Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 32

Θέμα: dt 125 2003 veltiwsh

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122

    dt 125 2003 veltiwsh

    geia sas . eimai kainourgios sto forum kai 8a h8ela na sas rotisw kati . exw ena dt 125 r 2003 montelo me ari8mo anagnoishs kinhthros 4bl .pos mporw na veltiosw ton kinhthra dhladh na exei pio polu gkazi ektos apo to karbirater. mhpws ginete apo koftes .kai an ginete apo ekei na tou dosw ligh dhnamh pou vriskontai aftoi oi koftes . kai ti allo mporei na to veltiosei . vrika mia e3atmish apo dt 200 apo palio arketa palio montelo 8a mou kanei lete. aaa kai mia allh vrhka apo wr 200 mia dep auth 8a mou teriazei ??? kai genika ti mporei na veltiwsei ton khnhthra .
    peite mou .please!!!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Νομίζω ότι το έχεις γράψει σε λάθος σημείο, αλλά θα σου απαντήσω μέχρι οι αρμόδιοι να το μεταφέρουν εκεί που πρέπει.

    Οι εξατμίσεις που λές (εάν αναφέρεσαι στο θάλαμο διαστολής) δεν ξέρω αν κάνουν αυτό πρέπει να το συγκρίνεις με την παλιά σου φούσκα (θάλαμο διαστολής). Αν πάλι αναφέρεσαι στα τελικά τότε εάν ταιριάζει στις βάσεις θεωρητικά δεν θα έχεις πρόβλημα. Γενικά ώς βελτίωση μπορείς να ξεκινήσεις μέ ένα καρμπυρατέρ, και μια ολόσωμη εξάτμιση. Μετά μπορείς να περάσεις σε γρανάζωμα για να αλλάξεις τελικές ή επιταχύνσεις. Η εξάτμιση στα δίχρονα παίζει μεγάλο ρόλο και ακόμα μεγαλύτερο όταν είναι ολόσωμη.

    Ο κόφτης θυμάμαι από τα παλιότερα DT ότι δεν βγαίνει, αλλά εάν έστω και κατα λάθος συνδέεται με το κοντέρ (όπως σε κάποια tzr) μπορείς να τον "ξεγελάσεις" εύκολα. Όμως επειδή κάτι τέτοιο δεν νομίζω να συμβαίνει καθώς πρόκειται για πολύ παλιά τεχνολογία ο κόφτης σου αποκλείεται να απενεργοποιείται και έτσι αναγκαστηκα θα μείνεις στα παραπάνω.

    Ένα καλό θάλαμο διαστολής που θα ακολουθεί τις γραμμές του παλιού και όχι ότι να ναι (αν και το πιθανότερο είναι ότι απλά αν δεν είναι το δικό του δεν θα μπαίνει) και ένα καλό τελικό (dep, arrow, giannelli). Η giannelli βγάζει για δίχρονα και μιας και το δικό σου είναι σχετικά καινούργιο μάλλον θα βρείς πιο εύκολα ολόσωμη. Αλλάζεις και ένα καρμπυρατεράκι προσέχοντας να ρυθμίσεις σωστά το καύσιμο σε συνδυασμό με την εξάτμιση και είσαι όσο πιο κομπλέ μπορεις να είσαι...!
    2 stroke Sport Touring

  3. #3
    Το DT125R είναι το ανοικτό και το DT125X είναι το κλειστό.
    Γνώμη μου μην το πειράξεις.

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Johnny_Nik
    Νομίζω ότι το έχεις γράψει σε λάθος σημείο, αλλά θα σου απαντήσω μέχρι οι αρμόδιοι να το μεταφέρουν εκεί που πρέπει.
    Μην κάνουν καμιά τέτοια λαλακία οι αρμόδιοι, γιατί θα κλάψουν μανούλες....!!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.141
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Μην κάνουν καμιά τέτοια λαλακία οι αρμόδιοι, γιατί θα κλάψουν μανούλες....!!!!
    :a07:

  6. #6
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Μην κάνουν καμιά τέτοια λαλακία οι αρμόδιοι, γιατί θα κλάψουν μανούλες....!!!!
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122
    exw hdh ena teliko arow alla den 3erw ti allo mporw na kanw gia na exei gkazi prepei na exei ki allous koftes pws tous vgazw.

  8. #8
    Ηλεκτρικα το μοντελο σου δεν εχει κοφτες.Τσεκαρε να δεις το ypvs αν ανοιγει πληρως.Δες ποια κεφαλη φοραει.Αν γραφει επανω 3ΒΝ μπορεις να την αλλαξεις με 3ΜΒ που εχει καλυτερο squish band η με κεφαλη απο tdr 125r που δεν εχει κωδικο.Προσοχη αν βαλεις την 4FU θελει αλλαγη και το πιστονι.Με αλλο θαλαμο θα δεις διαφορα.Για το 125 βγαζουν αρκετες εταιρειες.Σωστο ρυθμισμα το καρμπυρατερ και καλα λαδακια.Αυτα.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122
    akoma kulindrous den 8elw na pira3w oute kefales apo ekei to 3erw oti ama to pira3w 8a exei poli gkazi alla gia diaforous logous den mporw na to kanw
    sto karbirater m otan les ri8misma ti enoeis??? kai apo e3atmish prepei na exei kofth ala den 3erw pou .kai stkai sto karbirater prepei na exei kofth alla oute ekei 3erw pou vriskete .kai apo oti katala den prepei na exei allous koftes kanenas allos tropos veltiwshs den uparxei???

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.141
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ale3is
    kanenas allos tropos veltiwshs den uparxei???
    α) Γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες.
    β) Grow up.
    γ) Μάζεψε λεφτά για μεγαλύτερο/καλύτερο.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122
    μπα αυτο αν του δοσω λιγο ακομα γκαζει με καποιον τροπο θα ειναι το καλιτερο διοτι και αξιοπιστο ειναι και γενικα ειναι καλο μιχανακι

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122
    an valw e3atmish apo dt 200 teriazoun oi vasois ??? 8a pigenei omos kala????ti diafragmata exei sthn e3atmish kai pos mporw na ta vgalw . ti mporw na kanw gia na parei dina mh re pedia

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ale3is
    μπα αυτο αν του δοσω λιγο ακομα γκαζει με καποιον τροπο θα ειναι το καλιτερο διοτι και αξιοπιστο ειναι και γενικα ειναι καλο μιχανακι
    Με λίγο ακόμα γκάζι θα πάψει να είναι όσο αξιόπιστο είναι τώρα. Το αν θα κουμπώνουν οι βάσεις είναι το τελευταίο πράγμα που θα πρέπει να σε απασχολήσει. Αλλά γενικά για να πάρει δύναμη καλύτερα να το αφήσεις όπως είναι.

    Θα συμφωνήσω με τον φίλο McGyver από κάτω:

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver


    α) Γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες.
    β) Grow up.
    γ) Μάζεψε λεφτά για μεγαλύτερο/καλύτερο.

    2 stroke Sport Touring

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122
    οκ για τα γραμματα εχετε δικιο απλα ξεχασα οτι επρεπε να γραφω με ελληνικα .
    ευχαριστω παντος για το ενδιαφερον σασ και τισ απαντησεις

  15. #15
    an de peite sto paidi pws tha vgalei tous koftes de nomizw na isixasei.....

    k na valei mia exatmisi apo autes pou vrike......
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΑΠΟ YAMAHA DT 125 2003
    από ale3is στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2012, 14:09
  2. dt 125 2003
    από ale3is στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2011, 13:23
  3. ziteitai Manual gia Dt 125 '92
    από Akatanomastos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2005, 08:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF