Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: Πόσα δόντια για αξιόλογη βελτίωση;

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2008
    Μηνύματα
    428

    Πόσα δόντια για αξιόλογη βελτίωση;

    Έχω ένα 125 duke με 45 δόντια πίσω γρανάζι.

    Αν το αλλάξω με 46 θα δω διαφορά που αξίζει τον κόπο; ή μήπως θα πρέπει να πάω -1 στο μπροστινό για να δώσει αξιόλογο αποτέλεσμα;

    Τώρα έχει τελική γύρω στα 115 αλλά νομίζω γύρω στα 100 τελική και με καλύτερο τράβηγμα θα είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα...

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kawazoyras
    Εγγραφή
    20/12/2008
    Μηνύματα
    162
    Α.! θές σούζες κ όχι τελική εε; πιστεύω ένα δυό δόντια θα σού είναι καλά

    με προσοχή εε όχι καγκουριές.......
    george

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2008
    Μηνύματα
    428
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kawazoyras
    Α.! θές σούζες κ όχι τελική εε; πιστεύω ένα δυό δόντια θα σού είναι καλά

    με προσοχή εε όχι καγκουριές.......
    απλώς νομίζω ότι θα βελτιωθεί η ροπή του και δεν θα κρεμάει μεταξύ των αλλαγών ταχυτήτων.

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
    απλώς νομίζω ότι θα βελτιωθεί η ροπή του και δεν θα κρεμάει μεταξύ των αλλαγών ταχυτήτων.
    Αν εννοείς την ροπή που ασκείται στον τροχό, καλά νομίζεις...

    Τώρα για το κρέμασμα μεταξύ των αλλαγών, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα γιατί με "εξωτερικές" επεμβάσεις δεν αλλάζεις το διάγραμα ροπής του κινητήρα...
    (που σημαίνει ότι, μπορείςς μεν να έχεις διαθέσιμη ροπή εκεί που θέλεις, αλλά θα "περισσεύει" αλλού..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787

    Re: Πόσα δόντια για αξιόλογη βελτίωση;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
    Έχω ένα 125 duke....

    Και γιατί να το πειράξεις το κακόμοιρο;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #6
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αν εννοείς την ροπή που ασκείται στον τροχό, καλά νομίζεις...

    Τώρα για το κρέμασμα μεταξύ των αλλαγών, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα γιατί με "εξωτερικές" επεμβάσεις δεν αλλάζεις το διάγραμα ροπής του κινητήρα...
    (που σημαίνει ότι, μπορείςς μεν να έχεις διαθέσιμη ροπή εκεί που θέλεις, αλλά θα "περισσεύει" αλλού..)
    125cc, που περισσεύει είπες η ροπή;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    125cc, που περισσεύει είπες η ροπή;
    Προσωπικά, δεν είπα ότι περισσεύει πουθενά..

    Από παντού λείπει, γι αυτό και χορεύεις κλακέτες με τον λεβιέ των ταχυτήτων..

    Αλλά, αν θέλεις κάπου να την φέρεις σε "αξιοπρεπή" επίπεδα, τότε παντού αλλού το μοτέρ θα ουρλιάζει και εσύ θα είσαι σταματημένος...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kawazoyras
    Εγγραφή
    20/12/2008
    Μηνύματα
    162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
    απλώς νομίζω ότι θα βελτιωθεί η ροπή του και δεν θα κρεμάει μεταξύ των αλλαγών ταχυτήτων.

    το κρέμασμα στις αλλαγές, μήπως δε δίνεις αέρα στη προηγούμενη κ αργείς στην επόμενη.;;
    george

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2008
    Μηνύματα
    428
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    Αλλά, αν θέλεις κάπου να την φέρεις σε "αξιοπρεπή" επίπεδα, τότε παντού αλλού το μοτέρ θα ουρλιάζει και εσύ θα είσαι σταματημένος...
    για εξήγησέ το λίγο αυτό.
    Εννοείς ότι το μοτερ θα έχει πολλές στροφές σε σχέση με την ταχύτητα (km/h) που θα έχω και γι αυτό θα ακούγεται πολύ;


    Έλεγα το φέρω έτσι ώστε η τελική να πέσει 15% και να φτάσει ως εκεί που παραπάνω δεν πάω έτσι κι αλλιώς και αντίστοιχα να κερδίσω παντού σε τράβηγμα. Είμαι σε λάθος σκεπτικό;

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
    Έλεγα το φέρω έτσι ώστε η τελική να πέσει 15% και να φτάσει ως εκεί που παραπάνω δεν πάω έτσι κι αλλιώς και αντίστοιχα να κερδίσω παντού σε τράβηγμα. Είμαι σε λάθος σκεπτικό;
    Καθόλου ..

    Είσαι σε λάθος προσπάθεια υλοποίησης, γιατί με ενα δόντι πίσω πρακτικά δεν θα δεις καμιά διαφορά...
    (στο μηχανάκι σου, δυστυχώς, παίζουν ένα κάρο πράγματα ρόλο στο πως "αισθάνεσαι" την απόδοσή του - από την πίεση στα λάστιχα και αν έιναι καλά λαδωμένη η αλυσίδα μεχρι το αν έχεσες καλά το πρωί ..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Καθόλου ..

    Είσαι σε λάθος προσπάθεια υλοποίησης, γιατί με ενα δόντι πίσω πρακτικά δεν θα δεις καμιά διαφορά...
    ...
    "Δοκίμασε" με -1 μπροστά ή +3 πίσω..

    Πολύ όμορφο μοτοσακό πάντως
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    "Δοκίμασε" με -1 μπροστά ή +3 πίσω..
    Ας το κάνει με -1 μπροστά που είναι και πιο φτηνά και δεν χρειάζεται αλλαγή αλυσίδας, αρκεί να μην είναι κάτω από 13 δόντια αυτό που θα βάλει...

    (αλλά θα "σκάσει" το μοτερ ρε σύντροφε..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2008
    Μηνύματα
    428
    γιατί να σκάσει;

    Αν πχ αλλάζω και πάλι από 1η σε 2η στις 7000 στροφές (φυσικά με λιγότερα km/h από ότι τώρα) το μοτερ δεν θα ανεβάζει πολύ πιο εύκολα και πιο ξεκούραστα τις στροφές ως εκεί;

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
    γιατί να σκάσει;
    Γιατί θα βαρεθείς να χορεύεις κλακέτες, είπαμεεεε...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    -1 δοντι μπροστα για αρχη και βλεπεις!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βελτιωση Για Cbr 1000rr
    από Tigas στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2014, 19:31
  2. Πόσα λίτρα για αποσκευές χρειάζομαι;
    από mia_zoi_kawa στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2011, 11:00
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2008, 20:44
  4. Απαντήσεις: 116
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2007, 17:00
  5. Βελτίωση για kle 250
    από MANOS250 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2004, 23:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF