Ο λογος που ξεκινησα την μετατροπη μιας μοτοσυκλετας σε υγραεριοκινητη ειναι απλα και μονο οτι ηθελα να εφαρμοσω ενα συστημα υγραεριοκινησης δικης μου κατασκευης με υλικα που δεν εχουν σχεση με συστηματα υγραεριου αυτοκινητων αλλα με υλικα που καλυπτουν τις δικες μου αναγκες. Ξεκινησα λοιπον να υλοποιησω ενα συστημα ψεκασμου υγραεριου το οποιο θα ψεκαζει το καυσιμο σε υγρη μορφη και θα εξαερωνει το τελευταιο απευθειας στην εισαγωγη του κινητηρα. Επελεξα λοιπον ενα honda xl 250 1982 μιας και με βολεψε εξαρχης το οτι ηταν μονοκυλινδρο και σε περιπτωση που το ολο project ειχε αποτυχει θα ειχα σπαταλησει λιγοτερα χρηματα. Τα υλικα που χρησιμοποιησα ειναι ειναι σχετικα απλα εκτος απο την διαχειρηση. Τοποθετησα εναν ρυθμιστη πιεσης υγραεριου ο οποιος σταθεροποιει την πιεση στο κυκλωμα του μπεκ στο 1 bar. Η παροχη του ειναι 20-25 κιλα ανα ωρα. Επειδη το καυσιμο ως το μπεκ ειναι υγρο μιας και δεν υπαρχει πνευμονας που το εξαερωνει τοποθετησα αντι για ενα κλασσικο μπεκ υγραεριου ενα μπεκ απο ψεκασμο βενζινης αυτοκινητου το οποιο μπορει να λειτουργει απο 1-4 bar πιεσης. Ενας αγραφος εγκεφαλος της kms διαχειριζεται τον ψεκασμο υγραεριου. Το εργοστασιακο καρμπυρατερ εχει μεινει ως εχει και πανω του εχει τοποθετηθει η υποδοχη του μπεκ υγραεριου. Ενα ποτενσιομετρο τοποθετηθηκε στην πεταλουδα γκαζιου για να στελνει στον εγκεφαλο την γωνια θεσης του γκαζιου.Ενας χαλκινος σωληνας τοποθετηθηκε ο οποιος ακολουθει τις ψυκτρες της κεφαλης του κινητηρα μεσα απο τον οποιο περναει το υγρο καυσιμο οπου ζεσταινεται πριν εξαερωθει. Ο λογος που τοποθετηθηκε αυτο το συστημα ειναι γιατι το υγραεριο εχει την ταση να παγωνει στο σημειο που εξαερωνεται με αποτελεσμα να φραζει τις διοδους οπου κυκλοφορει.Η προθερμανση του καυσιμου λοιπον αποτρεπει τετοιου ειδους προβληματα. Μετα τον προγραμματισμο του εμεινα πολυ ικανοποιημενος απο την τελεια λειτουργια του συστηματος ψεκασμου υγρης μορφης μιας και δεν περιμενα να παιρνει μπροστα με την μανιβελλα τοσο ευκολα και μαλιστα με κρυο κινητηρα κατι που θα ζηλευαν ολα τα συστηματα υγραεριοκινησης που χρειαζονται να ζεσταθουν για να ξεκινησουν τον ψεκασμο.Η δεξαμενη καυσιμου ειναι ειδικη παραγγελια εχει χωρητικοτητα 5λιτρα και θα τοποθετηθει στην θεση που ηταν το φιλτροκουτι. Ισως η υγραεριοκινηση στην μοτοσυκλετα να ακουγεται γελια και να μην ειναι ευκολη η τοποθετηση μιας δεξαμενης και ενος συστηματος με αρκετη αυτονομια πανω σε αυτην ομως στην δικη μου περιπτωση μου αρκει η ικανοποιηση που νιωθω α υλοποιωντας ενα συστημα με πολλα πλεονεκτηματα και ποσο μαλλον πανω σε μια μοτοσυκλετα. Το πρωτο βιντεο ειναι εδω και αναμενεται το επομενο μολις παραλαβω την δεξαμενη και μπορω να το κυκλοφορησω στον δρομο. http://www.youtube.com/watch?v=G3xJMCkSyI8