Από την kaemna: http://www.kaemna.de/cms_en/katalog....l&artikel=2932
Ρυθμιζόμενες ως προς την κάστερ και το οφσετ, stepless όχι σε συγκεκριμένες θέσεις.
Πολύ ενδιαφέρον αν έχεις τρία χιλιάρικα διαθέσιμα...
![]()
Από την kaemna: http://www.kaemna.de/cms_en/katalog....l&artikel=2932
Ρυθμιζόμενες ως προς την κάστερ και το οφσετ, stepless όχι σε συγκεκριμένες θέσεις.
Πολύ ενδιαφέρον αν έχεις τρία χιλιάρικα διαθέσιμα...
![]()
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
F@ck λέμε!!!Ηλεκτρονικα ρυθμιζόμενες επί τόπου??
Τρέλανε μας εντελώς!![]()
Keep spamming!!!:a13:
Δεν είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες επί τόπου,απλά η τρέχουσα ρύθμιση εμφανίζεται στην οθόνη.
Ωραίο φαίνεται(παρ' ότι διατηρώ επιφυλάξεις για την ακαμψία του), αλλά δε θα το'βαζα σε μηχανάκι δρόμου σε καμμιά περίπτωση.
Στις τιμονόπλακες,επειδή τρώνε όλο το στρες,είμαι τις άποψης όσο λιγότερα εξαρτήματα,τόσο το καλύτερο.
Άλλο να γίνει η στραβή σε πίστα άλλ σε δρόμο με κυκλοφορία...
Πάντως εγώ δεν καταλαβαίνω πως κάτι μπορεί να είναι approved από άποψη ασφάλειας για πίστα και όχι για δρόμο. Στην πίστα είναι πιο ψηλά τα στάνταρ.
Αλλιώς τι σου λέει η εταιρεία; Αυτό που σου πουλάω, και μάλιστα ακριβά, μπορεί να χαλάσει, οπότε πήγαινε το σε πίστα μόνο ώστε να σπάσεις χέρι-πόδι και όχι στο δρόμο γιατί μπορεί να σκοτωθείς;
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
Μπλέκεσαι:στην πίστα είναι πιο υψηλά τα στάνταρ ασφάλειας που σου παρέχονται (γιατρός,όχι κολωνάκια,κάδοι,αυτοκίνητα,πεζοδρόμια,γκρεμοί, μπαριέρες κλπ), δεν έχουν καθόλου να κάνουν με τα εξαρτήματα που βάζεις.
Επίσης πουθενά δεν γράφουν approved για τις τιμονόπλακες.
Approved από ποιόν στο κάτω κάτω;
Κανείς δε σου πουλάει κάτι λέγοντάς σου ότι θα χαλάσει.Όλα χαλάνε.
Απλά στην πίστα όπου έχεις τη δυνατότητα να κυνηγάς το 100%,πολλές φορές βάζεις πράγματα που ενδέχεται ν'αποδώσουν μεν,να χαλάσουν δε.
Πχ πολλές aftermarket βαλβίδες και retainers τιτανίου.
Βοηθάνε κάποιες φορές στην απόδοση αλλά θέλουν πολύ συχνότερη αλλαγή και πάλι καμμιά φορά χαλάνε ξαφνικά.
Άλλο να τα φτύσει ξαφνικά στην πίστα,όπου είσαι ασφαλής και ο μηχανικός σου δίπλα,άλλο όταν ταξιδεύεις πλακωμένος...
Για τις πλάκες:παραέχουν πολλές βίδες και πολλά κινούμενα μέρη για να τις εμπιστευτώ στις κωλολακούβες μας...
Εγω παλι θαρρω οτι αυτες οι πλακες με τα 3,000ευρω σου δινουν την δυνατοτητα να καταληξεις στο τι θες απο θεμα γεωμετριας και μετα να δωσεις 30,000ευρω να το φτιαξεις.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
kala den ine kainoyrio sta supermoto iparxoyn xronia....
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
mia agonistiki omada exei oti bori na xriastei gia na ri8misi sto fortigo tis kai to allazi epitopoy oi agones 2 meres max kratane oxi 2 mines na perimenis pragmata apo mixanoyrgia
Δεν νομίζω οι αγωνιστικές ομάδες να κάνουν δοκιμές μόνο τη νύχτα πρίν τον αγώνα... κάπως πρέπει να έρθουν τα ρημαδοπράγματα στο φορτηγό.
WHO RUNS THE SHOW