Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 42

Θέμα: VFRs και φοβίες (παγκόσμιας) υπερθέρμανσης

  1. #1
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162

    VFRs και φοβίες (παγκόσμιας) υπερθέρμανσης

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zzr2005 Προβολή μηνύματος
    και δεν ξερω για διπλά ψυγεια στα πλάγια αν δημιουργουν προβληματα.....λογω υπερθέρμανσης κτλ...

    Θέμα υπερθέρμανσης δεν υπάρχει και το εξήγησε πολύ καλά ο npat...

    Το μόνο "θέμα" που υπάρχει είναι το εξής και ισχύει μόνο το καλοκαίρι. Αν ξεκινήσεις από στάση με αναμμένο βεντιλατέρ και κινηθείς αμέσως με 130+ τότε δεν πέφτει η θερμοκρασία γιατί η φορά που φυσάει ο ανεμιστήρας "ακυρώνει" τη ροή του αέρα στο ένα ψυγείο. Οπότε και πρέπει να κόψεις για λίγο ώστε να πέσει η θερμοκρασία και να σβήσει το βεντιλατέρ.
    Give me fuel, Give me fire

  2. #2
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από chr1s_86 Προβολή μηνύματος
    Θέμα υπερθέρμανσης δεν υπάρχει και το εξήγησε πολύ καλά ο npat...

    Το μόνο "θέμα" που υπάρχει είναι το εξής και ισχύει μόνο το καλοκαίρι. Αν ξεκινήσεις από στάση με αναμμένο βεντιλατέρ και κινηθείς αμέσως με 130+ τότε δεν πέφτει η θερμοκρασία γιατί η φορά που φυσάει ο ανεμιστήρας "ακυρώνει" τη ροή του αέρα στο ένα ψυγείο. Οπότε και πρέπει να κόψεις για λίγο ώστε να πέσει η θερμοκρασία και να σβήσει το βεντιλατέρ.
    μα ποσο χαζο ειναι αυτο το θεμα!!
    και νομιζεις οτι εχεις και βλαβη!!

  3. #3
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannisblest Προβολή μηνύματος
    μα ποσο χαζο ειναι αυτο το θεμα!!
    και νομιζεις οτι εχεις και βλαβη!!
    Καλά, όπως είπα, περισσότερο ψυχαναγκασμός είναι. Εγώ ποτέ δεν του έδωσα σημασία. Ούτε κόβω, ούτε τίποτα. Όταν είναι να σταματήσει το βεντιλατέρ θα σταματήσει. Όποτε χρειάζεται να δουλέψει, θα δουλέψει. Σιγά δηλαδή μην κάθομαι να "ακούω" το βεντιλατέρ για να ρυθμίζω ανάλογα πως θα πάω... Αν υπήρχε ουσιαστικό θέμα, θα το είχαν φτιάξει (για δέκα χρόνια, περίπου, παράγεται το μοντέλο και είναι best-seller στην κατηγορία του σε Eυρώπη και Αμερική. Λες να μη έφτασε στ' αυτιά της μαμάς?).

  4. #4
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από npat Προβολή μηνύματος
    Όποτε χρειάζεται να δουλέψει, θα δουλέψει.
    Αυτό είναι το πρόβλημα, ότι όταν δουλεύει υπό αυτές τις συνθήκες δημιουργεί θέμα από το πουθενά. Η λειτουργία του δηλαδή μειώνει την ικανότητα ψύξης του συστήματος. Σε μια καυτή μέρα του καλοκαιριού με υψηλές ταχύτητες, εκεί που θα ήταν με σβηστό τον ανεμιστήρα στους πχ 95-100 βαθμούς, σε αυτή την περίπτωση θα πάει πολύ ψηλότερα, μέχρι και για 119 έχω ακούσει για VTEC και 114 έχω δει στο δικό μου.

    Θεωρητικά δηλαδή, αν δεν το προσέξει/γνωρίζει κάποιος, μπορεί να πάει από τα διόδια μέχρι τη Χαλκίδα με συνεχώς αναμμένο το βεντιλατέρ χωρίς αυτό να βοηθά στη μείωση της θερμοκρασίας, αντίθετα να την κρατά ψηλότερα από ότι θα ήταν με σβηστό

    Τα VFR μας είναι οι μόνες μοτοσυκλέτες που γνωρίζω οι οποίες να χρειάζονται διακόπτη απενεργοποίησης του βεντιλατέρ

    (η άλλη εναλλακτική θα ήταν να είχε κάποιο κύκλωμα που θα απενεργοποιούσε το βεντιλατέρ σε ταχύτητες άνω των 100 χαω)


    ΥΓ: Sorry για το thread hijack...
    Give me fuel, Give me fire

  5. #5
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από chr1s_86 Προβολή μηνύματος
    και 114 έχω δει στο δικό μου.
    So?

    Εννοώ ότι αν υπήρχε πραγματικό πρόβλημα, μετά από τόσα updates του μοντέλου, δεν θα είχε κάνει κάτι η Honda (η "λύση" εξάλλου φαίνεται να είναι εντελώς προφανής και τετριμένη)? Έχεις ακούσει πολλά μηχανάκια να έχουν πάθει κάτι εξ' αιτίας αυτού? Εγώ, όσο έχω ψάξει στο Ιnternet, οι μόνες ζημιές που έχω δει εξ' αιτίας υπερθέρμανσης είναι από κολλημένους θερμοστάτες, χαλασμένα βεντιλατέρ, κ.ο.κ (τα οποία είναι άσχετα). Προσωπικά, το 90% του χρόνου έχω γυρισμένη την ένδειξη στην θερμοκρασία περιβάλλοντος και ας κάνει το βεντιλατέρ ότι θέλει. Αν το πράγμα ζεσταθεί τόσο ώστε να πρέπει να κάνω κάτι, θα γυρίσει η ένδειξη από μόνη της (ποτέ δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο). Μπορεί βέβαια να είμαι υπερβολικά ζαμανφού, αλλά, εγώ τουλάχιστον, τον "ανθρώπινο θερμοστάτη" σε κινητήρα τεχνολογίας 2000-φεύγα, ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΩ!

    Το αν τώρα συμβαίνει πράγματι το φαινόμενο που λες στο δικό μου μηχανάκι, να σου πω δεν το έχω προσέξει. Για να το λες, έτσι θα είναι... Μπορεί πράγματι να έτυχε και να έκοψα (έτσι κι αλλιώς) και να σταμάτησε. Μπορεί και όχι. Μπορεί και να έτυχε να δούλευε το βεντιλατέρ για αρκετή ώρα (πηγαίνοντας γρήγορα) και να μην το πρόσεξα. Τι να σου πω...

    (θέλω βόλτα ρεεεεε!
    http://www.youtube.com/watch?v=I3twV9PQtVE )

  6. #6
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    λογικα υπαρχει μια ταχυτητα(πχ 130) που αν ειναι ανοιχτο το βεντιλατερ θα εχει την χειροτερη ψυξη.πανω απο αυτην και κατω απο αυτην η ψυξη θα βελτειωνεται.
    ετσι λογικα υπαρχει ενα ευρος ταχυτητων (πχ 120-140) που δεν παρεχει αρκετη ψυξη το συστημα ωστε η θερμοκρασια να πεσει σε επιπεδο που κλεινει το βεντιλατερ.
    αυτο λογικα σε ταξιδι θα πρεπει να το αποφυγει κανεις...
    σιγουρα δεν λεω δεν ειναι και ΤΟ προβλημα...αλλα ειναι σιγουρα καλυτερο να δουλευει σε πιο χαμηλες θερμοκρασιες το μοτερ.

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Δεν δοκίμασε ποτέ κανείς να βαλει ανεμιστηρα που να αλλάζει φορά περιστροφής ανάλογα με το τι χρειάζεται?
    Αν παρει ο McGyver VFR θα το κάνει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.845
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δεν δοκίμασε ποτέ κανείς να βαλει ανεμιστηρα που να αλλάζει φορά περιστροφής ανάλογα με το τι χρειάζεται?
    Αν παρει ο McGyver VFR θα το κάνει.
    πεστα χρυσόστομε, vfr παπαριλίκι δεν είχα ποτέ αλλά ακούγοντας όσα λέτε εδώ μέσα κι εμένα το μυαλό μου εκεί πήγε, αναστροφή της φτερωτής και το πρόβλημα λύθηκε, γιατί κι εμένα δεν θα μ' άρεσε να σβουρίζουν οι ανεμιστήρες και να μην πέφτει η θερμοκρασία.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Αν παρει ο McGyver VFR θα το κάνει.
    Ποιος ο λόγος; Στα 130 είπαμε ότι υπάρχει το θέμα

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από npat Προβολή μηνύματος
    περισσότερο ψυχαναγκασμός είναι.
    Οπως βλεπεις κατι παλικαρια το καλοκαιρι να περιμενουν να σβησει το βεντιλατερ για να σβησουν το μοτερ...

    Το εκανα κ εγω καποτε γμτ

  11. #11
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.649
    Μόνο σε 'μενα φαίνονται κουφές οι θερμοκρασίες δηλαδή? :hypnotize

    Αυτές είναι θερμοκρασίες λειτουργίας αερόψυκτου V ρε παιδιά.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από baron Προβολή μηνύματος
    Μόνο σε 'μενα φαίνονται κουφές οι θερμοκρασίες δηλαδή? :hypnotize

    Αυτές είναι θερμοκρασίες λειτουργίας αερόψυκτου V ρε παιδιά.
    αφου ειναι Honda δεν παθαινει τιποτα ρε...ισα ισα που η μαμα Η εχει κανει δοκιμες επι δοκιμων για να επιτευχθει αυτο το αποτελεσμα...ειναι ολα μελετημενα...
    δεν θα μας πεις εσυ τωρα με τον ματρακα, ποσο πρεπει να ειναι οι θερμοκρασιες....

  13. #13
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.649
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    αφου ειναι Honda δεν παθαινει τιποτα ρε...ισα ισα που η μαμα Η εχει κανει δοκιμες επι δοκιμων για να επιτευχθει αυτο το αποτελεσμα...ειναι ολα μελετημενα...
    δεν θα μας πεις εσυ τωρα με τον ματρακα, ποσο πρεπει να ειναι οι θερμοκρασιες....
    Ναι καλά δεν αντιλέγω οτι η μαμά ξέρει κλπ κλπ κλπ .....

    Το οτι ΔΕΝ είναι καλό να δουλεύει ένα μοτέρ στου διαόλου το σπίτι, είναι μια σκληρή πραγματικότητα πάντως.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από baron Προβολή μηνύματος
    Ναι καλά δεν αντιλέγω οτι η μαμά ξέρει κλπ κλπ κλπ .....

    Το οτι ΔΕΝ είναι καλό να δουλεύει ένα μοτέρ στου διαόλου το σπίτι, είναι μια σκληρή πραγματικότητα πάντως.
    αυτο ξερω και εγω ρε συ Βυρωνα...(για να το σοβαρεψουμε)...
    μαλιστα στο manual του gsxr λεει:
    "Running the engine with high engine coolant temperature can cause serious engine damage. If the engine coolant temperature indicates more than 120° C and the indicator light comes on, stop the engine to let it cool. Do not run the engine until the coolant temperature indicates less 120° C or below."

    βεβαια νομιζω οτι πιο καλο θα ηταν να βλεπαμε και θερμοκρασια λαδιου...το νερο ειναι λιγο "παραπλανητικο" πολλες φορες

  15. #15
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.649
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    αυτο ξερω και εγω ρε συ Βυρωνα...(για να το σοβαρεψουμε)...
    μαλιστα στο manual του gsxr λεει:
    Ο ματρακάς μου είναι πολύ πιο συντηρητικός. Στους 98 ανάβει βεντιλατέρ και αν περάσει τους 105 κόβει το ρεύμα απ΄τους κυλίνδρους γιατί κάτι δεν πάει καθόλου καλά στο μοτέρ. Προσωπικά δεν έχω δει πάνω από 101-102 σε μποτιλιάρισμα το καλοκαίρι.
    Γιαυτό με κούφανε το 115 φεύγα....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. 3η πανελληνια συναντηση vfr και οχι μονο
    από hornet στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 116
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2008, 23:38
  2. Vfr ΚΑΙ "ΣΧΕΣΗ" ΜΕ ΚΟΡΗ ΒΕΝΖΙΝΑ?
    από FIRE-ZX-GSXR στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 07/06/2007, 13:12
  3. Vfr και ύψος?
    από Acanthor στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2007, 10:48
  4. Ανακοίνωση για Honda XLV 1000, VFR 800, CBR 1100XX, GL 1800 και STX 1300
    από McGyver στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2005, 13:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF