ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗς V STROM 650 K7 KAI ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΟΙΒΟ. ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ. ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤ Ο ΣΦΑΚΙΑ.... ΖΗΤΑΕΙ 400 ΕΥΡΩ![]()
![]()
ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗς V STROM 650 K7 KAI ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΟΙΒΟ. ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ. ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤ Ο ΣΦΑΚΙΑ.... ΖΗΤΑΕΙ 400 ΕΥΡΩ![]()
![]()
Φίλε μου δυστυχώς το 400άρι δεν το γλυτώνεις... Αν είχες τουλάχιστον το εφεδρικό κλειδί θα μπορούσες να το αντιγράψεις με χαμηλό σχετικά κόστος.
Αλλά από την στιγμή που δεν έχεις κανένα από τα δύο θα πρέπει να παραγγείλεις, συνεργάζονται και με imobilizer αυτά και τα χρεώνουν πάρα πολύ ακριβά!
Μ' αρέσει που τα καφενεία έχουν γεμίσει άνεργους επιστήμονες με 2 μεταπτυχιακά.Πλέον πας για ουζάκι και αντί για μπάλα συζητάς για μαύρες τρύπες τουλάχιστον..
Δεν γίνεται να πάρει κλειδί από τη Suzuki, να πάει σε κλειδαρά να του το κόψει βάσει της κλειδαριάς και μετά αφού θα έχει κλειδί που ξεκλειδώνει τις κλειδαριές του να πάει πάλι στη Suzuki να του το προγραμματίσει για το immobilizer βάσει του κωδικού;
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
Απ'αυτά που έχω διαβάσει και ακούσει, είναι ότι για τον προγραμματισμό ζητάνε τα τρελά λεφτά. Στα αυτοκίνητα που έχω ενδιαφερθεί, πάει 100-150€ για το κλειδί, ψίχουλα για την κοπή και άλλα 150-200€ για τον προγραμματισμό.
Υποθέτω ότι τα 400€ είναι και για την καινούργια μονάδα immo που θα μπεί μαζί με τα καινούργια κλειδιά.. Σόρρυ μαν, έχασες...
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Βάλε τον συναγερμό που έχω βάλει εγώ και παράτα το κλειδί.
Δεν χρειάζομαι κλειδί πλέον για να βάλω μπροστά.
Το μόνο πρόβλημά σου θα είναι η σέλα.
ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
1. Το ευχάριστο για μέναείναι ότι βρέθηκαν καταρχάς το κύριο κλειδί (μετά του τηλεχειριστηρίου του συναγερμού) και αναζητείται το εφεδρικό άρα είμαι πλέον σε καλύτερη κατάσταση
2. Τώρα όσο αφορά το θέμα κλειδί και δημιουργία αντιγράφου:
α. Κατόπιν τ/φ επικοινωνίας με ΣΦΑ...(ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ) "ακούσατε ακούσατε" μου είπαν ότι η εν λόγω μηχανής V-STROM DL650A K7-K11 ΔΕΝ διαθέτει IMMOBILIZER και μπορώ να βγάλω αντίγραφο οπουδήποτε (κλειδαρά) και αν θέλω μπορώ να πάρω κλειδί-μήτρα από εκεί και να πάω. Σε ερώτηση τι ρόλο παίζει το ΚEY NUMBER που μου δόθηκε μαζί με τα 2 κλειδιά η απάντηση είναι ότι δεν έχει κάποιο λόγο![]()
:a31:
β. Έστειλα email σε ΣΦΑ.. για να λάβω επίσημη απάντηση σε ότι αφορά το θέμα αυτό και λαμβάνοντας υπόψη ότι στο OWNER'S MANUAL αναφέρεται ότι για αντικατάσταση του κλειδιού θα πρέπει να παρέξω το KEY NUMBER και όχι κάτι άλλο (κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τα αμάξια). Σκοπεύω να συνεχίσω μέχρι την SUZUKI για να πάρω οριστική απάντηση αν δεν είναι πειστική η απάντηση του αντιπροσώπου.
3. Θα ήθελα αν κάποιος έχει επιβεβαιωμένες πληροφορίες για τα παραπάνω να ενημερώσει το παρόν θέμα ώστε να μην πέφτουμε σαν ζώα στην παγίδα που μας στήνουν οι κάθε λογής αντιπρόσωποι
Οι ασφαλιστικες δεν παρεχουν καληψη αμα χασεις τα κλειδια??
ΤΕΛΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Κύριοι η επίσημη απάντηση από τον αντιπρόσωπο ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ η όποια πρέπει να ομολογήσω ότι ήταν άμεση και εμπεριστατωμένη είναι η ακόλουθη:
α. ΔΕΝ υπάρχει immobilizer (άρα οι περισσότεροι εδώ όπως και εγώ, έχουμε πλήρη μεσάνυχτα και γράφονται αρλούμπες και ανακρίβειες)
β. Αντικλείδι είναι δυνατόν να παραχθεί από έναν κλειδαρά μετά την παραλαβή ενός άκοπου κλειδιού (μήτρα) από την αντιπροσωπεία ή τον κλειδαρα, με:
(1) αντιγραφή ενός υπάρχοντος κλειδιού
(2) παρέχοντας τον πενταψήφιο κωδικό που χορηγήθηκε με την αγορά
Υστερόγραφο:
Πολύ παραπληροφόρηση πέφτει από πολλούς ειδικούς και μη :a31:
Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2