
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
el_hymador
Έχω την εντύπωση ότι για να είναι επιτυχημένο κάτι που χαρακτηρίζεται ως εναλλακτικό (telelever, hub κτλ-κτλ) έναντι της καθεστηκυίας τάξης των συμβατικών μπροστινών, θα πρέπει:
-Να κοστίζει το ίδιο με τα συμβατικά
-Να μην χρειάζεται ABS για να λειτουργήσει σωστά
-Να εξαλείφει τα μειονεκτήματα των συμβατικών (διαχωρίζοντας την κατευθυντικότητα από την πέδηση και εξαλέιφοντας τη βύθιση / αλλαγή γεωμετρίας στο φρενάρισμα), χωρίς όμως να δημιουργεί άλλα προβλήματα
-Να προσφέρει τουλάχιστον την ίδια αίσθηση / πληροφόρηση με ένα καλό συμβατικό
Αν έχει όδηγήσει λοιπον κάποιος BMW (ειδικά πρώτης γεννιάς) οι οποίες είναι οι μόνοι εκπρόσωποι εναλλακτικών μπροστινών στην αγορά και:
-δεν έχει πάρει τα σφραγίσματα στο χέρι όταν πέφτει σε λακούβα - σαμαράκι
-έχει απενεργοποιήσει το ABS και αισθανόταν ασφάλεια
-πιστεύει ότι αυτά που πλήρωσε αξίζαν τον κόπο για ένα εναλλακτικό που χρειάστηκε 15 χρόνια εξέλιξης για να είναι ανεκτό
-βρίσκει την αίσθηση και την πληροφόρηση πολύ καλή και πλούσια αντιστοίχως
τότε οκ...
προσωπικά αν εξαιρέσω τα duolever που κάτι αξίζουν, βρίσκω το telelever επιεικώς απαράδεκτο... ναι ειναι στιβαρό σαν νταμάρι, αλλά πέραν τούτου απο αίσθηση 0, απλα συνηθίζεις να μην έχεις αίσθηση και απλά το εμπιστεύεσαι έτσι... στο χώμα είναι σαν να κάνεις rodeo, ενώ στο φρενάρισμα πριν την είσοδο στην στροφή, όσο και αν θεωρούμε μειονέκτημα την αλλαγή της γεωμετρίας και την μετατόπιση του βάρους μπροστά, προσωπικά έτσι έχω μάθει να οδηγάω τόσα χρόνια και το βρίσκω χρήσιμο καθότι διευκολύνει την είσοδο στη στροφή.
Δεν ξέρω... ίσως αν κάποιος οδηγήσει αποκλειστικά και μόνο teleleverάτες BMW στο δίκυκλο βίο του και χρειαστεί να καβαλήσει σε κάποια φάση μια μηχανή με συμβατικό μπροστινό, μπορεί και να φρικάρεί ή ακόμα χειρότερα να καρφώσει στην πρώτη μάντρα... είναι θέμα συνήθειας, αλλά σε ότι αφορά εμένα τουλάχιστον, δεν... με την καμία!