Λογικά στους περισσότερους θα ακουστεί -και μάλλον είναι δηλαδή- ως αρκετά χαζή απορία...
Αλλά όσο και να το σκέφτηκα δεν βρήκα ικανοποιητική απάντηση!
Για πείτε λοιπόν, ποιος είναι ο "μηχανισμός" ο οποίος δεν επιτρέπει την περαιτέρω περιστροφή του στροφάλου και κατ'επέκταση του εμβόλου την στιγμή που σβήνουμε τον κινητήρα?
Δηλαδή έστω και στο ρελαντί που έχουμε χοντρικά 1000 στροφές/λεπτό άρα 16 στροφές/δευτερόλεπτο, εάν σβήσουμε θα πάρει λιγότερο από 1-2 δευτερόλεπτα να ακινητοποιηθούν τα κινούμενα μέρη.
Οπότε όλη αυτή η αδράνεια που δεν διατηρείται πως γίνεται να μηδενίζεται τόσο ακαριαία?
Υπάρχει λοιπόν κάποιος μηχανισμός ή απλά δεν ακούγεται και συνεχίζει να στροφάρει μέχρι να σταματήσει ομαλά?
Ελπίζω να το έγραψα κατανοητά μήπως και βγάλουμε άκρη
![]()