Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 29

Θέμα: Adv '03 ή από '04 και μετά;

  1. #1
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της paramedic
    Εγγραφή
    05/08/2006
    Μηνύματα
    722

    Adv '03 ή από '04 και μετά;

    Δηλαδή ρε παίδες εμείς που θέλουμε να πάρουμε ενα 950 να κοιτάξουμε σε μοντέλα του 03 που είναι και φτηνότερα 1000-1300 ευρά απο τα άλλα και να τα βάψουμε κάποια στιγμή σε οτι γουστάρουμε(η απλά να του περάσουμε αυτα τα αυτοκόλλητα με 200€) η παίζουν και άλλα πολλά θέματα με αυτα τα μοντέλα, όπως αντλίες(καλά αυτη ίσως σκάει έτσι κι αλλιώς σε όλα), ψαλίδι(διάβασα οτι είναι διαφορετικό) και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.
    Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από paramedic Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή ρε παίδες εμείς που θέλουμε να πάρουμε ενα 950 να κοιτάξουμε σε μοντέλα του 03 που είναι και φτηνότερα 1000-1300 ευρά απο τα άλλα και να τα βάψουμε κάποια στιγμή σε οτι γουστάρουμε(η απλά να του περάσουμε αυτα τα αυτοκόλλητα με 200€) η παίζουν και άλλα πολλά θέματα με αυτα τα μοντέλα, όπως αντλίες(καλά αυτη ίσως σκάει έτσι κι αλλιώς σε όλα), ψαλίδι(διάβασα οτι είναι διαφορετικό) και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.

    Από το 2004 και μετά να κοιτάς. Όχι 2003.

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Από το 2004 και μετά να κοιτάς. Όχι 2003.
    Τ΄ακούω να λέγεται συχνά πυκνά και παίρνω και αφορμή και πειράζω τους 03 κατόχους ..... Αλλά οι λεγόμενες παιδικές ασθένειες με τρόμπες κτλ δεν έχουν διορθωθεί ακόμα και σε 10 άρια 990 μοντέλα (γνωστός έμεινε από κάτω συμπλέκτη στα 17οοοχλμ με 10άρι)

    ...Τί ακριβώς δηλαδή κάνανε η ΚΤΜ απο το 04 και μετά που να είναι άξιο αναφοράς και να πρέπει κάποιος να προτημήσει ένα μτχ από 04 και μετά ;

    Όσα 03άρια ξέρω ...Πάνε τον Κ@λ@ τους και δεν παρουσιάζουν το παραμικρό . Γιατί δηλ να μην τα προτημήσει κάποιος σε σχέση με 04-05 , που ψάχνει μτχ ;

  4. #4
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της paramedic
    Εγγραφή
    05/08/2006
    Μηνύματα
    722
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Τ΄ακούω να λέγεται συχνά πυκνά και παίρνω και αφορμή και πειράζω τους 03 κατόχους ..... Αλλά οι λεγόμενες παιδικές ασθένειες με τρόμπες κτλ δεν έχουν διορθωθεί ακόμα και σε 10 άρια 990 μοντέλα (γνωστός έμεινε από κάτω συμπλέκτη στα 17οοοχλμ με 10άρι)

    ...Τί ακριβώς δηλαδή κάνανε η ΚΤΜ απο το 04 και μετά που να είναι άξιο αναφοράς και να πρέπει κάποιος να προτημήσει ένα μτχ από 04 και μετά ;

    Όσα 03άρια ξέρω ...Πάνε τον Κ@λ@ τους και δεν παρουσιάζουν το παραμικρό . Γιατί δηλ να μην τα προτημήσει κάποιος σε σχέση με 04-05 , που ψάχνει μτχ ;
    Και εμένα όλοι το ίδιο μου λένε αλλα πέρα απο το χρώμα και ίσως το ψαλίδι(στο ADVrider ενας έλεγε οτι το ψαλίδι ενισχύθηκε στα μετεγενεστερα μοντέλα και μάλιστα ο ίδιος ενίσχυσε το δικό του και το έδειχνε με φωτο κλπ) και δεν ξέρω τον λόγο. Αλλαξε κατι σε άλλα περιφειακά? Στον κινητήρα? Στις αναρτήσεις? Τα 03 γκρι πάιζουν 3700-4000, τα πορτοκαλί S στα 4.300-5.000 και τα 04-05 στα 5.000 και βάλε και κάποιοι θέλουν και 5.5-7 χιλιάρικα(αν τα πάρουν ποτέ άλλο θέμα απο την στιγμή που ακομα και κάποια 990 παίζουν εκεί). Αξίζει μονο για το χρώμα απο την στιγμή που το αλλάζεις με 300€ περίπου?
    Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Χτυπα του 2003 μοντελο αφοβα και μην ακους μ@@@λ@@@κ!ες(κοιτα την τσεπη σου),απλα πηγαινε το σε καποιο μαστορα με @ρχ!δ!@ και γνωσεις πανω στα ΚΤΜ να δει εαν χρειαζεται κατι και ποσο θα σου στοιχησει για να δεις αν σε συμφερει να το παρεις η να ψαξεις καποιο αλλο 950.Ολα βαρανε τρομπα συμπλεκτη ακομα και του 2011 μοντελα ξερω,αντλια βενζινης περιπου στα 45000χλμ για ολα τα 950 και τιποτα αλλο.Οι διαφορες που εχουν τα 03 με τα 04 και 05 ειναι ασημαντες και αν δεν τα βαλεις διπλα διπλα τα μηχανακια δεν τις καταλαβαινεις.Εχω 03 και ξερω αρκετους με 03 μοντελα και δεν εχουν μασησει οπως γνωριζω και 990 με ενα σκασμο προβληματα,σημαντικο παραγοντα παιζει ποιος το φτιαχνει το μηχανακι και οταν πρωτοβγηκαν τα 950 ΚΑΝΕΙΣ δεν ηξερε να τα φτιαχνει,περασαν κανα δυο χρονια και εμαθαν τις παιδικες ασθενειες και ολοι νομιζουν οτι εγιναν καποιες αλλαγες

  6. #6
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της paramedic
    Εγγραφή
    05/08/2006
    Μηνύματα
    722
    Κοίτα μου αρέσει το πορτοκαλί περισσότερο και μετά το μάυρο και τέλος το γκρι. Απο κοντά βέβαια δεν έχω δει το γκρι αλλά τα άλλα 2. Αλλα αν είναι για ενα χρώμα να δώσω ενα χιλιάρικο παραπάνω δεν το κάνω. Σε μάστορα θα πάω όποιο και να δω αλλά ακόμα σκέφτομαι σε ποιον. Λέω για τον Χελιώτη μιας και εχω ακούσει τα καλύτερα. Κάθε πρόταση δεκτή βέβαια.
    Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Προσωπικα μου αρεσουν ολα τα χρωματα των 950,στο car.gr υπαρχουν αξιολογα 950 σε καλες τιμες και συζυτησιμες οποτε αρκει να ψαχτεις.Προσωπικα θα κοιτουσα για οσο το δυνατον πιο λιγα χλμ,book service,ποιος μηχανικος το εφτιαχνε,τι εξτρα φοραει(γιατι θα χρειαστεις καποια σιγουρα).Αναλογα τα χλμ να υπολογιζεις τρομπα συμπλεκτη και αντλια βενζινης.+++στον ΜαστροΜητσο χωρις να του κανω διαφημιση(χαρης αυτον αποκτησα το δικο μου:a015 αν και υπαρχουν και αλλοι αξιολογοι!

  8. #8
    Ρίξε μια ματιά εδώ, αναφέρει τα "γνωστά" θέματα που βγάλανε και με τη χρονιά

    http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html
    Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett

  9. #9
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της paramedic
    Εγγραφή
    05/08/2006
    Μηνύματα
    722
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mariner Προβολή μηνύματος
    Ρίξε μια ματιά εδώ, αναφέρει τα "γνωστά" θέματα που βγάλανε και με τη χρονιά

    http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html
    Το λινκ είναι στα bookmarks μου εδώ και καιρό και ρίχνω διάβασμα αλλά σε ευχαριστώ πολύ έτσι κι αλλιώς. Παρεπιπτόντως αυτοί οι φούστηδες οι Αμερικάνοι πόσα στο διάολο δολάρια έχουν περισευούμενα για να έχουν όλοι ένα φουλ εξοπλισμένο συνεργείο στο σπίτι τους ρε σεις? Συνεργεία δεν έχουν εκεί όλα στα σπίτια τους τα φτιάχνουν?
    Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!

  10. #10
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από paramedic Προβολή μηνύματος
    Το λινκ είναι στα bookmarks μου εδώ και καιρό και ρίχνω διάβασμα αλλά σε ευχαριστώ πολύ έτσι κι αλλιώς. Παρεπιπτόντως αυτοί οι φούστηδες οι Αμερικάνοι πόσα στο διάολο δολάρια έχουν περισευούμενα για να έχουν όλοι ένα φουλ εξοπλισμένο συνεργείο στο σπίτι τους ρε σεις? Συνεργεία δεν έχουν εκεί όλα στα σπίτια τους τα φτιάχνουν?
    Εχουνε πολλά οι φούστηδες...Πέρα απο το συνεργείο που έχουν για γκαράζ,αφού συχνάζεις στο AdvRider θα έχεις παρατηρήσει τα πόσα μηχανάκια έχουν οι περισσότεροι στην υπογραφή τους/ιδιοκτησία τους...ταυτόχρονα.....
    there's no such thing as impossible

  11. #11
    και γω αν ημουν στο Αμερικα .... 5-6 μηχανακια θα χα !

  12. #12
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Παρεμπιπτόντως επειδή αυτή την περίοδο κάνω την ίδια σκέψη για μετάβαση σε ενα 950 και έχω πάνω κάτω τους ίδιους προβληματισμούς με εσένα,νομίζω πως όντως τα 03 μοντέλα είχαν τις παιδικές τους ασθένεις που λύθηκαν στα μεταγενέστερα όπως πχ http://www.advrider.com/forums/showt...=pyndon&page=2

    Το μηχανάκι του Pyndon είναι 04,αλλα παίρνεις μια ιδεα του τι ανακλήσεις είχαν παίξει στα πρώτα.Αν δεν κάνω λάθος ο gefr είχε ένα σπασμένο πλαίσιο ...

    Σε γενικές γραμμές τα πρώτα πήγαιναν τον κώλο τους απο γκάζια αλλα ήταν και λίγο τζόκερ να σου κάτσει καλό κομμάτι...
    there's no such thing as impossible

  13. #13
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της paramedic
    Εγγραφή
    05/08/2006
    Μηνύματα
    722
    Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα είναι οτι αν ενα μηχανάκι βγάλει προβλήματα στην πρώτη γενιά πάει μετά το βγάζουμε σκάρτο και δεν αλλάζουμε γνώμη με τίποτα. Με το Caponord που είχα λέγανε οτι βγάζει τα μύρια όσα ενω είχε 2-3 προβλήματα με μικρό κόστος (και ριζικό) τρόπο αντιμετώπισης. Κακά μηχανάκια λίγα είναι. Κακή συντήρηση τους κάνουμε εμείς και τα βγάζουμε σκάρτα. Οσο για τους Αμερικάνους τα μαμάνε στην έρημο και στα δάση(και καλά τους κάνουν) και όλα βγαζουν αντλιά νερού δευτερέουσα αντλία συμπλέκτη αν δεν κάνω λάθος.
    Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!

  14. #14
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από paramedic Προβολή μηνύματος
    Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα είναι οτι αν ενα μηχανάκι βγάλει προβλήματα στην πρώτη γενιά πάει μετά το βγάζουμε σκάρτο και δεν αλλάζουμε γνώμη με τίποτα. Με το Caponord που είχα λέγανε οτι βγάζει τα μύρια όσα ενω είχε 2-3 προβλήματα με μικρό κόστος (και ριζικό) τρόπο αντιμετώπισης. Κακά μηχανάκια λίγα είναι. Κακή συντήρηση τους κάνουμε εμείς και τα βγάζουμε σκάρτα. Οσο για τους Αμερικάνους τα μαμάνε στην έρημο και στα δάση(και καλά τους κάνουν) και όλα βγαζουν αντλιά νερού δευτερέουσα αντλία συμπλέκτη αν δεν κάνω λάθος.

    Συμφωνώ απόλυτα .Εχω ενα ΚΤΜ 640-το πιό ευπαθές ΚΤΜ- και συνεχίζω να πιστεύω μετά απο 8 χρόνια και εξηντα πέντε χιλιάδες χιλιόμετρα οτι το μηχανάκι αν το συντηρείς σωστά και το οδηγάς όπως του πρέπει είναι σκύλος,αλλα στην Ελλάδα το έσπαγαν απο έλλειψη συντήρησης :a31:και έφταιγε αυτό...

    Όταν αγοράζεις ενα μηχανάκι, πρέπει να γνωρίζεις ακριβώς όλο το πακέτο που έρχεται μαζί και να είσαι και διατεθειμένος να το αποδεχτείς.Τότε είσαι ευτυχισμένος με αυτό που πήρες ,για τους λόγους που το πήρες και το υπόλοιπο πακέτο το δέχεσαι και το τηρείς απο άποψη χρονοδιαγράμματος,είτε αυτό είναι λάδια φίλτρα κάθε 2 που θέλει το 640 είτε έίναι λάστιχα κάθε 2 που θέλει ενα ss .Aν δεν γνωρίζεις τι πήρες και τί θέλει αυτό που πήρες, σπας το μηχανάκι κι μετά γκρινιάζεις.

    Ετσι και το 950 , θέλει αντλίες βενζίνης,νερου και δευτερεύουσα συμπλέκτη και τέλος φορέβα.Τα θεωρώ πολύ λίγα μπροστά σε αυτά που σου δίνει.
    Παρόλα αυτά , τα 03 -που και εγώ τα γλυκοκοιτάω - θέλουν το ψάξιμό τους.
    there's no such thing as impossible

  15. #15
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της paramedic
    Εγγραφή
    05/08/2006
    Μηνύματα
    722
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ανεμος Προβολή μηνύματος
    Συμφωνώ απόλυτα .Εχω ενα ΚΤΜ 640-το πιό ευπαθές ΚΤΜ- και συνεχίζω να πιστεύω μετά απο 8 χρόνια και εξηντα πέντε χιλιάδες χιλιόμετρα οτι το μηχανάκι αν το συντηρείς σωστά και το οδηγάς όπως του πρέπει είναι σκύλος,αλλα στην Ελλάδα το έσπαγαν απο έλλειψη συντήρησης :a31:και έφταιγε αυτό...

    Όταν αγοράζεις ενα μηχανάκι, πρέπει να γνωρίζεις ακριβώς όλο το πακέτο που έρχεται μαζί και να είσαι και διατεθειμένος να το αποδεχτείς.Τότε είσαι ευτυχισμένος με αυτό που πήρες ,για τους λόγους που το πήρες και το υπόλοιπο πακέτο το δέχεσαι και το τηρείς απο άποψη χρονοδιαγράμματος,είτε αυτό είναι λάδια φίλτρα κάθε 2 που θέλει το 640 είτε έίναι λάστιχα κάθε 2 που θέλει ενα ss .Aν δεν γνωρίζεις τι πήρες και τί θέλει αυτό που πήρες, σπας το μηχανάκι κι μετά γκρινιάζεις.

    Ετσι και το 950 , θέλει αντλίες βενζίνης,νερου και δευτερεύουσα συμπλέκτη και τέλος φορέβα.Τα θεωρώ πολύ λίγα μπροστά σε αυτά που σου δίνει.
    Παρόλα αυτά , τα 03 -που και εγώ τα γλυκοκοιτάω - θέλουν το ψάξιμό τους.
    Καταρχήν να κοιτάξουμε να συννενοηθούμε για να μην ανεβάσουμε τον ανταγωνισμό μεταξύ μας όταν θα κοιτάμε για να αγοράσουμε γιατί τα ίδια θα δούμε προφανώς!!
    Και εγω σε αυτα έχω καταλήξει οτι χρειάζεται για να γίνει ενα αξιόπιστο μηχανάκι αν φυσικά δεν έχει γίνει απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη(στο Capo που είχα πάρει όλα είχαν ήδη γίνει απο τους προηγούμενους) μιας και κουβαλάνε και 10 χρόνια πια τα μηχανάκια. Πράγματι αν ξέρεις για ποιο λόγ πήρες την μηχανή και είσαι διατεθιμένος να δεχτείς οτι πχ το 950 θα καίει λίγο ρε αδερφέ(αν και εκεί το δεξί χέρι πάιζει μεγάαααααλο ρόλο. Αντε βέβαια με τέτοιο εργαλέιο να είσαι συνετός) είσαι ευτυχισμένος για την αγορά σου. Και εδώ που τα λέμε δεν βγάζει και τόσο σημαντικά και ακριβά προβλήματα. Τι να πούνε και οι κάτοχοι 1200 Adventure(αν και αυτοί όλα καλά τα βλέπουν) που έχουν δώσει 3 κουβάδες λεφτά και το μηχανάκι βγάζει άλλον ένα κουβά λεφτά προβλήματα?
    Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF