ποιος εχει honda deauville 700?Αξιζει τα λεφτα της?Βγαζει ζημιες?Θα ηθελα να ακουσω τους εχοντες και μη εχοντες!Ευχαριστω!!
ποιος εχει honda deauville 700?Αξιζει τα λεφτα της?Βγαζει ζημιες?Θα ηθελα να ακουσω τους εχοντες και μη εχοντες!Ευχαριστω!!
petrotseli
Αρχικά δημιουργήθηκε από babis ural
ποιος εχει honda deauville 700?Αξιζει τα λεφτα της?Βγαζει ζημιες?Θα ηθελα να ακουσω τους εχοντες και μη εχοντες!Ευχαριστω!!
Ταξειδιάρικη μοτό με το μοτέρ του Transalp, άρα είναι πολύ αξιόπιστη.
Αυτά από όσα έχω διαβάσει, καλύτερα θα ήταν βέβαια να απαντήσει κάποιος κάτοχος.
babis ural καλημέρα, δε ξέρω αν αγόρασες τελικά Deauville γιατί σήμερα είδα το Post.Αρχικά δημιουργήθηκε από babis ural
ποιος εχει honda deauville 700?Αξιζει τα λεφτα της?Βγαζει ζημιες?Θα ηθελα να ακουσω τους εχοντες και μη εχοντες!Ευχαριστω!!
Αν ναι καλορίζικη, αν όχι δες παρακάτω μερικούς λόγους που πιστέυω να σε βοηθήσουν. Ημουν κάτοχος της 650 και εδώ και τρία χρόνια της 700 :
1. Εχει κινητήρα που αυτούσιος φορέθηκε στο transalp 700 --> τέρας αξιοπιστίας με ελάχιστη απάιτηση για συντήρηση
2. Οικονομία στη κατανάλωση --> 5,2 λίτρα/100χλμ
3. Δυνατότητα μεταφοράς των πάντων χωρίς πρόβλημα από θέμα βάρους και όγκου λόγω έξυπνης σχεδίασης των βαλιτσών στο πλάι
4. Παρουσία άξονα --> μηδενική συντήρηση, βάρος χαμηλά
5. Ανετη θέση οδήγησης με φαρδιά και μεγάλη σέλα για δύο άτομα
6. Υπέροχα φρένα, Combined με ΑΒS !!!!!!
7. Απίστευτη και όμως αληθινή ευκολία χρήση μέσα στη πόλη
7. Εχω κάνει 700χλμ σερί στην Ευρώπη χωρίς να μετά να πέσω λιπόθυμος
8. Ρυθμιζόμενη ζελατίνα με πλήρη κάλυψη σε 6 θέσεις χωρίς εργαλεία
9. Διάβασε το συγριτικό στο ΜΟΤΟ 456
Να προσθέσω όμως και το αρκετό βάρος 239 κιλά χωρίς υγρά, το οποίο όμως συνιθίζεται εύκολα και μόλις αρχίσει και τσουλάει πραγματικά εξαφανίζεται.
δες και το site μας www.deauville.gr
ότι άλλο θες ρώτησε με
Ευχαριστω!Σε αυτα τα συμπερασματα εχω καταληξει και εγω,χωρισ καν να την εχω δει απο κοντα!Περιμενω και μαζευω λεφτα η για καποιο μεταχειρισμενο διετιας σε καλη τιμη,η καινουργια.Καλα χιλιομετρα σου ευχομαι!Στο deaville club ειμαι γραμενος σαν petrotseli.![]()
petrotseli
φιλε κ συνονοματε θα θελα κ εγω να σε ρωτησω μερικα πραγματα..αλλα απο κοντα,πινοντας εναν καφε..ειμαι στα προθυρα αγορας της ΝΤ700 κ θα θελα να μαθω μερικες πληροφοριες,να ανεβω στην σελα,να βολταρουμε μαζι.εχω ενα ΤΑ650 κ μετα απο αρκετα ταξιδια στο εξωτερικο χρειαζομαι κατι αξιοπιστο προτιστως (σαν το ΤΑ650) κ πιο ανετο απο το ΤΑ.δηλαδη ενα Deauville 700.Αρχικά δημιουργήθηκε από astrag
babis ural καλημέρα, δε ξέρω αν αγόρασες τελικά Deauville γιατί σήμερα είδα το Post.
Αν ναι καλορίζικη, αν όχι δες παρακάτω μερικούς λόγους που πιστέυω να σε βοηθήσουν. Ημουν κάτοχος της 650 και εδώ και τρία χρόνια της 700 :
1. Εχει κινητήρα που αυτούσιος φορέθηκε στο transalp 700 --> τέρας αξιοπιστίας με ελάχιστη απάιτηση για συντήρηση
2. Οικονομία στη κατανάλωση --> 5,2 λίτρα/100χλμ
3. Δυνατότητα μεταφοράς των πάντων χωρίς πρόβλημα από θέμα βάρους και όγκου λόγω έξυπνης σχεδίασης των βαλιτσών στο πλάι
4. Παρουσία άξονα --> μηδενική συντήρηση, βάρος χαμηλά
5. Ανετη θέση οδήγησης με φαρδιά και μεγάλη σέλα για δύο άτομα
6. Υπέροχα φρένα, Combined με ΑΒS !!!!!!
7. Απίστευτη και όμως αληθινή ευκολία χρήση μέσα στη πόλη
7. Εχω κάνει 700χλμ σερί στην Ευρώπη χωρίς να μετά να πέσω λιπόθυμος
8. Ρυθμιζόμενη ζελατίνα με πλήρη κάλυψη σε 6 θέσεις χωρίς εργαλεία
9. Διάβασε το συγριτικό στο ΜΟΤΟ 456
Να προσθέσω όμως και το αρκετό βάρος 239 κιλά χωρίς υγρά, το οποίο όμως συνιθίζεται εύκολα και μόλις αρχίσει και τσουλάει πραγματικά εξαφανίζεται.
δες και το site μας www.deauville.gr
ότι άλλο θες ρώτησε με
θα σου ημουν υποχρεος εαν αφιερωσεις λιγο χρονο κ συναντηθουμε καπου να κερασω καφεδακι.
ευχαριστω![]()
''Εμείς τις βόλτες τις κάνουμε ταξίδια..!!
Φίλε manianisg χαρά μου να σε βοηθήσω,Αρχικά δημιουργήθηκε από manianisg
φιλε κ συνονοματε θα θελα κ εγω να σε ρωτησω μερικα πραγματα..αλλα απο κοντα,πινοντας εναν καφε..ειμαι στα προθυρα αγορας της ΝΤ700 κ θα θελα να μαθω μερικες πληροφοριες,να ανεβω στην σελα,να βολταρουμε μαζι.εχω ενα ΤΑ650 κ μετα απο αρκετα ταξιδια στο εξωτερικο χρειαζομαι κατι αξιοπιστο προτιστως (σαν το ΤΑ650) κ πιο ανετο απο το ΤΑ.δηλαδη ενα Deauville 700.
θα σου ημουν υποχρεος εαν αφιερωσεις λιγο χρονο κ συναντηθουμε καπου να κερασω καφεδακι.
ευχαριστω![]()
Κάθε Τετάρτη μαζευόμαστε στην Αίγλη στο Ζάππειο με τους άλλους deauvilleros, μετά τις 20:30, πέρνα από εκεί να τα πούμε
Να είσαι καλά
Θα συμφωνησω απολυτα με τον φιλο μας.Αρχικά δημιουργήθηκε από astrag
babis ural καλημέρα, δε ξέρω αν αγόρασες τελικά Deauville γιατί σήμερα είδα το Post.
Αν ναι καλορίζικη, αν όχι δες παρακάτω μερικούς λόγους που πιστέυω να σε βοηθήσουν. Ημουν κάτοχος της 650 και εδώ και τρία χρόνια της 700 :
1. Εχει κινητήρα που αυτούσιος φορέθηκε στο transalp 700 --> τέρας αξιοπιστίας με ελάχιστη απάιτηση για συντήρηση
2. Οικονομία στη κατανάλωση --> 5,2 λίτρα/100χλμ
3. Δυνατότητα μεταφοράς των πάντων χωρίς πρόβλημα από θέμα βάρους και όγκου λόγω έξυπνης σχεδίασης των βαλιτσών στο πλάι
4. Παρουσία άξονα --> μηδενική συντήρηση, βάρος χαμηλά
5. Ανετη θέση οδήγησης με φαρδιά και μεγάλη σέλα για δύο άτομα
6. Υπέροχα φρένα, Combined με ΑΒS !!!!!!
7. Απίστευτη και όμως αληθινή ευκολία χρήση μέσα στη πόλη
7. Εχω κάνει 700χλμ σερί στην Ευρώπη χωρίς να μετά να πέσω λιπόθυμος
8. Ρυθμιζόμενη ζελατίνα με πλήρη κάλυψη σε 6 θέσεις χωρίς εργαλεία
9. Διάβασε το συγριτικό στο ΜΟΤΟ 456
Να προσθέσω όμως και το αρκετό βάρος 239 κιλά χωρίς υγρά, το οποίο όμως συνιθίζεται εύκολα και μόλις αρχίσει και τσουλάει πραγματικά εξαφανίζεται.
δες και το site μας www.deauville.gr
ότι άλλο θες ρώτησε με
Τη μηχανη την ειχα ενα χρονο και εκανε αψογα τη δουλεια της. (NT700...2008)
Καναμε παρεα 24.000 χλμ και μαλιστα και ενα 12ημερο ταξιδι στο εξωτερικο.
Το μονο ψεγαδι που μπορω να βρω ειναι η μεταπωληση της.
Αρχικά δημιουργήθηκε από babis ural
ποιος εχει honda deauville 700?Αξιζει τα λεφτα της?Βγαζει ζημιες?Θα ηθελα να ακουσω τους εχοντες και μη εχοντες!Ευχαριστω!!
αδερφε καλημερα.
εγω εχω το deaville 650 του 2001 μοντελο το οποιο εχει κανει 127000 χλμ δουλεμενα ολα μεσα στην πολη επειδη η χρηση της ειναι για οδικη βοηθεια. το μονο που μου παρουσιασε μεχρι τωρα ειναι ενας κολλημενος θερμοστατης πριν 1000 χλμ περιπου αλλα απο κει κ περα ειναι απλα αψογο συν το οτι κ φορτωμενο να το εχεις ειναι μεσα στις προδιαγραφες της να κουβαλαει μεγαλα βαρη κλπ οποτε δεν εχω προβλημα ουτε στην οδηγηση της..... μια αληθεια ειναι οτι μπορει να σου φανει λιγο ''τιτανικος'' στην αρχη αλλα το συνηθιζεις πανευκολα μπορω να πω.
αυτα..........
Αρχικά δημιουργήθηκε από interman650
αδερφε καλημερα.
εγω εχω το deaville 650 του 2001 μοντελο το οποιο εχει κανει 127000 χλμ δουλεμενα ολα μεσα στην πολη επειδη η χρηση της ειναι για οδικη βοηθεια. το μονο που μου παρουσιασε μεχρι τωρα ειναι ενας κολλημενος θερμοστατης πριν 1000 χλμ περιπου αλλα απο κει κ περα ειναι απλα αψογο συν το οτι κ φορτωμενο να το εχεις ειναι μεσα στις προδιαγραφες της να κουβαλαει μεγαλα βαρη κλπ οποτε δεν εχω προβλημα ουτε στην οδηγηση της..... μια αληθεια ειναι οτι μπορει να σου φανει λιγο ''τιτανικος'' στην αρχη αλλα το συνηθιζεις πανευκολα μπορω να πω.
αυτα..........
![]()
Γεια χαρά και από εμένα,
Θα αρχίσω με τα αρνητικά της:
Ασχετα με το ποια είναι η τελική της, πάνω από 140-150 km/h αρχίζει να σου περνάει πολλούς κραδασμούς στο σώμα. Ακόμα η ζελατίνα σηκωμένη εντελώς παίζει σε αυτές τις ταχύτητες και ίσως να είναι λίγο ενοχλητικό στο μάτι. Εμένα δεν με πειράζει πάντως μιας και συνήθως πηγαίνω βάση του ορίου ταχύτητας στην εθνική.
Το βάρος της στην οδήγηση θα σε ενοχλήσει μόνο σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κλειστές και ανηφορικές στροφές όπου με δύο άτομα και φορτωμένοι θα χρειάζεται κάποιες φορές να κατεβάζεις σε 1η.
Μέσα στην πόλη λίγο προσοχή στην αρχή στα S ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα μέχρι να μάθεις μέχρι που σε παίρνει λόγο των πλαινών βαλιτσών (οι οποίες όμως δεν εξέχουν όσο μπορεί να νομίζει κάποιος).
Σε μποντιλιάρισμα παίρνει συχνά μπροστά το βεντιλατέρ και σου πετάει ζεστό αέρα στα πόδια. Το καλοκαίρι είναι λίγο ενοχλητικό αυτό αλλά δεν είναι η μοναδική μηχανή που τα κάνει αυτό.
Αν την δεις από πίσω μοιαζει με mega scooter.![]()
Δεν είναι φτηνή για να την αγοράσεις και δεν πουλιέται εύκολα αν εισαι τυπος που αλλάζει συχνά μηχανές.
Αρνητικά τέλος.
Μερικά από τα καλά της:
Καταπληκτικά άνετη για οδηγό - συνεπιβάτη.
Απίστευτα ευκολη στην οδήγηση. Βούτυρο μιλάμε!!!
Ο τρόπος που φρενάρει είναι τέλειος.
Χαμηλή κατανάλωση και τέρας αξιοπιστίας όπως λένε όσοι την έχουν χρόνια.
Απίθανο να ψάχνεις ποια από όλες τις παρκαρισμένες ειναι η δικιά σου.
Να σταθω ακόμα στο γεγονός ότι με έχει βολέψει η δυνατότητα μεταφοράς των πάντων ακόμα και σε καθημερινή χρήση.
Πχ από φθινόπωρο μέχρι άνοιξη στην μια πλαϊνή βαλίτσα έχω 2 πλήρη σετ από αδιάβροχα ενώ το καλοκαίρι βάζω την κουκούλα της μηχανής.
Στην άλλη βαλίτσα πηγαίνοντας στην δουλειά βάζω ενα μικρό λαπτοπ, το τσαντάκι της κοπελιά μου και το φαγητό μας.
Στην μπαγαζιέρα βάζω τα 2 κράνη και στον γυρισμό αν πάμε από κανένα σουπερ μάρκετ τα ψώνια.
Στο ενα ντουλαπάκι μπροστά στο τιμόνι που κλειδώνει έχω φακό - πολυεργαλειο - ιμάντα κλπ
Στο αλλο ότι έχω στις τσέπες μου και με ενοχλεί στην οδήγηση.
Αυτά φίλε μου.
Αρχικά δημιουργήθηκε από kkaragiannis
Γεια χαρά και από εμένα,
Θα αρχίσω με τα αρνητικά της:
Ασχετα με το ποια είναι η τελική της, πάνω από 140-150 km/h αρχίζει να σου περνάει πολλούς κραδασμούς στο σώμα. Ακόμα η ζελατίνα σηκωμένη εντελώς παίζει σε αυτές τις ταχύτητες και ίσως να είναι λίγο ενοχλητικό στο μάτι. Εμένα δεν με πειράζει πάντως μιας και συνήθως πηγαίνω βάση του ορίου ταχύτητας στην εθνική.
Το βάρος της στην οδήγηση θα σε ενοχλήσει μόνο σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κλειστές και ανηφορικές στροφές όπου με δύο άτομα και φορτωμένοι θα χρειάζεται κάποιες φορές να κατεβάζεις σε 1η.
Μέσα στην πόλη λίγο προσοχή στην αρχή στα S ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα μέχρι να μάθεις μέχρι που σε παίρνει λόγο των πλαινών βαλιτσών (οι οποίες όμως δεν εξέχουν όσο μπορεί να νομίζει κάποιος).
Σε μποντιλιάρισμα παίρνει συχνά μπροστά το βεντιλατέρ και σου πετάει ζεστό αέρα στα πόδια. Το καλοκαίρι είναι λίγο ενοχλητικό αυτό αλλά δεν είναι η μοναδική μηχανή που τα κάνει αυτό.
Αν την δεις από πίσω μοιαζει με mega scooter.![]()
Δεν είναι φτηνή για να την αγοράσεις και δεν πουλιέται εύκολα αν εισαι τυπος που αλλάζει συχνά μηχανές.
Αρνητικά τέλος.
Μερικά από τα καλά της:
Καταπληκτικά άνετη για οδηγό - συνεπιβάτη.
Απίστευτα ευκολη στην οδήγηση. Βούτυρο μιλάμε!!!
Ο τρόπος που φρενάρει είναι τέλειος.
Χαμηλή κατανάλωση και τέρας αξιοπιστίας όπως λένε όσοι την έχουν χρόνια.
Απίθανο να ψάχνεις ποια από όλες τις παρκαρισμένες ειναι η δικιά σου.
Να σταθω ακόμα στο γεγονός ότι με έχει βολέψει η δυνατότητα μεταφοράς των πάντων ακόμα και σε καθημερινή χρήση.
Πχ από φθινόπωρο μέχρι άνοιξη στην μια πλαϊνή βαλίτσα έχω 2 πλήρη σετ από αδιάβροχα ενώ το καλοκαίρι βάζω την κουκούλα της μηχανής.
Στην άλλη βαλίτσα πηγαίνοντας στην δουλειά βάζω ενα μικρό λαπτοπ, το τσαντάκι της κοπελιά μου και το φαγητό μας.
Στην μπαγαζιέρα βάζω τα 2 κράνη και στον γυρισμό αν πάμε από κανένα σουπερ μάρκετ τα ψώνια.
Στο ενα ντουλαπάκι μπροστά στο τιμόνι που κλειδώνει έχω φακό - πολυεργαλειο - ιμάντα κλπ
Στο αλλο ότι έχω στις τσέπες μου και με ενοχλεί στην οδήγηση.
Αυτά φίλε μου.
kkaragiannis πιστεύω πως αποτύπωσες ευκρινέστατα τη χρηστικότητα της Deauville
ευχαριστω φιλε,θα σας επισκεφθω συντομα..Αρχικά δημιουργήθηκε από astrag
Φίλε manianisg χαρά μου να σε βοηθήσω,
Κάθε Τετάρτη μαζευόμαστε στην Αίγλη στο Ζάππειο με τους άλλους deauvilleros, μετά τις 20:30, πέρνα από εκεί να τα πούμε
Να είσαι καλά![]()
''Εμείς τις βόλτες τις κάνουμε ταξίδια..!!
Οσον αφορά το ερώτημα τώρα αν αξίζει ή όχι τα λεφτά της, αν εξετάσουμε το ερώτημα με βάσει τους αριθμούς και μόνο, τότε ΟΧΙ δεν αξίζει τα λεφτά της. Υπάρχουν naked μηχανες που κοστίζουν 2000 χιλιάρικα λιγότερα (πχ fazer) και έχουν καλύτερες επιδόσεις στα test.
Όμως όποιος αγοράσει αυτή την μηχανή δεν την αγοράζει για τις επιδόσεις της, οπότε θα ήταν άδικο για εκείνη να την συγκρίνουμε με τις συγκεκριμένες μηχανές. Την αγοράζει κάποιος για την άνετη θέση οδηγού-συνεπιβάτη, την ευκολία στην οδήγηση της, την πρακτικότητα στην καθημερινή της χρήση, την αξιοπιστία της κ.α. Αυτούς τους λόγους δεν μπορείς να τους κάνεις αριθμούς και να εξάγεις από αυτούς δείκτες και συμπεράσματα για το αν αξίζει ή οχι τα λεφτά της.
Για αυτό έχω την αίσθηση οτι η απάντηση που θα πάρεις είναι ΝΑΙ ΤΑ ΑΞΙΖΕΙ από αυτούς που την έχουν και ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΑ ΑΞΙΖΕΙ από αυτούς που δεν την έχουν.
Πριν μια εβδομάδα στα διόδια μετά τα Τέμπη ήρθαν δίπλα μου ένα λευκό VFR1300 και ένα γκρι Κ1200GT. Τα ζήλεψα. Ανέβηκε η μπάρα και τους έχασα σε δευτερόλεπτα.
Αλλά αν ξαναγόραζα μηχανή και είχα γύρω στα 10.000 να ξοδέψω πάλι το deauville θα έπερνα.
Αν είχα 20.000 θα έπερνα το VFR1300 και ενα μεταχειρισμένο deauville 650 για καθημερινή χρήση.
Τα λέμε![]()
Κατοχος ural solo για 15 ολοκληρα χρονια και 60000 κμ,δεν συγκινουμε καθολου απο τις μεγαλες ταχυτητες,ουτε απο τις τρελες επιδοσεις.Χρειαζομαι μια αξιοπιστη μοτο για χαλαρες βολτες και οσο για μακρυνα ταξιδια εκτος Ελλαδος δεν τα χρειαζομαι.Εικοσι ολοκληρα χρονια γυρναω την χωρα μας και ακομα εχω πολλα μερη να παω!Αξια για μενα εχει ο δρομος και οχι ο προορισμος.Γυρναω πανω στις 2 ροδες πανω απο 20 χρονια και καθε φορα που ανεβαινω νιωθω....αλλος ανθρωπος.Δεν θελω να την στιψω....ουτε αυτη να με λιωσει.Τωρα για στροφες...κατεβασματα...βαρος μηχανης...μετα την ural αυτη μου φαινεται παιχνιδι παιδικο.Αρκει να σου πω οτι οταν παρω την μηχανη,πρεπει να προσαρμοσω την δυναμη χεριων και ποδιων σε μια μηχανη που τα χειριστηρια της,ειναι σκετο βουτυρο!!!![]()
petrotseli
Ψαξε και τα Reviews http://www.ultimatemotorcycling.com/...ng-bike-review
![]()
Accipere quam facere praestat injuriam