Φύγαμε...
Το ΗΡ4 κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχει με τον συμπλέκτη και το κιβώτιο..δεν εξηγείται αλλιώς το ότι δεν αλλάζει 2 και 3 ταχύτητες για να ξετρυπήσει
τη μπουλούκα:a39:
![]()
Νταξ´ φτιαχτό αλλά δεν παύει να είναι εντυπωσιακό το πόσο κλίση παίρνει η χοντρή...
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
απο τα σχολια:
what else will they think to use marketing the gs1200
HP4 not even trying ...![]()
Τουλάχιστον ατυχές!
«Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
You will never be arrested #58
Στημενο μεχρι αηδιας...
Ουτε καν προσπαθει ο οδηγος το ΗΡ4, το δουλευει ρελαντι.
Αλλα οντως εντυπωσιακες οι κλισεις της χοντρουλας!![]()
Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!
πωω ρε φιλε θα παω να παρω ενα gs 1200 για πιστα...θα σας πω εγω....:P
Πολύ μούφα το βίντεο, αλλά βλέπω ότι ο Fuchs το 'χει ακόμα...
Οι Γερμανοί ετοιμάζουν βίντεο προώθησης του HP4 αυτή τη φορά, σε αντιπαράθεση πάλι με το 1200gs.
Tα δύο μηχανάκια θα είναι φορτωμένα με μπαγκάζια και θα ταξιδεύουν περνώντας και χωματόδρομους.
Στο νέο βίντεο, HP4 και 1200gs θα πηγαίνουν δίπλα-δίπλα...![]()
Γιατί δεν βάζανε το GS να κάνει το κόλπο με το τραπεζομάντηλο?!
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου