Όσο και να προσπαθώ,δεν καταλαβαίνω γιατι δεν μπορούμε να αποδείξουμε πως μια μηχανή με κινητήρα που έχει στρόφαλοφορο Crossplane έχει βελτιωμένη πρόσφυση! Γιατί αν είχαμε στατική τριβή κατα την κίνηση των τροχών θα ίσχυαν τα περι βελτιωμένης πρόσφυσης ενώ με την τριβή ολίσθησης που υπάρχει στην πραγματικότητα,δεν ισχύουν;
Και δεύτερον,η σειρά ανάφλεξης των κυλίνδρων σε έναν κινητήρα με στρόφαλοφορο Crossplane είναι αποτέλεσμα της διάταξης των κομβίων του, έχει να κάνει με τον χρονισμό ανάφλεξης ή και τα δύο μαζί;