναι ο υδραυλικος;
    Σε ενα cb1000r που το ειδα αυτοπροσωπως ηταν πουπουλο σε σχεση με το δικο μου.
    Με ενα δαχτυλο το παταγες μεχρι τερμα. Στον ντιζατο χρησιμοποιω τουλ 2 για να το πατησω καλα.

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2011
    Μηνύματα
    159
    Λογικά θα έχουν να κάνουν και τα κυβικά αν θέλεις να συγκρίνεις δύο συμπλέκτες.
    Ο υδραυλικός στα 1300cc είναι βαρύτερος από την ντίζα στα 400cc....από προσωπική εμπειρία τα παραπάνω. Μεταξύ ίδιων κυβικών, δεν έχω άποψη

  11. #11
    Και μονο το βιδωνε ξεβιδωνε καπακια κλπ που θα χρειαστει να κανω αν μου σπασει η ντιζα (και αντε να εισαι και φορτωμενος για ταξιδι)με κανει να ψηφιζω υδραυλικο.(Αλλα να μην εχει καθολου συρματοσχοινο οπως ο απο πανω)
    malaguti,sachs k50,honta c50,honda dax,honda mb,kawasaki ar125,yamaha lc250 (410),honta nsr 250,honda cbrr 400,yamaha fzr exup 240 (400),suzuki katana 1100,honda magna 750,zxr 400,honda transalp 600,yamaha thundercat 600,cbrr 1000,yamaha r6,triumph tt 600,XT 600,steed 600.

Παρόμοια θέματα

  1. Μετατροπή MX σε Enduro
    από jmst στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2008, 16:39
  2. Μετατροπη enduro σε μotard
    από nisidotatos στο forum KTM
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2008, 20:54
  3. Μετατροπή Multistrada σε HyperMotard
    από valam στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2007, 12:17
  4. Ντίζα συμπλέκτη σε ΧΤ600Ε 1995
    από kaps στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2006, 08:50
  5. Μετατροπή Wga84 σε ΕΓΣΑ
    από dukeandthecity στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2005, 12:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF