Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: φρένα

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2009
    Μηνύματα
    178

    φρένα

    γειά χαρά.έχω πρόβλημα με το πίσω φρένο (δισκόφρενο), καθώς έχει χαμηλή απόδοση.τα τακάκια είναι καινούργια έχουν καμιά 1000χλμ, η δισκόπλακα έχει λίγο νυχάκι αλλά το πρόβλημα είναι αρκετά έντονο για να φταίει αυτό και από εξαερώσεις είναι κομπλέ. Σκεφτόμουν μπάς και πρήστηκε πολύ το σωληνάκι και κάνει αυτό τη δουλειά ή αλλιώς μες στην τρόμπα κάτι. Καμιά άλλη ιδεά? Άν είναι κάτι από τα 2 που είπα,υπάρχει κάποιος τρόπος να το καταλάβω πριν τα αλλάξω? Είναι και ακριβά στις μέρες μας..Ευχαριστώ

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/12/2006
    Μηνύματα
    290
    Το λάστιχο το μπλοκάρεις εύκολα με το ποδόφρενο? Ή πρέπει να καβαλήσεις επιπλέον άτομο πάνω του για να κολλήσει το λάστιχο στην άσφαλτο?
    Πριν δηλαδή κράταγε καλύτερα?
    Μηχανάκι?
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    σας βλεπω κοριτσια με ξωβυζα και μερικες μαλιστα χωρις σουτιεν
    αμα φαω καμια τουμπα εξαιτια σας, μολις σηκωθω σας μαμησα

  3. #3
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Όταν βάζετε τεχνικά θέματα και ζητάτε βοήθεια, καλό είναι να είστε πιο συγκεκριμένοι όσον αφορά μάρκα μοντέλο χλμ χρήση κλπ. Έτσι δίνετε την ευκαιρία σε ανθρώπους που ξέρουν ή έχουν ίδιο μηχανάκι με σας να σας βοηθήσουν π.χ. το μοντέλο αυτό βγάζει πρόβλημα στην τρόμπα και όλοι όσοι το έπαθαν έκαναν αυτό μπλα μπλα μπλα.

    Δεν είμαι κανένας γαμάουα στα τεχνικά ούτε και πλασάρομαι για τέτοιος, αλλά για τα μηχανάκια που καβαλάω ξέρω 5-10 πράγματα, οπότε αν τύχει κάποιο μηχανάκι σαν το δικό μου και ξέρω θα μπορέσω ν' απαντήσω κι ενδεχομένως να βοηθήσω.

    Μην τεμπελιάζετε λοιπόν όταν ζητάτε βοήθεια, μιλάω χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης, ελπίζω να καταλαβαίνεις.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2009
    Μηνύματα
    178
    από τότε που το έχω στην κατοχή μου, xr250 είναι, ίδια φρενάρει.Άλλαξα τακάκια,έκανα εξαέρωση και πάλι το ίδιο,καμία βελτίωση.δε μπορείς να ακινητοποιήσεις τη μηχανή μόνο με πίσω φρένο!Παρόλαυτα στις μεγάλες ταχύτητες φρενάρει κάπως,όχι ικανοποιητικά πάλι.Επίσης, καμιά φορά αν πιέσεις πολύ το φρένο,εκεί που πατάς δυνατά,αλλά επιβραδύνει πολύ αργά μπλοκάρει ο τροχός.Περίεργα πράγματα...

  5. #5
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από xtasi Προβολή μηνύματος
    από τότε που το έχω στην κατοχή μου, xr250 είναι, ίδια φρενάρει.Άλλαξα τακάκια,έκανα εξαέρωση και πάλι το ίδιο,καμία βελτίωση.δε μπορείς να ακινητοποιήσεις τη μηχανή μόνο με πίσω φρένο!Παρόλαυτα στις μεγάλες ταχύτητες φρενάρει κάπως,όχι ικανοποιητικά πάλι.Επίσης, καμιά φορά αν πιέσεις πολύ το φρένο,εκεί που πατάς δυνατά,αλλά επιβραδύνει πολύ αργά μπλοκάρει ο τροχός.Περίεργα πράγματα...
    Αυτό που περιγράφεις είναι δυνατό μόνο σε ποδήλατα..

    Σε μηχανάκι είναι κομμάτι δύσκολο ή/και επικίνδυνο.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2009
    Μηνύματα
    178
    άρα λέω ψέματα...

  7. #7
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από xtasi Προβολή μηνύματος
    άρα λέω ψέματα...
    Κάθε άλλο.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #8
    Μέλος Το avatar του/της CHRISTOF
    Εγγραφή
    09/01/2008
    Μηνύματα
    219
    Το μηχανάκι σου είναι μια χαρά. Το πίσω φρένο έχει διορθωτικό - συμπληρωματικό λόγο ύπαρξης. Καμία μηχανή δεν μπορεί να ακινητοποιηθεί μόνο με το πίσω φρένο, τουλάχιστον όπως το εννοείς. Το γεγονός ότι μπλοκάρει ο τροχός, σημαίνει ότι από πλευράς ισχύος είναι σωστό.
    Ευτυχία δεν είναι να κάνεις αυτό που θέλεις, αλλά να μην κάνεις αυτό που δεν θέλεις

  9. #9
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Τα καλόπαιδα που έγραψαν πιο πάνω, προσπαθούν να σου πουν ότι το πίσω φρένο υπάρχει (και καλώς κάνει και υπάρχει) για να δουλεύει επικουρικά με το μπροστινό. Το μπροστινό καλείται να κάνει την πιο πολύ δουλειά και το πίσω βοηθάει την κατάσταση ( ή σου διορθώνει την πορεία ειδικά στα χωμάτινα μηχανάκια για να σε βάλει πιο σωστά στην τροχιά της στροφής). Αν το θες και με αριθμούς 70% "φρενάρει" το εμπρός και 30% το πίσω.

    Μόνο η γυναίκα μου σε kawasaki kaze r 7 ετών έχει καινούρια τακάκια μπροστινού και ανέπαφη μανέτα αλλά δεν είναι παράδειγμα προς μίμηση.

    Από τη στιγμή λοιπόν που η τρόμπα πρεσάρει τόσο ώστε να σου μπλοκάρει τον τροχό χωρίς να χοροπηδάς πάνω στο πεντάλ του πίσω φρένου, το φρένο σου είναι οκ.

    Πήγαινε σε πιστάκια που οι χαζοπτώσεις είναι σχετικά ανώδυνες και μάθε να δουλεύεις το μπροστινό.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2009
    Μηνύματα
    178
    παιδιά παρεξηγήσατε,σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας,αλλά δε σας ζήτησα να με μάθετε πως να φρενάρω...!προφανώς και χρησιμοποιώ και τα 2 φρένα και μάλιστα σωστά.Ότι δεν ακινητοποιείται μόνο με το πίσω δεν εννοώ πως από τα 120 για να φτάσει στα 0 κάνει 2 λεπτά, εννοώ πως απο τα 10 ως τα 0χλμ δεν πάει ποτέ!!δεν είναι καθόλου σωστή η ισχύς του φρένου μου,αν έχετε να μ δώσετε κάποια συμβουλή επι του θέματος,σας ευχαριστώ πολύ!

  11. #11
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από xtasi Προβολή μηνύματος
    παιδιά παρεξηγήσατε,σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας,αλλά δε σας ζήτησα να με μάθετε πως να φρενάρω...!προφανώς και χρησιμοποιώ και τα 2 φρένα και μάλιστα σωστά.Ότι δεν ακινητοποιείται μόνο με το πίσω δεν εννοώ πως από τα 120 για να φτάσει στα 0 κάνει 2 λεπτά, εννοώ πως απο τα 10 ως τα 0χλμ δεν πάει ποτέ!!δεν είναι καθόλου σωστή η ισχύς του φρένου μου,αν έχετε να μ δώσετε κάποια συμβουλή επι του θέματος,σας ευχαριστώ πολύ!
    1. Το πήρες καινούργιο;
    2. Μαμά τακάκια;
    3. Προηγούμενη εμπειρία από άλλες μηχανές και φρένα;
    4. Το από τα 120 σε 0 σε 2 λεπτά το παίρνουμε σαν υπερβολή.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2009
    Μηνύματα
    178
    1. όχι
    2. όχι
    3. καμία σχέση με άλλες μηχανές, ίδια αδύναμο φρενάρισμα με τα προηγούμενα μου τακάκια που ίσως ήταν μανίσια,σίγουρα διαφορετικά από αυτά (τα μέτρια των 25ε) που φοράω τώρα.
    4. καλά κάνετε,για να καταλάβετε τι εννοώ το είπα.

    προς την τρόμπα καταλήγω καθώς δεν έχω και καλή επαναφορά καμιά φορά -στα τακάκια,όχι στο λεβιέ-

Παρόμοια θέματα

  1. Φρένα..
    από derd στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2005, 13:49
  2. Τακάκια / Φρενα HORNET 98
    από npoulis στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2005, 22:07
  3. Φρένα!!
    από powerphot στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 15/02/2005, 11:47
  4. φρένα .....
    από warm up στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/04/2004, 00:26
  5. φρένα
    από milaber στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 19/02/2004, 09:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF