Όταν έγραψα να λυθεί η τρόμπα δεν εννοούσα τις δύο βίδες που την κρατάνε στο τιμόνι, θεώρησα ότι την είχατε στο χέρι ήδη.
Μεταξύ του να λύσω δύο βίδες, έστω σκουριασμένες και ταλαιπωρημένες και του να φορτώσω το μηχανάκι σε αγροτικό για να το πάω σε βενζινάδικο, ούτε καν συνεργείο, εγώ ψηφίζω να ασχοληθείτε να λύσετε τις βίδες χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία και αφού τους ρίξετε πρώτα WD40. Το γερμανικό δεν είναι κατάλληλο εργαλείο για ταλαιπωρημένες βίδες, το καρυδάκι είναι. Επίσης αν δεν έχει λυθεί το έμβολο από την τρόμπα δεν θα κάνει κάτι ιδιαίτερο ο αέρας.
Η τρόμπα σου είναι κάπως έτσι:
http://www.cmsnl.com/yamaha-xt350e-1...9.html#results
Δεν ξέρω αν ταιριάζουν τα τσιμουχάκια από το xt350 όπως είπε ο Lio5, αυτό το βλέπετε εσείς.
Το λύσιμο της τρόμπας για την αφαίρεση του εμβόλου (νούμερο 2 στο σχήμα) συνίσταται στην αφαίρεση της ασφάλειας τύπου ωμέγα που έχει, μετά με ένα μυτοτσίμπιδο τραβάς έξω το έμβολο. Το αν θα χρειαστεί αντικατάσταση το βλέπετε αφού το βγάλετε. Βέβαια το ανταλλακτικό είναι όλο το 2 και όχι μόνο τα τσιμουχάκια και έχει ένα κόστος, οπότε το βλέπετε αν συμφέρει να πάρετε άλλη τρόμπα.
Επίσης προσοχή στην εσωτερική επιφάνεια της τρόμπας αφού βγάλετε το έμβολο να μην την χαράξετε. Μην χώσετε κανένα κατσαβίδι μέσα, χρησιμοποιήστε μπατονέτα.