Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Nero sto karter ???

  1. #1
    ανέ Μελος
    Εγγραφή
    21/11/2004
    Μηνύματα
    105

    Nero sto karter ???

    Simera gia akoma mia fora prin valo mprosta tin mixani mou eida apo to tzamaki oti ypirxe sto karter pano apo to ladi kati san nero. To eixa dei kai paliotera kai otan tin piga ston mixaniko mou mou eipe oti einai fysiko kai den peirazei afou eksatmizetai meta apo ligo logo zestis

    To thema einai oti xthes ystera apo 10lepti metakinisi stin athina kai eno exo kanei geniko service prin 1 vdomada mou ekane ena skasimo h exatmisi se mesees strofes kai eno epitaxina elafra.

    Paizei kati asximo me ton kinitira mou, yparxei provlima me to karter kai mpazei h einai pragmati logiko?

    Kai kati akoma an kano arketa xiliometra me kapos megali taxitita mou mirizei kati san flatza kameni eno paliotera den mirize katholou (den thimame kati entono). Ti mporei na exei simvei?

    Simeiono oti ta ladia ta koitao synexos kai vazo arketa akrivo kai kalo ladi ston kinitira.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της milaber
    Εγγραφή
    13/11/2003
    Μηνύματα
    1.011

    Re: Nero sto karter ???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gispy
    Simera gia akoma mia fora prin valo mprosta tin mixani mou eida apo to tzamaki oti ypirxe sto karter pano apo to ladi kati san nero.
    Συγγνώμη ρε φίλε αλλά πως γίνεται να ήταν το νερό πάνω από το λάδι;
    Αυτό είναι αδύνατο!


  3. #3
    ανέ Μελος
    Εγγραφή
    21/11/2004
    Μηνύματα
    105
    Tote ti einai auto to axromo ygro pano apo to ladi?
    An thimame kala mou eixe pei oti mazeyetaia apo tin ygrasia nomizlo alla pali mporei na leo kai m&!@#ies. Den ksero ti einai kai ti ftaei!

  4. #4
    ανέ Μελος
    Εγγραφή
    21/11/2004
    Μηνύματα
    105
    A, kai kati pou ksexasa...simera pou to ksanaeida kai eipa na to psakso ligo, ystera kai apo to skasimo xthes stin exatmisi pou den mou to eixe ksanakanei (alitheia ti simainei ayto, to skasimo) eipa na tin pao mia voltitsa na do. Efiga pros eleysina kai stin eleysina pou stamatisa eida oti eixe exafanisthei sxedon kai eixe kanei kati san afro stin epifaneia. San afro ellinikou kafe

    Ego omos den pino kafe ?

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της milaber
    Εγγραφή
    13/11/2003
    Μηνύματα
    1.011
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gispy
    Tote ti einai auto to axromo ygro pano apo to ladi?
    An thimame kala mou eixe pei oti mazeyetaia apo tin ygrasia nomizlo alla pali mporei na leo kai m&!@#ies.
    Eγώ το λέω απλά γιατί είναι αδύνατο να γίνει αυτό.
    Το λάδι επιπλέει στο νερό και όχι το αντίθετο!

    Μήπως απλά αφρίζει το λάδι;

    Πάντως το σκάσιμο είναι τελειώς άλλη ιστορία και μάλλον δεν έχει καμία σχέση με αυτό.

  6. #6
    ανέ Μελος
    Εγγραφή
    21/11/2004
    Μηνύματα
    105
    niotho poly vlakas pou den to skeftika auto!

    Kai akoma perissotero an skefto oti pistevo kai ton mixaniko mou.

    Pantos gia na erthoume epi tou prokeimenou ti sto kalo einai auto to ygro? ????
    Mou to parousiazei (to vlepo diladi) mono otan einai krya. Mipos auto vgainei apo to ladi to idio? Sorry an rotao vlakies alla ti sto kalo mporei na einai?!!!

    Gia ton afro, nai to ladi prepei na einai leo kai ego logo thermokrasias.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της milaber
    Εγγραφή
    13/11/2003
    Μηνύματα
    1.011
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gispy
    Kai akoma perissotero an skefto oti pistevo kai ton mixaniko mou.

    Pantos gia na erthoume epi tou prokeimenou ti sto kalo einai auto to ygro? ????
    Mou to parousiazei (to vlepo diladi) mono otan einai krya. Mipos auto vgainei apo to ladi to idio? Sorry an rotao vlakies alla ti sto kalo mporei na einai?!!!
    Δεν ξέρω φίλε μου.
    Οι γνώσεις μου για τα λάδια τελειώνουν εδώ.
    Περίμενε λίγο να μπουν οι γνώστες να σου περιγράψουν ακριβώς τι έχεις.

    Όσο για τα σκασίματα τι μηχανάκι έχεις;


  8. #8
    Αυτό που περιγράφεις φίλε μου ίσως να μην είναι τίποτα. Είναι λογικό να υπάρχει υγρασία μέσα στο κάρτερ και κατ' επέκταση και στα λάδια (καμια φορά ίσως παρατήρησες θώλωμα στο τζαμάκι από υγρασία αφού αφήσεις το μοτέρ να κρυώσει ύστερα από 20 - 30 λεπτά βόλτα).
    Ο ατμοσφαιρικός αέρας (ειδικά τόρα τον χειμώνα) έχει πολύ υγρασία και επικοινωνεί άμεσα με το κάρτερ από την έξοδο των αναθυμιάσεων. Όταν το κέρτερ κρυώνει ύστερα από βόλτα, ο αέρας που περιέχεται μέσα του συστέλεται και δημιουργεί ελκυσμό αέρα από το περιβάλλον. Οπότε όλα ώς εδώ φυσιολογικά και αναμενόμενα.

    Αν όμως βλέπεις μια άσπρη κρούστα να επιπλέει στα λάδια είναι ο γνωστός "βούτηρος" ή άσπρισμα των λαδιών και προέρχεται από την ένωση του νερού με το λάδι. Θα μου πεις όλοι ξέρουμε οτι το λάδι δεν αναμιγνύεται με το νερό αλλά άν ανακατεύεται συνένεια μέσα στο κάρτερ, σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών και πιέσεων, αναμιγνύεται μια χαρά και παράγει αυτή την άσπρη παραφίνη που επιπλέει στα λάδια.

    Το νερό στα λάδια έχει μόνο μια προέλευση: Το κύκλωμα ψύξης της μηχανής! Είναι πολύ πιθανό η τσιμούχα της αντλίας των νερών να έχει γίνει σαν το μ@@νί της π@@τάνας και να θέλει αλλαγή. Επίσης παίζει να έχουν καεί τα στεγανωτικά (φλάνζα ή o-ring ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να έχει εκεί) ανάμεσα σε κύλινδρο και κεφαλή και να βάζει από εκεί νερά σε έναν από τους κυλίνδρους, οπότε έτσι εξηγείται κάλλιστα και το σκάσιμο της εξάτμισης και η μυρωδιά.

    Μη περιμένεις να δεις την στάθμη του ψυκτικού να κατέβει, τότε θα είναι πολύ αργά. Κάνε ένα check-αντικατάσταση αναλώσιμων σε αντλία νερού και φλάντζα κεφαλής, αυτή είναι η γνώμη μου. Άν η μηχανή δεν είναι υγρόψυκτη τότε γράφω μαλακίες τόση ώρα και συγνώμη κιόλας.
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  9. #9
    ανέ Μελος
    Εγγραφή
    21/11/2004
    Μηνύματα
    105
    Kai ego eixa pistepsei stin arxi oti htan nero giati pragmatika tholonei sto 20lepto voltas to tzamaki.

    Alitheia giati to nero auto den paei sto pithmena? Einai dynaton logo synthetikon na min pernaei? Me tin apantisi tou milaber ekana ena pirama spiti mou me ladi kai nero (to opoio to pagosa se kanonikes synthikes na do ti tha kanei kai auto perase kateythian ston pithmena. Mipos h krousta pou aneferes xxxristos den to afinei?

    Sto tzamaki to ypsos tou nerou einai peripou se 3 me 4 xiliosta kai apo oti katalavaino sxetika-arketa ligo. Tora gia tis allages pou protineis den tha eprepe na tis eixe dei o mixanikos mou otan tou tin piga kai na mou tis pei h otan tou to protoeipa gia to fainomeno? Eseis ti lete?

    Tora gia tin aporia sou oson afora to ti mixani exo to afisa gia to telos giati mou exei prokalesei ena mikro vrahna to site.
    Kathe fora pou kataxoro to Ygropsikto mou KLE 500 sto site (pano apo 5 fores prospatheia) kathe fora den katafernei na kataxorithei...gia na min po oti kati den paizei kala me ta login mou pou fainetai na mpainei katafaseis to fantasma mou...tespa an kserete kati me tin kataxorisi mhxanhs peite to mou please

    xxxristos kai milaber episis thanks.

  10. #10
    ανέ Μελος
    Εγγραφή
    21/11/2004
    Μηνύματα
    105
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gispy

    Kathe fora pou kataxoro to Ygropsikto mou KLE 500 sto site (pano apo 5 fores prospatheia) kathe fora den katafernei na kataxorithei...
    ...min apantisei kaneis. Programmatistes yparxei kai mozilla oxi mono IE ston kosmo....

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/04/2004
    Μηνύματα
    173
    εφοσον πηγες μεχρι ελευσινα και το νερο δεν εξατμιστηκε(αφου ειδες αφρο), σου συνιστω να κανεις αλλαγη λαδιου

    εαν κανεις συνεχως μικρες διαδρομες και το μοτερ δουλευει λιγη ωρα, δεν προλαβαινει να εξατμιστει η υγρασια που υπαρχει μεσα στον κινητηρα, και απο το χτυπημα το νερο μαζι με το λαδι γινεται αφρος

    με λαδι σε καλη κατασταση, μια βολτα μισης ωρας φτανει και περισευει για να φυγει η υγρασια

    αν το προβλημα συνεχιζει και μετα την αλλαγη λαδιου και με το σκεπτικο οτι δεν πας μονο μεχρι το περιπτερο , ελεγξε πρωτα μηπως το σωληνακι εξαερισμου του μοτερ ειναι βουλωμενο.Διαφορετικα μπορει να εχεις διαρροη ψυκτικου στο λαδι, και εκει χρειαζεται μεγαλη προσοχη.Μπορει μεχρι και μπιελα να βαρεσει

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gispy
    ...min apantisei kaneis. Programmatistes yparxei kai mozilla oxi mono IE ston kosmo....
    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΜΟΖΙLLA ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ!!!

    Κατα πάσα πιθανότητα έχεις διαρροή ψυκτικού στα λάδια. Η άποψή μου ενισχύεται από το γεγονός οτι έχεις KLE. Μιλάω εκ πείρας από το KLX μου (δεν έχουν τεράσιες διαφορές τα μοτέρ, είναι και τα δυο KAWASAKI!!!).

    Σε παραπέμπω στα όσα έγραψα παραπάνω για την περίπτωση νερού στα λάδια. Η λευκή αυτή κρούστα, αν και αποτελείται κυρίως από νερό επιπλέει στο λάδι μια χαρούλα (και σου γαμάει το μοτέρ μια χαρούλα επίσης).

    Μην έχεις και πολύ εμπιστοσύνη στον μηχανικό, εξαρτάται από το πόσο πολύ ασχολήθηκε με το πρόβλημά σου για να το εντοπίσει.

    KAWA for ever!!!!

    Υ.Γ. 3 με 4 χιλιοστά ύψος στάθμης στο τζαμάκι του κάρτερ είναι ΠΑΡΑ πολυ νερό.....
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  13. #13
    ανέ Μελος
    Εγγραφή
    21/11/2004
    Μηνύματα
    105
    Παιδιά με τρομάξατε με αυτά που μου γράφεται ... και καλά κάνατε.
    Το πρόβλημά μου είναι οτι 1ον τα λάδια οτι είχαν αλλαχθεί μιας και είχα κάνει service και 2ον έχω παρατηρήσει το εξής περίεργο οπου και του το είπα και μου είπε οτι είναι λίγο αναμενόμενο ως παλιά σχετικώς μηχανή!
    Για πολύ καιρο η μηχανή έπαιρνε μπρος και μπορούσε να ξεκινήσει και να κινηθεί και χωρίς ζέσταμα. Τώρα εδώ και 2 μήνες (την έχω συνολικά 3 χρόνια περίπου) αν δεν ζεσταθεί καλά (έτσι πιστεύω) και δεν κλείσω τελείως το τσοκ με το που πάω να ανεβάσω λίγο στροφές και αφήσω τον συμπλέκτη να ξεκινήσει μου σβήνει αμέσως.
    Αν φυσικά κάνω λίγη πορεία δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα.

    Το οτι το παρατήρησα αυτό το φαινόμενο οφείλεται και στο οτι μου είχαν πει να μην περιμένω σταματημένος να ζεσταθεί ο κινητήρας αλλά μιας και δεν έχω ανηφόρες στην περιοχή μου να την βάζω να κινήται με πολύ λίγες στροφές. Βοηθάει για καλλίτερο ζέστεμα του κινητήρα (υγεία). Ισχύει?

    Αλήθεια αν του την πάω την μηχανή και μου πει για αλλαγή φλάτζας και διόρθωση τι κόστος λέτε να περιμένω για διόρθωση. Ρωτάω γιατί αρχίζω να πιστεύω οτι ο τύπος με θεωρεί για μεγάλο μαλάκα εκτός από άσχετο που είμαι!

  14. #14

    ..

    Gip, apo auta pou les (afros-sapounada) sou exoun mpei nera sto karter ara min kaneis alla xiliometra giati mporei na varesei to moter kai meta trexa gireue. Nera tora exoun mpei apo tin antlia nerou, i apo flatza kinitira i kapoios sou anoikse tin tapa ton ladion kai adeiase neraki mesa.

    Sxetika me ton mastora, to xeirotero pou mporeis na patheis einai na arxiseis na min ton empisteuesai. Pigaine loipon se ena allo sinergeio Kawa, pes tous na to doun xoris na to anoiksoun kai na sou vgaloun ena kostologio. Meta pigaine to ston diko sou mastora kai sigrine times.

    Sou ksanaleo, min kaneis perita km, pigaine sinergeio.
    "My goal in life is to be as good of a person my dog already thinks I am."

    Os tote, pao gia tsigaro


  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Για να πάρουμε λίγο τα πράγματα από την αρχή (έστω και καθυστερημένα):

    Αν πρόκειται για υγρασία, κατά τα λεγόμενα του μηχανικού σου, θα έπρεπε να εξαφανιστεί από την εξαέρωση, μόλις τα λάδια ζεσταινόταν αρκετά (πολύ πριν την Ελευσίνα)!!!

    Την περίπτωση της παραφίνης μάλλον την αποκλείω (αν και θα έκανες καλή μπύρα) λόγω του ότι ΟΛΑ τα σύγχρονα λάδια (οργανικά, ημισυνθετικά και full synthetic έχουν αντιαφριστικά πρόσθετα).
    Παντως , στην μικρή περίπτωση που συμβαίνει αυτό, άλλαξε ΑΜΕΣΩΣ τα λάδια σου, γιατί ο αφρός αναμιγνύεται με το βασικό λάδι, δημιουργώντας κενά στο film που καλύπτει τα τριβόμενα μέρη, οπότε ΑΝΤΙΟ ΛΙΠΑΝΣΗ

    Η επικρατέστερη, κατά την ταπεινή μου άποψη, περίπτωση είναι να υπάρχουν στο κάρτερ σου λάδια ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ τύπων (και βασικά διαφορετικού ιξώδους) - δε λέω ποιος μπορεί να το έκανε - με αποτέλεσμα τον διαχωρισμό τους λόγω διαφορετικής ειδικής βαρύτητας σε θερμοκρασία περιβάλλοντος.
    Όταν είναι ζεστά αναμιγνύονται και δουλεύουν "κανονικά" αλλά σε σύντομο χρονικό διάστημα θα σου "ψωριάσουν" τα γρανάζια - λόγω διαφορετικών διαμέτρων των μορίων τους (τα μεγαλύτερα μόρια καρφώνονται στο μέταλλο, ενώ τα μικρότερα "την κοπανάνε" χωρίς να κάνουν την δουλειά τους, καθώς και θα σου "ανάψουν τα κουζινέτα (όσα υπάρχουν στον κινητήρα).

    ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΣΟΥ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ti Egine Re Paidia Poli Isixia Blepo Sto Chat
    από PSIHAKIAS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 79
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2004, 01:21
  2. Ti Egine Re Paidia Poli Isixia Blepo Sto Site
    από PSIHAKIAS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 09/04/2004, 01:47
  3. O DIT sto haki....
    από TManiac στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 03/03/2004, 19:40
  4. Posoi pigan volta sto Sounio extes?
    από CyBeRseXX στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2004, 13:03
  5. ego den pao reee sto Dafni...
    από Todi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2003, 10:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF