Αγορασα το καλοκαιρι ενα τζακετ της revit το sand σε χρωμα safari-mayro.μετα απο ενα ταξιδι μεσα στο καλολαιρι παρατηρησα ξεθωριασμα σε ορισμενα σημεια του τζακετ. γυρνωντας πισω το επλυνα ακολουθωντας τις οδηγιες πλυσιματος. το ξεθωριασμα βεβαια εξακολουθουσε να υπαρχει. η επομενη κινηση ηταν να το στειλω εκει απ οπου το αγορασα. αυτοι με την σειρα το εστειλαν στον επισημο εισαγωγεα ελλαδος. υστερα απο τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα με τον τελευταιο μου ειπε με υφος, οτι ειναι δικο μου το λαθος επειδη το επλυνα!!! ασχετα αν το εκανα με τις οδηγιες .συγκεκριμμενα μου ειπε " μυριζει μαλλακτικο. φαινεται πλυμμενο" ακουσον ακουσον!!!
κανενας ελεγχος στο τζακετ και κανενα ενδιαφερον προς τον πελατη,αδιαφορια πληρης.
αποτελεσμα? να κυκλοφορω με τζακετ 300+ ευρω ξεθωριασμενο (2 μηνες φορεμενο)
εστειλα και στην revit βεβαια αλλα καμια απαντηση.