Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Hornet - Αλλαγή τιμονιού και τρέμουλο στην οδήγηση

  1. #1

    Hornet - Αλλαγή τιμονιού και τρέμουλο στην οδήγηση

    Χαίρεται παιδιά, έχω ένα Hornet 599 μοντέλο 2001 και πριν λίγες μέρες φόρεσα ένα τιμονάκι noname, λίγο μεγαλύτερο και χαμηλότερο.
    Από εκείνη τη μέρα μετά τα 120χλμ έχω ένα τρέμουλο στην οδήγηση.
    Το νέο είναι πολύ ελαφρότερο απ το μανίσιο αλλά ακόμη δεν έχω βάλει και αντίβαρα.
    Που λέτε να οφείλεται;

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αντίβαρα

  3. #3
    Ευχαριστώ για την απάντηση.

    Πως όμως επιλέγουμε γραμμάρια για τα αντίβαρα;

  4. #4
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sTeLaKoSKan
    Ευχαριστώ για την απάντηση.

    Πως όμως επιλέγουμε γραμμάρια για τα αντίβαρα;

    Σε αυτό, δε μπορώ να σε βοηθήσω. Μπορείς να κάνεις δοκιμές. Αν κάποιος άλλος ξέρει, θα γράψει

  5. #5
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Η μονη αλλαγη που εκανες ειναι το τιμονι ή αλλαξες και προσφατα λαστιχα?
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mars696
    Η μονη αλλαγη που εκανες ειναι το τιμονι ή αλλαξες και προσφατα λαστιχα?
    Τώρα με προβλημάτισες πολύ, γιατί το σκεφτόμουν.
    Λίγο καιρό πριν άλλαξα μπροστινό λάστιχο και εκ τότε οδηγούσα μόνο μέσα στη πόλη, οπότε δε ξέρω από πότε συμβαίνει. Αν δλδ οφείλεται σε κακή ζυγοστάθμιση ή στο τιμόνι που έβαλα.
    Πιστεύεις ότι μπορεί να είναι από το λάστιχο;

    Απλά μου φάνηκε πιο εύκολο να ψαχτώ πρώτα με αντίβαρα παρά να ξαναπάω για ζυγοστάθμιση.

  7. #7
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sTeLaKoSKan
    Τώρα με προβλημάτισες πολύ, γιατί το σκεφτόμουν.
    Λίγο καιρό πριν άλλαξα μπροστινό λάστιχο και εκ τότε οδηγούσα μόνο μέσα στη πόλη, οπότε δε ξέρω από πότε συμβαίνει. Αν δλδ οφείλεται σε κακή ζυγοστάθμιση ή στο τιμόνι που έβαλα.
    Πιστεύεις ότι μπορεί να είναι από το λάστιχο;

    Απλά μου φάνηκε πιο εύκολο να ψαχτώ πρώτα με αντίβαρα παρά να ξαναπάω για ζυγοστάθμιση.

    Σιγουρα ειναι πιο ευκολο να κοιταξεις πρωτα τα αντιβαρα και μετα πηγαινε δια της ισατοπον απαγωγης.:wacko:

    Και ενα τιπ.Οταν βαλεις τα αντιβαρα,γεμισε το τιμονι με αμμο ή σκαγια(εγω προτιμω την αμμο)
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  8. #8
    Ευχαριστώ για το τιπ, θα δοκιμάσω. Αλλάζει κάτι στη συμπεριφορά της μηχανής; Γιατί το κάνουμε δλδ;
    Α και μήπως μπορείς να μου πεις πως επιλέγουμε γρ στα αντίβαρα;

    Έχω αρκετά χρόνια μηχανή,(4 χρόνια σκουτερ και 4 χρόνια το hornet) αλλά κυρίως για μετακίνηση κι έτσι δε με θεωρώ μηχανόβιο. Οι γνώσεις μου είναι λιγοστές, οπότε όποια βοήθεια δεκτή!

  9. #9
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sTeLaKoSKan
    Ευχαριστώ για το τιπ, θα δοκιμάσω. Αλλάζει κάτι στη συμπεριφορά της μηχανής; Γιατί το κάνουμε δλδ;
    Α και μήπως μπορείς να μου πεις πως επιλέγουμε γρ στα αντίβαρα;

    Έχω αρκετά χρόνια μηχανή,(4 χρόνια σκουτερ και 4 χρόνια το hornet) αλλά κυρίως για μετακίνηση κι έτσι δε με θεωρώ μηχανόβιο. Οι γνώσεις μου είναι λιγοστές, οπότε όποια βοήθεια δεκτή!
    Την αμμο την βαζουμε για να συντονιζει λιγοτερο το τιμονι.
    Τωρα για τα γραμμαρια στα αντιβαρα μονο με ψαξιμο θα πας,αλλα γιατι δεν ξεκινας με τα μαμα να παρεις μια ιδεα?
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  10. #10
    Τα μαμά είναι με βιδωτά ενώ το καινούργιο μου είναι με λάστιχο που σφίγγει.
    Αν μιλάμε για δοκιμή μόνο, θα βρω τρόπο να τα κουμπώσω.

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sTeLaKoSKan
    Ευχαριστώ για την απάντηση.

    Πως όμως επιλέγουμε γραμμάρια για τα αντίβαρα;
    To τι αντίβαρα θα χρειαστείς εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες.
    πχ το μηχανάκι, το τιμόνι που έβαλες, το πόσο ευαίσθητος είσαι.

    Το Hornet από μαμά εχει αρκετά βαριά αντίβαρα, αλλα΄εκτός απο αυτα που φαίνονται έχει κι αλλα έξτρα μέσα στο τιμόνι.

    Θα έλεγα να παρεις οσο πιο βαριά μπορείς η να προσαρμόσεις τα μαμα, αν και τα αντίβαρα της Honda δεν είναι απλό να μπουν σε αλλο τιμόνι.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sTeLaKoSKan
    Τα μαμά είναι με βιδωτά ενώ το καινούργιο μου είναι με λάστιχο που σφίγγει.
    Αν μιλάμε για δοκιμή μόνο, θα βρω τρόπο να τα κουμπώσω.
    Το πολυ πολυ παρε κανα σετακι ψευτικα αντιβαρα και κρατα τα λαστιχακια.
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    To τι αντίβαρα θα χρειαστείς εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες.
    πχ το μηχανάκι, το τιμόνι που έβαλες, το πόσο ευαίσθητος είσαι.

    Το Hornet από μαμά εχει αρκετά βαριά αντίβαρα, αλλα΄εκτός απο αυτα που φαίνονται έχει κι αλλα έξτρα μέσα στο τιμόνι.

    Θα έλεγα να παρεις οσο πιο βαριά μπορείς η να προσαρμόσεις τα μαμα, αν και τα αντίβαρα της Honda δεν είναι απλό να μπουν σε αλλο τιμόνι.
    Τα fatbar απορροφούν πιο πολλούς κραδασμούς ως φαρδύτερα στο κέντρο ή όχι?

    Γενικά παίζει ρόλο το τιμόνι ή μόνο τα αντίβαρα?

    Υπάρχει κάποιος κανόνας που να λέει προς τα που μεταφέρονται οι συντονισμοί (στο εύρος στροφών) ανάλογα με το αν βάλεις ελαφρύτερα ή βαρύτερα?

    Το κόψιμο του τιμονιού στις άκρες φαντάζομαι επηρεάζει το συντονισμό? (ιδιοσυχνότητα η όπως λέγεται).
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  14. #14
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Εχω περασμένο τιμόνι wrp, δηλαδή όχι τίποτα σπουδαίο και προσαρμοσμένα τα αντιβαρα τα μαμά. Το βάρος του τιμονιού δεν είναι ούτε το μισό από το μανίσιο. Σε ταξίδι με ταχύτητες κοντά στην τελική δεν κάνει ούτε κιχ. Σταθεροτατο και στην πίστα. Δεν ξέρω αν είναι καλύτερο από το stock αλλά σίγουρα δεν έχω πρόβλημα.
    Τίποτα δεν είναι δύσκολο, όταν βάζεις άλλους να το κάνουν.
    Ministry Of Lost Souls

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DeusEx
    Εγγραφή
    26/05/2009
    Μηνύματα
    702
    οσον αφορα το μουδιασμα στα χερια απο δονησεις στα χερια στο fz6 μπορω να σου πω βαλλε τα πιο βαρια αντιβαρα που θα βρεις... οσο πιο βαρια τοσο καλυτερη απορρόφηση, τοσο λιγοτερο συντονισμός.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2006, 00:12
  2. Αλλαγη τιμονιου σε Hornet
    από RαNd στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 11/04/2006, 15:56
  3. Νευρα Στην Οδηγηση.
    από ΜΗΤΣΟΣΚΥΛΟΣ στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2005, 04:30
  4. ΑΛΛΑΓΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ Tdm 900
    από georgemav στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2005, 00:49
  5. αλλαγη μπουζι και κραδασμοι
    από xifias στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2005, 10:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF