Σελίδα 1 από 9 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 125

Θέμα: Μεγαρα διαμαχη

  1. #1
    Freddo Cappucino Racer Το avatar του/της fazerakis
    Εγγραφή
    02/02/2003
    Μηνύματα
    419
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
    Δεν ξέρω αν ήταν αυτός ή αν υπήρχε κι άλλο φέιζερ ασημί, όμως μου έκανε μία προσπέραση από την εσωτερική στη στροφή των πιτς και από πίσω του ένα gsxr που τον ακολουθούσε προσπάθησε να κάνει το ίδιο.

    Βγήκαν και οι δύο ανοιχτά γιατί δεν μπόρεσαν να πάρουν τη στροφή.. ειδικά το gsxr έφυγε εντελώς ανοιχτά ενώ ήταν δίπλα μου.

    Το αποτέλεσμα ήταν να αναγκαστώ να σηκωθώ και να φρενάρω μέσα στο στροφή για να μη με πετάξει στα χόρτα.

    Υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν κι άλλα πράγματα εκτός απ'το να κυνηγάνε το χρόνο.

    Εντέλει το προσπέρασμα έχει κι αυτό την τέχνη του. Όσοι δεν μπορούν ή δεν ξέρουν πώς να προσπεράσουν με ασφάλεια, θα έπρεπε να κάθονται από πίσω!
    file thano

    Pistepse me einai adynato na prosperaseis me Fazer sta megara an den sfinotheis kapou otan oloi einai me K4 k5 kai pasis fyseos 1000aria. Oson afora tin prosperasi pou anafereis pio pano, elpizo na kathgoreis to GSXR kai oxi emena afou o idios to les oti aftos se psilopetakse ekso.
    Symfono apolyta sto oti den exoun oloi thn kritiki ikanotita na prosoerasoun sosta, dioti otan tous prospernaei ena fazer tote thimountai na kanoun tarzanies (px to parapano GSXR). Opos katalabeneis o parapano kurios efage skoni alla den to dextike me apotelesma na ginei epikindinos.

    telos ta xronometra einai gia na mporoume na veltionomaste kai na kseroume ti kanoume kathe fora, den kinigaei kaneis tipota perissotero.

    Filika Giorgos

    :smilea: :smilea: :smilea: :smilea: :smilea:

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fazerakis
    Oson afora tin prosperasi pou anafereis pio pano, elpizo na kathgoreis to GSXR kai oxi emena afou o idios to les oti aftos se psilopetakse ekso.
    Symfono apolyta sto oti den exoun oloi thn kritiki ikanotita na prosoerasoun sosta, dioti otan tous prospernaei ena fazer tote thimountai na kanoun tarzanies (px to parapano GSXR). Opos katalabeneis o parapano kurios efage skoni alla den to dextike me apotelesma na ginei epikindinos.

    telos ta xronometra einai gia na mporoume na veltionomaste kai na kseroume ti kanoume kathe fora, den kinigaei kaneis tipota perissotero.

    Filika Giorgos

    :smilea: :smilea: :smilea: :smilea: :smilea:
    Καταρχίν είπα ότι δεν ξέρω αν υπήρχε και άλλο fazer ή αν ήσουνα εσύ. Για να είσαι εδώ όμως και να γράφεις μάλλον εσύ θα ήσουνα.

    Από κει και πέρα. Η προσπέραση έγινε και από τους δύο από εσωτερική. Εσωτερική μάλιστα που δεν είχατε πάρει πριν την είσοδο για να σας δω, αλλά εσωτερική με χώσιμο από το πουθενά την ώρα που έπαιρνα γραμμή για να στρίψω. Ξεκινώντας από κει θα σου πω ευθέως ότι ήσουνα foul πρώτα εσύ και στη συνέχεια ο gsxr.

    Ωστόσο στην εξέλιξη όντως εσύ δεν με ενόχλησες. Εκείνος που έγινε επικίνδυνος ήταν ο gsxr που βγήκε τελείως ανοιχτά και με πέταγε προς τα έξω...

    Το περιστατικό το ανέφερα ως αποτέλεσμα μιας γενικότερης ανοργανωσιάς και όχι για να κατηγορήσω κανέναν τη στιγμή που κανείς δεν έδωσε οδηγίες στον κόσμο για το πώς να φέρεται στην πίστα και τη στιγμή που κανείς υπεύθυνος δεν ήταν μέσα για να βλέπει.

    Σε αντίστοιχο trackday του 0300 αυτά δεν γίνονται...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από fazerakis
    file thano

    Pistepse me einai adynato na prosperaseis me Fazer sta megara an den sfinotheis kapou otan oloi einai me K4 k5 kai pasis fyseos 1000aria.
    Τώρα όσο γι'αυτό τι να πω... Η απάντηση μου είναι: Να μην προσπεράσεις! Έχεις άλλες επιλογές για να απαλλαγείς. Βγες στα Pits και ξαναμπές στην πίστα. Μέχρι τότε θα έχει φύγει από μπροστά σου αυτός που σε ενοχλεί ή περίμενε την κατάλληλη στιγμή.

    Η σφήνα δεν είναι επιλογή, εκτός βέβαια και αν δεν ισχύει αυτό που λες:

    Αρχικά δημιουργήθηκε από fazerakis
    telos ta xronometra einai gia na mporoume na veltionomaste kai na kseroume ti kanoume kathe fora, den kinigaei kaneis tipota perissotero.

    Filika Giorgos

    :smilea: :smilea: :smilea: :smilea: :smilea:
    Θάνος..

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Ποιος ειναι με το gsxr;

  4. #4
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Όταν σας τα λεγα μαγκες εσείς κάνατε τα βαριά πεπόνια....
    με λίγα λόγια και πάντα για την Πάχη με φόβο να χαρακτηριστώ ξερόλας.

    Η Πάχη είναι σχολείο με τις ιδανικές συνθήκες. Ειδικά για πρωτάρηδες και αρχάριους είναι μια πίστα με λίγα χιλιόμετρα, αρκετές καλές στροφές να μπεις με οποιοδήποτε μηχανάκι για να καταλάβεις πως να το ρίχνεις και να το εμπιστεύεσαι... Εχει πολλά μπαλώματα βέβαια για να σε φοβίζουν όπως και περίεργες στροφές για να φύγεις αν δεν την πάρεις ακριβώς εκεί που πρέπει πχ η 1. Γι' αυτό και προείπα στα καλά της.... Παλαιότεροι στο άθλημα μου λέγαν πως παλιά ήταν ανοικτή η πίστα με 7 χιλιάδες δρχ, φρεσκοστρωμένη και πήγαινες όποτε ήθελες και τα άτομα όπως καταλαβαίνετε ήταν λιγοστά πριν γίνουν της μόδας τα SS. Βέβαια αυτό είναι παρελθόν οπότε εγώ δεν θα μιλήσω για την πίστα αλλά για την οργάνωση. Η πίστα είναι αυτή που είναι και ο τελικός κριτής είσαι εσύ, οπότε δεν φταίει κάποιος.

    Όλοι ξέρετε πως είναι η οργάνωση ή μάθατε τεσπα. Αν και έμαθα ότι βάλανε τέντες τέλος Αυγούστου....:ZZZ: να χρυσώσουν το χάπι. Η οργάνωση είναι αρκετά δύσκολη όπως και ο χαρακτηρισμός σε αργού ή γρήγορού ή οτιδήποτε αλλά αυτό δεν με ενδιαφέρει όταν πραγματικά κινδυνέυεις. Και αν είναι να δίνεις 65 για να κάνεις 3 σεσιον και αυτό παίζεται κιόλας....

    Αν κάτσουμε και το αναλύσουμε στους διαφορετικούς οδηγούς ΟΛΟΙ έχουν δίκιο. Αλλά ο κάθε αρχάριος ΤΡΟΜΑΖΕΙ. Γεμίζει φοβίες πολύ περισσότερο από να τις αποβάλει. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ δηλαδή με λίγα λόγια να πρωτογνωρίζει έτσι αυτόν τον κόσμο. Σας ακούω να μιλάτε πως δεν βγάζω καθρέπτες (ΛΑΘΟΣ 1) γιατί φοβάμαι. Αν κάθεσαι να κοιτάς πίσω σου το έχεις χάσει το παιγνίδι. ΛΑΘΟΣ 2 Ο πραγματικά γρήγορος θα σε περάσει θες δεν θες. Αν τρομάξεις εσύ είναι υποκειμενικό... ο στα λόγια γρήγορος όμως θα προσπαθήσει να σε περάσει με κάποιον παραπάνω κίνδυνο και για τους 2 με τα γνωστά αποτελέσματα. Είναι πολλοί αρχάριοι που μπαίνουν με αέρα ( και μερικοί καλά κάνουν) όμως όταν ανοίγουν σαν τρελοί στην ευθεία και στις στροφές λειτουργούν σαν κορίνες είναι επικίνδυνο και γι' αυτούς και για τους άλλους. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΟΜΩΣ. Όταν εσύ πας μια χαρούλα και σε ρίξει ο κουλάτζας πίσω σου πιστέψτε με ΠΑΛΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ... θα σε γράψει στα αρχίδια του και άντε βρεστα εσυ με ρημαγμένο μηχανάκι και δεν μιλάω για τραυματισμό... Έβλεπα τον εαυτό μου να προσπερνάω εξωτερικά σε κοντές στροφές μιας και το μύτισμα το αποφεύγω για τους λόγους του πανικού του μπροστά μου αλλά ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ... γιατί εξωτερικά κινδύνευα περισσότερο με ένα λάθος του μπροστινού...

    ΛΑΘΟΣ 3 σε αυτές τις συνθήκες τα; χρονόμετρα μπαίνουν στην τσέπη (μην πω στον κώλο) γιατί για να βρεις ανοικτή την πίστα θα περάσει πολύ ώρα και χάνεις την κάθε επαφή

    ΛΑΘΟΣ 4 Κανονικά φώτα, πλαστικά, κοντέρ πρέπει να καλύβονται, να ελεχγονται τα μηχανάκια να μην ξύνουν χωρίς λόγο με κεντρικά σταντ κλπ γιατί αυτό είναι επικίνδυνο και χαλάει και την πίστα, ο ρουχισμός να είναι σωστός, και τα μηχανάκια να είναι όσο το δυνατόν τέλεια. Να υπάρχει κάποιος μες την πίστα εξουσιοδοτημένος να βγάζει έξω τους επικίνδυνους, να υπάρχει αλητάρχης να ελέγχει την πίστα και τυχόν πτώσεις, να υπάρχουν άτομα με σημαίες και να μάθει πρώτα όλος ο κόσμος τι σημαίνει η κάθε σημαία....

    Ολο αυτό το γεγονός εμένα με χαλάει και αν θελετε δεν ανταποδίδει τα έξοδα γιατί μου αρέσει προσωπικά να είμαι ΑΤΟΜΙΚΑ έτοιμος πριν από κάθε τέτοιο event για να αποκλείω δικαιολογίες και να αφοσιώνομαι στην κουλαμάρα μου και μόνο... να διορθώνω/μαθαίνω κάτι, να βελτιώνομαι τεσπα. Τις 3 τελευταίες φορές πέρα από τον χαβαλέ με τα φιλαράκια μου δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο... Ακόμα την 8 δεν την έχω μάθει, ακόμα αν δεν περάσω σωστά την 1 στο βιράζ ανοίγω το γκάζι του αγίου πούτσου (εξαιρούνται μηχανάκια που δεν έχουν γκάζι), ακόμα δεν ξέρω ακριβώς που να αρχίσω να φρενάρω στην ευθεία μιας και τα μέτρα δεν μπορείς να τα υπολογίσεις και να κάνεις δοκιμές (παλαιότερα υπήρχε και ένα φελιζολ που έλεγε 100 μέτρα)... η στροφή μετα την ευθεία αν δεν προσπεράσεις εσωτερικά σε πάει καροτσάκι μέχρι την 7 που πρέπει να αποφύγεις το σαμαράκι ή να το περάσεις όρθιος. ΚΑι να βρεις άλλους 3 στην 8 να σέρνονται...

    Χωρίς να φταίει η πίστα εμένα προσωπικά δεν με οφελεί πέρα από ένα ξεκαύλωμα οπότε με γράφετε στα αρχιδια σας. Όμως ένας αρχάριος που θα χάσει τον μπούσουλα θα χάσει λιγότερα από αυτά που θα μάθει... και όχι από την πίστα το ξαναλέω αλλά από την οργάνωση. ΚΑι να δεκτώ ότι μερικοί δεν έχουν επίγνωση της κατάστασης και δεν φοβούνται/αγνοούν την φάση και δεν τους αδικώ γιατί το κάνω και γω αλλά ο κίνδυνος είναι υπαρκτός και πρέπει να τον ξέρεις πριν σου βάλουν το βραχιολάκι και σε στείλουν στην σφαγή!
    Ban 'em all

  5. #5
    Freddo Cappucino Racer Το avatar του/της fazerakis
    Εγγραφή
    02/02/2003
    Μηνύματα
    419
    Μην φοβαστε αυτους που πανε γρήγορα, ξέρουν τι κανουν, να φοβαστε αυτους που οδηγάνε και σκέφτονται αργα!!!!!

    Ο Stabak καλά τα λέει. :a19:
    Που να πετύχει κανείς στις Σέρρες κανα Συνιώρη στην Κ2 να σε περνάει από εσωτερική την ώρα που νομίζεις οτι ξύνεις τα βιράζ.

    Οι πρωτάριδες καλό είναι να μπούν σε κανά σχολείο πριν χυθούν στην πίστα,

    Τέλος οι προσπεράσεις γίνονται από εσωτερική, Τέλος.
    :a16:

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    Αλλά ο κάθε αρχάριος ΤΡΟΜΑΖΕΙ. Γεμίζει φοβίες πολύ περισσότερο από να τις αποβάλει. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ δηλαδή με λίγα λόγια να πρωτογνωρίζει έτσι αυτόν τον κόσμο. Σας ακούω να μιλάτε πως δεν βγάζω καθρέπτες (ΛΑΘΟΣ 1) γιατί φοβάμαι. Αν κάθεσαι να κοιτάς πίσω σου το έχεις χάσει το παιγνίδι.
    Το τι πρέπει να κάνουμε μέσα στην πίστα το ξέρουμε. Όσο όμως η οργάνωση δεν μου εξασφαλίζει ότι θα είμαι κατά το δυνατόν ασφαλής από τους κινδύνους, οι καθρέφτες θα μένουν πάνω στο μηχανάκι._

    Εντέλει όπως λένε... μπορούμε να μασάμε τσίχλα και να περπατάμε ταυτόχρονα. Μη γινόμαστε υπερβολικοί...
    Θάνος..

  7. #7
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Θάνο είναι λάθος τελεία και παύλα... και αν μπορείς και το κάνεις αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι λαθος. Σε τι σε οφελεί πές μου... να δεις κάποιον που έρχεται και να κάνεις στην άκρη? Αμα κάνεις στην άκρη δεν βελτιώνεσαι... πρέπει να αφοσιώνεσαι στην οδήγηση και γραμμή ΣΟΥ.
    Ban 'em all

  8. #8
    Sorry που πετάγομαι σαν τη φούτσα αλλά αν υπήρχαν γκρουπάκια ανάλογα των ικανονήτων του καθένα και μικρότερος αριθμός μηχανών ταυτόχρονα στη πίστα δεν θα συζητούσαμε για επικίνδυνες προσπεράσεις. Στο trackday του bikenet στις Σέρρες γιατί δεν τρόμαξα ΠΟΤΕ όταν με προσπερνούσε κάποιος σα σταματημένο στα απογευματινά?

    Πρώτη φορά ακούω να μπαίνουν όλοι μπούγιο μέσα άντε πάμε, να ακούς τους μισούς να λένε για επικίνδυνες προσπεράσεις που τους έγιναν και τους άλλους μισούς να μετράνε δέκατα στο χρόνο τους. Με όλα αυτά που ακούω θα το σκεφτώ πάρα πολύ αν είναι να μπω κάποτε στα Μέγαρα

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Ελπίζω κάποιοι από τους mods να πάρουν από εδώ το θέμα και να το βάλουν σε κάποιο άλλο ποστ γιατί τραβάει σε μάκρος η κουβέντα και το χέσαμε το θέμα με τις φωτογραφίες...

    Από κει και πέρα. Καταρχίν διαφωνώ 100% με το θέμα της προσπέρασης από εσωτερική ΜΕΣΑ στη στροφή αλλά δεν έχω διάθεση να το συνεχίσω. Δεν ξέρω πώς και γιατί κάποιος αρχίζει να μας αντιμετωπίζει σαν αρχάριους, αλλά το προσπερνάω γιατί δεν αξίζει τον κόπο.

    "Στο σχολεία που πήγαμε εμείς μας είπαν ότι με κάτι τέτοια βγαίνεις έξω."

    Τώρα ο καθένας αποφασίζει και κάνει ό,τι νομίζει.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    Θάνο είναι λάθος τελεία και παύλα... και αν μπορείς και το κάνεις αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι λαθος. Σε τι σε οφελεί πές μου... να δεις κάποιον που έρχεται και να κάνεις στην άκρη? Αμα κάνεις στην άκρη δεν βελτιώνεσαι... πρέπει να αφοσιώνεσαι στην οδήγηση και γραμμή ΣΟΥ.
    Η πίστα έχει τους κανόνες της. Τουλάχιστον μέχρι εκεί θα πρέπει να συμφωνούμε. Όταν οι οργανωτές φροντίζουν να τους τηρούν και ξέρω ότι υπάρχουν οι κριτές που θα βγάλουν έξω τον επικίνδυνο. Ότι υπάρχουν κάποιοι που πριν μπεις στην πίστα θα σου πουν τους κανόνες και θα σε ενημερώσουν για 5 βασικά πράγματα. Ότι το κάθε γκρουπ δεν έχει 35 άτομα. Τότε ναι, να τους καλύψω τους καθρέφτες.

    Όταν όμως με αφήνουν στην τύχη μου, τότε θα πρέπει κάπως να φυλάω κι εγώ τον κώλο μου! Απέχει από το ιδανικό αλλά τι να κάνουμε. Στα συγκεκριμένα trackdays υπάρχει μία χαλάρωση...

    Όταν πηγαίνουμε στο 0300 τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά.
    Θάνος..

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    Όταν σας τα λεγα μαγκες εσείς κάνατε τα βαριά πεπόνια....
    με λίγα λόγια και πάντα για την Πάχη με φόβο να χαρακτηριστώ ξερόλας.

    Η Πάχη είναι σχολείο με τις ιδανικές συνθήκες. Ειδικά για πρωτάρηδες και αρχάριους είναι μια πίστα με λίγα χιλιόμετρα, αρκετές καλές στροφές να μπεις με οποιοδήποτε μηχανάκι για να καταλάβεις πως να το ρίχνεις και να το εμπιστεύεσαι... Εχει πολλά μπαλώματα βέβαια για να σε φοβίζουν όπως και περίεργες στροφές για να φύγεις αν δεν την πάρεις ακριβώς εκεί που πρέπει πχ η 1. Γι' αυτό και προείπα στα καλά της.... Παλαιότεροι στο άθλημα μου λέγαν πως παλιά ήταν ανοικτή η πίστα με 7 χιλιάδες δρχ, φρεσκοστρωμένη και πήγαινες όποτε ήθελες και τα άτομα όπως καταλαβαίνετε ήταν λιγοστά πριν γίνουν της μόδας τα SS. Βέβαια αυτό είναι παρελθόν οπότε εγώ δεν θα μιλήσω για την πίστα αλλά για την οργάνωση. Η πίστα είναι αυτή που είναι και ο τελικός κριτής είσαι εσύ, οπότε δεν φταίει κάποιος.

    Όλοι ξέρετε πως είναι η οργάνωση ή μάθατε τεσπα. Αν και έμαθα ότι βάλανε τέντες τέλος Αυγούστου....:ZZZ: να χρυσώσουν το χάπι. Η οργάνωση είναι αρκετά δύσκολη όπως και ο χαρακτηρισμός σε αργού ή γρήγορού ή οτιδήποτε αλλά αυτό δεν με ενδιαφέρει όταν πραγματικά κινδυνέυεις. Και αν είναι να δίνεις 65 για να κάνεις 3 σεσιον και αυτό παίζεται κιόλας....

    Αν κάτσουμε και το αναλύσουμε στους διαφορετικούς οδηγούς ΟΛΟΙ έχουν δίκιο. Αλλά ο κάθε αρχάριος ΤΡΟΜΑΖΕΙ. Γεμίζει φοβίες πολύ περισσότερο από να τις αποβάλει. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ δηλαδή με λίγα λόγια να πρωτογνωρίζει έτσι αυτόν τον κόσμο. Σας ακούω να μιλάτε πως δεν βγάζω καθρέπτες (ΛΑΘΟΣ 1) γιατί φοβάμαι. Αν κάθεσαι να κοιτάς πίσω σου το έχεις χάσει το παιγνίδι. ΛΑΘΟΣ 2 Ο πραγματικά γρήγορος θα σε περάσει θες δεν θες. Αν τρομάξεις εσύ είναι υποκειμενικό... ο στα λόγια γρήγορος όμως θα προσπαθήσει να σε περάσει με κάποιον παραπάνω κίνδυνο και για τους 2 με τα γνωστά αποτελέσματα. Είναι πολλοί αρχάριοι που μπαίνουν με αέρα ( και μερικοί καλά κάνουν) όμως όταν ανοίγουν σαν τρελοί στην ευθεία και στις στροφές λειτουργούν σαν κορίνες είναι επικίνδυνο και γι' αυτούς και για τους άλλους. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΟΜΩΣ. Όταν εσύ πας μια χαρούλα και σε ρίξει ο κουλάτζας πίσω σου πιστέψτε με ΠΑΛΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ... θα σε γράψει στα αρχίδια του και άντε βρεστα εσυ με ρημαγμένο μηχανάκι και δεν μιλάω για τραυματισμό... Έβλεπα τον εαυτό μου να προσπερνάω εξωτερικά σε κοντές στροφές μιας και το μύτισμα το αποφεύγω για τους λόγους του πανικού του μπροστά μου αλλά ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ... γιατί εξωτερικά κινδύνευα περισσότερο με ένα λάθος του μπροστινού...

    ΛΑΘΟΣ 3 σε αυτές τις συνθήκες τα; χρονόμετρα μπαίνουν στην τσέπη (μην πω στον κώλο) γιατί για να βρεις ανοικτή την πίστα θα περάσει πολύ ώρα και χάνεις την κάθε επαφή

    ΛΑΘΟΣ 4 Κανονικά φώτα, πλαστικά, κοντέρ πρέπει να καλύβονται, να ελεχγονται τα μηχανάκια να μην ξύνουν χωρίς λόγο με κεντρικά σταντ κλπ γιατί αυτό είναι επικίνδυνο και χαλάει και την πίστα, ο ρουχισμός να είναι σωστός, και τα μηχανάκια να είναι όσο το δυνατόν τέλεια. Να υπάρχει κάποιος μες την πίστα εξουσιοδοτημένος να βγάζει έξω τους επικίνδυνους, να υπάρχει αλητάρχης να ελέγχει την πίστα και τυχόν πτώσεις, να υπάρχουν άτομα με σημαίες και να μάθει πρώτα όλος ο κόσμος τι σημαίνει η κάθε σημαία....

    Ολο αυτό το γεγονός εμένα με χαλάει και αν θελετε δεν ανταποδίδει τα έξοδα γιατί μου αρέσει προσωπικά να είμαι ΑΤΟΜΙΚΑ έτοιμος πριν από κάθε τέτοιο event για να αποκλείω δικαιολογίες και να αφοσιώνομαι στην κουλαμάρα μου και μόνο... να διορθώνω/μαθαίνω κάτι, να βελτιώνομαι τεσπα. Τις 3 τελευταίες φορές πέρα από τον χαβαλέ με τα φιλαράκια μου δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο... Ακόμα την 8 δεν την έχω μάθει, ακόμα αν δεν περάσω σωστά την 1 στο βιράζ ανοίγω το γκάζι του αγίου πούτσου (εξαιρούνται μηχανάκια που δεν έχουν γκάζι), ακόμα δεν ξέρω ακριβώς που να αρχίσω να φρενάρω στην ευθεία μιας και τα μέτρα δεν μπορείς να τα υπολογίσεις και να κάνεις δοκιμές (παλαιότερα υπήρχε και ένα φελιζολ που έλεγε 100 μέτρα)... η στροφή μετα την ευθεία αν δεν προσπεράσεις εσωτερικά σε πάει καροτσάκι μέχρι την 7 που πρέπει να αποφύγεις το σαμαράκι ή να το περάσεις όρθιος. ΚΑι να βρεις άλλους 3 στην 8 να σέρνονται...

    Χωρίς να φταίει η πίστα εμένα προσωπικά δεν με οφελεί πέρα από ένα ξεκαύλωμα οπότε με γράφετε στα αρχιδια σας. Όμως ένας αρχάριος που θα χάσει τον μπούσουλα θα χάσει λιγότερα από αυτά που θα μάθει... και όχι από την πίστα το ξαναλέω αλλά από την οργάνωση. ΚΑι να δεκτώ ότι μερικοί δεν έχουν επίγνωση της κατάστασης και δεν φοβούνται/αγνοούν την φάση και δεν τους αδικώ γιατί το κάνω και γω αλλά ο κίνδυνος είναι υπαρκτός και πρέπει να τον ξέρεις πριν σου βάλουν το βραχιολάκι και σε στείλουν στην σφαγή!
    Τι να πω !Σε μερικα σε βρισκω οκ αλλου:
    Τελειως λαθος σε βρισκω οταν εμενα με περασε ενα mille πανω στη Κ5 εκει ακριβως στη στροφη την ωρα δηλαδη που πλησιαζα τα μεσα κερμπς (εγω οταν μπαινω κλεινω τους καθρεπτες μου) και τον ενιωσα (κυριολεκτικα) και ανοιγω τη γραμμη μου να περασει ο βλακας ...ηταν σωστος αυτος και εγω λαθος;;;;;
    Για πληροφορηση σου ο εν λογω κυριος στη Κ7 εσκασε απο πισω σε ενα kawasaki και γινανε σωρο χτυπησε και το χερι του εκανε σωβρακο το μηχανακι του!!
    Εγω αμα ειμουνα στη θεση του kawa θα τον ειχα πλακωσει στις κρανιες και θα τον εστελνα με το ασθενοφορο που ηταν και κοντα και μετα ελατε να μου πειτε για δεοντολογια και π@π@ρια μεντολες!!!!!

    Απο εκει και περα το πρωι γυρναγαμε (σε αλλο track day) με κατι αγωνιζομενους ηταν πολυ πρωι και ειχαμε μπει 5-6 μηχανες...ουδεποτε δεν με ενοχλησε και μολις τον ακουγα στην εξοδο ανοιγα οσο το δυνατον για να περασει

    Αλλα οταν μπαινουμε ολοι μαζι ως ερασιτεχνες διοτι δεν μπορουμε να κανουμε κατι διαφορετικο δεν υπαρχει γκρουπ για ερασιτεχνες αρχαριους...διοτι ναι φιλε μου εχουν και αυτοι δικαιωματα σε αυτη τη ζωη...και εχουν το δικαιωμα να μπουν σε μια πιστα και να δοκιμασουν μερικα πραγματα...ξερω οτι θα μπουν διαφοροι εγκαβλοι για να κανουν αυτο που θελουν και αυτοι αλλα οχι να σκοτωσουν και κανεναν με το δικαιολογια:
    τι δουλεια εχεις εσυ μεσα ρε νεουυυυ!!!

    Επισης ειναι γνωστο στους μοτοσυκλετιστικους κυκλους (εκτος forum) οτι κυριακες δεν πλησιαζουμε τα μεγαρα γιατι κινδυνευεις να σκασουν επανω σου διαφοροι ..."γρηγορακηδες"

    Ποτε δεν παω κυριακη και ισως να μην ξαναπαω ποτε σε trackday του εν λογω κυριου διοργανωτη!
    Οποτε ενα εμποδιο λιγοτερο φιλε stabak για εσενα αφου θεωρεις (και ισως και να ειναι ) τους αργοτερους ως εμποδια

    Τελος δεν δεχτω ποτε εναν ανθρωπο που προτιμαει να στελνει (με τον τροπο του) τους αρχαριους στους δρομους να μαθουνε πρωτα και υστερα να μπουνε στη πιστα για να μην τον ενοχλουν στο καλο του γυρολογιο!
    Τονιζω οτι δεν μιλαω σε εσενα προσωπικα αλλα στο gsxr που λεει ο θανος...στο mille που λεω εγω και σε οσους πιστευουν οτι πρεπει να βγουν ολοι οι αργοι και να μεινουν μονο οι γρηγορακηδες

    Αυτα
    Σταθης

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
    Το τι πρέπει να κάνουμε μέσα στην πίστα το ξέρουμε. Όσο όμως η οργάνωση δεν μου εξασφαλίζει ότι θα είμαι κατά το δυνατόν ασφαλής από τους κινδύνους, οι καθρέφτες θα μένουν πάνω στο μηχανάκι._

    Εντέλει όπως λένε... μπορούμε να μασάμε τσίχλα και να περπατάμε ταυτόχρονα. Μη γινόμαστε υπερβολικοί...
    Υπάρχουν τόσα πράγματα που πρέπει να κοιτάς μέσα στην πίστα που το να πρέπει να αφιερώνεις χρόνο πριν την στροφή για να κοιτάξεις πίσω είναι παντελώς λάθος.

    Μέχρι να κοιτάξεις πίσω, να γυρίσεις μπροστά να επεξεργαστείς σε ποιο σημείο είσαι και να δεις τι πρέπει να κάνεις έχουν περάσει 30μ οπότε το μόνο που κατάφερες είναι να χαλάσεις το ρυθμό σου

    Μπορείς με ασφάλεια στις εξόδους κάποιων στροφών να γυρίσεις πίσω και να κοιτάξεις τι γίνεται.

  12. #12
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Σάθη είναι ευνόητο ότι δεν με κατάλαβες....

    Ο γρήγορος βλέπει τον αργο σαν εμπόδιο και δεν τον νοιάζει εκτος το ότι τον αργοπορεί που και αυτό δεν πρέπει στην ουσία και ο αργός βλέπει τον γρήγορο σαν κίνδυνο και τον ΝΟΙΑΖΕΙ!

    Και όλο αυτό το κατεβατό μου δεν έχει την ιδέα να διώξω τους νέους γιατί νέο θεωρώ και τον εαυτό μου αν με πιάνεις. Έχει σκοπό να τους θωρακίσει με το ιδίωμα της σκέψης. Αν με ρώταγες είναι καλύτερα να πας με σχολείο ή στις Σέρρες μόνος σου... και όχι Κυριακή στα Μέγαρα... με χρονόμετρα και φαμφάρα....

    Τι να πω, ψέμματα λέω?
    Ban 'em all

  13. #13

    hi

    poly xeromai pou eistai oloi super kai goystarete na lionete ta mixanakia sas st5hn pista.
    episis poly xerome poy akouo oti eiste oloi kala.
    den katalaveno giati exete provlima me tin pista::::
    prota apo ola ta mixanakia tha mporousan na einai poly perissotera mias kai i parea mou mono pou imastan 10 den mpike.
    (kai den pistevo oti an tous dixname 60 euro tha mas elegan oti einai polla atoma mesa xexe)
    kai gnorizo allous 10 pou den irthan logo zestis-eleipsis ellastikon kai xrimmaton.
    perasame eidame kai fygame.
    eseis poy mpikate kai sas tromaxan aytoi pou pigenan pio grigora den xerate oti tha iparxoun kai kavlomenoi:::
    an toys deite na trexoun ston dromo tha toys krazete an sas perasoun stin pista:::::
    episis den xero ti einai pio tromaktiko
    -na gyrizo sto 1.10 kai na me perasei enas me +40 o opoios xoris kathreptes mexri na ton do tha me exei perasei kai elixe
    -na exo piesti (giati den eimaI o mpoustas na gyrizo sto 1.00
    oute exo mpei 100 fores stin pista)na gyrizo sto 1.07 (as poume)
    kai na me perasei kapoios pou gyrizei sto 1.05 me + 1KM otan ego mporei na ta exo dosei ola mesa se strofi apo ekei pou den to perimeno.
    ayta yparxoun kai nomizo oti se mia tetoia pista me toso kosmo, opoios nomizei oti den tha vrei mprosta toy kapoion argo pou na ton enoxli kai na min ton afinei na perasei h kapoion pio grigoro poy tha ton perasei sfaira kai tha leei ta idia pou elege ekeinos gia ton pio argo

    zei ston kosmo toy!!!!
    to noy sas telos septemvri oi serres einai anoixtes soukou.
    o dromos einai fardis-i pista megali kai xoraei olous emas argous h grigorous na pername o enas dupla apo ton allon me megaliteri asfalia.
    sorry gia tin kourash
    KAFROS
    www.myspace.com/maronsrad

  14. #14
    Ρε συ συμφωνω αλλα πολλοι εκει μεσα εχουν κανει μαθηματα και οπως ξερεις τα μαθηματα δεν ειναι απο μονα τους η καταλυτικη λυση.
    Κανεις τα μαθηματα και μετα δια της τριβης(χρονου,οχι ασφαλτου) μαθαινεις και πας γρηγοροτερα...δηλαδη τι να κανει ο αλλος που εχει κανει τα μαθηματα να τα ξανακανει (πολλακις ) για να μαθει τη πιστα ;
    Ενταξει εκανε μαθηματα τωρα πρεπει να μαθει και τη πιστα και μονος τροπος ειναι τα trackdays...!!!
    Εξω στα trackdays σπανε σε αρχαριους ,μεσους και γρηγορους...εδω ολοι μαζι σαν τα μουσχαρια!!!

    Εκει το σφαλμα κατα τη γνωμη μου ...εσυ εχεις μπει 100 φορες π.χ και εγω 2 ,εστω και αν και οι δυο μας εχουμε τα ιδια "χερια" εσυ θα γυρνας πιο γρηγορα διοτι γνωριζεις τη πιστα καλυτερα και μεσα απο τη πιστα εχεις διορθωσει καποια (οποια λαθη)...


    Διαφωνεις σε αυτα που λεω χρηστε;

  15. #15
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Οχι δεν διαφωνώ και γι'αυτό ξεχώρισα την πίστα από την οργάνωση στο αρχικό μου ποστ. Στην τελική έτσι όπως είναι δεν ευννοεί ΚΑΝΕΝΑΝ που θέλει να δουλέψει σε οποιοδήποτε στάδιο, πως να το κάνουμε... μακάρι να ήταν αλλιώς.
    Ban 'em all

Σελίδα 1 από 9 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τα Μεγαρα Ειναι Για ΜηΧανεσ?
    από sly139 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2004, 09:04
  2. Μεγαρα 28/10
    από 955i στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2004, 04:14
  3. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 24/11/2003, 16:09
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 08:37
  5. Ειμαστε Για Μεγαρα Το Σκ?
    από XTMPAM στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 10:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF