ετσι επρεπε να ειναι!!
τετρακυλινδρα μανιτζεβελα πισταρικα εργαλεια!!
http://tyga-performance.com/site/index.php?cPath=73_790
![]()
ετσι επρεπε να ειναι!!
τετρακυλινδρα μανιτζεβελα πισταρικα εργαλεια!!
http://tyga-performance.com/site/index.php?cPath=73_790
![]()
εεεχμμμ... να σου θυμησω οτι ετσι ηταν τα ΠΑΛΙΑ 250....
(FZR, CBR, PHAZER.. BALIUS και σια...)
αυτο ειναι παλιο 250ρι![]()
απλα με καινουρια fairing της tyga.
ναι ε?? δεν το ειχα προσεξει! βασικα νομισα οτι εβγαλε η καβασακι καινουριο νιντζα 250 4κ!!Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
αυτο ειναι παλιο 250ρι![]()
απλα με καινουρια fairing της tyga.
ωραιο ομως! γ@μει!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoso4ever
ΝΑ πως επρεπε να ειναι τα καινουρια 250!!
ΔΙΧΡΟΝΑ μανιτζεβελα πισταρικα εργαλεια!!
Κι αυτο ειναι παλιο 250ρι RGV...
Aπλα με καινουρια fairing της tyga.
Αθάνατη διχρονίλα!
Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoso4ever
ΝΑ πως επρεπε να ειναι τα καινουρια 250!!
ΔΙΧΡΟΝΑ μανιτζεβελα πισταρικα εργαλεια!!
Κι αυτο ειναι παλιο 250ρι RGV...
Aπλα με καινουρια fairing της tyga.Άλλη φωτό δεν είχαν στο site?Με συγχωρείτε που δν μπορώ να συγκεντρωθώ σε αυτό που πουλάει η εταιρία...
παλιο ξε-παλιο καποια πραγματα εχουν διαχρονικη αξια!!Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoso4ever
ΝΑ πως επρεπε να ειναι τα καινουρια 250!!
ΔΙΧΡΟΝΑ μανιτζεβελα πισταρικα εργαλεια!!
Κι αυτο ειναι παλιο 250ρι RGV...
Aπλα με καινουρια fairing της tyga.![]()
![]()
Εγώ αν ήμουν η Honda για παραδειγμα, θα έφτιαχνα έναν κινητήρα με:
300 κυβικά
6 κυλίνδρους
19.000 στροφές κόφτη
Και ένα μικρής διαμέτρου στροβιλοσυμπιεστή για τις χαμηλές στροφές
![]()