Παιδια μια ερωτηση Εχω ενα ελατηριο WP απο ενα fz1 του 2006 Μπορει να κοπει κ να μπει σε μαμα αναρτηση απο R1 του 2004? Το αμορτισερ του r1 ειναι 15mm πιο κοντο
Παιδια μια ερωτηση Εχω ενα ελατηριο WP απο ενα fz1 του 2006 Μπορει να κοπει κ να μπει σε μαμα αναρτηση απο R1 του 2004? Το αμορτισερ του r1 ειναι 15mm πιο κοντο
Δεν ξέρω αλλά ακούγεται μάλλον τεχνική η ερώτηση..
Μάλλον εδώ πάει..
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Σε ένα ελατήριο συνήθως στα άκρα του οι σπείρες είναι πιο πυκνές και όσο πάμε προς το μέσον αραιώνουν. Οκ, δε το γράφω απολύτως επιστημονικά όμως νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ. Με βάση λοιπόν το παραπάνω, θα έλεγα ότι δεν γίνεται αυτό που σκέφτεσαι.
Ας απαντήσουν όμως και άλλοι τεκμηριώνοντας το περισσότερο επιστημονικά από εμένα.
Δόκτωρα, 1,5cm προφόρτιση (για να μπει ως έχει) ίσως του πέσει too much...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
ο μαικ εννοει τη πατουρα του ελατηριου .....
κ γω με επιστημονικους ορους συμπληρωνω την ακρως τεχνικα καταρτισμενη απανταση του μιχαλιου!
![]()
Dorsoduro 750 & Norton 16H
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
@stefanos
ναι
εχεις κατι στο μυαλο σου??
καθε βοηθεια δεκτη
Σκεύτομαι οτι πιθανόν τα ελατήρια του r1 και του fz να έχουν περισσότερες διαφορές από τα 15 mm μήκους, όπως διαφορετική προοδευτικότητα διαφορετική σκληρότητα (εάν μπορείς να πείς έτσι την σταθερά του Hook) που θα επιρεάσουν την ανάρτηση.
Θα επιρεάσει επίσεις από ποιά μεριά θα κόψεις τις σπείρες ή εάν θα κόψεις και από τις 2 μεριές.
Περίπλοκο το βλέπω και ίσως να μην σου κάτσει καλά στο τέλος, εκτός εάν το έχεις ψάξει το θέμα.