Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Πως γνωριζω ενα "κλειστο"gsxr 1100w ?

  1. #1
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.178

    Πως γνωριζω ενα "κλειστο"gsxr 1100w ?

    Καλημερα παιδες.Μηπως ξερει κανεις πως μπορω να μαθω αν ενα gsxr 1100w ειναι"κλειστο"?Ευχαριστω.(Οι φιλοι μου με κοροοιδευουν με λενε "νεκροφιλο" αλλα τι να κανω μου αρεσουν οι δεινοσαυροι)

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    1 δυναμομέτρηση (με λ7)
    2 συνεργείο που ξέρει (πάλι με λ7)
    3 βγαίνεις εθνική, βρίσκεις μια καλή ευθεία, ξεβιδώνεις τον αριθμό και πρέπει να δεις 285 αν δεν κάνω λάθος (αλάνθαστη μέθοδος και τσάμπα αν δε σε πιάσουν)

    Τέτοια μηχανάκια δεν βγαίνουν πια…
    Μακάρι να μπορούσα να πάρω κι εγώ ένα.


  3. #3
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.178
    Τιποτα με τον αριθμο πλαισιου δεν γινετε?

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204

    Re: Πως γνωριζω ενα "κλειστο"gsxr 1100w ?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από teogtp
    Καλημερα παιδες.Μηπως ξερει κανεις πως μπορω να μαθω αν ενα gsxr 1100w ειναι"κλειστο"?Ευχαριστω.(Οι φιλοι μου με κοροοιδευουν με λενε "νεκροφιλο" αλλα τι να κανω μου αρεσουν οι δεινοσαυροι)
    Υπήρχαν διάφοροι περιορισμοί ανάλογα με την αγορά που προοριζόταν να πουληθεί η μοτοσυκλέτα.

    Αν είναι απο τα πολύ κλειστά των 100 ίππων για τις πολύ αυστηρές χώρες, (Γερμανία, Γαλλία, Ελβετία κλπ) θα είναι πολύ φανερή η διαφορά στην απόδοση και ειναι δύσκολο να το επαναφέρεις αφού μπορεί να χρειαστεί εκκεντροφόρους ηλεκτρονική κλπ.

    Σε εκδόσεις των 125 ίππων (Αγγλία) υπήρχαν ροδέλες αναμεσα στα καρμπυρατέρ και τις εισαγωγές.

    Τελος τα μοντέλα για την Αμερικάνικη αγορά είχαν 36ρια καρμπυρατερ αντί για 40ρια που εχουν τα ανοιχτά Ευρωπαικά (Ιταλία, Ελλάδα κλπ).

    Το μοτερ ειναι πραγματικά πολύ καλό, αλλά μην περιμένεις να δείς ποτέ τα 156 άλογα που έλεγε η Suzuki, περίπου 125-130 στον τροχό βγαζουν στο δυναμόμετρο.

    Τετοιο μοτέρ εχει και το bimota μου.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    αν θελεις γκαζι και κινητηρα αθραυστο παρε το ελαιοψυκτο και ασε τα υδροψυκτα.

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
    αν θελεις γκαζι και κινητηρα αθραυστο παρε το ελαιοψυκτο και ασε τα υδροψυκτα.
    ΟΚ.
    Αλλά αν θέλει ακόμα πιο πολύ γκάζι χωρίς να το σκαλίσει και νε έχει και άθραυστο κινητηρα ας πάρει το υδρόψυκτο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    ΟΚ.
    Αλλά αν θέλει ακόμα πιο πολύ γκάζι και πάλι άθραυστο κινητηρα ας πάρει το υδρόψυκτο.
    εχεις δικιο σαν κινητηρα,απλα ειμαι καψουρης με τους ελαιοψυκτους και δεν ειμαι αντικειμενικος.ομως δεν παυει να ισχυει οτι το w ηταν θωρηκτο και κουμουτσα

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
    εχεις δικιο σαν κινητηρα,απλα ειμαι καψουρης με τους ελαιοψυκτους και δεν ειμαι αντικειμενικος.ομως δεν παυει να ισχυει οτι το w ηταν θωρηκτο και κουμουτσα
    Εγω μιλάω μόνο για το μοτέρ, το μηχανάκι όντως ειχε γίνει θωρηκτό.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Mia χαρά ήτανε το μηχανάκι...

    Αντρικό!




    (και άσε τους άλλους να ψάχνουν ΑΒΣ και trihes)
    :rotflmao:

  10. #10
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.178
    Το θεμα ειναι να βρεθει ενα "καθαρο" οσο γινετε ποιο "μαμα".Αυτα που βρηκα ειναι για....

  11. #11
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
    εχεις δικιο σαν κινητηρα,απλα ειμαι καψουρης με τους ελαιοψυκτους
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

Παρόμοια θέματα

  1. πως αναγνωρίζεις ένα Cbr F2?
    από Anritsu στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2007, 11:46
  2. Πως χαλαει ενα Σαββατοβραδο !
    από tifoefs στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2006, 23:46
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 16:04
  4. Πώς στρίβει ένα 1200GS?
    από motoforever στο forum BMW
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2005, 13:37
  5. Πως πουλάς ένα magna 250
    από dep στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 05/05/2004, 09:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF