Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 2 από 2

Θέμα: Κεντρικό σταντ Hepco & Becker BMW G 650 GS απορία

  1. #1
    στα ίχνη του καλάντουρα.. Το avatar του/της foogr01
    Εγγραφή
    05/05/2010
    Μηνύματα
    1.677

    Κεντρικό σταντ Hepco & Becker BMW G 650 GS απορία

    Παρείγγειλα πρόσφατα ένα κεντρικό σταντ της H & B για τη μηχανή μου, αλλά μου δημιουργήθηκαν 2 απορίες όταν πήγα να το εγκαταστήσω.
    Σύμφωνα με τις οδηγίες εγκατάστασης (επισυνάπτω μία φωτό) το σταντ τοποθετείται στις υποδοχές της μηχανής από εξωτερικά (βλ. πράσινη γραμμή). Όταν πήγα να βάλω το σταντ δεν είχε το απαιτούμενο πλάτος και φτάνει να τοποθετηθεί από τη μία υποδοχή εξωτερικά και από την άλλη εσωτετικά (βλ. κόκκινη γραμμή).
    Επίσης, σύμφωνα με τις οδηγίες πάλι, οι κυλινδρικοί αποστάτες μπαίνουν μέσα από τις τρύπες του σταντ στις υποδοχές. Σε αυτό που έχω οι τρύπες είναι πολύ μικρότερες και δεν χωράει να περάσει ο κυλινδρικός αποστάτης από μέσα. (Οι αποστάτες χωράνε να τοποθετηθούν κανονικά μέσα στις υποδοχές της μηχανής). Μου είπανε από το κατάστημα ότι δε χρειάζεται να περάσουν από τις τρύπες του σταντ. Η ερώτησή μου εδώ είναι αν το βάρος της μηχανής συγκρατείται μόνο από τις βίδες ( ; ) στην περίπτωση αυτή. Το τελευταίο δε μου φαίνεται λογικό, πάντα και με βάση τις οδηγίες που έχω στα χέρια μου.

    Έχει κανείς το κεντρικό σταντ της H & B για BMW F 650 GS (μονοκύλινδρο) από 2004 και μετά ή, τέλος πάντων, το ίδιο το μηχανάκι μου να με διαφωτίσει ; Ακόμα και διαφορετικό σταντ να είναι, η λογική εγκατάστασης δε νομίζω να διαφέρει.
    Ελπίζω από την περιγραφή και τη φωτό να καταλαβαίνετε τι εννοώ.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Φωτό9.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από foogr01; 17/06/2012 στις 20:18.
    Φύγαμε...

  2. #2
    στα ίχνη του καλάντουρα.. Το avatar του/της foogr01
    Εγγραφή
    05/05/2010
    Μηνύματα
    1.677
    Λοιπόν, το θέμα λύθηκε και το γράφω εδώ για όποιον μελλοντικά συναντήσει κάτι παρόμοιο.
    Τυχερός ήμουν και συνάντησα ίδιο μηχανάκι με ίδιο κεντρικό σταντ ήδη τοποθετημένο, και, επίσης, απαντήσανε και οι γερμανοί στο mail που τους έστειλα.
    Το δια ταύτα : οι εικόνες είναι λάθος (τις χρησιμοποιούν σε πολλές οδηγίες σαν παραδειγματικές εικόνες).

    Το σταντ τοποθετείται στο μηχανάκι από τη μια μεριά (αριστερή όπως καθόμαστε) εσωτερικά και από την άλλη εξωτερικά, οπότε και το πλάτος του είναι σωστό. Επίσης οι κυλινδρικοί αποστάτες τοποθετούνται στις υποδοχές της μηχανής και δεν περνάνε μέσα από τις τρύπες του σταντ.
    Φύγαμε...

Παρόμοια θέματα

  1. BMW F 650 GS manual
    από MikeG στο forum BMW
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2017, 08:14
  2. Αγορα Bmw F 650 Gs?
    από tasos21 στο forum BMW
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2005, 14:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF