Πολύ καλό το συστηματάκι του νέου κλέφτη.
(Από το να κλέβεις με τον παλιό τρόπο με κλέφτη η ακόμα χειρότερα γύμνωμα καλωδίων)
Πώς όμως κλείνεις μετά το καπάκι των ασφάλειων??![]()
Keep spamming!!!:a13:
Θα ήταν πιο ασφαλές αν τραβούσε μια νεα γραμμή απο την μπαταρια με έξτρα ασφάλειοθήκη 4-6-8 θέσεων και έτσι αποφεύγουμε τον κίνδυνο να κάνουμε ζημιά στην κεντρική .......
ροδα,τσαντα και κοπανα
edit
Χαλαρώστε ρε, είπαμε να βάλουμε κάτι που βρήκαμε τυχαία στο net και μπορεί να φανεί χρήσιμο σε κάποιον.
Δε γυρίζει όλος ο κόσμος της ηλεκτρολογίας οχημάτων γύρω από το βλαμένο μυαλό μου...
Τελευταία τροποποίηση από OldMan; 13/09/2012 στις 12:55.
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Κόβεις,πλέκεις δευτερο καλώδιο,περνάς το θερμοσυστελόμενο,ζεσταίνεις μέχρι να βγεί το πλαστικό σε μορφή ζελέ και αφήνεις να κρυώσει σωστά?
(κάτι παρόμοιο έκανα όλο το καλοκαίρι του 2004 και πρίν για να προλαβουμε τους αγώνες σε πολύ μεγαλύτερη εκτασή των μούφων όμως.:P )
Keep spamming!!!:a13:
Ναι,σωστός!Και ανάλογα την εφαρμογή υπάρχει και ο αντίστοιχος "κλέφτης",πχ σε μια εταιρεία που ήμουν
είχαμε κλέφτες της TYCO και είχαν εσωτερικά δαχτυλίδι από κόλληση...ζεσταίναμε κόλλαγε και σφράγιζε κιόλας....ωραίες δουλίτσες αλλά δεν κράτησαν πολύ....
![]()
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Την πατεντούλα με την ασφαλειοθήκη δεν την κόβω να κρατάει για πολύ...
Οι κραδασμοί σε συνδυασμό με το βαρος της πατεντας θα "ξεχειλώσουν" πολύ γρήγορα της υποδοχές των ελασματων..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
αλήθεια το να πάρεις ρεύμα με τον παλιό "κλέφτη" η ακόμα καλύτερα με κόψιμο - κόλλημα με καλάι - θερμοσυστελομενο τι πρόβλημα έχει ?
για μικρές καταναλώσεις πιστεύω οτι είναι μια χαρά, αν όμως πρόκειται για μεγάλες καταναλώσεις π.χ προβολια τοτε η λύση να πάρει κατευθείαν απο την μπαταρία
μέσω ρελε & ασφάλειες είναι μονόδρομος !
D.I.Y Igniter : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130182
Mini Restoration : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129920
Να ρε παιδιά ενοειτε ότι θα πάρεις ρεύμα κατευθείαν απο τους πόλους για προβολείς,αλλα
Απο την αφαλειοθηκη θα πάρεις για τον ρελε ώστε να είναι switching η γραμμή.
Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.
και όμως, αν διαβάσεις ολα τα ποστ θα δεις οτι ΔΕΝ το θεωρούν δεδομένο όλοι !
D.I.Y Igniter : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130182
Mini Restoration : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129920
Φυσικά και θα μπει ρελε φίλε μου......είναι πολυ επικίνδυνο μόνιμο ρεύμα όταν η μηχανη είναι σβηστη...,Δημοσιεύθηκε αρχικά από GIXXERAKIAS
ροδα,τσαντα και κοπανα