gb250 : ξεκίνησε ως ρετρό, ως ένα νοσταλγικό, από τους ιάπωνες φόρος τιμής στους εγγλέζους,
αλλά μετά από 30 χρόνια δικαιούτε πλέον να είναι και το ίδιο κλασσικό.
gb250 : ξεκίνησε ως ρετρό, ως ένα νοσταλγικό, από τους ιάπωνες φόρος τιμής στους εγγλέζους,
αλλά μετά από 30 χρόνια δικαιούτε πλέον να είναι και το ίδιο κλασσικό.
οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν γνήσια αξεσουαρ after market της honda από ιαπωνία:
μπροστινό φτερό, φιλέτα στο ντεπόζιτο, λαιμοί εξατμίσεων και άλλα.
και το ss50 μοντέλο 70κάτι
με έτερο ss φτιαγμένο πάνω σε πλαίσιο από mt50, ο ιδιοκτήτης έτρεχε στο πάνελλήνιο στην κατηγορία 80άρια
με τον σκελετό από mt και μοτέρ ss στην κατηγορία 80 κυβικών και οδηγό τον Κοντό Κώστα, νομίζω το '89.
ήταν το πιο γρήγορο τετράχρονο
ωραία ιδέα θα ήταν η αναβίωση τέτοιου είδους αγώνων που δεν κόστιζαν τίποτα
ψηνομαι.. εχω ηδη ετοιμο ενα διχρονακι. και η πιστα στο αιγινιο ειναι τζαμπα.. εμεις εντος ημερων θα παμε το δικο μου κι ενα παπι astrea.