Καλημερα παιδες.Μηπως ξερει κανεις πως μπορω να μαθω αν ενα gsxr 1100w ειναι"κλειστο"?Ευχαριστω.(Οι φιλοι μου με κοροοιδευουν με λενε "νεκροφιλο" αλλα τι να κανω μου αρεσουν οι δεινοσαυροι)
Καλημερα παιδες.Μηπως ξερει κανεις πως μπορω να μαθω αν ενα gsxr 1100w ειναι"κλειστο"?Ευχαριστω.(Οι φιλοι μου με κοροοιδευουν με λενε "νεκροφιλο" αλλα τι να κανω μου αρεσουν οι δεινοσαυροι)
1 δυναμομέτρηση (με λ7)
2 συνεργείο που ξέρει (πάλι με λ7)
3 βγαίνεις εθνική, βρίσκεις μια καλή ευθεία, ξεβιδώνεις τον αριθμό και πρέπει να δεις 285 αν δεν κάνω λάθος (αλάνθαστη μέθοδος και τσάμπα αν δε σε πιάσουν)
![]()
Τέτοια μηχανάκια δεν βγαίνουν πια…
Μακάρι να μπορούσα να πάρω κι εγώ ένα.
![]()
Υπήρχαν διάφοροι περιορισμοί ανάλογα με την αγορά που προοριζόταν να πουληθεί η μοτοσυκλέτα.Αρχικά δημιουργήθηκε από teogtp
Καλημερα παιδες.Μηπως ξερει κανεις πως μπορω να μαθω αν ενα gsxr 1100w ειναι"κλειστο"?Ευχαριστω.(Οι φιλοι μου με κοροοιδευουν με λενε "νεκροφιλο" αλλα τι να κανω μου αρεσουν οι δεινοσαυροι)
Αν είναι απο τα πολύ κλειστά των 100 ίππων για τις πολύ αυστηρές χώρες, (Γερμανία, Γαλλία, Ελβετία κλπ) θα είναι πολύ φανερή η διαφορά στην απόδοση και ειναι δύσκολο να το επαναφέρεις αφού μπορεί να χρειαστεί εκκεντροφόρους ηλεκτρονική κλπ.
Σε εκδόσεις των 125 ίππων (Αγγλία) υπήρχαν ροδέλες αναμεσα στα καρμπυρατέρ και τις εισαγωγές.
Τελος τα μοντέλα για την Αμερικάνικη αγορά είχαν 36ρια καρμπυρατερ αντί για 40ρια που εχουν τα ανοιχτά Ευρωπαικά (Ιταλία, Ελλάδα κλπ).
Το μοτερ ειναι πραγματικά πολύ καλό, αλλά μην περιμένεις να δείς ποτέ τα 156 άλογα που έλεγε η Suzuki, περίπου 125-130 στον τροχό βγαζουν στο δυναμόμετρο.
Τετοιο μοτέρ εχει και το bimota μου.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
αν θελεις γκαζι και κινητηρα αθραυστο παρε το ελαιοψυκτο και ασε τα υδροψυκτα.
ΟΚ.Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
αν θελεις γκαζι και κινητηρα αθραυστο παρε το ελαιοψυκτο και ασε τα υδροψυκτα.
Αλλά αν θέλει ακόμα πιο πολύ γκάζι χωρίς να το σκαλίσει και νε έχει και άθραυστο κινητηρα ας πάρει το υδρόψυκτο.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
εχεις δικιο σαν κινητηρα,απλα ειμαι καψουρης με τους ελαιοψυκτους και δεν ειμαι αντικειμενικος.ομως δεν παυει να ισχυει οτι το w ηταν θωρηκτο και κουμουτσαΑρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
ΟΚ.
Αλλά αν θέλει ακόμα πιο πολύ γκάζι και πάλι άθραυστο κινητηρα ας πάρει το υδρόψυκτο.![]()
![]()
![]()
Εγω μιλάω μόνο για το μοτέρ, το μηχανάκι όντως ειχε γίνει θωρηκτό.Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
εχεις δικιο σαν κινητηρα,απλα ειμαι καψουρης με τους ελαιοψυκτους και δεν ειμαι αντικειμενικος.ομως δεν παυει να ισχυει οτι το w ηταν θωρηκτο και κουμουτσα![]()
![]()
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Mia χαρά ήτανε το μηχανάκι...
Αντρικό!
![]()
(και άσε τους άλλους να ψάχνουν ΑΒΣ και trihes)
:rotflmao:
Το θεμα ειναι να βρεθει ενα "καθαρο" οσο γινετε ποιο "μαμα".Αυτα που βρηκα ειναι για....![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
εχεις δικιο σαν κινητηρα,απλα ειμαι καψουρης με τους ελαιοψυκτους![]()
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150