ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ!ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΑ ΚΑΡΜΠΙΡΑΤΕΡ?
1)ΨΕΚΑΣΜΟΣ:ΕΥΚΟΛΟ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΑΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΟΓΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΛΑΜΔΑ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΚΙΒΟΤΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΑΛΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΙΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΜΑ ΣΤΡΟΦΩΝ!
2)ΚΑΡΜPΙΡΑΤΕΡ:ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΙΡΕΣ ΑΕΡΟΣ ΚΑΙ Λ ΚΑΙ ΜΑΛΟΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΑΝΑ ΣΧΕΣΗ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΙΣΗ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ RAM AIR
ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙXAN?ΕΧΩ ΕΝΑ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ ΜΟΤΟ ΤΟΥ 98 ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΗ ΤΟ CBR 900 TO R1 TO ZX9R KAI TO GSXR750 ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΙΣΗΣ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΗ ΩΡΑΙΑ ΚΑΜΠΙΛΗ ΜΕΧΡΗ ΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΔΙΝΑΜΟΜΕΤΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΟΜΙΟΣΗ ΤΟΥ RAM AIR ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΞΕΤΙΑΣ ΤΟΥ RAM AIR ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΙΤΕΡΟ ΚΥΡΙΟ ΖΙΓΚΛΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟ ΤΟ ΜΙΓΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΣ ΧΑΜΗΛΟΜΕΣΕΕΣ ΤΟΥΣ?