Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: βελτίωση μπροστινού

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503

    Lightbulb βελτίωση μπροστινού

    θέλω ακόμα ενα δισκόφρενο στον εμπρός τροχό μου, σκεφτόμουνα πολλά....να αλλάξω μπροστινό κ να βάλω απο αλλο μηχανάκι,αλλα ετσι χάνω όργανα κ μακελεύω το μότο....λιγο δεν θα κάθετε το κλείδωμα,λιγο το κοντέρ δεν θα εχει ντιζα ,λιγο δεν κάθονται τα όργανα.... ε με αυτά κ με τα αλλά πάει το μαμά bros
    κ έτσι μου ήρθε η ηδέα να αλλάξω μονό της μπότες που θα φιλοξενούν την ζάντα με τα 2πλα δισκόφρενα....

    λες να γίνετε κατι τέτοιο ?
    με καλάμι στο 41χιλ?
    μήκος μπότας 47cm

    έχεις παχυμετρο? μπορείς κ σει να μετρήσεις........τώρα!!!
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Εχεις ψαξει αν υπαρχει μεγαλυτερος δισκος για την μηχανη σου και αν μπορεις να προσαρμοσεις καλλιτερη δαγκανα/δισκο και τρομπα?
    Εχεις βαλει σωληνακια υψηλης πιεσης? Ενα καλο σεταπ μονου δισκου ειναι υπερ-αρκετο για τις αναγκες μιας μικρης σχετικα μηχανης και πολυ καλλιτερο απο αποψη μη αναρτωμενου βαρους.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    το σεταπ εχει φτασει μεχρι αλλαγη δισκου τσιμουχες εμβολων(δαγκανας)κ σωληνακι υψηλης αλλα θελει αναβαθμηση πιστεψεμε
    ,το ερωτημα ειναι αν μπορει να γινει κατι τετοιο,κ ποια μοντελα θα μπορουσαν να ειναι υποψηφιοι δοτες

    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  4. #4
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    εχω ενα μπροστινο απο cbr 600 του 90κατι
    κομπλε με φτερο ροδα δισκους ζαντα λαστιχο(σκατα) τρομπα τα παντα εκτος απο κλιπ ον.
    ειναι 41mm και η αποσταση μεταξι των καλαμιων ειναι οσο και του bros.
    δλδ μπαινει στις τιμονοπλακες του bros.
    θελει αλλαγη λαδιων τσιμουχες κτλ.
    δες την υπογραφη μου.

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sernodas2 Προβολή μηνύματος
    το σεταπ εχει φτασει μεχρι αλλαγη δισκου τσιμουχες εμβολων(δαγκανας)κ σωληνακι υψηλης αλλα θελει αναβαθμηση πιστεψεμε
    ,το ερωτημα ειναι αν μπορει να γινει κατι τετοιο,κ ποια μοντελα θα μπορουσαν να ειναι υποψηφιοι δοτες

    Για να λες πως θελει αναβαθμιση, θελει.
    Επιμενω ομως πως 1 δισκος 320μμ + δαγκανα της προκοπης + σωστη τρομπα = φρενα αγκυρα.
    Καποιο(α) απο τα 3 δεν εχεις. Και αν αποκτησεις και δευτερο δισκο με πατατα σεταπ, παλι πατατα θα ειναι τα φρενα x2
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Δίσκο 320 έχει από μαμά, δαγκάνα 4πίστονη επίσης (Nissin), η τρόμπα είναι μια της Nissin, υψηλής λέει έβαλε. Φυσικά το όλο σύνολο είναι του '88, δεν συγκρίνεται με μια σημερινή 4πίστονη πχ.

    Αυτό που δεν αναφέρει είναι ότι το Bros έχει μοτέρ από άφρικα 750 οπότε λογικά κάτι περισσότερο σε φρένα πιθανόν να το θέλει.

    Νίκο, είσαι σίγουρος ότι αυτό που λείπει είναι η δύναμη και όχι το δάγκωμα στην αρχή με αποτέλεσμα να μην έχεις καλή αίσθηση και να σου φαίνεται λίγο το φρένο; Τι τακάκια έχεις (μεταλλικά, ημι-, οργανικά);



    ρε Γιάννη πρέπει να στο έχω ξαναπεί, είμαι 99% σίγουρος ότι το μπροστινό που λες είναι από NC23 (cbr400rr tri-arm)
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  7. #7
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannisblest Προβολή μηνύματος
    εχω ενα μπροστινο απο cbr 600 του 90κατι
    κομπλε με φτερο ροδα δισκους ζαντα λαστιχο(σκατα) τρομπα τα παντα εκτος απο κλιπ ον.
    ειναι 41mm και η αποσταση μεταξι των καλαμιων ειναι οσο και του bros.
    δλδ μπαινει στις τιμονοπλακες του bros.
    θελει αλλαγη λαδιων τσιμουχες κτλ.
    δες την υπογραφη μου.
    Αυτή η μετατροπή είναι κλασική, και νομίζω πως αν βάλεις από F2 ('91-'94) κρατάς και το κοντέρ...

  8. #8
    Στο δικο μου (με μοτερ απο africa 650) ειχα βαλει μποτες μονο, τροχο και φρενα (δαγκανες και δισκους) απο nsr. Δεν μπορω ομως να θυμηθω ποιο μοντελο ηταν. Νομιζω το προηγουμενο του gull arm.
    Ειχε γινει ψιλοδουλεια σε τορνο για να μπει ο ατερμωνας και μεχρι που το κατεστρεψα το μηχανακι, το κοντερ εδειχνε κανονικα. Μιλαμε για πολυ μικρο το κοστος εργασιας σε μηχανουργειο για να μπει ο ατερμωνας.

    Εαν θελεις ομως να μην ασχοληθεις καθολου, τσεκαρε το μπροστινο του cb 400 super four. Eαν θυμαμαι καλα, κουμπωνει μια χαρα (μποτες, τροχος και φρενα κομπλε) και εχει και θεση για ατερμωνα.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  9. #9
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgio Προβολή μηνύματος
    Δίσκο 320 έχει από μαμά, δαγκάνα 4πίστονη επίσης (Nissin), η τρόμπα είναι μια της Nissin, υψηλής λέει έβαλε. Φυσικά το όλο σύνολο είναι του '88, δεν συγκρίνεται με μια σημερινή 4πίστονη πχ.

    Αυτό που δεν αναφέρει είναι ότι το Bros έχει μοτέρ από άφρικα 750 οπότε λογικά κάτι περισσότερο σε φρένα πιθανόν να το θέλει.

    Νίκο, είσαι σίγουρος ότι αυτό που λείπει είναι η δύναμη και όχι το δάγκωμα στην αρχή με αποτέλεσμα να μην έχεις καλή αίσθηση και να σου φαίνεται λίγο το φρένο; Τι τακάκια έχεις (μεταλλικά, ημι-, οργανικά);



    ρε Γιάννη πρέπει να στο έχω ξαναπεί, είμαι 99% σίγουρος ότι το μπροστινό που λες είναι από NC23 (cbr400rr tri-arm)
    ρε συ μπορει να εχεις και δικιο.χαχαχα

  10. #10
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannisblest Προβολή μηνύματος
    ρε συ μπορει να εχεις και δικιο.χαχαχα
    Yeap. Από 400RR είναι το δικό σου. Κι αυτό πρέπει να μπαίνει στις πλάκες του Bros. Δεν ξέρω με το κοντέρ τι γίνεται...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Θά έλεγα να βάλεις πρώτα μιά καινούργια επώνυμη ακριβή δισκόπλακα.
    Εάν δεν σου φτάνει προχωράς σε πατέντα που θα φορτώσει το μπροστινό βάρος και αδράνεια.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Επίσης τα καλάμια από τα 400rr (NC23 ή NC29) είναι αρκετά πιο κοντά από αυτά του Bros οπότε θα πρέπει να γίνει μεταμόσχευση, να κρατηθούν τα καλάμια του Bros και να μπουν στις μπότες του rr οι οποίες θα έχουν μαζί τις δαγκάνες τους, τον τροχό με τους δίσκους, άξονα, φτερό και πατέντα για να μπει ο ατέρμονας. Δεν ξέρω αν μπορούν να μπουν όμως τα καλάμια του Bros στις μπότες του rr.

    Επίσης αυτή η λύση βολεύει και αισθητικά μιας και το NC23 έχει τρίμπρατση χρυσή ζάντα, δεν είναι ίδια βέβαια αλλά δεν θα φαίνεται πολύ άσχημο τουλάχιστον.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    μμμμμμμμμμ!!!!!

    1 το να πάρεις ενα μπροστινό απ κάποιο άλλο μότο έχει κ αυτό τα μπερδέματα του....θα είναι οι δίσκοι σωστη?θα κατσει καλα η μεταμοσχευση??
    2 το να βρεις εναν νεο δισκο τρομπα τακακια ποια εταιρια κ απο που ρε παιδια?εμενα μου ειναι δύσκολο να βρω μιας κ δεν γνωρίζω αγγλικά κ σε αναζήτηση που κάνω σε καταστήματα δεν βλέπω να μου δίνουν σοβαρές προτάσεις υλικών....
    αυτο έγινε κ πέρυσι που αγόρασα δίσκο τακακια με αντικαταβολή απο μαγαζί εκεί στην πρωτεύουσα κ παλι στραβος ηταν αφου απ την πρωτη στιγμή παίζει η μανετα στα λιγα χιλιομετρα ......ναι ξερω τα εχουμε ξαναπει...μην ειναι τα ρουλεμαν λαιμου μην ειναι οι καμποι τα βουνα?

    οποιος μπορει να βοηθησει στην εύρεση ολοκληρωμενης λυσεις(δισκος-τακακια-τρομπα φρενου)μεσο λινκ
    να δω κ γω τιμες να τα βαλω κατω να δω τι να κανω

    κ ολα αυτα γινονται για το λογο που προανεφερα το παιξιμο του φρενου στα λιγα χιλιομετρα,πραγμα που δεν ανεφερα καν γιατη θα παιζαμε το παιχνιδακι της τηλεμαντεψια (δες τα ρεουλεμα,δες το ενα δες το αλλο,τα ειδα ολα κ ειναι οπως πρεπει)δεν μπορω να βρω λυση κ θελω να αλλαξω το μπροστινο, φρενα εχει μια χαρα αν κ 750 που ειναι.

    το να φρενάρεις ειναι κ θεμα κατεβασματος κ αυτο εχει να κανει με την θεση που εχεις ο λεβιε ταχυτητων αν ο λεβιες σου ειναι πολυ ψηλα πρεπει να ανεβααασεις το ποδι να το περασει απο πανω κ να κατεβααασεις, ο χρονος αυτος ειναι πολυτιμος σε αυτες τις περιπτωσεις...με λιγα λογια φρενα εχω....το γαμοπαιξιμο της μανετες στα 10 με 50 χιλ/ωρα δεν μπορω να λυσω
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  14. #14
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Μια καινούρια επώνυμη δισκόπλακα μπορεί να κοστίζει και πιό ακριβά από ένα κομπλέ μεταχειρισμένο μπροστινό...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    μηπως ομως ειναι κ η ορθοτατη λυση?

    αυτο...?http://metalgear-shop.com/control/pr...duct_id=100543


    για να αναζητησω δισκο τι τεχνικα στοιχεια πρεπει να εχει?πχ 320mm ????.320mm να ειναι κ ας ειναι για cbr h vfr h z750 στον καταλογο της εταιριας ?????

    320mm με 6 τρύπες κ διάμετρο αφαλού τόσο κ το χω?

    αυτο πχ http://www.bikehps.com/isr/isr_brake_discs.html



    αν κανείς αναζήτηση για εμπρός δίσκο bros η ntv οι επιλογές είναι ελάχιστες με σχετικά άγνωστες εταιρίες

    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βελτιωση Για Cbr 1000rr
    από Tigas στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2014, 19:31
  2. βελτιωση μπροστινου συστηματος σε Cbr600
    από b_bong12 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2010, 10:00
  3. Βελτιωση 4Τ κινητηρα
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2004, 00:02
  4. Βελτίωση για kle 250
    από MANOS250 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2004, 23:32
  5. Βελτίωση κιβωτίου FZ6
    από THEOD στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 25/10/2004, 15:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF